|
کدخبر: 332985 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

پرسپولیس با جواهر به توافق رسید

مدافع عنوان قهرمانی در هفته اول مسابقات لیگ برتر با نتیجه یک بر یک برابر تیم ذوب آهن اصفهان متوقف شد. پس از این بازی برخی کارشناسان نسبت به تصمیمات و ترکیب اولیه کادر فنی نقدهایی را مطرح کردند. البته غالب انتقادات به نوع عملکرد درویش در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مربوط می شود که موفق به بستن تیم بهتری نشده است. مدیران پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، عملکردی سینوسی داشتند و در مقطعی از این فصل طرفداران خود را مایوس کردند. قرمزها هنوز در برخی پست ها نیاز به تقویت دارند و این مسئله را گاریدو به خوبی می داند. به همین منظور از مدیریت باشگاه خواسته تا هرچه سریع‌تر یک وینگر تکنیکی را جذب کنند.

فوتبال پرسپولیس با جواهر به توافق رسید

باشگاه پرسپولیس در گام اول خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر مقابل ذوب آهن به تساوی رسید. این نتیجه برخی از هواداران را نسبت به ادامه فصل نگران کرده است اما با توجه به عملکرد کلی سرخپوشان، به نظر نمی رسد که در ادامه کار سختی در پیش داشته باشند.

ذوب آهن روی فرصت طلبی علیاری، خیلی زود به گل رسید و شوک بدی را به تیم میزبان وارد کرد. نفرات جدیدی نظیر الکسیس گندوز، علی علیپور، فرشاد احمدزاده و ایوب العملود در ترکیب پرسپولیس دیده می‌شدند و تقریبا اکثر آن‌ها عملکردی قابل قبول داشتند. زوج آل کثیر-علیپور در این بازی فروغ چندانی نداشت اما احتمالا در ادامه فصل شاهد هماهنگی بیشتری از این دو بازیکن باشیم که این امر می تواند جان تازه‌ای به خط آتش قرمزها ببخشد.

در حالی که همه چیز مهیای شکست پرسپولیس در نیمه اول بود، سعید صادقی در دقیقه ۴۵ قفل دروازه حریف را شکست و در نقش یک ناجی ظاهر شد. گاریدو از صادقی در پست وینگر چپ استفاده کرد و این بازیکن نیز پاسخ اعتماد سرمربی را با عملکردی خوب و به ثمر رساندن گلی زیبا داد. دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند تا شنوای توصیه های تاکتیکی سرمربیان خود باشند.

ذوب آهن در این فصل نیز تیمی جوان و تازه نفس به حساب می آید که قطعا در ادامه می تواند برای تیم های مدعی دردسرساز باشد. ذوبی‌ها بازی بسیار خوبی را مقابل مدافع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ برتر ارائه دادند و اگر می‌توانستند در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته باشند، چه بسا پیروز میدان نیز می‌شدند.

محمد ربیعی بار دیگر ثابت کرد که برابر تیم های بزرگ و مدعی می تواند به خوبی عمل کند و روز سختی را برای حریفانش بسازد. شاگردان ربیعی هفته جاری در خانه از تیم هوادار پذیرایی خواهند کرد و پرسپولیس نیز در یک دیدار سخت به مصاف تراکتور می رود. این مسابقه حساس و ۶ امتیازی در تبریز و با حضور هواداران برگزار می شود. طبق اعلام سازمان لیگ، در این بازی از سیستم کمک داور ویدئویی استفاده خواهد شد.

ایوب-العملود

مصاف ۶ امتیازی برای پرسپولیس

حضور بازیکنانی مانند مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند در ترکیب تراکتور، می تواند حساسیت های این بازی را برای پرسپولیسی ها مضاعف کند. این سه بازیکن در فصل نقل و انتقالات و به شکلی عجیب از پرسپولیس جدا و به تیم تراکتور پیوستند. از قضا هر سه بازیکن در دیدار نخست تراکتور، عملکرد درخشانی ارائه دادند و از بهترین های تیم خود بودند.

خوان کارلوس گاریدو در هفته اول لیگ بیست و چهارم موفق به کسب پیروزی نشد و گام نخست را لغزان برداشت. او پیش از این ها و طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه داشت، از نیازهای خود برای تقویت ترکیب پرسپولیس سخن گفت. اینکه پرسپولیس در برخی پست ها هنوز نیاز به ترمیم دارد، یک حقیقت آشکار محسوب می شود که البته هنوز برای این منظور اقدامات موثر ترتیب داده نشده است.

رضا درویش برخلاف فصول قبل، در این پنجره عملکردی انتقادبرانگیز داشت و هواداران نیز کمی تا قسمتی نسبت به عملکرد او معترض هستند. عدم تمدید ستاره های تاثیرگذاری مثل ترابی و بیرانوند و ناکامی در جذب برخی از گزینه های اصلی کادر فنی موجب شده تا مدیرعامل قرمزها روزهای سختی را سپری کند.

سعید-صادقی

یکی از پست هایی که به وضوح نیاز به تقویت داشت، پست دفاع چپ بود. کادر فنی پرسپولیس، گزینه های زیادی را در اختیار مدیریت باشگاه قرار داد که در این میان یک بازیکن در صدر لیست گاریدو بود. یحیی عطیه الله مراکشی به شدت مورد تحسین سکان دار پرسپولیس بود و برای جذب او درخواست مکرری صورت گرفت. در نهایت این مدافع راهی تهران نشد و این اتفاق مهم رخ نداد تا دست گاریدو در این پست داخل پوست گردو بماند!

وحید امیری بار دیگر در پست غیر تخصصی قرار گرفت و مدافع چپ پرسپولیس مقابل ذوب آهن بود. پرسپولیس علاوه بر پست دفاع چپ، در پست وینگر نیز نیاز به یک بازیکن جدید و باکیفیت دارد. در این راستا نیز از هفته های گذشته تا به امروز، مذاکرات طولانی با گزینه نهایی گاریدو صورت گرفت اما هر بار انتقال علی قلی زاده به پرسپولیس به بن بست خورد.

قلی-زاده

رونمایی از آخرین بمب پرسپولیس

اما پس از دیدار با ذوب آهن، یک خبر خوب کام هواداران پرسپولیس را به نوعی شیرین کرد. باشگاه لخ پوزنان لهستان سرانجام با جدایی قلی زاده موافقت کرده و حالا مسیر برای قرمزپوش شدن این ستاره ملی پوش هموار شده است. گاریدو از جمله تحسین کنندگان قلی زاده به شمار می رود. این وینگر تمایل بالایی برای این انتقال دارد و تنها موارد جزئی برای وقوع این رخداد باقی مانده تا باشگاه پرسپولیس رسما از این خرید رونمایی کند.

در حالی که علی قلی‌ زاده در ترکیب لخ‌پوزنان لهستان درخشش چشمگیری دارد، این ستاره ملی‌پوش که پیش از این مذاکراتی با پرسپولیس برای پیوستن به این تیم داشته، به توافق نهایی با این باشگاه رسید. بر اساس آخرین شنیده های گسترش نیوز، تنها توافق نهایی پرسپولیس با باشگاه لهستانی باقی مانده است تا این انتقال بزرگ در فوتبال ایران به وقوع بپیوندد.

در این زمینه لازم به ذکر است که پرسپولیس به‌طور رسمی پیشنهادی برای جذب قلی‌ زاده به باشگاه لخ‌پوزنان ارسال کرده است. همزمان با این موضوع، قلی‌زاده و مدیر برنامه‌هایش نیز مذاکراتی موازی با مدیران این تیم برای نهایی کردن این انتقال انجام داده‌اند و مدیریت لخ‌پوزنان نیز چراغ سبز خود را برای این انتقال نشان داده است.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • حبیب ارسالی در

    این بازیکن اگه بزرگ بود که تو لهستان باز ی نمی‌کرد. بازیکن همیشه مصدوم . دلیل ضع یف شدن تیممون وجود وی ای آر هستش که دروی ش نتونست مانع اون بشه .

  • Red ارسالی در

    پس دفاع چپ تخصصی چی میشه؟

  • رادمان ارسالی در

    حضور چشمگیر ۲۰ دقیقه بازی در ۵ مسابقه اخ یر؟!!@

  • س ح ارسالی در

    این فرجی رو اخراج کنید در حد لیگ دسته سو م هم نیست و توان کنترل یه توپ رو هم ندار ه

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر پیروزی

  • محمدرضا ارسالی در

    احمدزاده یک چیزی شبیه به سروش جذب ش باچه فلسفه‌ ای انجام شدفقط آقای درویش واقفه ،سروش هیچ وقت جای خودش نیست روبه عقب وخط ا دادن خطرناک ،لودادزیادتوپ پاس های اشتب اه، چی بگم،تیم رقیب چطوراین بازیکنان رات ورمیکنه واقعا احسن دارد

  • ناشناس ارسالی در

    انتقال صورت میگیره اگه درویش بزاره ،درچن ین مواردی سال های قبل دیدیم که درویش میگ ه خودش رضایت نامش بگیره که اونم شدنی نیس ت ،کدوم بازیکن میاد دستمزد ش ببخشه درویش ،لطفا با حیسیت هواداران بازی نکن ،هوادا ران تیم دوست دارن،

  • ناشناس ارسالی در

    باباول کنیدقلی وعطیه ولخت پوزنان و را... شماهیئت مدیره ودرویش وبانک های ول معطل . .چطرهلدینگ میتونه بازیکنای تاپ درجه یک ب رای استقلال بخره شمانیتونیدواقعاچقدهوادا ران بایدغصه نالایق های چون شماراتحمل کنه ...

  • محمد ارسالی در

    خداازدرویش نگذره ، این تیم را متلاشی کرد

  • طرفدار ارسالی در

    آنقدر دروغ گفتید که نمی‌توان به حرف شما ها باوری داشت میترسم چند روز دیگر خبری ب نویسدباپرسپولیسی شدن قلی زاده موافقت نشد .به همین ساده گی احساسات هوادار هم به جه نم .

  • امین زد ارسالی در

    تو رو خدا دیگه نگید مدافع عنوان قهرمانی! !! وقتی همه دیدن حق استقلال بود، اینا با گل مردود و با کمک داوری قهرمان شدن. تما م مدیران عامل تیم های بزرگ، آخرفصل به اس تقلال تبریک قهرمانی گفتن ، این یعنی انته ای ذلت برای سرخک ها خخخخ

  • کارشناس ارسالی در

    خواهشاً اینقدر وقت خودتونو سر پرسپولیس ت لف نکنید.پرسپولیس یکه و تنها می‌تازد و د وباره جامی رو که لیاقتش رو داره بدست میا ره.شما هم اگه واقعا وقت آزاد دارید و می‌ خواید نگران باشید تیمهایی هستن که مستحق نگرانی و دلسوزی هستن.تیمهایی که با اومدن وار دست و پاشون شروع به لرزیدن کرده و د یگه نمیتونن با شلوغ بازی و هوچیگری سر دا وری کلاه بزارن و با مغلطه بازی اذهان عمو می رو گمراه کنن.
    پرسپولیس اگه بیس ت هفته هم نتیجه نگیرد ثابت کرده که ده هف ته آخر تمام رقبا رو نابود می‌کنه.
    به امید قهرمانی تیم بزرگ پرسپولیس در آس یا و البته یه جام تکراری دیگه تو لیگ برت ر....
    درسته که دیر شد ولی شد.دفاع چپمون رسید.وینگرمون هم داره میرسه و تیم ها خودشونو جمع و جور کنند.
    به کور ی چشم اونایی که همچنان بدخواه پرسپولیس ک بیر هستن.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها