|
کدخبر: 327986

رفیق طارمی در راه پرسپولیس

در لیست خواسته‌های اسمار در بازارانتقالات تابستانی، جذب یک مهاجم بلند قامت با توانایی‌های خاصی مانند سرزنی و دوندگی بالا و توانایی در گلزنی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی ذکر شده است.

فوتبال رفیق طارمی در راه پرسپولیس

پرسپولیس در تلاش است تا علی علیپور را به عنوان اولین خرید خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد. این موضوعی است که ما از چند هفته پیش به آن اشاره کرده بودیم و همچنین اظهار داشته بودیم که علیپور در لیست خرید اوسمار قرار ندارد. اما اوسمار همچنان مخالفتی با جذب این بازیکن نکرده است، چراکه او بازیکن را به طور مستقیم شناختی ندارد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس به‌نوعی خریدهای خودش را در فصل نقل و انتقالات مشخص کرده و اگر راضی شود قراردادش را با این تیم نهایی کند خیلی سریع لیست خریدش را به مدیریت این باشگاه اعلام خواهد کرد. هرچند او به‌همراه ایجنتش تا الان تقریبا برای مدیریت باشگاه خود مشخص کرده‌اند چه نفراتی مدنظرشان است.

یکی از خواسته‌های اصلی اوسمار در نقل و انتقالات تابستانی جذب مهاجم بلند قامت با خصوصیات خوب سرزنی درعین‌حال دوندگی و گلزنی است. او در بین گزینه‌های داخلی شهریار مغانلو را مدنظر دارد و یکی، دو گزینه خارجی هموطنش را هم در لیست خود گذاشته است.

حالا در این میان باشگاه پرسپولیس مشتاق به جذب علیپور است؛ مهاجمی که هم سهمیه بزرگسال سرخپوشان را پر خواهد کرد و هم اینکه طبق قوانین سازمان لیگ سهمیه خارجی به‌حساب می‌آید. مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند جذب علیپور کمبودهای تیم‌شان در خط حمله را رفع خواهد کرد اما اوسمار این بار دیگر قصد ندارد به‌راحتی قید جذب مهاجم مدنظرش را بزند. به‌نظر می‌آید این موضوع در صورت ماندن اوسمار در باشگاه پرسپولیس به‌راحتی حل نخواهد شد.

تصمیم بزرگ کمیته نقل و انتقالاتی استقلال

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد شهریاری که نماینده مالکان باشگاه استقلال در شرایط جدید به وجود آمده برای این مجموعه است از وی خواسته‌اند تا برای ورود هرچه پرقدرت‌تر در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر امکان جذب بازیکن خوب برای استقلال را مهیا کنند.

طبق شنیده‌ها از افراد نزدیک به باشگاه استقلال قرار است گروهی تحت عنوان کمیته نقل و انتقالات که ظاهراً نفرات آن نیز از روزهای قبل تعیین شده فعالیت خود را از فردا به شکل رسمی آغاز کرده و باب مذاکره با بازیکنان مورد نظر کادر فنی استقلال را استارت بزنند.

گفته می‌شود در این زمینه هیچ محدودیت مالی برای جذب بازیکن وجود ندارد مگر اینکه خواسته‌های مدیران برنامه فوتبالیست‌ها و یا خود بازیکنانی که شخصاً وارد مذاکره می‌شوند معقول نباشد. در غیر این صورت برخلاف روزهای ابتدایی تابستان سال گذشته که باشگاه استقلال در رابطه با رعایت کردن سقف قرارداد شرایط سخت و ویژه ای را برای خودش در نظر گرفته بود حالا قرار است این باشگاه با شرایطی متفاوت و تصمیمی تازه و ظاهرا بزرگ، وارد فصل نقل و انتقالات لیگ برتر بیست و چهارم بشود.

واکنش ستاره استقلال به خبر نگران‌کننده

امروز خبر نگران‌کننده‌ای در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه چشم آسیب‌دیده یامگا ستاره مصدوم استقلال با تشخیص پزشکان حداکثر می‌تواند ۲۰ درصد بینایی داشته باشد آن هم یکسال بعد از استراحت مطلق و در ادامه شایعه شد که چشم چپ مدافع استقلال بطور کامل نابینا شده و باید از فوتبال خداحافظی کند.

یامگا که چند هفته‌ای است در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت می‌کند اکنون با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش این شایعات را تکذیب کرد و نوشت: «اجازه ندهید مردم با اخبار جعلی حواسمان را پرت کنند».

ستاره فرانسوی استقلال بازیکن بسیار باتجربه و حرفه‌ای است و با انتشار این پیام در آستانه بازی حساس با پیکان به نوعی به هواداران تیمش هشدار داده تا تمرکز تیم محبوبشان با اخبار جعلی از دست نرود.   

منبع: ایسکانیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها