|
کدخبر: 328200

نورچشمی علی منصور در راه استقلال

ستاره چپ پای سپاهان در لیست جواد نکونام قرار دارد و ممکن است که این بازیکن در تابستان راهی استقلال شود. میلاد زکی پور یکی از بازیکنان محبوب علیرضا منصوریان در استقلال بود و بارها از علاقه خود به این باشگاه خبر داده است. انتقال او به استقلال می تواند به منزله خروج جعفر سلمانی از جمع آبی ها باشد. هرچند که در این خصوص باید منتظر تصمیم نهایی سرمربی باشگاه استقلال باشیم.

فوتبال نورچشمی علی منصور در راه استقلال

میلاد زکی‌ پور، بازیکن مدافع چپ تیم فوتبال سپاهان، در طی چند سال گذشته به عنوان یکی از بهترین مدافعان چپ فوتبال ایران شناخته شده است. اکنون که قرارداد او با سپاهان به پایان رسیده، او یکی از گزینه‌های جذاب برای بسیاری از تیم‌های لیگ در پنجره تابستانی بازار نقل و انتقالات فوتبال به حساب می آید.

زکی‌پور که بعد از درخشش در گل‌ گهر به باشگاه سپاهان پیوست چند فصل خوب در این تیم داشت و به قدری خوش درخشید که مربیان سپاهان ناچار شدند امید نورافکن که در این پست بازیکن ملی پوش بود را به دست دیگری منتقل کنند.

حالا با توجه به اتمام قرارداد زکی‌پور با سپاهان شنیده‌ها از علاقه باشگاه استقلال به بازگشت بازیکن سابق خودش خبر دارد.

باشگاه استقلال با توجه به اعزام احتمالی ابوالفضل جلالی به خدمت سربازی و حضور اجباری وی در یک تیم نظامی، نیاز به جذب بازیکن در پست دفاع چپ دارند و به نظر می‌رسد زکی‌ پور گزینه خوبی برای آنها باشد.

باید دید صحبت‌های مطرح شده پیرامون بازگشت زکی‌پور به استقلال جدی خواهد شد یا نه.

زکی-پور-رضاییان-مغانلو

بمب بزرگ پرسپولیس خنثی شد!

روزی که اوسمار ویرا به تمجید از رامین رضاییان پرداخت خیلی‌ها ستاره سپاهان را بازیکن جدید پرسپولیس دانستند.

اوسمار لوس ویرا در یک برنامه تلویزیونی از بازیکنان موردعلاقه خود گفت که سه نفر از آن‌ها از جمله رامین رضاییان در سپاهان بازی می‌کردند.

رضاییان فصل خوبی را در سپاهان اصفهان سپری کرد هرچند که به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشده و به نظر می‌رسد به خاطر سن و سالی که دارد نتواند در یک جام جهانی دیگر هم حضور داشته باشد. با این حال پرسپولیسی‌ها تصور می‌کردند که با توجه به علاقه و اعتقاد زیاد ویرا به رامین رضاییان او یکی از خریدهای جدید پرسپولیس است و می‌تواند بمب نقل و انتقالاتی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران باشد اما رضا درویش صراحتا عنوان کرد که هیچ کدام از بازیکنان سابق پرسپولیس که سابقه عضویت در این تیم را دارند، در لیست جدید باشگاه و ویرا نیستند و جذب آن‌ها منتفی است.

رامین-رضاییان

رضا درویش همچنین خبر از توافق نهایی با دو بازیکن لیگ برتری داد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها مهدی لیموچی و دیگری جواد آقایی‌پور است.

در مورد رامین رضاییان هم شنیدیم اگر شرایط انتقال او به پرسپولیس منتفی شود در سپاهان ماندنی خواهد شد. پیش از این و در فصل نقل‌وانتقالات سال قبل شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر این‌که تنی چند از بازیکنان پرسپولیس هم مخالف بازگشت رامین رضاییان به تیمشان هستند!

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس خبر از توافق با دو بازیکن داخلی برای فصل آینده داد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به نقل و انتقالات فصل آینده لیگ برتر فوتبال گفت: اوسمار برای فصل آینده لیست خرید خود را اعلام کرد که خوشبختانه با سه بازیکن نیز توافقاتی را داشته‌ایم تا انشاالله بتوانیم فصل آینده آنها را در اختیار داشته باشیم که دو بازیکن داخلی نیز جذب کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: روند جذب بازیکن هم ادامه دارد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها