|
کدخبر: 333056

الماس استقلال ۶ ماه خانه نشین شد

حواشی اخیر پیرامون خالکوبی آرمین سهرابیان، شیرینی برد شیرین در قزوین را کمی تا قسمتی کمرنگ کرده است. در ابتدا به نظر می رسید که مسئولان فوتبال کشور به راحتی از کنار این مسئله عبور کنند، اما در ادامه ابعاد آن گسترده شد. حالا شرایط به گونه ای شده که رئیس فدراسیون فوتبال نیز نسبت به این موضوع واکنش تندی نشان داده و علنا چراغ سبز را به کمیته اخلاق برای اعلام محرومیت سهرابیان نشان داد. آرمین سهرابیان بازیکن ثابت استقلال محسوب می شود و عدم حضور او در ترکیب می تواند بدترین خبر ممکن برای نکونام باشد.

فوتبال الماس استقلال ۶ ماه خانه نشین شد

باشگاه استقلال با تمام اتفاقات ریز و درشتی که در ابتدای فصل تجربه کرد، با غلبه بر شمس آذر، گام اول را محکم برداشت. همه چیز به خوبی میش می‌رفت تا اینکه حواشی یک خالکوبی کار را برای آبی ها پیچیده و عجیب کرد. ماجرای تتوی منشوری سهرابیان موجی از واکنش ها را به دنبال داشته و حالا مهدی تاج نیز از برخورد جدی و محرومیت طولانی مدت سخن به میان آورده است. 

در روزهای اخیر تصویری از آرمین سهرابیان مدافع تیم استقلال در فضای مجازی منتشر شده است که در این عکس سهرابیان روی پای خود تتویی دارد که تصویر آن خارج از عرف است و انتشار همین تصویر باعث شد تا این مدافع آبی پوش به کمیته اخلاق احضار شود.

تتو

با احضار آرمین سهرابیان شنیده می شود احتمال دارد این بازیکن دچار محرومیت شود. این خبر واکنش های زیادی از سوی هواداران تیم استقلال در فضای مجازی داشت و آنها معتقد هستند، سهرابیان تنها بازیکنی نیست که روی بدنش تتو دارد و اگر قرار به محرومیت باشد باید بازیکنان دیگر نیز به کمیته اخلاق احضار شوند و قانون باید برای همه یکسان باشد.

در ادامه آن، تصاویری از بازیکنان تیم پرسپولیس که روی بدن خود تتو دارند نیز در این فضا منتشر شده است و هواداران استقلال اعتراضشان به پارادوکسی است که بازیکن استقلالی احضار می شود، اما پرسپولیسی نه...

آرمین_سهرابیان

علیرضا اکبرپور درباره وضعیت استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر به خبرورزشی گفت:

من همه بازی‌ها را ندیدم ولی دیدارهای تراکتور و استقلال را تماشا کردم. هفته اول سخت است چون تیم‌ها جا نیفتاده اند و نشان نمی‌دهد کدام تیم برای قهرمانی بسته شده است. البته ۴ تیم هستند که همیشه برای قهرمانی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم بازهم استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای قهرمانی رقابت خواهند کرد.
علیرضا-اکبرپور1

او در مورد بازی استقلال برابر شمس آذر هم گفت:

استقلال پارسال به یک گل اکتفا می‌کرد و دوست داشت پیروزی یک بر صفر کسب کند تا اینکه بخواهد گل‌های زیاد بزند. استقلال  سعی می‌کرد گل نخورد، این بازی هم همان شرایط را داشت و شمس آذر هم خوب بازی کرد. استقلال به گل رسید و عقب نشینی کرد و روی غفلت گل خورد اما توانست گل دوم را بزند. خدا را شکر VAR آمده و حق کسی ضایع نشد، هم پنالتی شمس آذر گرفته شد و هم گل سالم استقلال آفساید اعلام نشد.

علیرضا اکبرپور در مورد سبک دفاعی استقلال هم گفت:

مربیان زیادی فوتبال دفاعی را دوست دارند، یونان هم در یورو ۲۰۰۴ با همین سبک قهرمان شد. مورینیو هم دوست دارد دفاعی بازی کند ولی من خودم بازی‌های پرگل را دوست دارم. به هر حال اتفاق است و تیم‌ها بعد از زدن گل، ممکن است گل دریافت کنند اما شما اگر تعداد گل‌هایتان را بیشتر کنید با این مشکل روبرو نمی‌شوید.

او در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت:

استقلال هرسال باید برای قهرمانی بازی کند. استقلال از اول همین فکر را داشته است، این تیم پارسال مهره خوب نداشت ولی تا روز آخر برای قهرمانی جنگید. هوادار همیشه از استقلال قهرمان می‌خواهد و تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور هم دقیقا همین شرایط را دارند. استقلال با بازیکنانی که گرفته توان قهرمانی دارد؛ هر چند که در بازی اول نکونام نتوانست از خیلی از آنها استفاده کند.

شاید در ماجرای تتوهای آرمین سهرابیان که حاشیه ساز شده نقش خود مدافع استقلال پر رنگ باشد اما نباید از کنار این موضوع به سادگی عبور کرد که باشگاه هم هشدارهای لازم را به بازیکن خود نداده بود. به هرحال این گزاره که فوتبالیست‌ها احتیاج به مراقبت و نشان دادن مسیر درست برای کنترل کردن حواشی دارند، در فوتبال ایران کاملا مصداق دارد. به ویژه در باشگاه بزرگی مثل استقلال و خصوصا در تیمی که فردی به عنوان مسوول فرهنگی در تک تک لحظات بازی و تمرین حضور دارد اما انگار نتوانسته وظیفه ساده‌ای که برای او تعریف شده را به درستی انجام دهد.

باشگاه-استقلال

واکنش تاج به تتوی جنجالی؛ انگار شیطان بود/ باید ببینیم انگیزه‌اش از اینکه یک‌ور شورتش را بالا زده چیست

بین باشگاه‌های ریشه دار و پرطرفدار کشور، تنها استقلال است که مسوول فرهنگی آن رویت می‌شود و مابقی یا چنین پستی را تعریف نکرده‌اند یا متولی مدنظرشان آنقدر بی حاشیه بوده که خلاف همتای استقلالی‌اش در فیلم‌ها و عکس‌ها حضور نداشته است. البته چنین پستی در زمان مدیریت علی خطیر تنزل پیدا کرد و زیرمجموعه معاونت ارتباطات باشگاه قرار گرفت؛ وگرنه که قبل از آن بدون اینکه در چارت باشگاه وجود خارجی داشته باشد، قسمت معاونت فرهنگی تبه دست همین فرد اداره می‌شد. در دوره علی خطیر اما همین فرد به عنوان مدیر کمیته فرهنگی یک رده پایین تر از معاونت باشگاه قرار گرفت و مسئول رسیدگی به مسائل کانون هواداران استقلال و مسائل فرهنگی بازیکنان استقلال شد.

معاون یا مسوول تفاوتی ندارد؛ وقتی فردی برای امورات فرهنگی باشگاه بزرگی مثل استقلال گمارده می‌شود، حداقل باید بداند پیشوند «فرهنگی» کنار نام بزرگ این باشگاه به چشم می‌خورد اما در یک سال اخیر تا دلتان بخواهد، مشی متضاد این واژه در دور و اطراف آبی پوشان اتخاذ شده است! نکته عجیب‌تر اینجاست آتیلا حجازی در گفت و گو با خبرورزشی اعلام کرد مسوول فرهنگی باشگاه استقلال علاوه بر دستمزد، از پاداش‌های تیم هم منتفع و نامش همیشه در لیست‌ بعد از برد دیده می‌شود.

با همه این تفاسیر تنها چیزی که طی این مدت از ایشان دیدیم، این بوده که هنگام ورود اتوبوس تیم به ورزشگاه‌ها برای بازی مقابل رقبا، قبل از سرمربی استقلال به عنوان اولین نفر پیاده می‌شود و همیشه در رختکن تیم رویت می‌شود. آن هم به این دلیل که یکی از اعضای کادرفنی اعتقاد دارد اگر برای او نسکافه درست کند و معاون فرهنگی در حضور او، نسکافه را بخورد، همین خوردن نسکافه پیش از بازی پیروزی را تضمین می‌کند! کاری به مسائل خرافی که حجازی هم آن را تایید کرد، نداریم اما سوال اینجاست چگونه می‌شود فردی در تمام لحظات تیم کنار بازیکنان و کادرفنی باشد و قبل و بعد از هر بازی و حتی بین دو نیمه بازی‌ها به رختکن برود و به عنوان مسوول فرهنگی بابت تتوی نامتعارف تذکر هم ندهد؟ یعنی معاون فرهنگی نمی‌تواند حداقل جلوی بازیکن را بگیرد که تتوی خود را اینگونه در جریان مسابقه رسانه‌ای نکند؟ یعنی قرار است همه مسوولان فرهنگی فقط پولی بگیرند و شهرتی بهم بزنند؟ ای کاش کسی وظیفه کاری که دوستان بابت آن حقوق کلان دریافت می‌کنند را یادآوری می‌کرد تا اینگونه مدافع اصلی تیم در غفلت بزرگترها به دلیلی عجیب به کمیته اخلاق احضار نشود و در آستانه محرومیت قرار نگیرد.

شاید بهتر باشد کمیته اخلاق علاوه بر آرمین سهرابیان، مسوول فرهنگی باشگاه استقلال را هم احضار کند و حداقل از او بپرسد خروجی حضورش در رختکن، تمرین و بازی‌های استقلال چیست؟

مهدی تاج درخصوص تصویر پخش شده از تتوی آرمین سهرابیان اظهار داشت: کار بسیار بدی بود. من ندیده بودم و وقتی دیدم بسیار تعجب کردم. این چیزها در کشور اسلامی که همه زندگی می‌کنیم چه معنایی دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: دیشب کمیته اخلاق برای من عکس تتوی مدافع استقلال را فرستاد و گفت این را ببین؛ اصلا برای من عجیب بود و خود شکل این تتو انگار شکل شیطان بود و دندان‌های خون‌آشامی داشت.

تاج ادامه داد: کمیته اخلاق همان دیشب این بازیکن را احضار کرد و  یک رای مقتضی هم می‌دهد. بازیکن باید برای این جور چیزها ارشاد شود نه اینکه تنبیه در کار نباشد اما باید با خود بازیکن صحبت کنند که اصلا این نماد چه چیزی است و انگیزه او از اینکه یک ور شورتش را بالا زده چیست و خودش باید توضیح دهد.    

به ادعای یکی از اعضای کمیته اخلاق، سهرابیان کل نیم فصل اول را از دست خواهد داد و حکم او حتمی خواهد بود.

 

منبع: خبر ورزشی
  • پرویز ارسالی در

    بازیکن های ایرانی عموما" درک شون از فوتبال حرفه ای ، محدود به مبلغ قرارداد شونه!! تتو زدن یه طرف،میل به نشون دادن ا ون به دوربین هم یه طرف.یکی نیست بگه آخه مردک! تو که دو سوم فصل قبل رو مصدوم بودی ، لااقل این فصل سرت رو عین بچه آدم بندا ز پایین و تمرکزت رو تمرین و بازی باشه

  • رحیم حسن شالی ارسالی در

    شیطان بود جدا.شما شیطانید روز به روز خود تونو منفورتر میکنید .کجای ما پاکه که فوت بالمون پاک باشه ....ناصرخان روحت شاد

  • ناشناس ارسالی در

    مگه چیکار کرده که محروم بشه باشگاه هزینه کرده بول مردمه میلیون ها هوادار مگه چیکار کرده که محروم بشه

  • حامد صادقی ارسالی در

    درویش پرز تمام تلاشش رو کرد که نذاره وار بیاد نمونش وقاحتش دربرنامه فوتبال برتر که گفت مخالف وار هستیم چون دانش استفاده از وار رو نداریم 😏😏اونجا موفق نشد حالا ر اههای دیگه رو امتحان میکنه، چقدراین تیم منفور و خ ا***** وسطح پایینه 🤮

  • ناشناس ارسالی در

    سلام به تمام استقلالی‌ها عزیز میگم کاشکی یکی پولی توی جیب تاج وکمیته اخلاق می گذاشت تا دست از سر استقلال بردارن

  • اس اس دو آتیشه ارسالی در

    آقایون وخانومای کیسه کش که میگین بازیکنا ن پرسپولیس هم تتودارن وچرابه اوناگیرنمید ین تتوی سهرابیان یه زن شیطان صفته وعمداش ورتشوجوری زده بالا که تتوش کامل بازدیدبش ه ومظهرشیطان پرستیه ومال بازیکن پرسپولیس پروانس هرچنداون هم درست نیست پس هرچیزی رونسنجیده مطابقت ندین

  • علمدارسینایی ارسالی در

    قبل از هر چیز کمیته اخلاق باید نگاهی به بقیه تیم‌ها کنن چون خیلی‌ها تتو زدن دوم مسئول فرهنگی باشگاه باید جریمه ومحروم بش ه سوما چرا این حضرات فقط باشگاه استقلال را فقط میبینن یعنی بقیه بازیکنان تیم‌های دیگه تتو ندارند پس خواهشا همگی را با هم محروم کنید یا فقط برای نابودی استقلال ا ین تصمیم ها را میگیرن

  • احمد براتی ارسالی در

    کودن ترتر کی قهرمان شد؟ که میگی همیشه بر ای قهرمانی میجنگه😂 فولاد و استقلال خوزست ان که سابقه قهرمانی دارن ازشون اسم نمیبر ی؟!

  • یعقوب غوابش ارسالی در

    لنگی بی شرف

  • آریا ارسالی در

    مسئله داشتن تتو نیست.اکثر بازیکنان تتو دارند. اما تتوی شیر و پلنگ و عقاب با تتوی نماد شیطان پرستی فرق میکنه.
    این نماد مال خود این آقاست. اما حق نداره بیاد اونو جلوی ملت به نمایش،بذاره.
    جنبه و فرهنگ داشتن هم بخشی از فوتباله. مثل پارسال که آقای حسینی ۲۰۰متر دوید بره دختر اراکی رو بغل کنه اما همین آقا و آقای نکومال هفته قبل باپسرهوادارش که میخاست باهاش سلفی بگیره چه برخورد زشتی کرد.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا به سهرابیان انتر می گوید، الماس .خ اک بر سر احمقش .یاک بازی انجام می دهد ۱۰ بازی مصدوم است .به عنوان یک استقلالی تا سف خوردم .به جای تمرین و تمرکز .دارد انت ر بازی می کند 💙💙💙💙

  • ..........‌ ارسالی در

    هرچندای حکم به سهرابیان گوشزدمیکنه که تو کشوراسلامی انسانهای جاهل مثل سهرابیان نی ست مملکت قانون داردهرتی نیست که توی بیشر ف سورتتوبزنیبالا ..خب لخت میشدی تاناموست هم بربادمیرفت .ایشون ویاهربازیکنی کهعتت ویش بدوگمراهکننده هست بایدکلکشوکند

  • جواد ارسالی در

    پاشید جمعمش کنین ریدم تو سر در فوتبال ایقدر ک شما رسان ای کردید والا ما ندیدیم ن مردم خودتون شورش دراوردین

  • آرش کمانگیر ارسالی در

    جالب تا دری به تخته میخوره این کیسه کشان بی عرضه وبی لیاقت پاچه پرسپولیسو میگیرن واقعا خجالت آوره که اون بیسوادان وابلهانی که سریعا یقه ما را می‌چسبند هنوز فهم این را ندارن که چرا این آدم نادان بچه دلیل محروم خواهد شد ابلهان بحث داشتن تتو نیست بحث اون نقش بسیار جلف وزننده ایست که این نادان تتو کرده نقش شیطان است کسی نیامده بگه که چرا این تتو دارد فقط بحث زشت وخارج از عرف این تتوست بعدشم مگه فقط بازیکنان پرسپولیس تتو دارن مگه بغیر از سرورتون تیم دیگری توی لیگ نیست شعورتان نمیرسه من نمی‌دانم علت اینهمه هصومت ودشمن بابت چیست؟اگه عرضه ندارید جام بیاوریدمقصر پرسپولیس است اگه سروروسالار فوتبال ایرانیم حقمان است عرضه می‌خواهد که شما ندارید خاک برسر بی عرضه تان نوش جونتون این همون تاجی که دیروز ازتون عذرخواهی کرد فکر کردید روزگار خوب شده کورخوندید این همون تاج که الان داره حالتونا میگیره حقتونه کیسه کشان هوچیگرای ابله😅🤣😂

  • علی ارسالی در

    خوبه خدا وکیلی یه طرف پیشکسوت، یه طرف با زیکن. هر کسی میرسه برا تیم حاشیه درسن می کنه، اخه این چه تتوییه

  • علی ارسالی در

    این کجاش الماسه، حلبی هم نیست

  • ناشناس ارسالی در

    ازالان معلومه که میخوان استقلال بکوبند زمین. چکار به تتو سهرابیان دارید. مملکتنو درست کنید.

  • ابوامیر ارسالی در

    بازاین بی شرف های لنگی ازاستقلال عقب افتادندشروع به کرم ریزی کردن
    یابایدقانون برای همه یکسان باشه یاکل
    فدراسیون فوتبال ایران شکرقهوهای خوردن تمام

  • هوادار ارسالی در

    اگر سهرابیان محروم می شود بازیکنان تیمه ای دیگر هم باید محروم شوند تورا به خدا ا ینقدر فرق نزاریند عدالت بهترین کاره

  • ناشناس ارسالی در

    برای تیم‌های دیگه هم تتو ممنوعیت داره یا فقط برای استقلال ضمناً تمام محرومیتها و جرایم فقط برای استقلال هست مثل محرومیت ساپینتو ومهرداد وحالا آرمین

  • حیدری استقلال اهواز ارسالی در

    بعنوان ی استقلالی تقاضادارم سهرابیان وبز رگتر ازاین جوجه رودوسال محروم کنن.مکتب ت اج منصورخان وحجازی ها وهزاران اسطوره پرو رش داده واین کثافت کاری ها ب مانمی چسبد ک این بچه کرد..بندازین بیرون تادرس عبرتی بشه.حتی اگه قراره با اوجام بیاریم

  • محمد ارسالی در

    با توجه به اینکه تیم بزرگ استقلال الگوی بسیاری از کودکان ، نوجوانان و جوانان است حرکت سهرابیان در نشان دادن تتوی خود کار زیبنده ای نبوده و بد آموزی دارد لذا با محرومیت ایشان از رفتارهای مشابه در بین ورزشکاران جلوگیری می شود.

  • احمد خدری ارسالی در

    اعتراض دارم

  • ناشناس ارسالی در

    چرا با استقلالی ها لج هستن و هر سال میخوان جوری استقلال زمین بزنن یکبار سیاوش یزدانی را از استقلال میگیرن به بهانه سربازی یکبار سید حسینی را محروم میکنن میگن از دختر بچه ۱۰ ساله مواظبت کرده که نصف سن دختر حسینی را داره یک بار تتوی سهرابیان را بهونه میکنن

  • محمد ارسالی در

    همه بازیکنان تتو دارن باید یک کارشناس بیارن بگه کدوم تتو خوبه کدوم بده کدوم باعث محرومیت میشه کدوم نمیشه یا اول فصل عکسایی که میشه تتو کرد و باعث محرومیت نمیشه را بذارن تو سایت فدراسیون

  • نوین ارسالی در

    سلام، با وجودی که شدیداً طرفدار تیم ریشه دار استقلال هستم ولی این کار آقای سهراب یان رو تایید نمیکنم و باید با چنین ورزشک ارانی که الگوی جامعه و جوانان هستن حتما برخورد شود.

  • پرسپولیس ارسالی در

    استقلال و استقلالی همه به درد نخورن
    کیسه کشن
    هنوز که هنوزه از شیش تا گل می سوزن
    بدبخت های بی فرهن گ

  • وارین ارسالی در

    ای بابا... نگفتن چرا تتو زدی میگن این چه تتویی که زده ... بازیکن پرسپولیس عکس شی ر شیر خنگ خدا... سهرابی تبلیغ ****گرافی کرده

  • Aki ارسالی در

    اقای تاج وکمیته اخلاق ایا کل تیم های فوت بال را بررسی کردن یا فقط سقف بودجه ومشکل تتو وبقیه مسائل را بایداستقلال رعایت کن د ای کاش شهامت اینکه تیم پرسپولیس را هم بررسی کنن ازنظرسقف بودجه وتتو وچیزهای دی گه ولی متاسفانه نه تاج ونه کمیته اخلاق و انضباطی جرات نزدیک شدن به پرسپولیس را ند ارن،/

  • نلسون ارسالی در

    یک جوان هیجانی را نشان داده از آقای تاج گرفته تا پایین با تفکر پایین و جاهلانه و بی منطق در بوق و کرنا می‌دمند آقای تاج شما بروید جلوی دذدی و وووو را بگیرید شما آول یه سوزن به خودت بزن و به دیگران جوال دوز

  • محمد ارسالی در

    کلا آدم بی تربیتی هست خواه میخواد هر کی باشه هر بازیکنی این جور کارا کنه باید. ی ک فصل بندازنش بیرون از هر تیمی باشه فرق نداره

  • ناشناس ارسالی در

    بیشرفهامیبینن استقلال بازی اول رابرده لن گ پلیس نبرده همین اول فصل دارن بابهونه ه ای الکی وقانونهای چرتشون تیم استقلال راب ه حاشیه میبرن وبازیکنانشو محروم میکنن تا تیم ضعیف بشه وبتونن تیم سوگلیشونوقهرمان کنن درحالی که چنتااز بازیکنان لنگ پولیس تمام بدنشون خالکوبیه وتوبازیها لخت میشن وبه همه نشون میدن ولی کمیته اخلاق وتاج ک ثیف هیچ عکس العملی نشون نمیدن وکاریشوت ن دارن

  • پارسوماش ارسالی در

    خوب این بچه عشق شهرته خودش پایین لباسشو زده بالا که بگه آهای ملت نگاه کنید چه تتو، توپی زدم خوب معلوم بهش گیرمیدن، آنهم ترویج شیطان پرستی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها