|
کدخبر: 331473 سهیل مافی

استقلال با الماس سیاه توافق کرد

عملکرد تیم مدیریتی استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی، موجی از امید را در دل هواداران ایجاد کرده است. پس از شروعی آرام در جذب بازیکن جدید، حالا می توان ادعا کرد که مدیران باشگاه تا حدود زیادی موفق به جلب رضایت کادر فنی شدند. با این وجود، فعالیت های نقل و انتقالاتی آبی ها به همینجا محدود نمی شود و قطعا بمب های دیگری نیز در نوبت انفجار خواهد بود. گفته می شود که هلدینگ خلیج فارس قصد دارد بزرگ ترین خرید تابستان را تا ابتدای هفته آینده انجام دهد و به این ترتیب کادوی خوبی را تقدیم دوست داران باشگاه استقلال کند.

فوتبال استقلال با الماس سیاه توافق کرد

باشگاه استقلال رفته رفته آماده فصل جدید می شود و پس از جذب چند ستاره دیگر می تواند اردوی پیش فصل خود را آغاز کند. از ترکیه به عنوان اردوی مورد نظر سرمربی استقلال نام برده می شود که در صورت عدم وقوع اتفاق خاص در روزهای پیش رو، آبی ها به زودی راهی این کشور همسایه می شوند تا برای شروع فصل جدید آمادگی کامل داشته باشند.

 آلمدین زیلیکیچ به استقلال پیوست + فیلم گل ها و مهارت ها

 هلدینگ خلیج فارس علی رغم آغازی کسالت بار در فصل نقل و انتقالات، به تدریج در جذب بازیکن جدید پویاتر عمل کرد و چندین مهره لیگ برتری را به خدمت گرفت. رامین رضاییان، میلاد زکی پور، محمدحسین اسلامی،  علیرضا کوشکی، سامان فلاح و آلمدین زیلیکیچ، نفرات جدیدی هستند که در فصل جدید لباس استقلال را بر تن خواهند کرد.

ظاهرا بیشترین تمرکز کادر فنی استقلال در فصل جدید روی فاز تدافعی است و البته سبک مورد علاقه جواد نکونام نیز این نوع نگرش را طلب می کند. نکونام در فصل گذشته تاکید ویژه ای روی بازی تدافعی داشت و در این مسیر موفق به ثبت آمار خوبی نیز شد. نایب قهرمان لیگ بیست و سوم در فصل پیش بهترین خط دفاعی را در اختیار داشت و حریفان برای باز کردن دروازه حسین حسینی با یک چالش جدی روبه رو بودند. عملکرد بسیار خوب دفاعی استقلال، امیدواری های زیادی را دل هواداران برای کسب جام قهرمانی ایجاد کرد اما این نمایش درخشان از سوی مدافعان استقلال و همچنین سنگربان آبی ها برای دستیابی به هدف دلخواه کافی نبود.

کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال، یکی از دلایل مهم از دست رفتن قهرمانی استقلال را ضعف محسوس در فاز تهاجمی آبی ها عنوان کردند. استقلال به مانند فصول گذشته، از یک هافبک خلاق در میانه میدان خود بی بهره بود و مهاجمان استقلال به خوبی تغذیه نمی شدند. عملکرد نفراتی نظیر آرش رضاوند، زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور بسیار ضعیف بود و آمار و ارقام نیز بیانگر همین موضوع است. آبی ها باید در گام بعدی به سراغ یک هافبک طراح می رفتند که برای این منظور زیلیکیچ آبی پوش شد.

قلی-زاده

جنگ سرخابی ها بر سر جذب قلی زاده

پس از جذب یک هافبک جدید، نوبت به مهاجم و وینگر رسیده است که کادر فنی در این رابطه چند گزینه را به باشگاه معرفی کرده است. برای پست وینگر، نام علی قلی زاده بیش از سایر گزینه ها به گوش می رسد اما پُر واضح است که جذب ستاره باشگاه لخ پوزنان، کار بسیار دشواری محسوب می شود. مبلغ رضایت نامه قلی زاده بسیار سنگین است و فارغ از این موضوع، آبی ها رقیب سنتی را نیز در این مسیر پیش روی خود می بینند.

باشگاه پرسپولیس شانه به شانه رقیب قدیمی خود در فصل نقل و انتقالات حرکت می کند و پس از جدایی چند ستاره بزرگ مثل علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر، حالا انتظارات از رضا درویش و همکاران او دشوار شده است. موضوع جذب علی قلی زاده، نقطه تلاقی فعالیت های نقل و انتقالاتی دو باشگاه محبوب تهرانی به شمار می رود و بر سر جذب این ستاره چپ پا، جنگ بزرگی در گرفته است. حالا باید صبر کرد و دید که تکلیف انتقال قلی زاده به کجا خواهد رسید.

آخرین پست مهمی که باشگاه استقلال به دنبال ترمیم آن است، مهاجم نوک به حساب می آید که برای این هدف مهم چند گزینه جذاب از ابتدای نقل و انتقالات در نظر کادر فنی باشگاه قرار دارد. نکونام به خوبی می داند که گوستاوو بلانکو یک گلزن تمام عیار نیست و صرفا یک فوروارد سازنده محسوب می شود که البته هم روی زمین و هم روی ارسال های هوایی، توانمندی های بالایی دارد.

مامه-تیام

تیام؛ بمب بزرگ آبی های پایتخت

با این تفاسیر، در این پست به یک مهره جدید که قابلیت های گلزنی خوبی داشته باشد، نیاز است. یکی از گزینه های اصلی استقلال از روزهای نخست نقل و انتقالات تا به امروز، مامه تیام محسوب می شود که از محبوبیت بالایی نیز در میان هواداران باشگاه برخوردار است. تیام در دوران کوتاهش در استقلال عملکرد فوق العاده ای داشت و زیر نظر وینفرد شفر نمایش های درخشانی را ارائه داد.

تیام در ۱۲ بازی با لباس استقلال، ۱۱ گل به ثمر رساند و نقش مهمی در آخرین قهرمانی آبی ها در جام حذفی ایفا کرد. ستاره سنگالی، تک گل شاگردان شفر را در تقابل با خونه به خونه به ثمر رساند. مطمئنا تمام هواداران استقلال نمایش خارق العاده این مهاجم را در بازی با ذوب آهن به خاطر دارند . تیام در آن بازی آسیایی، موفق به ثبت یک هت‌تریک به یاد ماندنی شد که یک تنه تیم خود را راهی مرحله بعد کرد.

مذاکرات جذب تیام از سوی مدیران باشگاه استقلال از سر گرفته شده است و شنیده ها حکایت از حصول توافقات ابتدایی دارد. تیام به این انتقال تمایل بالایی دارد و قصد دارد بار دیگر لباس استقلال را بر تن کند. مسلما جذب این ستاره محبوب می تواند کام دوست‌داران استقلال را شیرین کند و این تیم را در موضع بالایی نسبت به سایر رقبا قرار دهد.

 مامه-تیام                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

  • محمد ارسالی در

    اگه تیام جذب بشه معلومه نقل و انتقالات موفقی داشتن اگه نشه یعنی هیچ کار نکردن و ناموفق بودن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها