|
کدخبر: 328678

دشمن شماره یک پرسپولیس در راه استقلال

سرمربی اسبق استقلال عکس جالب و معناداری را در صفحه شخصی خود به انتشار گذاشت که این موضوع شائبه بازگشت مرد محبوب آبی ها را قوت بخشیده است. هواداران استقلال بر این باور هستند که در صورت جدایی نکونام، مجیدی بهترین گزینه برای نشستن روی نیمکت نایب قهرمان لیگ بیست و سوم است.

فوتبال دشمن شماره یک پرسپولیس در راه استقلال

چند ماه قبل، فرهاد مجیدی به صورت توافقی از باشگاه اتحاد کلبا جدا شد و در حال حاضر در زمینه فوتبال فعالیت مستقیمی ندارد. با این حال، ناگفته نیست که او بدون شک به زودی به عرصه مربیگری باز خواهد گشت. حتی چندی قبل، شایعه‌ای پیش آمد که احتمالاً فرهاد به عنوان سرمربی تیم الوصل امارات، که سال‌ها به عنوان بازیکن در آن تیم حضور داشته، انتخاب شود.

سرمربی اسبق باشگاه استقلال دوشنبه شب عکسی را منتشر کرد که او را در حال مربیگری کنار زمین نشان می‌داد و خیلی‌ها انتشار چنین عکسی توسط فرهاد در فضای مجازی را ارسال سیگنالی از طرف او در راستای بازگشت به میادین تلقی می‌کنند. فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم توانست تحت عنوان سرمربی استقلال را بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی این مسابقات برساند.

مجیدی-قهرمانی

نباید موفقیت‌های یک تیم را زیر سوال ببریم

امید عالیشاه که امروز در نمایشگاهی در غرفه اسپانسر باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، در گفتگویی با خبرنگاران اظهار داشت: یک خداقوت به همه خبرنگاران می‌گویم که در این فصل فوتبالی زحمات زیادی کشیدند. فصل پرفراز و نشیبی را سپری کردیم و خدا را شاکرم که با قهرمانی ما تمام شد. این قهرمانی بیشتر از سالی به دل هواداران چسبید و مایه مباهات و خوشحالی همه عزیزان شد. همکاری جدیدی را با مجموعه خوب طبیعت شروع کردیم و امیدوارم حضور ما کمکی در پیشرفت مجموعه طبیعت و باشگاه پرسپولیس باشد. امیدوارم فصل آینده هم با این اسپانسر خوبی که داشتیم، ادامه بدهند و بتوانند در راه پیشرفت و اعتلای نام پرسپولیس به هواداران و بازیکنان و باشگاه کمک کنند.

او سپس در خصوص قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر عنوان کرد: من بعد از قهرمانی هم در مصاحبه‌هایم از آقای یحیی گل‌محمدی و آقای کریم باقری تشکر کردم. آنها زحمات زیادی برای تیم کشیدند. از نیم فصل دوم با توجه به شناختی که اوسمار به تیم داشت، هدایت تیم را عهده‌دار شد و به نحو احسن هم تیم را مدیریت کرد و آن کارهای تاکتیکی و تکنیکی که در ذهنش بود، به اجرا گذاشت. بچه‌های ما هم سنگ تمام گذاشتند. بدون همدلی و اتحاد و ازخودگذشتگی نمی‌توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

کاپیتان پرسپولیس در واکنش به انتقادات و حاشیه‌هایی که پیرامون قهرمانی این تیم در لیگ برتر وجود داشت، گفت: اینطور بازی‌ها نخ‌نما شده است. هواداران فهیم استقلال متوجه هستند که تیم‌شان باید خیلی بهتر از اینها فوتبال بازی کند. خیلی از بچه‌هایشان رفقای خوب ما هستند و همیشه این رفاقت بوده است. اینکه ما بخواهیم با حرف زدن موفقیت‌های یک تیم را زیر سوال ببریم درست نیست؛ آن‌ هم نه یک سال و دو سال و سه سال، تیم ما در این هشت سال اخیر ۱۴ جام آورده و این اتفاقی نیست.‌ این موضوع باید کارشناسی شود. این بچه‌ها تشنه جام هستند.

امید-عالیشاه

او ادامه داد: شما وقتی ۲-۳ قهرمانی پشت هم می‌آوری، از لحاظ روحی و انگیزشی پایین می‌آیی اما بچه‌های ما در هر بازی سنگ تمام‌ گذاشتند و هر بازی را یک فینال می‌دیدند. شاید اگر استقلال بازی نساجی را می‌برد، به راحتی قهرمان می‌شد. نمی‌شود به قضا و قدر بسپاری و بگویی داور این کار را کرد و آن بازیکن آن کار را کرد. این کارها قشنگ و جوانمردانه نیست.

عالیشاه با ابراز ناراحتی از این حاشیه‌ها گفت: برای من سنگین است. روزی که استقلال قهرمان شده بود، ما با بچه‌ها که صحبت می‌کردیم می‌گفتیم حق‌شان است، بدون باخت قهرمان شده‌اند، خوب فوتبال بازی کرده‌اند و به آنها خداقوت هم می‌گوییم، اما اینکه موفقیت یک تیم را به این راحتی زیر سوال ببری درست نیست. ما در سال‌های اخیر روزهای پر فراز و نشیبی داشتیم. این تیم زحمات زیادی می‌کشد.

او در پایان عنوان کرد: اینکه با یک حرف، زحمات یک مجموعه را زیرسوال ببری خوشایند نیست‌. همین مسائل باعث می‌شود نه تنها هواداران، بلکه بازیکنان و مجموعه هم تحریک شوند و این جو متشنج به هواداران انتقال پیدا می‌کند و اتفاقاتی در ورزشگاه میفتد و موجب آسیب دیدن هواداران عزیز کشورمان می‌شود. آنها هم خانواده و زندگی دارند و ممکن است یک آسیب دیدگی بد ایجاد شود و یک عمر پشیمان شوند.

محمدی-استقلال

تکلیف این بازیکن با استقلال روشن شد

تکلیف مهدی مهدی پور بازیکن تیم استقلال برای فصل آینده تا حد زیادی مشخص شده است.

مهدی مهدی‌پور هافبک اصفهانی استقلال فروردین امسال در جریان بازی با مس رفسنجان دچار آسیب دیدگی شدید شد و کارش به اتاق عمل هم کشید تا فصل برایش به پایان برسد و عملاً چند ماهی را مجبور به خانه نشینی شود.

بر اساس خبرهای رسیده، هافبک آبی پوشان حداکثر تا آذر ماه امسال شرایط حضور در میدان را پیدا خواهد کرد و می‌تواند قبل از پایان نیم فصل اول لیگ بیست و چهارم دوباره در میادین ظاهر شود.

روی همین اصل استقلال قصد تمدید قرارداد او را دارد و این بازیکن را برای فصل بعد هم حفظ می‌کند.

مهاجم استقلال فصل آینده هم در این تیم به میدان خواهد رفت.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال برای حضور دوباره در این تیم با مسئولان این باشگاه به توافق رسید.

محمدی که قراردادش با استقلال یک ساله بود پس از صحبتی که با مسئولان این تیم داشت فصل آینده نیز در خدمت آبی پوشان خواهد بود.

البته محمدی به دلیل اتفاقات اخرین بازی استقلال در لیگ برتر مقابل پیکان از سوی کمیته انضباطی ۶ جلسه محروم شده است که استقلالی‌ها به خاطر این موضوع به کمیته استیناف اعتراض کرده اند.

منبع: خبر ورزشی
  • حسن ارسالی در

    یکی از کارشناسان داوری که روی کارشناسیش مردم حساب بازمیکنند گفته که گل زده به مس رفسنجان افساید بوده آقای فراموشکار !!! .

  • فؤاد ارسالی در

    جناب عالیشاه شما که می‌دونی چطوری جام آفسایدی را گرفتید و فساد داوران و بعضی از عوامل باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه محرز است پس لطفاً از تبریک و صحبت نکن تو که با جام آفسایدی ذوق میکنی حتما شرافت را برعکس فهم کردی ، برو دنبال کار خودت و دیگه از استقلال صحبت نکن، توقع داری هم تقلبی جام بگیری هم تبریک بهت بگن ، رو که نداری احتمالا مشکل هم زیاد داشتی قبلاً

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها