|
کدخبر: 328546

بمب باشگاه پرسپولیس منفجر شد

پدیده لیگ بیست و سوم به شدت مورد توجه تیم های پایتخت قرار دارد اما شنیده ها حکایت از آن دارد که این بازیکن مستعد تصمیم نهایی خود را گرفته است. آقایی پور در فصل گذشته موفق به زدن ۹ گل شد و نگاه ها را به سمت خود معطوف کرد. باشگاه استقلال خوزستان مشکلی با جدایی ستاره خود ندارد و به پیشنهادات گوش خواهد داد.

فوتبال بمب باشگاه پرسپولیس منفجر شد

جواد آقایی‌ پور به علت درخشش فوق العاده با لباس استقلال خوزستان در لیگ بیست و سوم، در تیررس ۲ باشگاه مطرح پایتخت قرار گرفته و حالا بدل به بمب جدید فوتبال کشورمان شده است. در این میان گفته می شود که باشگاه پرسپولیس به توافقات اولیه نیز دست پیدا کرده اند و درویش به زودی از خرید اول خود رونمایی خواهد کرد.

جذب این بازیکن در بازار این روزهای فوتبال کشورمان، بودجه قابل توجهی لازم دارد که ظاهرا یکی از دو باشگاه پرطرفدار تهرانی برای پرداخت مبلغ موردنظر آمادگی کامل دارد و باید آقایی پور را به زودی با لباس قرمز ببینیم.

طبیعی است جواد آقایی‌ پور مورد توجه باشگاه های استقلال و پرسپولیس باشد به این خاطر که ۹ گل زده است و این آماری بالاتر از مهاجمانی است که استقلال و پرسپولیس در اختیار داشته‌اند.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان هم جدایی این بازیکن از تیمش را تایید کرد و در مورد مقصد بعدی این بازیکن گفت: «این بازیکن یک فصل دیگر قرارداد دارد، ولی ما در فصل گذشته و بعد از آنکه ماندنش قطعی شد، در نقل‌وانتقالات زمستانی به او قول دادیم که بابت فصل آینده هر کمکی از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم تا او به یک باشگاه خوب برود و پیشرفت کند. ما به این بازیکن کمک خواهیم کرد که بهترین انتخاب را انجام دهد و اگر آقایی‌پور در هر باشگاهی بدرخشد افتخارش برای استقلال خوزستان است.»

گفتنی است فصل گذشته تیم‌های استقلال خوزستان و استقلال تهران قرارداد خواهر خوانندگی امضا کرده اند اما در نهایت در جابجایی که صورت می گیرد، نظر بازیکن هم شرط است.

آقایی-پور

دست رد به سینه استقلال و نکونام

یکی از لژیونرهای فوتبال کشورمان به درخواست باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم پاسخ منفی داد. سامان قدوس هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان که فصل گذشته در برنتفورد انگلیس حضور داشت یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای پیوستن به تیم فوتبال استقلال بود.

سامان قدوس اما در مذاکراتش اعلام کرد قصد حضور در ایران را ندارد و به همین دلیل به درخواست باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم پاسخ منفی داد. هنوز مقصد بعدی قدوس مشخص نشده است.

مربی صاحب‌نامی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم فوتبال بارسلونا را دارد، گزینه مورد نظر سرمربی استقلال بوده و طی روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با این باشگاه داشته است.

تیم فوتبال استقلال که تا روز پایانی در کورس قهرمانی لیگ برتر بود، در انتهای لیگ بیست‌وسوم در نهایت با جواد نکونام به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

نکونام پس از پشت سر گذاشتن فصلی پر فشار و طاقت‌فرسا، در تعطیلات لیگ برتر راهی آن سوی آب‌های خلیج فارس شده است تا علاوه بر استراحت، برای انتخاب کادر فنی‌اش تصمیم‌گیری کند.

قدوس-لژیونر

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی آبی‌ها طی هفته‌های گذشته با نکونام چندین جلسه برگزار کرد؛ جلساتی که در جریان آن، طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند و سرمربی استقلال فهرست ورودی و خروجی را نیز به سرپرست مدیرعاملی آبی‌های پایتخت ارائه داد. نکونام برای تقویت کادر فنی خود نیز برنامه دارد و قرار است یک مربی شناخته‌شده خارجی را به جمع دستیارانش اضافه کند.

در همین راستا، کاپیتان اسبق اوساسونای اسپانیا چند گزینه را مد نظر قرار داده است. گرچه در ساعات گذشته نام‌ مربیانی از جمله آنجلو آلسیو (مربی ایتالیایی) که سابقه حضور روی نیمکت تیم‌هایی همچون یوونتوس، چلسی، ناپولی و تیم ملی ایتالیا را در کارنامه‌ دارد، برای نیمکت استقلال مطرح شده اما گفته می‌شود گزینه اصلی نکونام یک مربی اسپانیایی است. همچنین پیش‌تر نام اوسیانو کروز (مربی پرتغالی) نیز که سابقه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران را دارد نیز مطرح شده بود.

مربی صاحب‌نامی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم بارسلونا را دارد، گزینه اصلی نکونام است. او سال‌ها در لالیگا مربیگری کرده و ظرف روزهای گذشته مذاکرات مثبتی را با سرمربی و باشگاه استقلال داشته و قرار است در صورت توافق، با شروع تمرینات استقلال به ایران آمده و با این تیم استارت بزند.

اورونوف-پرسپولیس

کری‌خوانی عجیب برای بیرانوند

مروری بر بازی رفت تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان یادآور گلزنی مهاجم پرسپولیس به علیرضا بیرانوند است.

در دیدار رفت تیم‌های ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان که در تاریخ ۳۰ ام آبان سال گذشته و در ورزشگاه ملی شهر تاشکند برگزار شد دو تیم با تساوی دو بر دو به کار خود پایان دادند.

در آن دیدار ابتدا رامین رضاییان در دقیقه ۱۴ و سپس مهدی طارمی در دقیقه ۳۸ برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند اما در نیمه دوم اوستون اورونوف در دقیقه ۵۲ و ایگور سرگئیف در دقیقه ۸۲ هر دو گل خورده را جبران کردند.

نکته جالب توجه این بود که پاس گل دوم تیم ازبکستان را نیز اوستون اورونوف مهاجم فعلی تیم ازبکستان برای گلزن تیم ملی این کشور ارسال کرد تا باز هم دروازه علیرضا بیرانوند گشوده شود.

حالا قطعاً رویارویی اوستون اورونوف و علیرضا بیرانوند برای دومین بار با لباس ملی، البته در صورتی که بیرانوند درون دروازه تیم ملی بایستد، می‌تواند همراه با کری‌ خوانی‌های جذابی بین این دو بازیکن هم تیمی در رده باشگاهی باشد.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و ازبکستان در چهارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه‌شنبه هفته جاری بیست و دوم خرداد ماه و ساعت ۲۰:۳۰ در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ در بازی قبلی تیم ملی کشورمان که هفته پیش مقابل هنگ کنگ برگزار شد پیام نیازمند درون دروازه تیم ملی قرار گرفته و بیرانوند نیمکت نشین بود.

حسینی-استقلال

آیا جدول لیگ برتر دستخوش دگرگونی می شود؟

نتایج لیگ برتر در فصلی که گذشت تغییر نخواهد کرد و قهرمانی تیم پرسپولیس به قوت خود باقی است و تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا شرکت خواهد کرد.

در پی انتشار خبری از سوی نشریه جام جم مبنی بر اینکه در لیگ برتر و در ۱۵ بازی تبانی شده است تا نتایج بازی‌ها تغییر کند، برخی پیش داوری کرده‌اند که ممکن است برخی از نتایج بازی‌ها در فصلی که گذشت تغییر و جدول رده بندی لیگ برتر هم دستخوش تغییر شود.

اما بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول این اشاره‌ها برای اتفاقات در سال‌های گذشته است و برای فصلی که گذشت هنوز ادعایی مبنی بر تبانی تایید نشده است و طبیعتا نتایج بازی‌ها دستخوش تغییر نمی‌شود و جدول رده بندی لیگ برتر هم تغییر نمی‌کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال هم امروز در مصاحبه اش اشاره کوتاهی به این موضوع داشت و گفت: همانگونه که دوستان می‌دانند این پرونده مربوط به سال ۱۴۰۰ است و اکنون نیز در مرحله بازپرسی قرار دارد. چند نفر از مدیران فدراسیون هم احضار شده و پس مرحله بازپرسی بازداشت شده‌اند. ان‌شاءالله هر وقت از طریق دادسرا و دادگاه اطلاعات تکمیلی به ما برسد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

فدراسیون فوتبال قول داده است بعد از پایان رسیدگی دادگاه و صدور آرا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هم این پرونده را بررسی و آرایی صادر خواهند کرد.

تاج-تیم-ملی

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها