|
کدخبر: 333271 سهیل مافی

استقلال با یاغی وارد مذاکره شد | نکونام چراغ سبز را نشان داد

ماجرای بازگشت منتظر محمد به استقلال پیچیده تر از چیزی است که مدت ها پیش بسیارانی درباره آن صحبت می‌کردند. هافبک عراقی در پیش فصل منتظر تصمیم نهایی نکونام بود اما پاسخ سرمربی آبی ها به او روشن و واضح نبود. محمد در ادامه از لیست خارج شد و حالا باید به دنبال تیم جدید خود باشد. ماجرای نقل و انتقالات استقلال به همین جا منتهی نمی شود و وضعیت مدافع راست آبی ها کماکان مبهم است. شنیده ها حکایت از آن دارد بستر لازم برای بازگشت این بازیکن به استقلال مهیا شده است. استقلال باید در چند جبهه به مصاف حریفان خود برود و در پست دفاع راست تنها رامین رضاییان را در لیست خود دارد.

فوتبال استقلال با یاغی وارد مذاکره شد | نکونام چراغ سبز را نشان داد

باشگاه استقلال در هفته دوم مسابقات لیگ چهاردهم برابر ملوان متوقف شد تا صدرنشینی این تیم محقق نشود. رامین رضاییان هر دو گل آبی ها در قزوین به ثمر رساند تا مانع از شکست اول تیمش در لیگ برتر شود. هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به عملکرد تیمشان معترض هستند و این موضوع را در صفحه رسمی باشگاه اعلام کردند.

فارغ از توقف آبی ها در قزوین، فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال کماکان ادامه دارد و خبرهایی مبنی بر بازگشت ستاره جوان به استقلال است. موضوع بازگشت تورانیان، جدایی منتظر محمد و جذب سامان قدوس، این روزها بسیار داغ شده و هواداران و اهالی فوتبال در خصوص آن به گفت و گو می پردازند.

حواشی ستاره عراقی برای جدایی از استقلال تمامی ندارد و هر روز یک حاشیه تازه در این خصوص مطرح می شود. منتظر محمد فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم مس رفسنجان بازی کرد، به امید اینکه در پایان فصل و با تایید نکونام برای استقلال به میدان برود. نکونام بار دیگر مخالفت خود را در این زمینه اعلام کرد تا کام محمد برای دومین فصل متوالی تلخ شود.

درهرحال، فرشید سمیعی و همکاران او امیدوار هستند تا با بازیکن تیم ملی عراق برای جدایی به توافق برسند. منتظر محمد با تصمیم جواد نکونام از لیست استقلال خارج شده و این بازیکن باید هر چه سریع تر تیم جدید خود را انتخاب کند. گفته می شود که محمد چندین پیشنهاد خارجی نیز پیش روی خود دارد ولی کماکان برای جدایی با باشگاه استقلال توافق نکرده و مذاکرات در حال پیگیری است.

اگر استقلال تا پایان فصل نقل و انتقالات نتواند با منتظر محمد توافق کند، باید کل پول را پرداخت کند و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد می تواند با هر تیمی که خواست قرارداد امضا کند و به همین دلیل مذاکرات برای فسخ قرارداد با او همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر، این طور به نظر می رسد که مدافع جدایی طلب باشگاه استقلال از تصمیم خود پشیمان شده و قصد بازگشت به جمع آبی پوشان را دارد.

سامان-تورانیان

سامان تورانیان چون تصور می کرد در استقلال به او بازی نمی رسد، تصمیم گرفت خودش را سربازی کند تا در لیگ بیست و چهارم برای ملوان به میدان برود. با این حال تورانیان در هنگام اقدام به پیوستن به ملوان متوجه شد لیست این تیم پر است و نمی تواند قرارداد امضا کند و در صورت سرباز شدن باید برای یکی از ۲ تیم فجرسپاسی یا نیروی زمینی تهران به میدان برود.

شنیدیم سامان تورانیان از جدایی پشیمان شده است و برای بازگشت به کادرفنی آبی ها پیغام داده؛ هرچند که هنوز درخواست او بی جواب مانده است!

این در حالی است که استقلالی ها با نیما اندرز، مدافع راست تیم ملی جوانان وارد مذاکره شده اند. شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که نکونام موافقت ضمنی خود را با بازگشت تورانیان به استقلال اعلام کرده است.

جواد-نکونام

نکونام: این بازیکن خورده و خوابیده!

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است که آبی‌پوشان روی اشتباهات فردی گل خوردند و می‌توانستند با اختلاف برنده بازی مقابل ملوان باشند.

جواد نکونام پس از تساوی ۲ - ۲ استقلال مقابل ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، گفت: روی اشتباه فردی در ابتدای بازی گل خوردیم، در ادامه فشار آوردیم و گل تساوی را زدیم. می‌توانستیم نیمه اول بازی را ببریم، اما شانس نداشتیم و در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم.

وی افزود: در شروع نیمه دوم و با جابه‌جایی نفرات سوار بازی شدیم. می‌دانستیم حریف با سیستم ۱-۵-۴ دفاع می‌کند و دنبال ضد حمله و اشتباه ما است. در صحنه گل دوم ملوان، قبل از آن برای ما کرنر شده بود. ساده گرفتن حریف باعث شد گل دوم را دریافت کنیم. در کمال ناباوری در شرایطی که دنبال گل دوم بودیم، گل بد و بچگانه‌ای خوردیم.

نکونام اظهار داشت: بعد از این گل، با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم. اگر بدشانس نبودیم با اختلاف دو گل می‌بردیم. خیلی خوب بازی کردیم. دیدید چقدر با کیفیت بازی کردیم، آن هم در شرایطی که اندونگ، کاکوتا، سامان فلاح و زبیر نیک‌نفس را روی نیمکت داشتیم. استفاده از بازیکنان ریسک بود چون ممکن بود مصدوم شوند. آرمان رمضانی پایش گرفت و می‌خواستم تعویض کنم ولی فوروارد تخصصی ما بود و مجبور شدم او را در زمین نگه دارم.

بلانکو-استقلال

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: گوستاوو بلانکو از روز اول با تیم تمرین کرده و با شرایط تیم آشناست اما متأسفانه کارش را درست نکردند. با فرشید سمیعی صحبت کردم که کارش درست شود ولی این اتفاق نیفتاد. هر امتیاز مهم است و باید نفرات را در اختیار داشته باشیم. هیچ تیمی شرایطی مثل ما ندارد. اول فصل گفتم با توقف لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی امیدوار هستیم ابوالفضل جلالی برسد و امیدوار باشیم تیم کاملی در اختیار داشته باشیم. از تیمم راضی هستم و به غیر از اشتباهات فردی فوق‌العاده بازی کردیم. ضربات ایستگاهی و کرنر متعددی داشتیم و در دیداری که باید سه امتیاز می‌گرفتیم با ساده‌اندیشی امتیاز از دست دادیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و هواداران نیز لدت بردند.

نکونام در واکنش به اظهارات مازیار زارع، سرمربی ملوان مبنی بر اینکه استقلال تا صبح هم حمله می‌کرد، نمی‌توانست به ملوان گل بزند، گفت: در مورد بازی سوال کنید نه شخص.

جواد-نکونام

کل تیم مشکل دارد

وی در خصوص اینکه دروازه استقلال در دو بازی اخیر سه بار باز شده، عنوان کرد: وقتی گل می‌خوریم کل تیم مشکل دارد. شکل تیمی ما بهتر می‌شود چون تیم‌مان کامل نبوده است. اگر از روز اول تیم کاملی داشتم از شرایط بهتری برخوردار می‌شدیم. تعطیلی لیگ به ما کمک می‌کند. نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد میزبانی در آسیاست و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

خبرنگاری به نکونام گفت که ظاهرا ترکش‌های مدیریت قبلی همچنان هست و گوستاوو بلانکو به دلیل الحاقیه قراردادش نمی‌تواند بازی کند که سرمربی استقلال در این زمینه اظهار داشت: ابوالفضل جلالی از روز اولی که تمرین را شروع کرد، مصدوم بود. از او گلایه کردم چون بازیکن حرفه‌ای باید حرفه‌ای تمرین کند. وقتی بازیکن روز اول مصدوم می‌شود یعنی استراحت مطلق بوده و خورده و خوابیده و حرفه‌ای رفتار نکرده است! این موضوع را به جلالی گفتم. بلانکو را داشتیم و مهاجم هدف‌مان تا دو روز قبل از بازی با شمس‌آذر بود ولی به ما گفتند نمی‌تواند بازی کند.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • علی ارسالی در

    استقلال با نکونام هرگز قهرمان هیچ جامی ن خواهدشد، نکونام کوتوله ای هست که به استق لال غالب کردند.

  • قریشی ارسالی در

    گمشو بابا تماشاگران لذت بردند کجا لذت بردند دق مرگشون کردی 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  • حمید ارسالی در

    استقلال با دوتا پنالتی معیشتی و مشکوک با زی با ملوان را براش در آوردند اونوقت الا ن تاج بیاد از ملوان معذرت خواهی کند چرا اینکار را نمی کند!!

  • سپاهان کبیر ارسالی در

    جواددیگه اززمین وزمان طلب کاراست مربی ب ادانش فقط مربی سپاهان

  • قرمزان ارسالی در

    اقای نکونام مشکل تیم فقط خودتی،

  • محمود ارسالی در

    آقای نکونام نورچشمی ات رضاوندکه توپ همرا ه هوامیزندمانع اصلی پیروزی استقلال ومهاج م موردعلاقه ات رمضانی که جزراه رفتن کاری نمیکندوتیم را10نفره کرده

  • استقلالی ارسالی در

    اقهی نکونام یعنی چه از اندونگ و کاکوتا ا ستفاده نکردم میترسم مصدوم بشن اخه انسان چرا نمیفهمی اینا باید بازی کنن نه مجسمه رو نیمکت باشن کلی پول داده شده بهزی کنن نه توی ویترین باشن اصلا یعنی چه میترسم م صدوم شوند

  • محمدپورعباسی ارسالی در

    واقعا برای نکونام متاسفم که ازین بازی تی مش رضایت دارد وگلهای خورده را اشتباه فرد ی میداند!! چینش بازیکنانت غلط است داداش! ! توپ برگشتی دروازبان رو بازیکن ملوان بر احتی ازبین چارتا آبی پوش گذاشت توی گل!!! چشمی ورضاوند رفته بودن گل بچینند؟؟ وظیف ه هافبک دفاعی چیه غیر دفع توپهای سرگردان وخراب کردن بازی حریف... چرا با منتظرمحم د لج میکنی قرارداد.داره بزار بازی کند دن بال چی هستی مربی؟؟ بپذیر اشتباهات خودت ر و وسعی کن مثل دوران بازیکن بودنت بهتراز گذشته ات باشی

  • فولاد ارسالی در

    جان خودت کمشو از تیم برو آخه تو کجا مربی گری تیم به این بزرگی کجا تو توپ جمع کن هم نیستی تیم به فنا میدی این همه بازیکن دنبال یه امتیاز میگردی

  • محمد ارسالی در

    یعنی تو هلدینگ یک نفر نیس فوتبال حالیش باشه بفهمه نکونام هیچی حالیش نیس بندازش بیرون

  • علی ارسالی در

    بابا منتظر محمد خیلی بهتر از رضاوند است دیشب همه دیدند که این رضاوند به درد تیم نمی خورد باز تا اخر بازی بازی کرد حیف از این فوتبال که امثال رضاوند خرابش کردنند

  • طهمورث خسروانی ارسالی در

    با سلام خواستم بنویسم به آقای نکو نام بگویید ترس را کنار بگذارد باترس بازی نک ن آقای نکونام در حد استقلال نیست ،تیم بزرگ مربی بزرک می‌خواهد تا دیر نشده یه فکری بکنید ،یه مربی خارجی کار بلد ،

  • آبی مقدس ارسالی در

    آبی مقدس سرورقرمزخبیث شیطانی
    استق لال قهرمان آسیا پزس پول لیس قهرماندفسادو مافیا

  • جابر ارسالی در

    مگه استقلال هنوز جای خرید دار؟ واقعا که ده تا خارجی خریدن رامین وزکی پور هم خریدن هنوز دونبال خرید هستن؟

  • جابر ارسالی در

    چجوری استقلال بااین همه بازیکن که خرید ه نوز دونبال چراغ سبز وسپاهان دربدر لنگ لی موچی وانزوزیه

  • فرزاد ارسالی در

    منتظر محمدو برگردونین عالیه

  • Aki ارسالی در

    اقای نکونام هیچ تیمی مثل استقلال بازیکن نگرفته ومدیریت خودش را دراختیار قرارداده وتاتمام فرمایشات شماراانجام دهندولی متا سفانه ارنج های شما تیم راو به قهقرا برده ونتیجه نمیگیردشما حتی با طرفداران هم لج بازی میکنی فکرمیکنی فوتبال را نمیفهمن وخ ودت راعقل کل میدونی اخه رضاوندورمضانی پا رسال چه گلی به سرتیم زدن که امسال هم اون ارانگه داشتی وبخاطراونا حالا باید بلانکو بیرون باشه چون این اقایون سقف را پرکردن وقتی تیم گل میزنه تیم را به عقب میکشی ت اگل بخوره ومجدد حمله میکنی برا به گل دیگ ه متاسفم برات که خودخواه هستی،/

  • کوروش ارسالی در

    قبلاً داور زمین از نکونام میترسید الان د اور varهم اضافه شد

  • پارسی ارسالی در

    نکونام بهتره بجای حرف مفت زدن و بهانه آو ردن کارت رو درست انجام بدی واز بازیکنان به نحو احسن استفاده کنی نه اینکه سلیقه ا ی واز روی منافع شخصی خودت ارنج بچینی.اشت باه مکرر باعث خروجی خودت خواهد شد شک نکن هلدینگ فرصت اشتباه مکرر نخواهد داد

  • رسول ارسالی در

    فقط خفه شو با این مربگریت

  • نادر ثنایی ارسالی در

    استقلال به هیچ وجه خوب بازی نمیکنه...این همه بازیکن گرفته..اردوی ترکیه رفتن..ولی تیمی بدون برنامه و ضعف شدید در خط دفاع. .

  • Sorena10 ارسالی در

    آقای نکونام استقلال بخاطر اشتباهات شما ا متیاز از دست داد،نبود دستیار خارجی،استفا ده نکردن از بازیکنان جدیدباعث شد تیم عمل ا ده نفره بازی کند

  • حسین جعفری ارسالی در

    آقای نکونام مشکل شما رضاوند است نباید تو زمین باشه بعد تعویض رضاوند تیم راه افتا ده چی میخای از رضاوند خسته و بی فکر ترس از گرفتن پاس تو وجودش است

  • حسین جعفری ارسالی در

    مشکل استقلال رضاوند است اصلا تو بازی نیس ت جاگیری خوبی ندارد استرس زیاد دارد زود خسته میشه چرا نکونام ازش استفاده میکنه د ر تعجب هستیم

  • حسین جعفری ارسالی در

    آقای نکو نام بعد هر بازی آنالیز کن ببین رضاوند چکار میکنه در حد تیم نیست چرا این قدر هوادار را حرص می‌دهی بازی ملوان بعد تعویض رضاوند تیم راه افتاده چی تو سرت اس ت نکونام

  • حسین جعفری ارسالی در

    مشکل استقلال بازی کردن رضاوند است اگر ای ن آقا نباشه مثل بعد تعویض بازی با ملوان عیار تیم بالا میره

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها