|
کدخبر: 332604 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

ستاره پرسپولیسی با استقلال توافق کرد

فصل جدید رقابت های لیگ برتر از پنجشنبه و با برگزاری دیدار پرسپولیس-ذوب آهن آغاز می شود و تا این حد فاصل سایر تیم های شرکت کننده آخرین مراحل آماده سازی خود را طی می کنند. برخی تیم های مدعی کماکان مشغول مذاکره با گزینه های مورد نظر خود برای تقویت ترکیب خود هستند. باشگاه استقلال در این میان به دنبال آخرین خرید خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی است و این بار قصد جذب یک مهاجم نوک را دارد. چند گزینه در این راستا مطرح شده که نام یک نفر بیش از سایرین به گوش می رسد. مهاجم گلزن باشگاه سپاهان در رادار آبی ها قرار دارد و حتی مذاکرات ابتدایی نیز به خوبی پیش رفته است.

فوتبال ستاره پرسپولیسی با استقلال توافق کرد

باشگاه استقلال در آستانه آغاز رقابت های لیگ برتر به مذاکره با گزینه های مدنظر کادر فنی پرداخته و قصد دارد آخرین خرید خود را در پست مهاجم هدف انجام دهد.

عملکرد مطلوب آبی ها در فصل نقل و انتقالات تابستانی منجر به این شده تا خیال هواداران از بابت نقاط ضعف همیشگی به نوعی راحت شود و بی صبرانه در انتظار فصل جدید باشند. مدیران باشگاه در ابتدا روند کندی را در پیش گرفتند اما هرچه به جلو رفتیم، اتفاقات مهیجی برای استقلال رخ داد. جذب دو فولبک باتجربه و کارآمد سپاهان و در ادامه به خدمت گرفتن مدافع وسط جوان و آینده دار باشگاه گل گهر، خط دفاعی استقلال را حسابی تقویت کرد.

بیشتر بخوانید؛

قرعه کشی به سود استقلال شد

جواد نکونام بنا به پیش زمینه قبلی خود و فلسفه فوتبالی مورد علاقه خود، به حفظ استحکام خط دفاعی اهمیت بسیاری می دهد. بر این اساس، نخستین خرید های خود را در این پست استارت زد و رامین رضاییان، میلاد زکی پور را به خدمت گرفت. البته حفظ بازیکنانی مانند رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان نیز موضوع بسیاری مهمی محسوب می شود که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد. عدم ثبات، مشکل همیشگی استقلال در طول فصول گذشته بود که این بار شاهد آن نبودیم.

پس از فراغت از ترمیم خط دفاعی، حالا نوبت به خط میانی رسیده بود. تمدید قرارداد آرش رضاوند و زبیر نیک نفس، احتمالا آن اتفاق مدنظر هواداران استقلال نبود اما در ادامه مدیران باشگاه همه را غافلگیر کردند. دیدیه اندونگ و گائل کاکوتا پس از انجام مذاکرات نسبتا طولانی، سرانجام به تهران آمدند، تست های پزشکی را پشت سر گذاشته و قرارداد خود را با نایب قهرمان لیگ بیست و چهارم به امضا رساندند.

جذب این دو بازیکن مطرح و باکیفیت می تواند نوید روزهای خوبی را به هواداران باشگاه استقلال بدهد. حضور این ۲ هافبک در کنار روزبه چشمی و جلال الدین ماشاریپوف، کلاس خط میانی استقلال را به شدت ارتقا خواهد داد. اکثر کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال بر این باور بودند که خط میانی آبی ها در فصل گذشته خلاقیت لازم را نداشت و مهاجمان به خوبی تغذیه نمی‌شدند.

میلاد-زکی-پور

خط میانی استقلال سر و سامان گرفت

البته استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علیرضا کوشکی، آلمدین زیلیکیچ و محمدحسین اسلامی نیز شد که همگی این پتانسیل را دارند که به خط میانی و همچنین فاز هجومی استقلال ریتم و صلابتی خوبی دهند. خصوصا اسلامی مستعد و تکنیکی که از جمله بازیکنان آینده دار فوتبال ایران به شمار می رود. اسلامی پس از کش و قوس های فراوان از باشگاه ذوب آهن به استقلال منتقل شد تا به این ترتیب بازیکن محبوب نکونام آبی پوش شود.

در ارتباط با کیفیت زیلیکیچ تردیدهایی وجود دارد اما با صبر کرد تا با شروع فصل جدید سبک و نوع بازی او را مشاهده نمود تا در نهایت قضاوتی صحیح در خصوص او انجام شود. کاکوتا، اندونگ، سیلوا، زیلیکیچ، ماشاریپوف و بلانکو، ۶ بازیکن خارجی استقلال هستند که نهایتا در لیست قرار گرفتند.

نام منتظر محمد، کوین یامگا و ودران کیوسفسکی با تصمیم جواد نکونام و موافقت مدیریت باشگاه از لیست خارج شد. امیدواری های زیادی در خصوص بازگشت نام یامگا به لیست وجود داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. به توصیه پزشکان، یامگا باید دوره ریکاوری خود را حداقل تا نیم فصل ادامه دهد.

رضا-اسدی

رونمایی از گزینه نهایی خط حمله

پس از ترمیم پست های مختلف، جواد نکونام درخواست جذب بازیکن در یک پست دیگر را به مسئولان باشگاه داده است. استقلال در پست مهاجم هدف تنها ۲ بازیکن تخصصی دارد که هیچکدام تمام کننده حرفه ای نیستند و بیشتر نقش مکمل و سازندگی در پست خود دارند. گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی، با وجود قابلیت های خوبی که روی زمین و همین طور روی ارسال ها دارند، از آمار گلزنی مطلوبی برخوردار نیستند.

با این تفاسیر نیاز به یک فوروارد جدید و گلزن حس می شود و مدیران باشگاه از الان با چند گزینه وارد مذاکره شدند. اصلی ترین گزینه نکونام برای این پست، مهاجم بلندقامت باشگاه سپاهان است که در ۲ فصل گذشته عملکرد بسیاری خوبی داشته است. رضا اسدی به شدن مورد توجه سران باشگاه استقلال قرار دارد و حتی مذاکرات ابتدایی نیز به شکل مطلوبی پیش رفته است.

گفته می شود که رضا اسدی چراغ سبز اولیه را نیز به مدیران باشگاه استقلال نشان داده و حالا همه چیز به توافق میان ۲ باشگاه بستگی دارد. اسدی فصل گذشته عملکرد خوبی زیر نظر ژوزه مورایس داشت و گل های مهمی را به ثمر رساند. احتمالا زیباترین گل فصل پیش را او وارد دروازه تیم سابق خود یعنی پرسپولیس کرد.

  • علی ارسالی در

    خدا را شکر تیم کهکشانی کیسه امسال کهکشان ی تر شد دیکه‌ ببینیم جواتی به کی گیر مید ه

  • علی ارسالی در

    بازیکنی که یک فصل در پرسپولیس بازی کرد و سال بعد رقم سنگینی خواست که پرسپولیسی ن یست. بوجار است. هر جا باد بیشتری بوزد کا هش را باد میده بوجار لنجون. سپاهان پول ب یشتری،بهش داد رفت. حالا هم‌استقلال اینها تعصب و عِرق ندارند. پول مهمه.

  • مجتبی ارسالی در

    آخرش هم شما باید از تولید کارخونه سرورتو ن خرید کنین وگرنه خودتون هیچین کار به گذ شته هامون ندارم گل سرسبدمون طارمی عزیز.. ...........

    • حمزه زیدانی ارسالی در

      دوست عزیز کدوم بازیکن لنگ عرق داشته که ا سدی داشته باشه.تک تک بازیکنای لنگی پول ب یشتری داده بشه میرن جای دیگه منقار.ترابی ورضائیان کجاهستند.همه پولکی هستندهمه که نمیشن سیدحسینی که ماهها منتظر استقلال ب مونن.

  • .. ارسالی در

    اسدی هم شد ستاره خدایا😩

  • کیسه سوز ارسالی در

    بازم چیزی نمیشن.... چون وحدت وهمبستگی بی ن شون نیست

  • میثم ارسالی در

    فوتبال ایران آینده نداره چه پرسپولیس چه استقلال باشه فقط بودجه بیت المال رو میچا پن همین

  • ابوالفضل کرمی زرندی ارسالی در

    سلام‌.دوتابازیکن گرفت آن ازهم احاحرپپپپپ پپپپمتتهآآ

  • رسول ارسالی در

    دیگه بهانه ای نیست امسال هواداران قهرمانی میخوان تمام

  • ناشناس ارسالی در

    بهترررر منِ پرسپولیسی از اسدی متنفرم از اولشم ازش بدم میومد و رو مخم بود و دوست نداشتم بیاد پرسپولیس

  • Kia ارسالی در

    خوشم میاد هر تیمی، علل خصوص تیم های پر م دعای بیخود نظیر استقلال ، سپاهان ، تراکت ور و... بخوان یه جایگاهی پیدا کنند و سر و سامان بگیرن میرن دنبال پسمانده های پرس پولیس بعدش دم از قهرمانی آسیا میزنند.🤣🤣🤣 🤣🤣🤣

    • ناشناس ارسالی در

      پس مونده پرسپولیس چی داری میگی حالت خوشه کل تیمتون پس مونده هسته کلا چند فصل ق بل توتیمتون بازی کرده دلیل براین نمیشه ک پرسپولیسی هسته اگه تیمتون درست رفتارمی کرد هیچ وقت خدا نمیرفت .استقلال بازکنومی ندازه بیرون نمیرن برخودشون بازهم قرارداد میبندن ب این میگن بااصالت داداش

  • بببب ارسالی در

    ***** شما با این تیتر و خبر

  • حمیدرضا کشوردوست ارسالی در

    جقدر درمورد همسان سازی تامین اجتماعی مدام نوشته ومژده ولی از پول خبری نیست اینحا شده مرکز سرکار گذاشتن بازنشسته تامین اجتماعی مناسفیم واقعا

  • ایرانی ارسالی در

    جوجه رو آخر پاییز میشمارند

  • ناشناس ارسالی در

    تا فعلا دوتا خارجی رو معیوب کردن فرستادن خونشون، نوبت ایناست

  • علی ارسالی در

    اسدی به درد بخور نیست، استقلال باید قاید ی رو میخریدو بازیکنی مثل قایدی که ریزنقش و تندوتیزباشه خوبه درکناربازیکنان بلندق دمثل بلانکو و رمضانی.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها