|
کدخبر: 329874

ستاره محبوب یحیی در راه استقلال

اگر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از این تیم جدا شود، او احتمالاً تصمیمی جنجالی و بزرگ خواهد گرفت. مهدی عبدی، که در فصل گذشته به صورت قرضی به تیم تراکتور پیوست، برای فصل آینده در پرسپولیس هنوز تکلیفی نامشخص دارد.

فوتبال ستاره محبوب یحیی در راه استقلال

مهدی عبدی در حال حاضر قراردادی با تیم پرسپولیس دارد، اما وضعیت او هنوز مشخص نیست و نمی‌توان به طور قطعی ادعا کرد که مسئولان پرسپولیس او را برای فصل آینده می‌خواهند یا خیر. امروز، عبدی قرار است با حضور در باشگاه پرسپولیس وضعیت خود را برای فصل آینده مشخص کند. در صورتی که اعضای پرسپولیس تصمیم به ادامه همکاری با او نگیرند، وی قرارداد خود را با این تیم فسخ خواهد کرد.

از سپاهان و استقلال به عنوان مشتریان جدی عبدی نام برده می‌شود. حتی گفته می‌شود که به احتمال فراوان او در صورت جدایی از پرسپولیس به استقلال خواهد پیوست و این مساله به اطلاع مسئولان باشگاه پرسپولیس هم رسیده است. این احتمال وجود دارد که با توجه به علاقه جواد نکونام به او، این مهاجم راهی استقلال شود که در این صورت، نقل و انتقال پر سر و صدایی در پیش خواهد بود.

مهدی عبدی بازیکن تیم پرسپولیس فصل قبل به صورت قرضی در تیم تراکتور بازی کرد. پس از پایان لیگ بیست و سوم، حضور این بازیکن به صورت قرضی در تراکتور به اتمام رسید و در حال حاضر بازیکن تیم پرسپولیس به حساب می‌آید.

عبدی در این باره گفت: پیشنهادهایی از تیم های مدعی داشتم اما پاسخی به آنها ندادم چون بازیکن پرسپولیس هستم و تابع تصمیم باشگاه. به همه تیم های خواهان هم گفتم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و با این تیم به فوتبالم ادامه بدهم. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم بازهم با این تیم روزهای خوبی را تجربه کنم.

مهدی-عبدی

اعتراض تند هواداران استقلال به جذب گزینه نکونام

هواداران باشگاه استقلال در فضای مجازی به خبر جذب دروازه‌بان بوسنیایی واکنش تندی نشان دادند. یکی از گزینه‌هایی که در چند روز اخیر در حاشیه اخبار نقل و انتقالاتی استقلال مطرح شد خبر جذب ودران کیوسفسکی گلر بوسنیایی بود.

در ادامه یکی از رسانه‌های مطرح ورزشی به انتقال این گزینه واکنش نشان داد و این خرید جواد نکونام را اشتباهی بزرگ برای آبی‌پوشان دانست.

اکنون هواداران استقلال در فضای مجازی انتقاد تندی به جذب این گزینه از خود نشان داده‌اند که در زیر می‌خوانید:

«این قضیه کاملا دلالیه و هیچ داستان دیگه ای پشتش نیست. سکوت نکونام هم بی دلیل نیست، وگرنه این آدم یدونه آب معدنی بدون اجازش بخرن صداش گوش فلک رو کر میکنه. البته الانم کار از کار گذشته و اگه نکونام بیاد به جذب گلر خارجی اعتراض بکنه صرفا واسه انحراف افکار عمومیه، چون قرارداد بسته شده و این گلر رفته تو پاچمون و آقایون پولشونو زدن به جیب».

البته گفتنی است که سرمربی هر تیم اختیار دارد که بازیکن مدنظرش را جذب کند اما باوجود درخشش سید حسین حسینی کاپیتان آبی‌ها شاید اعتراض هواداران استقلال چندان هم غیرمنطقی نباشد.

باشگاه استقلال محکوم خواهد شد؟

شنیده می شود ودران کیوسفسکی دروازه بان اهل بوسنی که اخباری در رابطه با جذب او توسط باشگاه استقلال به گوش می رسد با این باشگاه قرارداد رسمی امضا کرده و در صورت فسخ، استقلال ملزم به پرداخت مبلغ قرارداد بصورت کامل خواهد بود.

با توجه به اخبار رسیده، باشگاه استقلال در یک حرکت غیرحرفه ای، آفر رسمی برای این دروازه بان ارسال کرده و کیوسفسکی با امضای این آفر طبق قوانین فیفا بصورت قانونی بازیکن استقلال محسوب می شود. در صورت فسخ و شکایت این دروازه بان، باشگاه استقلال وارد چالش جدیدی خواهد شد.

جواد-نکونام

روبرتو تورس ستاره پیشین گل‌ گهر سیرجان گفت: بعید است به لیگ برتر ایران بازگردم. تورس، هافبک مهاجم اسپانیایی فصل گذشته تیم فوتبال گل‌گهر که پیش از پایان فصل فوتبالی رقابت‌ها از این باشگاه جدا شده و به کشورش بازگشت، با آغاز پیش‌فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دوباره مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته است.

روبرتو تورس که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد در پاسخی کوتاه فرهیختگان درباره سرنوشتش در فصل بعدی رقابت‌ها و احتمال حضورش در باشگاه‌های ایرانی اظهار داشت: می‌خواهم در کنار خانواده‌ام باشم و بعید است به لیگ برتر ایران بازگردم.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها