|
کدخبر: 332732 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پرسپولیس بله را از وینگر خارجی گرفت

فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور از روز پنجشنبه و با برگزاری مسابقه تیم های پرسپولیس و ذوب آهن آغاز می شود. مدافع عنوان قهرمانی، پیش فصل پرفراز و نشیبی را طی کرد و عملکرد پر حرف و حدیثی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت. مدیران باشگاه قصد دارند پس از رفع موانع موجود در بازار نقل و انتقالات، آخرین بمب خود را منفجر کنند. توافق نهایی بین گاریدو و درویش حاصل شده و فقط امضای نهایی با وینگر مورد نظر باقی مانده است.

فوتبال پرسپولیس بله را از وینگر خارجی گرفت

با تصمیم سازمان لیگ فوتبال ایران، سوت آغاز لیگ بیست و چهارم روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه و با برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن زده می شود.

مدافع عنوان قهرمانی برای شروعی مقتدرانه در فصل جدید، باید از سد شاگردان محمد ربیعی عبور کنند. ذوبی ها همانند فصل گذشته، از یک اسکواد جوان برخوردار هستند و جزو تیم های باانگیزه لیگ محسوب می شوند که می توان آن ها را در زمره شگفتی سازان احتمالی فصل جدید قرار داد.

باشگاه پرسپولیس فصل نقل و انتقالات عجیب و پر تب و تابی را سپری کرد. جدایی چند مهره تاثیرگذار در ابتدای راه شوک بدی را به این تیم وارد کرد و فصا باشگاه را تحت الشعاع خود قرار داد. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، عبدالکریم حسن و دانیال اسماعیلی فر از جمله بازیکنانی هستند که از همان آغاز فصل نقل و انتقالات تصمیم به جدایی گرفتند و مسیر خود را از پرسپولیس جدا کردند.

جدایی این ستاره ها از پرسپولیس، باعث ایجاد فشار قابل توجهی بر مدیریت باشگاه و شخص رضا درویش شد. درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به هواداران وعده جذب جایگزین های شایسته را داد. در فصل نقل و انتقالات، نفراتی از قبیل علی علیپور، الکسیس گندوز، ایوب العملود و فرشاد احمدزاده سرخپوش شدند و قرارداد جدیدی با پرسپولیس به امضا رساندند.

با این حال، پرسپولیس در برخی پست ها به شدت نیازمند ترمیم است و باید هر چه سریع‌تر بازیکنان جدیدی را جذب کند. پست های دفاع چپ و همین طور وینگر راست و چپ، از جمله این پست ها به حساب می آید که تقویت آن باید در راس امور باشگاه پرسپولیس باشد. مسئولان پرسپولیس قصد دارند بازیکنان باکیفیتی را در روزهای آینده به خدمت بگیرند و نقاط ضعف خود را به این نحو پوشش دهند.

توافق ستاره پرسپولیس با باشگاه استقلال

منبع خبر

خوان-کارلوس-گاریدو

خیال گاریدو راحت شد

خوان کارلوس گاریدو جلسات مهمی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشته و در خصوص نیازهای تیم در راستای تقویت ترکیب به گفتگو پرداخته است. پرسپولیس در حال حاضر با مشکلات مربوط به تعداد سهمیه بازیکن خارجی مواجه است اما طبق آخرین شنیده ها و پیگیری های مدیریت باشگاه، موانع سابق در حال رفع شدن است.

اختلاف باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ به خاطر سهمیه های خارجی جدی شده بود و مسئولان فدراسیون فوتبال بر این باور بودند که پرسپولیس دو سهمیه خود را برای فصل جدید سوزانده است. در ادامه مدیرعامل پرسپولیس مدعی شد که موضع گیری فدراسیون در این زمینه صحیح نیست و مدافع عنوان قهرمانی نباید مشکلی در این زمینه داشته باشد.

پس از جنجال های اخیر، سرانجام رضا درویش به سازمان لیگ و ملاقات با مهدی تاج رفت تا در خصوص مشکلات ایجاد شده برای پرسپولیس در راه جذب بازیکن خارجی به بحث و گفتگو بپردازد. پس از برگزاری این جلسه، موضع فدراسیون کمی تغییر کرد و حالا مسیر برای جذب بازیکن خارجی هموار شده است.

ساختمان-باشگاه-پرسپولیس

زمان انفجار بمب آخر رسید!

گاریدو به شدت در پی جذب یک مدافع چپ و یک وینگر یا مهاجم کاذب است. پرسپولیس به عقد قرارداد با یحیی عطیه الله نزدیک شده بود اما بازیکن مدنظر در یک اقدام ناگهانی مسیر خود را تغییر داد و به الاهلی مصر پیوست. با این تفاسیر و در صورت عدم جذب یک مدافع چپ جدید، پرسپولیس برابر ذوب آهن باید از وحید امیری در این پست استفاده کند.

در کنار پست دفاع چپ، حالا تمرکز باشگاه پرسپولیس روی تقویت خط حمله خود معطوف شده است. با وجود بهره گیری از مهره های باکیفیتی نظیر اوستون اورونوف، اکثر کارشناسان فوتبال بر این عقیده هستند که خط آتش پرسپولیس قدرت چندان زیادی ندارد و شاید در این فصل قافیه را به رقبای خود ببازد. به همین منظور باشگاه پرسپولیس به سراغ بازیکنان خوب و باکیفیت در فاز هجومی رفته و چند گزینه را در راس اهداف خود قرار داده است.

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس به شدت در پی جذب بازیکن تیم امید ونزوئلا است. لویی فر هرناندز ستاره ۲۳ ساله تیم پولیسیا اوکراین، در رادار رضا درویش و همکاران او قرار دارد و حتی مذاکرات ابتدایی با او نیز انجام شده است. هرناندز در ۱۲۸ بازی برای تیم های مختلف خود، ۴۱ گل به ثمر رسانده و از جمله بازیکنان موثر و آینده دار ونزوئلایی محسوب می شود. او مدتی عضو تیم آکادمیا پوئرتو نیز بوده است و از محبوبیت بالایی در میان هواداران این این برخوردار است.

گایدو از تحسین کنندگان هرناندز به شمار می رود و از مدتی پیش از مدیریت باشگاه خواسته تا هرچه زودتر او را قرمزپوش کنند. از اطراف باشگاه پرسپولیس شنیده می شود که خود بازیکن نیز تمایل بالایی برای این انتقال دارد و احتمال رخ دادن این اتفاق زیاد به نظر می رسد.

لویی-هرناندز

هرناندز-ونزوئلا

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها