|
کدخبر: 328355

توافق ستاره پرسپولیس با باشگاه استقلال

یکی از موضوعات مهمی که در روزهای اخیر درباره نیم فصل گذشته لیگ برتر مطرح شده است، بحث قرارداد استوان اورونوف با باشگاه پرسپولیس است. در طول این روزها، شایعاتی بر سر دلایل عدم جذب اورانوف توسط جواد نکونام و علی خطیر به وجود آمده است. بعضی از پیشکسوتان باشگاه نیز به شدت این شایعات را تأیید می‌کنند و درباره رد کردن پیشنهاد جذب این بازیکن از سوی جواد نکونام صحبت می‌کنند.

فوتبال توافق ستاره پرسپولیس با باشگاه استقلال

شخصیت‌هایی مانند علی سامره، سرپرست باشگاه استقلال، و علیرضا خانی، یکی از اعضای هیئت مدیره، در یک دوره از فصل گذشته، به نظر می‌رسد بیان می‌کنند که استوان اورونوف و جلال الدین ماشاریپوف دو بازیکنی بودند که توسط مدیر برنامه‌های مشترکشان به باشگاه استقلال و جواد نکونام معرفی شدند، اما سرمربی استقلال تنها یکی از آنها را انتخاب کرده و وارد تیمش کرده است.

در این میان برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال حتی خبر از نوشتن پیش قرارداد اوستون اورونوف با استقلال توسط علی خطیر نیز خبر می‌دهند و می‌گویند این پیش قرارداد که در دو نسخه بوده یک برگ از آن هنوز هم در داخل باشگاه یا نزد خود علی خطیر وجود دارد و نسخه دومش نزد مدیربرنامه‌های اورونوف است که می تواند آن را بعنوان سند ادعای علی سامره در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد.

ظاهرا در آن پیش قرارداد عنوان شده بوده که اورونوف به مدت یک سال و نیم با باشگاه استقلال قرارداد ببندد اما گفته می‌شود که جواد نکونام بنا به دلایلی که قطعاً برای خودش مهم بوده از جذب این بازیکن صرف نظر کرده و به باشگاه گفته که او را نمی‌خواهد.

حالا این موضوع به یکی از سوالات هواداران استقلال تبدیل شده که متن این پیش قرارداد کجاست. گروهی از افراد شاغل در باشگاه استقلال که حالا دیگر سمتی در این مجموعه ندارند معتقدند نسخه اصلی متن و رونوشت این پیش قرارداد در اختیار علی خطیر مدیرعامل برکنار شده باشگاه استقلال است که چندی قبل پس از حضور مالکان جدید باشگاه استقلال با یک ائتلاف غیر منتظره از سوی برخی افراد داخل باشگاه از این مجموعه کنار گذاشته شد.

سامره-کادر-فنی-استقلال

نکونام شایستگی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد

علی سامره، مهاجم اسبق استقلال فصل گذشته در مقطعی سرپرست این تیم شد اما باوجود اینکه با نکونام رفاقت دیرین و قدیمی داشت، با سرمربی استقلال به مشکل خورد. در نهایت در نیم فصل از استقلال جدا شد. سامره سرانجام بعد از اتمام فصل سکوت خود را درخصوص جدایی از استقلال شکست.

 گزیده صحبت‌های سامره با فوتبالی درمورد اتفاقات باشگاه استقلال و جدایی‌اش از این تیم را در زیر بخوانید:

    {مهره‌های استقلال}  حقیقت این است که مدیریت استقلال، تیم خوبی را در اول فصل بست. در واقع تیم نسبت به فصل گذشته‌اش، در دو یا سه پست تغییرات داشت و در کل از تیم فصل قبل فقط چهار بازیکن به نام‌های عارف غلامی، سیلوا، محمد محبی و مهدی قایدی جدا شدند. در نقل و انتقالات آرمین سهرابیان جانشین سیلوا شد و عارف غلامی با نظر کادر فنی تیم را ترک کرد تا ایمان سلیمی جانشین او شود. همچنین مهرداد محمدی جانشین مهدی قایدی شد و بلانکو هم با توجه به تغییر سبک بازی تیم جانشین محبی شد.

    {تفاوت سبک بازی تیم ساپینتو و نکونام} تیم ساپینتو در فینال جام حذفی حضور داشت و البته تا هفته‌های پایانی لیگ برتر هم مدعی قهرمان بود و اگر در بازی مقابل نساجی، مساوی نمی‌کرد، شاید قهرمان هم می‌شد. تیم نکونام در شهرآورد برگشت که استقلال می‌توانست پیروز میدان باشد آن هم در روز غیبت دو بازیکن دفاعی یعنی گولسیانی و کنعانی، استقلال برای بردن تلاش نمی‌کرد و می‌شود گفت از دقیقه ۲۰ تا پایان بازی، نبض بازی در اختیار پرسپولیس بود. بر خلاف نظر کادرفنی و آقای جواد نکونام، استقلال از ابتدای فصل چهره یک مدعی را داشت. آنچه در تیم تغییر کرد نگرش کادرفنی و به دنبال آن سبک بازی تیم بود که از یک فوتبال تهاجمی در دوران ساپینتو به یک فوتبال تدافعی و محتاطانه تغییر پیدا کرد که مورد پسند هواداران استقلال نبود. استقلال در زمان سرمربیگری ساپینتو بسیار هجومی بازی می‌کرد و تماشاگران لذت می‌بردند اما تیم جواد نکونام محتاطانه و دفاعی به میدان می‌رفت.

    {دلیل قهرمان نشدن استقلال} مهم‌ترین دلیل قهرمان نشدن تیم در دو جام حذفی و لیگ برتر، اشتباهات کادرفنی و شخص جواد نکونام است. استقلال در تاریخ همیشه تیمی بوده که هجومی بازی کرده و تماشاگرانش را به وجد آورده و با همین سبک و سیاق، ۹ بار قهرمان لیگ‌های سراسری و ۷ بار قهرمان جام حذفی و دو بار قهرمان آسیا شده است.

جواد-نکونام

    {انتقاد نکونام به نقل و انتقالات} باشگاه استقلال با انبوهی از مشکلات و بدهی‌های بجای مانده از قبل تیم را آماده مسابقات کرد و استقلال تا قبل از پایان هفته بیست و هشتم و بازی استقلال مقابل نساجی در قائمشهر صدرنشین جدول بود. باشگاه استقلال وارث قراردادهای سنگین فصل قبلش هم بود. بازیکنان در فصلی که تیم سه مدیرعامل داشت، ۳۵ درصد هم نگرفته بودند. وقتی علی خطیر آمد، باشگاه نزدیک به ۹۰۰ میلیارد تومان بدهی داشت. استقلال از آسیا حذف شده بود و مجوز حرفه‌ای نگرفته بود. تیم رقیب سه گانه لیگ و حذفی و سوپرجام را گرفته بود. دو دربی پشت سر هم را استقلال باخته بود. سه مدیرعامل و سرپرست عوض شده بود. خزانه خالی بود و واقعا وضعیت بحرانی در باشگاه حاکم بود. اما در نقل و انتقالات اول فصل و حتی نیم فصل باشگاه خوب عمل کرد. علی خطیر، حدود ۴۰۰ میلیارد تومان پول برای باشگاه و تیم آورد. سقف قرارداد را رعایت کرد. در واقع ۳۲۵ میلیارد تومان فصل گذشته را پر کرد و حدود ۷۰ میلیارد تومان هم باشگاه سود کرد که پس از انقلاب یک کار تاریخی بود. اینها واقعیت است که افکار عمومی و هواداران باید بدانند. مجوز حرفه‌ای گرفته شد. بهترین امکانات لوجستیکی از اسپانسر پروازی تا بهترین هتل و دو زمین تمرین کمپ ناصرحجازی و پژوهشکده نفت برای تیم فراهم بود. بهترین صبحانه و ناهار برای تیم سرو می شد. عملیات عمرانی کمپ حجازی از سر گرفته شده بود و کمپ به بهترین وسایل بدنسازی تجهیز شده بود. همه چیز برای قهرمانی استقلال فراهم بود اما کادرفنی و خود جواد نکونام این قهرمانی را با کارهایی که در طول فصل کردند از استقلال گرفتند.

    {اشتباه نکونام} بعد از نتیجه نیمه اول دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان، نکونام باید تیم را برای نیمه دوم بازی با نساجی با روحیه بهتر و ثبت تنها یک گل راهی زمین می‌کرد اما این اتفاق رخ نداد. بی‌تجربگی و کم‌تجربگی نکونام باعث شد تا استقلال قهرمانی را از دست بدهد.

    {نخواستن منتظر محمد و از دست دادن جام حذفی} جام حذفی در رفسنجان و با گل منتظر محمد از دست رفت. همان منتظر محمدی که خود نکونام اول فصل نخواستش. باشگاه با سعید مهری فسخ کرد، اما نکونام به خاطر لجبازی منتظر محمد را نخواست و مجبور شدیم مهری را برگردانیم و بیچاره قراردادش هم تا نیم فصل ۱۶۰ میلیون تومان ماند و وقتی دید کم کردن قراردادهای دیگران، نمی‌تواند به قرارداد او اضافه کند، ایران را ترک کرد و به قبرس رفت. تازه نه تحویلش می‌گرفتند و نه چندان به او بازی می‌دادند. بعد هم که رفت آقای نکونام طوری اعتراض می‌کرد که وقتی مهری در تیم بود، انگار هر بازی ۹۰ دقیقه به او بازی می‌داد. در حالت کلی می‌خواهم بگویم غرور، خودبینی و لجبازی، قهرمانی را از استقلال گرفت.

وریا-غفوری

    {واکنش به صبحت‌های وریا غفوری که گفت بهتر است نکونام از استقلال جدا شود} بله من هم چنین نظری دارم. جواد نکونام سه جام از دست داده و شایستگی نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد. نظرات هواداران واقعی و دلسوزان هم همین است.

    {اختلافات خطیر و نکونام} با توجه به تجربه و حضور من در ابتدای فصل، این اختلافات حل شدنی و قابل مدیریت نبود چون ماجراهایی که نکونام مطرح می‌کرد و به کادرفنی و بازیکنان القا می‌کرد، بیشتر ساختگی و شبیه بهانه بود. متاسفانه جواد نکونام به این سبک اعتراضی و مطالبه گری عادت کرده و حتی در باشگاه فولاد خوزستان هم شاهد این گونه رفتارها بودیم که در نهایت منجر به جدایی و ترک اردوی فولاد خوزستان در شب بازی با الهلال عربستان، توسط جواد نکونام شد که بسیار کار عجیب و غریبی بود و به برند خود جواد نکونام هم ضربه بدی زد. من شاهد بودم که کادر مدیریتی باشگاه استقلال در چند مرحله چطور از تیم و کادرفنی حمایت کرد. هیچ باشگاهی بی مشکل نیست و استقلال هم مشکلات خود را داشت اما مشکلاتی که جواد نکونام مطرح می کرد بیشتر به شکل بهانه بود تا در روزهای سخت، راه فرار و دستاویزش باشد. دیدیم که بعد از تساوی در قائمشهر، این مسائل مجدد مطرح شد. متاسفانه کادرفنی خودش را به خواب زده بود و قابل اصلاح و مدیریت نبود. واقعا آن ضرب المثل درست است. کسی که خودش را به خواب زده را نمی‌شود بیدار کرد. حتی بزرگان، پیشکسوتان و دلسوزان باشگاه استقلال هم برای فروکش کردن و حل کردن اختلافات پیش قدم شدند که همگی به یک هفته نمی رسید که ناکام می‌شدند. 

    {ماجرای اورونوف} هواداران استقلال در واقع پس از ماجرای از دست رفتن اورونوف متوجه شدند که چه خبر است اما باز هم به خاطر قهرمان شدن استقلال، سکوت کردند. من به یاد ندارم در بیست سال گذشته یک سرمربی دیگر مثل نکونام با این حجم علیه باشگاه فعالیت اعتراضی کرده باشد. آن هم با توجه به اینکه در این فصل، به خوبی از تیم پشتیبانی شد و پرداختها و پاداش ها، به موقع به کادرفنی و بازیکنان، داده شد. 

باشگاه-استقلال

    {ارقام پاداش‌ها} باور کنید در فصلی که گذشت استقلال بیشترین رقم پاداش را داشت. حداقل رقم پاداش ۲۵ میلیون تومان بود. پاداش ۵۰ میلیون تومانی هم داشتیم. همانطور که گفتم زمین چمن تمرینی باشگاه چه در کمپ حجازی و چه در پژوهشکده نفت امسال وضعیت خوبی داشت و بازیکنان خارجی همواره در اختیار تیم بودند و نوتیس هایشان به موقع پرداخت می شد. حتی گاهی اوقات مدیرعامل از جیبش پول نوتیس های بازیکنان را می داد. هزینه های دادگاه کاس را هم گاها از جیب مدیرعامل پرداخت می شد. کدام مدیرعامل استقلال اینطور از جیبش برای اینکه پنجره تیم بسته نشود یا بازیکن قهر نکند هزینه کرده است؟ اینها واقعیت است و هوادار از آنها خبر ندارد و با تحریک های سمی، می آمد جلوی باشگاه و علیه مدیرعامل و مدیران باشگاه شعار می داد.  در حالیکه هر فصل بازیکنان و مربیان خارجی قهر می کردند که نمونه تاریخی اش استراماچونی. یا همین سیلوا و آمانوف و دیاباته و حتی همین یامگا. در هیچ دوره ای در سالهای گذشته به گواه مدیران و کارمندان باشگاه استقلال و حتی بازیکنان، هیچ وقت مسافرتها با پرواز چارتر و مرتب نبود، با این حال متاسفانه بیشترین اعتراضات را داشتیم.

    {اعتراض‌های نکونام هدفمند بود} انتقادها و اعتراض‌ها از همان روز اول همکاری آقای نکونام با باشگاه شروع شد. اصلا ای کاش این انتقادات بعد از نیم فصل شروع می‌شد و از روز اول نبود. چون وقتی از روز اول شاهد اعتراض هستیم، یعنی موضوع کمبودها نیست و بیشتر بحث بهانه جویی و کینه شخصی است. استقلال از این موضوع خیلی لطمه خورد.  

    {مصاحبه بازیکنان علیه مدیرعامل} در همه جای دنیا مشکلات هست، اما هیچ جا نمی بینیم بازیکنان علیه مدیرعامل برای مصاحبه تحریک شوند. اگر استقلال برابر نساجی نتیجه هم می‌گرفت، بهانه‌ها و مصاحبه‌ها تمام نمی‌شد. این نکته هم مهم است. نمی‌شود  ۲۸ هفته یک تیم صدرنشین باشد و مدیریت نقش و سهمی نداشته باشد اما پس از تساوی در قائمشهر، شرایط تغییر کند. آقای نکونام بعد از برکناری علی خطیر اعلام کرد که تمرکز خود را روی کار فنی می‌گذارد اما دیدیم که این موضوع اثر معکوس داشت و قهرمانی از دست رفت.

    {دلیل استعفا از استقلال} بی‌احترامی به شخص بنده و پست مدیریتی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست. من به خاطر خودم هم استعفا ندادم به خاطر بی‌احترامی به جایگاه سرپرستی استقلال استعفا کردم و شرط گذاشتم که ایشان بابت این بی‌احترامی عذرخواهی کند که نکرد. هر چند آدم‌های بزرگ، از اشتباهاتشان درس می‌گیرند و عذرخواهی می‌کنند و بی‌دلیل، بزرگ نمی‌شوند.

منبع: خبر ورزشی
  • علی ارسالی در

    اگر چنین چیزی باشد پس قهرمانی مبارک رقیب نکو نام باید بداند تیم استقلال برای هوادار است نه شخص نکو نام لجبازی وکینه دردی را دوا نمی کند وبه تیم اسیب هم می زند ای کاش ی مربی بیاید این تیم را نجات دهد ما چیز دیگری نمیخواهیم

  • احمدم ارسالی در

    سامره بیراه نمیگه جواد با لجبازی یار گیر ی نمی‌کرد و این شد نتیجه تش

  • ناشناس ارسالی در

    سلام من با نظر مقاله نویس موافقم فقط سر مربی خارجی ایتالیایی سبک هجومی سبک جواد نکونام بدرد‌عمه اش می خوره

  • سیروس شمالی ارسالی در

    بی وجدانی هم حدی دارد استقلال در شروع فص ل و نیم فصل کی را گرفته ذخیره های استقلا ل واقعیت همه چیز را نشان میدهد در کجای ت اریخ مدیرتیم اینچنین با تیمش کرده مردم ا حمق نیستند واقعیت مدیریت استقلال نیمکت ا ستقلال است کدام مربی را سراغ داری برایش بازیکن خوب بگیری قبول نکند

  • زنده یاد ناصر خان حجازی ارسالی در

    والا ما هواداران همیشه پشت تیممون بودیم و خواهیم بود ولی این همه اختلاف رو نمیدو نم دلیلش چیه؟ اول فصل گفتن تیم رو واسه چ هارم پنجمی بستیم که اگه یه موقع قهرمان ن شدیم بهانه داشته باشیم. درسته که پیروزی با گل آفساید قهرمان شد ولی خود نکونام خو ب میدونه که اگه جلوی نساجی امتیاز از دست نمیداد این اتفاقات نمیافتاد. ما هوادارا تو گرما و سرما میریم تیممون رو تشویق می کنیم که جدا از بازی زیبا قهرمانی رو جشن بگیریم. و کادر فنی استقلال باید بدونه که هر چقدر هم به حریف کمک و آوانس بدن با ب ازی خوب و بردن حریفان میتونیم که قهرمان بشیم. مثل کاری که فرهاد مجیدی کرد و گفت من به اینا نمیبازم و بدون باخت قهرمان لی گ شد. حالا به حریف کمک میکردن ولی مجیدی نباخت و قهرمان شد.

    زنده باد استقلال و هوادارن محترم استقلال
    💙💙💙💙

  • بلوچ ارسالی در

    شاباش

  • محمدحسن نادی ارسالی در

    حرف حق

  • علی تاجی ارسالی در

    سلام و درود. با تمام احترامی که برای همه پیشکسوتان استقلال بزرگ دارم.. خواهشمندم شما که به استقلال نتوانستی کمک کنی. پس چرا رفتی در جبهه دشمن و داری حرفی را میزنی که خواسته دشمن هست.. خیلی بی انصافی هست که اینجور در مورد جواد نکونام صحبت میکنی. خواهش میکنم بزار ید نا اون کسانی که حداقل چیزی از فوتبال می‌دانند برای استقلال تصمیم بگیرند.. شما اگر استقلالی واقعی بودی در این زمان اینجور به سرمربی استقلال نمیتاختی.. خب اگر اخراج شدی حتما ضعفی داشتی که الان داری کینه توزی میکنی... خیلی از کارشناسان که با استقلال هم زاویه دارند گفته اند که نکونام با این نفرات استقلال شاهکار کرده...
    آخه انصافت کجا رفته استقلال همین مهره‌ها را هم کامل در اختیار نداشت بخاطر مصدومیت و غیره....
    انصاف انصاف انصاف داشته باشید...
    استقلال فقط حمایت می‌خواهد و تداوم.. بله این تیم این تیم باید تقویت شود هم کادر فنی و هم ترکیب ولی شاکله تیم را خیلی نباید دست زد.. خواهشمندیم بگذارید استقلال آرامش داشته باشه..ما کم دشمن نداریم که شما هم رفتی به کمک دشمنان ما تا مشکل شخصی خودت با نکونام را نشون بدهی... هوادار باهوش هست خودش میفهمه چه کسانی دارند برای این استقلال زحمت خالصانه می‌کشند.. شما لازم نیست مسائل شخصی خودت را قاطی کار استقلال کنی... واقعا از چشمم افتادی علی 30 ثانیه خیلی دوستت داشتم... هوادران خواهشا گول نخورید همین رسانه ها هم جهت دار قلم میزنند..

  • پسر خاله ارسالی در

    بعنوان یه پرسپولیسی حرفاش منطقی است همه میدونن نکونام صدش و واسه بهانه گذاشت بجای کار فنی

  • مهدی ارسالی در

    سلام
    به عنوان یک استقلالی کاملا با حرفهای علی سامره صددرصد موافقم.نکونام برای استقلال خیلی خیلی کوچک هست،و فکر م یکنه که با مقام دوم شاهکار کرده..الان فق ط فرهاد مجیدی باید برگرده با یک قرارداد بلند مدت.

  • فولاد خوز ارسالی در

    نکونام مربی بسیار خوبیه ولی حرفه‌ای علی آقا سامر کاملا درسته و منطقی فقط تعجب می کردم چرا هوادار فریب می‌خورد و میرفت علی ه خطیر شعار میداد خطیری که همه دیدیم مدی ر جوان و توانمندی بود و مهمتر میدونیم که استقلالی بود

  • حسن ارسالی در

    شما 11تامهاجم هم به فرض توزمین داشته باش ید با طرزفکرنکومام وسیستمی که بازی میکرد عین 11تامهاجم رو هم تبدیل به مدافع میکر د بقول یکی که مهاجم بده دست نکونام مدافع تحویل بگیر نکونام پیشکسوت استقلال نیست اون مال تیم پاس هستش فقط اخراج نکونام فق ط

  • ناشناس ارسالی در

    این چه خبریه که گذاشتین ؟تقویم تاریخه

  • حسین ارسالی در

    برادران باشرف کیسه کش
    شرف تون دی دیم
    خدا این هم بی شرف او می‌کنه خ جالت می کشید😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😂

  • نیما ارسالی در

    در خصوص حرف‌های سامره چون دیدم کسی از کیسه تنان حرفی برای گفتن نداشت خواستم بگم که پرسپولیس سرور شما بوده و هست نکونام واقعاً خود را با این رفتارها ثابت کرده نمی‌تواند سرمربی خوبی برای هیچ تیمی باشد

  • صادق رحمانی ارسالی در

    ن جواد نکونام باید بماند

  • اس اس ارسالی در

    خواهشن دست از سر استقلال بردارین بسته دی گه هنوز بازی‌ها شروع نشده صحبت نکونام هس تش خبر در مورد این تیم کار نکنین

  • محمد کیسه سولاخ کن ارسالی در

    🤣😂😂🤣 آره الآنم اورونوف اومد به طویله😂🤣😆

  • بهادر ارسالی در

    واقعا براتون متاسفم پیشکسوتان استقلال تا زمانی که سمتی دارین داخل باشگاه فقط تعری ف میکنین همینکه جدا میشین حیثیت باشگاه به باد میدین خاک توی سرتون

  • کمالی ارسالی در

    لیگ شروع نشده شایعات وسم پاشی ازجانب حقو ق بگیران باشگاه پرسپولیس علیه استقلال شر وع شد.

  • Rahman.Sh ارسالی در

    استقلال زلزله محبوب هر چی دله، تاج آسیا دوستت داریم هم در روزهای سخت و هم خوب، آ فرین قهرمان آسیا و ایران‌...

  • حمید نصیری ارسالی در

    واقعا بنده بع عنوان یک هوادار که بیش از ۵۰ سال است
    طرفدار استقلال هستم وت ا بازی نساجی هم از نکونام حمایت کردم اما باید بگویم که واقعا نکونام لیا قت وشایس تگی سرمربی گری استقلال را ندارد وفکر می کند فقط برای سخنرانی وبهانه آوردن آمده نمی داند سرمربی تحت هر شرایطی فقط باید د رفکر بازی وبرد باشد حتی اگر یک ریال هم ن گیرد حرف زدن وظیفه کسانی دیگر است مربیان بزرگ حتی تا آخر فصل هم یک بار حرف یا به انه نمی آورند که مبادا روی تیم اثر بگذار د اگر نکونام بماند مسئولین اشتباه بزرگی مرتکب میشوند حاضرم رودر رو ثابت کنم که ن کونام باعث از دست رفتن قهرمانی شده
    اگر تیم بدون سر مربی هم می بود نساجی ر ادر آن شرایط می برد از سر مربی قهرمانی م ی خوان نه غر زدن وسخنرانی سخنران خوب زیا د داریم

  • ناشناس ارسالی در

    استقلالی‌ها از فساد فدراسیون و کمیت داو ران و صداسیما به ای آف سی و فیفا شکایت ک نند حتی باعث محرومیت فوتبال ایران شود.مگ ر که تحت فشار فدراسیون یا مقامات باشند.< br /> این بلاهاسر پرسپولیس میومد چه می شد.

  • ایران ایتقلالی ارسالی در

    خدا رحمت کند پدر،مادر فهمیدم بخدای احد واحد این جواد دوزاری برا تیم دسته سوم هم بدرد نمی‌خورد تیم دفاعی بی رمق سردرگم ملافه با برد اقتصادی اونم باهزار راز نیاز ومنت محنت به درد ما تاجیکها نمیخوره این آقا اونقدر به فکر جروبحث با خطیر مظلوم بود به فکر تیم نبود باید به این به ظاهر مربی گفت واقعا اگه تو خارج این جور رفتار می‌کرد یک ثانیه تحملش میکردن
    چهار صبا رفته خارج فقط منت وبی برنامه گریش وتیم دفاعی دوزاری تحویل طرفدارها داده پس آقایان تاخیری دیر نشده این تک شاخ بیرون کنید وگرنه توهین اسنادیومی در امان طرفدارهای واقعی نیستید

  • ناشناس ارسالی در

    کفش ارونوف هم به کیسه نمیرسه

  • علیم ارسالی در

    آخه نکو مال کجاش بزرگه آقای سامره بزرگ خودت هستی این بشردر حد لگی دو م است وقتی اورا بزرگ کرد ولی گندش در میاد

  • خدادادکولیوند ارسالی در

    این وعده وعیدهاتمام برای گول زدن هوادارا ن استقلال است فصل گذشته برای استقلال توس ط کادرفنی وشخص نکونام باحالیه وتهمت وافت رابدیگران تمام شدحالافصل بعدراانشاالله م ی‌بینیم البته ازحالاهیاهوشروع شده منمن ن کونام تمام نشده تیم قوی وبازیکن باکیفیت میگیرم هیچ تیمی تاحالاادعانکرده من چنین چنان میکنم درعمل معلوم میشه نه هیاهو

  • میلاد ارسالی در

    خداروشاکریم که بلاخره توباشگاه استقلال ی کی پیداشدکه حقایق وواقعیات روبیان کنه ،، ،واقعاهم همینطوراست استقلال بخاطرخودخواه ی وتکبروغروروبزرگ خودبینی نکونام درعرض د وهفته مانده به قهرمانی یکباره همچی روباخ ت وبخاطراینکه کسی بهش خورده نگیره اومدپی شدستی کردوشروع به اعتراضات وجنجال وایراد ازداوران واشخاص دیگرکه نمیخوان استقلال ق هرمان بشه که افکارهواداران روبسوی این اع تراضات غیرفنی وفوتباای وبچه گانه خودش سو ق بدهدوتشویش ایجادکند.درحالیکه واقعاایشا ن برای استقلال خیلی کوچیک هستندوایشان فق ط بدنبال خودبینی وبزرگ کردن خودش درجایگا ه باشگاه هستند.چراکه اگرمربی حرفه ای وکا ربلدی بودباشگاه فولادرودروسط راه جام باش گاههای اسیاترک نمیکردندوتیم رودربحران وش ک نمگذاشت ،پس ایشان اخلاق ورفتارهای مغرو رانه ای دارندکه تااصلاح نکردن خودش ونشکس تن غرورش به هرجاکه رودموفقیتی کسب نمیکند چراکه غرورهرادمی رازمین خواهدزد.

  • محمود ارسالی در

    چوب خدا

  • سامان ارسالی در

    قهرمانی استقلال به سبب بی اخلاقی ها و عد م رعایت مردانگی و گذشت توسط برخی به دور از اخلاق و عدالت خداوند بود و برخی با لج بازی های خود و دامن زدن به اختلافات نشان دادن هنوز به پختگی نرسیده و هواداران و باشگاه را فدای بچه بازی کردند استقلال نی از به افراد بزرگ دارد مخالفت با جذب اورو نوف و بازیکن امید عراق و فرستادن به صورت غرضی به تیم دیگر از دلایل کم آوردن استق لال در مراحل پایانی لیگ ضربه به تیم و هو ادار بوده است که دوستان عامل ان بودند

  • مجيد ارسالی در

    از افشاگری‌های خانی مشخص شد که چقدر سقف و قانون را رعایت کردند 😜😜😜😜

  • حسام ارسالی در

    بنظرم نکونام هیچ کدوم از این دلایل و روایات رو قبول نداره و فقط همون گل مشکوک به آفساید پرسپولیس رو دلیل همه ناکامی ها میدونه.!!!
    اولاً بدون VAR واقعاً تشخیص ممکن نبود و هرکی از دید خودش تشخیص و رای به رد یا قبول گل داد !
    آنچه مسلم است داور بازی گل را پذیرفته و کار تمام است، سابقه نداره که تابحال یک بازی رو بخاطر نظر دیگران نادیده بگیرن و حتی تکرار بازی و لغو نتیجه قبلی نمیتونه بیانگر عدالت در نتیجه باشه ،
    اما نکونام از همان روز تساوی با نساجی دنبال توجیه مورد نظرش برای اینکه بگوید حق ما را خوردند ! بود
    از قضا تیم محکمی که نویدکیا در مقابل پرسپولیسِ تحت فشار ! قرار داد و نتیجه بازی ، این توجیه نکونام را تامین کرد ، اما یادمان باشد که استقلالی ها همه امتیازات و برد های پرسپولیس را از داورها و خواست حکومتی ها می‌دانند و اگر سه گل سالم هم در آنشب در دروازه مس جا می‌گرفت ، همچنان به طبل اعتراض میکوبیدند و ... این شیوه آنها در تمام طول فصل بود! در حالیکه در صدر بودند و سه امتیاز از حریف بالاتر ! یا حق

  • ارسلان ارسالی در

    من فک کنم صادقانه ترین و شفاف ترین مصاحب ه ای بود که خوندم و امیدوارم که همه ی اس تقلالی ها خونده باشن اینو که واقعا دیگه بفهمن که این بشر لیاقت نیمکت استقلال رو نداره...

  • سفی ارسالی در

    ھمہ حرفھای سامرہ درست ھستند نکونام یک فرد عقدہ ای و مغرور است

  • راز ارسالی در

    همه حرفات درست. اما اینکه میگی هواداران استقلال هم این سبک بازی و کارهای نکونام رو نمی پسندن کاملا اشتباهه. کیسه کشا هر مربی ای که هوچی تر و بهانه جوتر باشه بی شتر نی پسندن. اصلا هم مهم نیست که با چه سبکی بازی میکنه. چه هجومی چه اتوبوسی

  • طاها محمودنژاد ارسالی در

    نکونام اصلا در حد تیم نیست و هیچگونه آین ده نگری و تفکری روی تیم نداره
    واق عا اگر فصل بعد روی نیمکت استقلال باشد من اصلا لیگ رو دنبال نمیکنم تیم چندسن هفته صدر رو خیلی ساده با بازی های یک بر صفر وقتی ببری بالا یعنی کل اون صدر نشینیها ت لاش بازیکنا بود نه کادر فنی
    نکونا م در حد نیمکت استقلال نیست کاش پول پرسپو لیس یک دهمش مال استقلال بود

  • قلی ارسالی در

    نکونام استقلال را نابود کرد

  • عبدا.. ارسالی در

    نکونام باید به لیگ دسته یک بره ایشان در خدمتیم تاج نیست

  • ح ب ارسالی در

    چقدر ابله هستید هنوز برا ارونوف له له می زنید بابا یعنی اینقدر نکونام کج فهم هست فوتبال رو پاشنه یک بازیکن نمی چرخد ارون وف کیه بابا بهترین بازیکنا رو در اختیار داری جلالی .ماشاریپوف.حردانی.بلانکو.محمد ی ووووفقط تاکتیک نداری آقای مربی وگرنه ه مش دنبال یک بازیکن مباش برو تاکتیکت و عو ض کن واز حاشیه و جوسازی فاصله بگیر کاری که فرهاد مجیدی کرد قهرمان شد من استقلالی اصلآ با نکونام وکادر ضعیفش موافق نیستم

  • ناشناس ارسالی در

    نظری ندارم

  • محسن ارسالی در

    لطفاً منبع این خبرتون رو بفرمایید تا ما هم بدونیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها