|
کدخبر: 329676

گربه سیاه استقلال با نکونام توافق کرد

علی علیپور به انجام مذاکرات ابتدایی با باشگاه استقلال پرداخته و این احتمال وجود دارد که مهاجم سابق پرسپولیس در فصل جدید لباس آبی بر تن کند.

فوتبال گربه سیاه استقلال با نکونام توافق کرد

علی علیپور، بازیکن فصل گذشته ژیل ویسنته در پرتغال، پس از ۴ فصل فعالیت در فوتبال این کشور، تصمیم گرفته است که به ایران بازگردد و فوتبال حرفه‌ای خود را در ایران ادامه دهد. این بازیکن ملی پوش ایران، پس از چهار سال حضور موفق در لیگ پرتغال، تصمیم گرفته است که به کشور خود بازگردد و به ادامه فعالیت فوتبالی خود در لیگ برتر ایران بپردازد.

بر این اساس خبرهای ضد و نقیضی از انتخاب تیم فصل بعد و مذاکرات او با باشگاه های استقلال و تراکتور به گوش می‌رسد. اما شب گذشته همسر علیپور با یک استوری به تمام این شایعات دامن زد. او در استوری خود نوشت: هر دوستی دوست نمی‌ماند و هر دشمنی دشمن نمی‌ماند. انسان باید برای هر تغییری آماده باشد.

این استوری برای هواداران باشگاه پرسپولیس بازتاب زیادی به دنبال خواهد داشت، چون آنها از فصل گذشته انتظار بازگشت علیپور به تیم سابق خود را داشتند. باید منتظر ماند و دید این اخبار، چقدر رنگ واقعیت به خود می گیرند و علی علیپور چه تیمی را برای فصل آینده خود انتخاب می کند.

علی-علیپور

پرسپولیس قید ترابی را زد

مسئولان باشگاه پرسپولیس جانشین ستاره شماره ۹ خود را انتخاب کردند. مهدی لیموچی پدیده این فصل لیگ برتر در تیم آلومینیوم اراک با درخشش خود باعث شد تا تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال و سپاهان خواهان جذب او شوند.

این بازیکن روز گذشته در یک محفل عمومی اعلام کرده بود که طرفدار پرسپولیس است تا با این صحبت احتمال پیوستن خود به جمع سرخ پوشان را بیشتر از قبل کند. البته لیموچی زمانی این مسئله را مطرح کرده که بحث جدایی مهدی ترابی و رفتن او به تراکتور بیشتر از هر زمانی به گوش می‌رسد.

لیموچی که می‌دانست با حضور ترابی او شانس زیادی برای بازی نخواهد داشت منتظر ماند تا تکلیف ترابی مشخص شود و حالا که موضوع رفتن او به این تیم تبریزی بیشتر از قبل شده لیموچی هم علاقه خود را برای پیوستن به پرسپولیس رسمی کرده است.

ترابی-پرسپولیس

براساس نوشته خبرگزاری فارس، مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بودند که نگرانی بابت رفتن ترابی ندارند چرا که برای جانشینی این بازیکن به سراغ جذب مهدی لیموچی خواهند رفت.

حالا به نظر می‌رسد در صورتی که رفتن ترابی به تراکتور قطعیت پیدا کند مسئولان باشگاه پرسپولیس خیلی سریع زمینه امضای قرارداد با مهدی لیموچی را فراهم کنند.

از قرارداد وحید امیری امشب رونمایی می شود؟

پس از مرتضی پورعلی گنجی، قرار است از قرارداد وحید امیری نیز رونمایی شود.

به نظر می رسد تا پایان امشب قرار است وحید امیری نیز با حضور در باشگاه پرسپولیس از قراردادش رونمایی کند. همان طور که می دانید ساعتی قبل مرتضی پورعلی گنجی که پیش تر با باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد به توافق رسیده بود ظهر امروز در ساختمان باشگاه حاضر شد و پس از ثبت قرارداد رسمی یک ساله با رضا درویش نیز عکسی به یادگار گرفت.

وحید-امیری

حال این اتفاق قرار است برای وحید امیری نیز رخ دهد. امیری که دیروز در باشگاه حاضر شد و با حسین بادامکی صحبت کرد قرار شد احتمالا امروز راهی باشگاه شده و پس از امضای قرارداد در کنار درویش عکس یادگاری نیز خواهد گرفت.

در تماسی که با یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتیم او این خبر را تایید کرده و اعلام کرد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا پایان امشب از قرارداد وحید امیری کاپیتان دوم پرسپولیس نیز رونمایی خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها