|
کدخبر: 327926

گربه سیاه استقلال در راه پرسپولیس

یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس برای نقل و انتقالات تابستانی، علی علیپور است. ستاره سابق سرخپوشان تمایل زیادی برای بازگشت دارد و شنیده ها حکایت از آن دارد که مذاکرات ابتدایی نیز از همین حالا آغاز شده است. بازگشت آقای گل سابق قرمزها می تواند خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد.

فوتبال گربه سیاه استقلال در راه پرسپولیس

علی چینی درباره سرنوشت قهرمانی در بیست و سومین دوره لیگ برتر گفت: اگرچه پرسپولیس از استقلال یک امتیاز بیشتر دارد، اما قطعی نیست که آنها قهرمانی را به دست آورند. دلیل این امر این است که در هفته آخر، آنها به عنوان میزبان، با تیم قوی مس رفسنجان به مصاف خواهند رفت. این تیم با سرمربی محرم نویدکیا، به تیم‌های بزرگ چالش می‌دهد و در روز شنبه هفته آینده، ممکن است پرسپولیس را متوقف کند و حتی موفق به کسب پیروزی شود. استقلال نیز باید با تیم پیکان به مصاف رود؛ تیمی که شاید در معرض خطر سقوط قرار داشته باشد، اما در هفته پایانی نتایجی که تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان به دست می‌آورند، منجر به سقوط پیکان به لیگ یک نمی‌شود.

وی ادامه داد: احساسم می‌گوید باشگاه پرسپولیس به خاطر ایرادهایی که در خط دفاعی دارد با وجود آنکه خط حمله آماده‌ای دارد ولی بهتر از نتیجه مساوی نمی‌گیرد و استقلال با شکست پیکان قهرمان می‌شود. هر تیم دیگری برابر پرسپولیس قرار می‌گرفت احتمال قهرمانی این تیم بیشتر بود ولی مس رفسنجان جاندار بازی می‌کند و محرم نویدکیا هم راه امتیاز گرفتن از پرسپولیس را بلد است. سرمربی مس رفسنجان به خوبی پرسپولیس را آنالیز خواهد کرد و از شکاف‌های متعددی که در خط دفاعی این تیم وجود دارد، نهایت استفاده را خواهد برد. واسعی، محبی و شهباززاده خط دفاعی پرسپولیس را آزار می‌دهند. بیرانوند هم با روزهای خوب خود فاصله دارد و ۴ گلی که در دو بازی اخیر خورد ثابت می‌کند نقطه اتکای تیم در صورت ضعف خط دفاعی نیست.

حسینی-استقلال

بازیکن سابق باشگاه استقلال تأکید کرد: پیکان بازی جوانمردانه‌ای را برابر استقلال ارائه می‌کند. عنایتی و مهرانپور که سرمربی و مربی پیکان هستند شرافت خود را زیر سوال نمی‌برند. آنها سابقه بازی در استقلال را دارند، اما با پیکان قرارداد دارند و مطمئن هستم که شاهد بازی بسیار خوبی از این تیم خواهیم بود. باخت پیکان به استقلال کاملاً فنی خواهد بود البته اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای نیفتد. استقلال خوزستان میزبان هوادار است و این درست که هوادار با شکست هم سقوط نمی‌کند ولی برای اعاده حیثیت بازی خیلی خوبی خواهد کرد. فولاد خوزستان در خانه نساجی بازی می‌کند و مطمئناً نساجی هم با وجود آنکه سقوط نمی‌کند، اما شرافتمندانه بازی می‌کند تا برابر تماشاگران خودی شرمنده نشود. نساجی که ۵ گل به هوادار زده و ۴ گل به استقلال خوزستان، برابر فولاد بازنده نمی‌شود.

وی در واکنش به گلایه‌های تماشاگران استقلال از بازی‌های این فصل تیم‌شان که فوتبال زیبایی نمی‌بینند، تصریح کرد: تفکرات تماشاگران با کادرفنی متفاوت است. تفکرات حرفه‌ای دنیای مربیان چنین چیزی را نمی‌گوید. تماشاگران دوست دارند بازی هجومی از استقلال ببینند ولی موجودیت سرمربی چنین اجازه‌ای را به تیم نمی‌دهد. اگر استقلال در هفته آخر مدعی قهرمانی است به خاطر تفکرات کادرفنی بوده که با توجه به بضاعت تیم بازی کرده و بیش از دو سوم امتیازات را به دست آورده است. تماشاگر حق دارد از تیمش انتقاد کند، چون در سرما و گرما پشت تیم بوده، اما واقعیت را نمی‌شود نادیده گرفت. استقلال در قیاس با سه رقیب جدی‌اش که الان یکی از آنها باقی مانده از لحاظ مالی و مهره قابل مقایسه نیست. هفته آخر که مس رفسنجان موفق شد پرسپولیس را متوقف کند و استقلال با شکست پیکان قهرمان شد، هواداران بیشتر پی به شرایط تیم می‌برند.

علی-علیپور

اولین شکار بزرگ پرسپولیس

علی علیپور حضورش در فوتبال ایران و البته بازگشت به پرسپولیس را تایید کرده است و فصل آینده در نوکخط حمله سرخ ها به میدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد علی علیپور مهاجم سابق سرخ ها در پایان فصل به فوتبال ایران باز خواهد گشت. او چند فصل را در لیگ پرتغال حضور داشت و البته نتوانست آنچه که انتظارش را داشت رقم بزند. مهاجم گلزن و سابق پرسپولیس مذاکراتی با این باشگاه برای بازگشت داشته که دو طرف به توافقات خوبی هم رسیده اند تا از حالا یکی از مهم ترین خرید های سرخ ها برای فصل آینده مشخص شود.

علیپور حضورش در فوتبال ایران و البته بازگشت به پرسپولیس را تایید کرده است و فصل آینده در نوک خط حمله سرخ ها به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرآنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    خب دیگه چی ؟فکر کنم نوستراداموس که میگن تو باشی همه تیم‌ها نتیجه ای که میگی را م یگیرند .تا تو پیش بینیت درست دربیاید.شیش ه زدی یا چیز دیگه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها