|
کدخبر: 330248

الماس پرسپولیس به تیم رقیب پیوست

پس از پاسخ منفی باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند، این دروازه‌بان به زودی قرارداد رسمی خود با تراکتور را امضا می کند تا بزرگ ترین بمب نقل و انتقالات تابستانی به این نحو منفجر شود. گفته می شود که در روزهای آتی از قرارداد دروازه بان اول تیم ملی با باشگاه جدیدش رونمایی خواهد شد. از دست دادن بیرانوند نمی تواند اتفاق خوبی برای گاریدو و همین طور هواداران پرسپولیس باشد.

فوتبال الماس پرسپولیس به تیم رقیب پیوست

بعد از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس، تلاش‌هایی برای بازگرداندن این دروازه‌بان به جمع سرخپوشان در روزهای گذشته صورت گرفت که همگی بی نتیجه باقی ماند تا این بازیکن ملی پوش رسما از جمع سرخپوشان جدا شود.

در آخرین تلاش رخ داده برای مذاکره پرسپولیس با بیرانوند، شب گذشته تماسی بین نزدیکان این دروازه‌بان با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام و پیشنهاد مذاکره رودررو بین رضا درویش و بیرانوند داده شد. پیشنهادی که با مخالفت مدیران پرسپولیس همراه شده و به نزدیکان بیرانوند اعلام شده هیئت مدیره مخالف بازگشت او به پرسپولیس است و به همین دلیل رضا درویش نیز نمی‌تواند مذاکره‌ای با بیرانوند داشته باشد.

اتفاقی که باعث شد بیرانوند به طور کامل قید بازگشت به پرسپولیس را بزند و در آستانه امضای قرارداد رسمی خود با تراکتور قرار بگیرد. بیرانوند که توافقات اولیه را با باشگاه تبریزی انجام داده، پیش‌نویس قرارداد خود را نیز با این باشگاه امضا کرده و ظرف امروز و فردا برای عقد قرارداد رسمی با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره خواهد نشست.

بیرانوند یک پیشنهاد از لیگ روسیه دارد اما با توجه به توافق با باشگاه تراکتور قرارداداش را با این تیم امضا می‌کند.

علیرضا-بیرانوند

مهم ترین سوژه نقل و انتقالاتی فوتبال ایران علیرضا بیرانوند است. گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی با فسخ یکطرفه قراردادش همه پرسپولیسی‌ها را بعد از قهرمانی دراماتیک در لیگ برتر شوکه کرد و طی چند هفته اخیر ماجراهای مربوط به جدایی علیرضا به سر تیتر اخبار مربوط به فوتبال ایران تبدیل شده است. علیرضا که به صورت یکطرفه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد، به شدت از سوی هواداران و پیشکسوتان این باشگاه مورد هجمه قرار گرفت.

کاری که شاید بیرانوند اصلا انتظارش را نداشت. بیرانوند سال قبل هم دقیقا مشابه چنین کاری را انجام داده بود ولی در آن موقع همه از او حمایت کردند و خواهان بازگشت بیرو به پرسپولیس بودند. شرایط اما امسال کاملا متفاوت پیش رفت و خیلی‌ها به این کار بیرانوند خرده گرفتند. هرچه که بود بیرو دیگر بازیکن پرسپولیس نیست و به گفته خودش فسخ قراردادی کاملا قانونی انجام داد و مشکلی برای پیوستن به تیم دیگری نخواهد داشت.

علی-بیرانوند

علیرضا با تراکتور به توافق نهایی رسید

علیرضا با تراکتور به توافق نهایی دست یافته ولی هنوز قراردادی با این تیم امضا نکرده است. چهارشنبه شب بیرانوند با انتشار یک ویدئوی تقریبا طولانی به اتفاقات اخیر و ماجرای فسخ قراردادش واکنش نشان داد و مدعی شد نه تنها فسخ قراردادش قانونی بوده، بلکه هواداران هم باید به تصمیم او احترام بگذارند. علیرضا از مدیران باشگاه پرسپولیس هم گلایه کرد که بعد از فسخ قراردادش حتی یک نفر هم از باشگاه به او زنگ نزده و از او نپرسیده که مشکلش چیست. عصر پنجشنبه اما خبری دست به دست در فضای مجازی چرخید که در نوع خودش بسیار عجیب و البته جالب توجه بود.

یکی از رسانه‌ها هم مدعی شد بعد از انتشار ویدئوی جنجالی بیرانوند در خصوص ماجرای فسخ قرارداد، علیرضا از مدیران پرسپولیس اطلاع داد که حاضر است دوباره به این تیم برگردد و قرارداد جدیدی را امضا کند. بیرانوند که مشکل اصلی اش دریافتی کمش نسبت به ذخیره‌هایش در تیم ملی بود، اعلام کرد حاضر است با افزایش قراردادش در پرسپولیس بماند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این ماجرا کاملا صحت دارد و علیرضا دوست دارد به کارش در پرسپولیس ادامه دهد. با این وجود مدیران پرسپولیس تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت علیرضا نیستند و حتی این موضوع در هیات مدیره این باشگاه هم تصویب شد. پیگیری‌های بیشتر ما در این زمینه ما را به اطلاعات بیشتری از ماجرای جدایی بیرانوند رساند. اتفاقاتی که در نوع خودش هم جالب توجه است و هم بسیار عجیب.

رضا-درویش

یکی از ستاره‌های پرسپولیس چندی قبل برای ماندن بیرانوند واسطه شد و در صحبتی که با چند مدیر پرسپولیسی انجام داد، از آن‌ها خواست مشکل بیرانوند را درون خانواده حل کنند تا علیرضا به پرسپولیس برگردد. درخواستی که خیلی زود توسط مدیران پرسپولیس رد شد و آن‌ها اعلام کردند دیگر نیازی به بیرانوند ندارند و حتی با چند گزینه هم برای جانشینی او صحبت کردند. بعد دیگر این ماجرا پای هوادار متمول پرسپولیس را به میان می‌آورد.

این فرد پولدار که سال‌هاست به پرسپولیس کمک مالی می‌کند، نفوذ بالایی بین تیم مدیریتی پرسپولیس دارد و معمولا درخواست‌های او در باشگاه پرسپولیس رد نمی‌شود. این فرد خارج نشین که از قضا رابطه بدی هم با بیرانوند دارد و بارها در محافل مختلف اعلام کرده از علیرضا خوشش نمی‌آید، به شدت مخالف بازگشت بیرانوند است و حتی اعلام کرده از جدایی بیرو خوشحال هم شده است. این هوادار متمول از اصلی ترین مخالفان بازگشت بیرانوند به پرسپولیس است. همچنین یکی از پیشکسوتان سرشناس و مطرح پرسپولیس که سابقه زیادی در این تیم دارد و ارتباط بسیار خوب و نزدیکی هم با درویش دارد، به مدیرعامل پرسپولیس و چند تن از اعضای هیات مدیره این باشگاه توصیه کرده که تحت هیچ شرایطی با بازگشت بیرانوند موافقت نکنند.

بیرانوند-پرسپولیس

این پیشکسوت معتقد است بازگشت بیرانوند باعث ایجاد هرج و مرج می‌شود و تیم را به هم می‌ریزد. هرچه که هست بیرو روز به روز به جدایی از پرسپولیس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و احتمالا به زودی تیم جدیدش را هم معرفی خواهد کرد. بعضی از هواداران پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ قراردادش ناراحت هستند و  دوست ندارند او را دوباره با پیراهن پرسپولیس ببینند.

با این وجود عده ای از پرسپولیسی‌ها معتقدند پرسپولیس و بیرانوند به هم نیاز دارند و پرسپولیس بدون این گلر به مشکل برخواهد خورد. پیدا کردن جانشین برای علیرضا کار سختی است و احتمال اینکه پرسپولیس در بازی‌های لیگ نخبگان و همچنین لیگ آینده به مشکل بخورد وجود دارد. این عده از پرسپولیسی‌ها بیشتر فوتبالی به ماجرا نگاه می‌کنند و معتقدند حتی اگر بیرانوند دچار اشتباه هم شده، باید این موضوع به خوبی مدیریت می‌شد تا پرسپولیس از جدایی یکی از بهترین و مهم ترین ستاره‌های خود متضرر نشود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها