|

تراکتور بیرانوند را غافلگیر کرد

به نظر می‌رسد که مذاکره‌ای که در گذشته بین پرسپولیس و بازیکنان سپاهانی برای انتقال دروازه‌بان تیم ملی ایران صورت گرفته بود، مالک تراکتور را از انعقاد قرارداد با این دروازه‌بان منصرف کرده است.

فوتبال تراکتور بیرانوند را غافلگیر کرد

بعد از فسخ یکجانبه قرارداد خود با پرسپولیس، علیرضا بیرانوند انتظار نداشت با انتقادات شدید طرفداران این تیم روبرو شود و بعد از گذشت تقریباً ۱۸ روز، به دنبال راهی برای بازگشت به این تیم باشد. در این حالت، پیشنهاد جذاب تراکتور به دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران، باعث شد بیرانوند به جدایی از پرسپولیس علاقه‌مند شود.

شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند درباره فسخ غیرقانونی او باعث شد تا محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور قرارداد با او را به تعویق بیندازد. همین موضوع کافی بود تا زمزمه‌های پیشنهاد سپاهان به این دروازه بان نیز مطرح شود تا اتفاق‌های متفاوتی برایش به همراه داشته باشد.

زنوزی که مبلغ پیشنهادی اش به بیرانوند دندانگیر بود، پس از مشورت با وکلای خود و مذاکره او با سپاهان، فعلاً هیچ علاقه‌ای به ادامه مذاکره با بیرانوند ندارد تا مبادا این بازیکن در ادامه فصل و نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران با تصمیمی دیگر باعث لطمه به تراکتور شود.

مالک تراکتور خواستار شفاف شدن وضعیت قراردادی او با پرسپولیس با وجود فسخ یکطرفه اش شده و پس از آن نیز منتظر توضیح او و عذرخواهی بابت مذاکره با باشگاه سپاهان است‌. حال باید دید چه اتفاقی برای بیرانوند در روزهای پیش رو خواهد افتاد، شرایطی بحرانی برای دروازه بانی که در اوج محبوبیت حالا با وضعیتی کاملاً متفاوت دست و پنجه نرم می‌کند.

علی-بیرانوند

منبع: مهر
کدخبر: 330463
  • شیشتقلال عروس العین ارسالی در

    بیرانوند عاشق هیچ تیمی نمیشه چون فقط عاشق پول بیشتر است

  • محمد ارسالی در

    زاییه

  • سید ابراهیم صدوقی ارسالی در

    بیرانوند شخصیت خود را نابود می‌کند فقط بخاطر هیچ

  • هوادار ارسالی در

    مشاور خوبی ندارد از سادگی بیرانوند وکیل سو استفاده می‌کنه وبا اعتبار بیرانوند با زی می‌کنه دیگه ارزش و محبوبیت ندارد مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد

  • حسین از اهواز ارسالی در

    هرانکس را که عزت نباشد، خوارگردد،آقای بی رانوند ابهت تو به پرسپولیس بود، دیدی ترا کتور هم از خیر تو گذشت، چرا؟ چون به این نتیجه رسیدند که حرفهای تو زیاد اعتبار ند ارد،

  • ناشناس ارسالی در

    فوتبال این مملکت همینه تاوقتی که لازم دا رن میخان وقتی خرشون ازپل میگزره هیچی به هیچی....

  • ایرج ارسالی در

    چرا از مالک تراکتور عذر بخواد اونوخت

  • کیان تاج ارسالی در

    من نمیدونم چرا بقیه بازیکنان رو که میخوا ید اسم ببرید میگید ::بازیکن فلان تیم یا بهمان تیم حتی اگر فیکس تیم ملی باشه ولی این دراز تو آفساید رو میگید دروازبان تیم ملی نمیگید بازیکن تیم پرسپولیس یا تیم د یگه این خودش مافیا است کسی که گا از فاصل ه ۷۰ متری میخوره یا گلهای بچه گانه دیگه نمیسه اسمشو گذاشت دروازه بتن تیم ملی بای د بگی تیم میلی

  • ۱۵قهرمانی ارسالی در

    خوشگذشت آقای بیرو . . .

ارسال نظر

 

آخرین اخبار