|

قاتل استقلال با پرسپولیس توافق کرد

عیسی آل کثیر در طول چند فصل گذشته، مدام بین پرسپولیس و تیم های دیگر رفت و برگشت داشته است. این مهاجم باتجربه پس از بازگشت به جمع سرخپوشان، عملکرد درخشانی تحت هدایت اوسمار ویرا داشت و به قهرمانی تیمش کمک شایانی کرد. حالا خبرها حکایت از آن دارد که او با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ماندن به توافق نهایی رسیده است. آل کثیر به علت درخشش در دربی ها، از محبوبیت ویژه ای در میان هواداران برخوردار است.

فوتبال قاتل استقلال با پرسپولیس توافق کرد

با پایان فصل لیگ ۲۳، قرارداد عیسی آل کثیر، یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس به پایان رسید. در ابتدا، رضا درویش مذاکرات با این بازیکن را به بعد پایان محرومیتش موکول کرده بود. پس از پایان محرومیت رضا درویش و تعیین سرمربی جدید برای تیم پرسپولیس، مذاکراتی با عیسی آل کثیر و نماینده او آغاز شد. در ابتدا توافقات اولیه شکل گرفت، اما شب گذشته جلسه نهایی برگزار شد و دو طرف به توافق کامل دست یافتند.

با این شرایط انتظار می رود طی روزهای آینده عیسی آل کثیر با حضور در باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند. عیسی آل کثیر هرچند فصل گذشته عملکرد چندان خوبی نداشت ولی امیدوار است با شروع فصل جدید، دوباره با پیراهن سرخ بدرخشد.

ساویو روبرتو هافبک برزیلی فصل گذشته استقلال خوزستان که در دور برگشت لیگ برتر برای استقلال خوزستان به میدان رفت و با گلزنی یا پاس گل، آبی‌ها را در مسیر موفقیت قرار داد، حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد. در این میان گفته می شود باشگاه استقلال به دنبال جذب اوست.

عیسی-آل-کثیر1

با توجه به چشم و هم چشمی شدید سرخابی ها در فصل نقل و انتقالات حالا این سوژه در فضای مجازی داغ شده که آیا پرسپولیس هم خواهان ساویو بود و باشگاه استقلال روی دست رقیب بلند شد؟ گویا باشگاه پرسپولیس از همان ابتدا به جذب این بازیکن تمایلی نشان نداد.

هافبک آبی ها پرسپولیسی نمی شود

تعداد بالای هافبک های پرسپولیس و نفراتی که امتحان خود را در سال های اخیر پس داده اند باعث شده پرسپولیسی ها تمایلی برای جذب این بازیکن نداشته باشند. نگاهی به خط هافبک پرسپولیس نشان می دهد نفراتی چون مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده لو و سینا اسدبیگی در پست هافبک میانی در این تیم حضور دارند. میلاد سرلک نیز در آستانه گرفتن کارت پایان خدمت و بازگشت به پرسپولیس است و یاسین سلمانی هم به عنوان یک هافبک جوان و رونده با پشت سرگذاشتن مصدومیت، این فصل از ابتدا تیمش را همراهی خواهد کرد.

روبرتو-استقلال

با این حساب پرسپولیس همین حالا ۶ هافبک میانی دارد که می توانند در پست ساویو روبرتو بازی کرده و هر کدام نیز توانایی های خاص و ویژه ای دارند. به تمام این ها اضافه کنید سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ برتر کاهش پیدا کرده و پرسپولیس با توجه به این که همین حالا سه بازیکن خارجی دارد، تنها ۲ بازیکن خارجی دیگر می تواند جذب کند که به نظر می رسد به دنبال جذب دو بازیکن خارجی در پست های دفاع راست و مهاجم باشد.

نگاهی به این شرایط نشان می دهد پرسپولیسی ها حق دارند تمایلی به جذب ساویو روبرتو نداشته باشند و نیرو و تمرکز خود را روی جذب نفراتی بگذارند که در چند پست دیگر نیاز به جذب آن ها دارند.

بیرانوند خودش را خراب کرد

سعید عزیزیان در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع ورزشکاران اظهار داشت: علیرضا بیرانوند شاید برای زندگی خودش این کار را کرده اما او قبل از هر اقدامی باید فکر کند. سال قبل هم وقتی قرار بود به استقلال برود من در برنامه تلویزیونی گفتم که او بر می‌گردد و نمی‌رود.

وی افزود: همیشه اول فصل که شروع می‌شود برخی بازیکنان بازارگرمی می‌کنند که فلان تیم یا باشگاه خارجی من را می‌خواهد اما این کار را نباید با طرفداران کرد و به پیراهنی که بر تن دارند باید احترام بگذارند. بیرانوند عجله کرد و خودش را خراب کرد و باید با صحبت مشکل را حل و فصل می کرد و اگر نتوانست در آخر تصمیم بگیرد.

علی-بیرانوند

عزیزیان یادآور شد: هوادران از این گونه رفتارها ناراحت هستند. آنها از قشر ضعیف جامعه هستند که وقتی می‌خواهند بیایند ورزشگاه آزادی از کار و زندگی می‌زنند و با وجود مشکلات مالی خودشان را به ورزشگاه می‌رسانند. ورزشکاری که میلیاردی می‌گیرد باید میلیاردی هم فکر کند.

وی تصریح کرد: اگر بیرانوند بخواهد با مبلغ مورد نظرش برگردد به نظرم بدعت بدی برجای خواهد گذاشت. اپیدمی ‌می‌شود و سال‌های بعد بازیکنان دیگر این کار را می‌کنند.

منبع: طرفداری
کدخبر: 330252
  • ناشناس ارسالی در

    عزیزیان سوسه نیا وبگذار بیرانوند برگردد.

ارسال نظر