|
کدخبر: 329899

آلمدین زیلیکیچ به استقلال پیوست + فیلم گل ها و مهارت ها

باشگاه استقلال در کنار یک دروازه‌بان، با وینگر ۲۸ ساله اهل بوسنی به توافق نهایی رسیده و حالا این بازیکن به به زودی راهی تهران خواهد شد. گفته می شود که مالکان استقلال بدون پرسش از جواد نکونام، اقدام به جذب آلمدین زیلیکیچ کرده اند. این اتفاق در صورت عدم درخشش زیلیکیچ می تواند زمینه ساز حواشی جدید در اردوگاه آبی ها باشد. نکونام تا این لحظه موضع گیری خاصی در این خصوص نداشته است. در این گزارش می توانید ضمن مشاهده هایلایت بازی های این بازیکن اروپایی، رزومه و مشخصات او را مشاهده کنید.

فوتبال آلمدین زیلیکیچ به استقلال پیوست + فیلم گل ها و مهارت ها

چند روز پیش، خبر امضای قرارداد با ودران کیوسفسکی، سنگربان بوسنیایی در لیگ مقدونیه، درباره استقلال منتشر شد. هرچند که این خبر در فضای مجازی منتشر شد، اما هواداران به طور کلی به این امر استقبال نکردند و احتمالاً نگران کنار گذاشتن حسین حسینی هستند. تاکنون باشگاه هیچ واکنشی نسبت به این خرید جدید نشان نداده است، اما احتمالاً طرفداران استقلال ناراحت خواهند شد که تیمشان یک بازیکن بوسنیایی دیگر را هم به خدمت گرفته است.

پیش‌تر درباره اینکه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر یک خرید دیگر به جز گلر از اروپای شرقی خواهد داشت، نوشته بودیم و پیگیری‌ها نشان می‌دهد این بازیکن در پست وینگر بازی می‌کند.

آلمدین زیلیکیچ بازیکن ۲۸ ساله اهل بوسنی و هرزگووین، همان بازیکن مدنظر آبی‌هاست که گویا او هم قراردادش را با این تیم امضا کرده است. کسی که در سوابقش، بازی‌ در لیگ‌های اسلوونی و کرواسی هم به چشم می‌خورد ولی هیچگاه در تیم مطرحی بازی نکرده است.

آلمدین-زیلیکیچ

این وینگر ۲۸ ساله که خلاف هموطن گلرش سه بازی در تیم ملی هم در کارنامه دارد، فصل گذشته در ۱۵ مسابقه برای تیم سارایوو بوسنی به میدان رفت و ۳ گل و دو پاس گل، ماحصل کار زیلیکیچ بود. ضمن اینکه سارایوو هم در لیگ ۱۳ تیمی بوسنی به مقامی بهتر از چهارمی نرسید.

زیلیکیچ-استقلال

وی یک بازی بدون تاثیر در جام حذفی هم داشته ولی آمارش در مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا خوب بوده؛ جایی که البته با وجود یک گل و یک پاس گل زیلیکیچ در دو مسابقه، تیمش نتوانست به دور گروهی رقابت‌ها برسد. قرارداد آلمدین که به جز سمت چپ خط حمله در نقطه دیگری از زمین توانایی بازی ندارد، در انتهای فصل اخیر به پایان رسید و او به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه استقلال خواهد پیوست.

آمار کلی بازیکن بوسنیایی در فصل گذشته، تنها ۴ گل زده و ۳ پاس گل را نشان می‌دهد که برای جذب بازیکنی که در ترانسفرمارکت ارزشی ۴۵۰ هزار یورویی (حدود ۳۰ میلیارد تومان با قیمت روز ارز) دارد و در صورت آمدن به ایران هزینه‌های جاری اقامت و غیره هم به آن اضافه می‌شود، نامعقول خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها