|
کدخبر: 332992

بمب نقل و انتقالات به استقلال برگشت

ابوالفضل جلالی به دلیل آسیب دیدگی در بازی نخست آبی های پایتخت غایب بود و میلاد زکی پور به جای او در ترکیب اصلی قرار گرفت. شنیده ها حکایت از آن دارد که جلالی تمرینات ریکاوری خود را به خوبی انجام داده و در آستانه بازگشت به ترکیب استقلال است. هرچند که زکی پور نیز بازیکن قابلی است اما نیروی جوانی جلالی و انگیزه های بالای او می تواند استقلال را در جناج چپ به تیمی خطرناک تر بدل کند. سمت راست آبی ها با حضور رامین رضاییان و محمدحسین اسلامی، قدرت خوبی پیدا کرده و حالا زمان آن رسیده که شاهد زوج جلالی-ماشاریپوف نیز باشیم. بازگشت جلالی به ترکیب می تواند بهترین خبر ممکن برای جواد نکونام و تمام هواداران استقلال باشد.

فوتبال بمب نقل و انتقالات به استقلال برگشت

ابوالفضل جلالی یکی از ستاره های بی چون و چرای استقلال در فصل گذشته بود. او با ثبت ۱۰ پاس گل، عملکرد فوق العاده ای داشت و نزد هواداران استقلال به محبوبیت بالایی رسید. در خصوص ماندگاری او در جمع آبی پوشان و احتمال سرباز شدنش اتفاقات زیادی رخ داد اما در نهایت در استقلال ماندنی شد.

بسیاری از هواداران استقلال امید داشتند که در لیگ برتر شاهد درخشش او در سمت چپ باشند اما یک بدشانسی مانع از این آرزو شد. مصدومیت بدموقع جلالی، وی را از ترکیب استقلال دور کرد و به این ترتیب او بازی اول فصل را از دست داد. حضور او در ترکیب می تواند توازن خوبی در جناحین استقلال ایجاد کند و قدرت تهاجمی آبی ها در کناره ها را دوچندان سازد.

مدافع باشگاه استقلال که بازی اول این تیم را به دلیل مصدومیت از دست داد این روزها با تمرینات اختصاصی در تلاش است تا به شرایط بازی برسد و بتواند آبی پوشان را در بازی‌های آینده همراهی کند.

جلالی با انتشار یک ویدئو در اینستاگرام خود از تمرینات اختصاصی زیر نظر سسما، مربی بدنساز تیم استقلال خبر داد که نشان می‌دهد جلالی در حال آماده سازی خود پس از گذران دوره مصدومیت است.

جلالی-استقلال

از سوی دیگر، دیدیه اندونگ در بازی با شمس آذر در هفته اول لیگ برتر همراه تیم به قزوین سفر کرد اما به یکباره اعلام شد نمی‌تواند بازی کند و نامش از لیست آبی ها خط خورد.

در این بین اینطور عنوان شده چون ITC اندونگ صادر نشده او نتوانسته برای استقلال بازی کند اما این بازیکن برای بازی کردن یک مشکل بزرگ دیگر هم دارد، ظاهرا مدیران سازمان لیگ برتر اعتقاد دارند استقلال سقف بودجه را رد کرده است و به همین دلیل از صدور کارت بازی برای این بازیکن خوددرای کرده است.

به نظر می‌رسد مشکل اندونگ فراتر از عدم صدور ITC است و باشگاه استقلال باید برای صدور کارت بازی این بازیکن، ثابت کند که سقف بودجه را رد نکرده است.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مشکل اندونگ برای بازی کردن برای استقلال حل می‌شود یا او فعلا مجبور است بازی های این تیم را از روی سکوها تماشا کند.

هاشمی-نسبچ

هاشمی‌نسب نکونام را تهدید کرد!

مهدی هاشمی نسب مربی و بازیکن سابق استقلال در مصاحبه‌ای از خط قرمزش و حواشی نبودنش در کنار این تیم در فصل جدید گفت.

مراسم روز عکاس با حضور عکاسان ورزشی برگزار شد و مهدی هاشمی نسب بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس، استقلال و عضو کادرفنی جواد نکونام در این مراسم حضور داشت. هاشمی نسب که در فصل جدید در کنار نکونام حضور ندارد و حرف و حدیث‌های زیادی درباره عدم نبودنش به گوش میرسد در مقابل خبرنگاران درباره جدایی اش از این تیم گفت: جاده مربیگری یک جاده بی‌انتهاست. من ۲۱ سال است که خط قرمزی به نام هوادار در استقلال دارم. اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند ، صحبتهایی می‌کنم که به جان مادرم.....

مربی سابق استقلال در ادامه گفت: اگر قرار باشد بگویند مهدی هاشمی‌نسب به خاطر پول با استقلال به مشکل خورده، یکسری حرفها را خواهم زد. یک هوادار استقلال برایم کامنت گذاشت که تو هم تو زرد از آب درآمدی و به خاطر پول نیامدی. باز هم می‌گویم که اگر قرار باشد مرا جلوی هواداران استقلال بگذارند، با بد اتفاقی دارند بازی می‌کنند. سکوت می‌کنم و از جواد نکونام می‌خواهم توضیح دهد که درباره این اتفاقات توضیح دهد و واقعیت را بگوید تا رفاقتمان پابرجا بماند و گرنه من بدون سانسور، تمام واقعیت را خواهم گفت. رفاقتها بویی گرفته که نمی‌شود گفت بوی چیست.

هاشمی نسب گفت: به یکسری آدمها نمی‌شود گفت رفیق؛ تا آخر عمر قدرشناس هواداران استقلال هستم. باز هم تاکید می‌کنم و به زبان فارسی می‌گویم که مرا جلوی هوادار استقلال نگذارید و نگویید هاشمی‌نسب به خاطر پول نیامده است. خانواده و هوادار استقلال، برای من از پول مهمتر است. برای من زرنگ‌بازی درنیاورید، من ۲۱ سال قبل این مکتب زرنگی فوتبال، را در بین بزرگان فوتبال و کسانی که یکسری کار را در فوتبال تدریس می‌کردند، یاد گرفتم. اگر چیزی بروز نمی‌دهم، از روی نجابتم است. اصلا دنبال این نیستم که به استقلال برگردم. حرف برای گفتن خیلی زیاد است اما باز هم می‌گویم که مرا جلوی هوادار نگذارید.

منبع: خبر ورزشی
  • علی ارسالی در

    مهدی سر طلایی تو برای ما ثابت شده ای چه باشی چه نباشی دوستت داریم

  • محمود ارسالی در

    درودبرهاشمی نسب متعصب، دلالی بده بیااستق لال

  • مهیار استقلالی ارسالی در

    حیف شد

  • م__ق ارسالی در

    امیدوارم امسال مثل سال‌های گذشته دقیقه 90 قهرمانی به نام قرمز پوشان پایتخت نشه؟.

  • امین زد ارسالی در

    نکونام دمت گرم بابت همه چی
    اما خد اییش هاشمی نسب فصل گذشته به جای شما اومد جلوی خبرنگاران و پاسخگوی مشکلات بود، هم یشه هم از شما حمایت می کرد. نامردی بود ک ه امسال هاشمی نسب رو در کنار خودت نداری

  • حبیب اله ارسالی در

    نکونام ،،امسال که باخت میگه زمین کج بود داورضعیف بود چمن ابنخورده بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها