|
کدخبر: 329783

چشمک قاتل استقلال به نکونام

شایعات و اخبار مربوط به دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس همچنان در رده‌ی مهمترین رویدادهای فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد. بیرانوند چندی پیش قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به صورت یکطرفه فسخ کرد و حالا در آستانه پیوستن به تیم رقیب قرار دارد. در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که این دروازه بان قصد دارد به باشگاه تراکتور بپیوندد اما حالا اخبار حکایت از آن دارد که ستاره ملی پوش به اردوگاه آبی های پایتخت بسیار نزدیک شده است.

فوتبال چشمک قاتل استقلال به نکونام

با مذاکره مستقیم علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان محبوب تیم پرسپولیس، با رقیب اصلی یعنی تیم استقلال در پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر، شرایط دشواری برای پرسپولیس و هوادارانش ایجاد شد. این وضعیت، ذهنیتی را به وجود آورد که بیرانوند، با توجه به سوابق همکاری با علیرضا منصوریان در باشگاه نفت تهران و همچنین خاطراتی که دربارهٔ علاقه‌اش به تیم استقلال در دوران نوجوانی منتشر شده است، به نوعی قصد دارد تا بخشی از فوتبال خود را هم در تیم آبی پایتخت تجربه کند.

پس از انتشار خبر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس و ماجراهای مربوط به اظهار پشیمانی اش این موضوع مطرح شد که او قصد دارد به هر طریقی که شده در پرسپولیس بماند اما ظاهراً این بار مدیران باشگاه پرسپولیس حاضر به تکرار اتفاقات تابستان ۱۴۰۲ نیستند.

حالا و در وضعیتی که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس قرار است ظرف امروز یا فردا تصمیم نهایی درباره علیرضا بیرانوند را اتخاذ و خبرش را به شکل رسمی رسانه‌ای کند شایعاتی پیرامون باشگاه استقلال و پیوستن این دروازه‌بان به جمع آبی‌پوشان مطرح شده است.

بعد از ماجراهای مربوط به کمیته اخلاق و سیدحسین حسینی و موضوع جدایی احتمالی این دروازه‌بان از استقلال گفته می‌شود باشگاه استقلال برای فصل بعد به دنبال یک دروازه‌بان خوب داخلی یا خارجی است تا رکورد فصل قبل یعنی کمترین گل خورده را با آن تکرار کند.

به یاد داریم پیش از جدایی وریا غفوری و عارف غلامی نیز صحبت‌هایی شبیه به مطالب امروز در رابطه با سید حسین حسینی در رسانه‌ها مطرح شد تا کم کم این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت و این دو بازیکن از استقلال دور و دورتر شدند. حالا و در شرایطی که هنوز هیچ مسئولی در باشگاه استقلال قاطعانه از ادامه همکاری با حسینی حرف نمی‌زند بحث پیوستن بیرانوند به استقلال بار دیگر داغ شده است.

علی-بیرانوند

درب باشگاه استقلال برای بیرو باز است

افراد نزدیک به راس هلدینگ خلیج فارس در این باره خبر می‌دهند به بیرانوند قول قطعی داده شده در صورت تمایل و یا عدم ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس، درب باشگاه استقلال رو به این دروازه بان باز است و بیرانوند می‌تواند سال‌های پایانی فوتبالش را با پوشیدن دستکش‌های تیم استقلال پشت سر بگذارد.

با توجه به سوابق و علایق بیرانوند و اتفاقات مربوط به پایان فصل بیست و دوم و مذاکرات جدی این دروازه‌بان با حجت کریمی - مدیرعامل وقت باشگاه - بعید نیست ظرف روزهای آینده بزرگترین بمب فوتبالی در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر ۲۴ رقم خورده و علیرضا بیرانوند به تیم استقلال بپیوندد. تنها اتفاقاتی که ممکن است این انتقال را لغو کند تغییر عقیده ناگهانی هیأت مدیره پرسپولیس و ادامه همکاری با بیرو است که بعید به نظر می رسد و حضور البته احتمالی بیرانوند در لیگ های خارجی مانند ترکیه است.

یادآور می‌شود؛ پیش از این محمد محمدی دروازه‌بان تیم پرسپولیس نیز این تجربه را داشته و از تیم پرسپولیس به استقلال منتقل شده است. او هم در همان برهه ملی پوش بود و از استقلال نیز به تیم ملی دعوت شد.

چراغ سبز معنادار لژیونر جذاب به پرسپولیس؟

امیر عابدزاده استوری جدیدی در صفحه خود منتشر کرد. پس از حواشی علیرضا بیرانوند و اقدام او برای فسخ قرارداد با پرسپولیس، این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است. امیر عابدزاده یکی از نفراتی است که گفته می‌شود مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و شانس بازگشت به این تیم را دارد.

عابدزاده امروز تصویری از تخت جمشید در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در فضای مجازی از آن به عنوان چراغ سبزی برای حضور در پرسپولیس یاد شده است.

هواداران-پرسپولیس

 پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم با اوسمار ویرا موفق به کسب عنوان قهرمانی شد و دست به کار بزرگی زد چراکه در بیشتر هفته‌های لیگ برتر این استقلال بود که در صدر قرار داشت. پس از قهرمانی پرسپولیس ابتدا اوسمار ویرا از این تیم جدا شد و سپس نوبت به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند رسید. بیرو پس از پایان لیگ بیست‌وسوم به دلیل پرداخت نشدن بخشی از مطالباتش با استناد به بندی در قرارداد او، تصمیم گرفت فسخ کند و از پرسپولیس برود اما این‌بار خبری از بازگشت نیست.

بیرانوند فصل گذشته هم این کار را تکرار کرد و دروازه‌بان سرخ‌ها در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما درنهایت با عقد قراردادی جدید در پرسپولیس ماندنی شد. فسخ دوباره بیرو باعث شده موجی علیه او شکل بگیرد و دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که خواهان حضور بیرانوند در چارچوب دروازه پرسپولیس باشد.

طبق شنیده‌ها دروازه‌بان خرم‌آبادی تا هفته آینده با تراکتور قرارداد می‌بندد و راهی تبریز می‌شود. ظاهرا محمدرضا زنوزی قصد دارد یک تیم کهکشانی داشته باشد و اولین گام برای تحقق این رویا، عقد قرارداد با علیرضا بیرانوند است. مدیران پرسپولیس هم در این بین به دنبال دروازه‌بان جدید هستند و اسامی مختلفی به گوش می‌رسد.

امیر-عابدزاده

احمدرضا عابدزاده سال‌ها در پرسپولیس حضور داشت و هواداران این تیم علاقه زیادی به او دارند. فرزند احمدرضا یعنی امیر هم یک پرسپولیسی محسوب می‌شود که لژیونر شدن را به حضور در لیگ ایران ترجیح داده است. امیر عابدزاده در زمان دراگان اسکوچیچ دروازه‌بان اصلی تیم ملی بود اما رفته‌رفته از ترکیب اصلی فاصله گرفت و با بازگشت کارلوس کی‌روش دیگر نام او در لیست تیم ملی به چشم نمی‌خورد.

عابدزاده در خارج از کشور اوضاع خوبی ندارد و بین دسته‌های پایین فوتبال اروپا رفت‌وآمد می‌کند. اکنون علیرضا بیرانوند دیگر در پرسپولیس حضور ندارد و مدیران این باشگاه با امیر عابدزاده مذاکراتی داشته‌اند. ممکن است عابدزاده تصمیم بگیرد راهی لیگ ایران شود و مانند پدر، پسر هم پیراهن پرسپولیس را به تن کند. حالا باید منتظر ماند و دید امیر چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد و آیا مدیران پرسپولیس برای جذب او مصمم هستند یا خیر.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها