|
کدخبر: 333434

غایب بزرگ استقلال در هفته سوم | نکونام اسم پسر محبوب آبی ها خط می زند

ابوالفضل جلالی به سبب برخی اتفاقات ابتدای فصل و عملکرد کلی او در تمرینات پیش فصل مورد نقد سرمربی باشگاه استقلال قرار دارد. جواد نکونام در کنفرانس خبری پس از بازی با ملوان، به صورت علنی به مدافع جوان تیمش تاخت و از او انتقاد جدی داشت. با این اوصاف بعید به نظر می رسد که جلالی جایی در ترکیب آبی ها برابر همنام خوزستانی داشته باشد؛ بنابراین این بازیکن را باید غایب بزرگ استقلال در اهواز بدانیم.

فوتبال غایب بزرگ استقلال در هفته سوم | نکونام اسم پسر محبوب آبی ها خط می زند

یکی از اتفاقات عجیب هفته دوم لیگ برتر بعد از بازی با ملوان در کنفرانس خبری رخ داد. جایی که جواد نکونام علنا مدافع چپ اصلی خود را به باد انتقاد گرفت. استقلال در هفته دوم رقابت های لیگ بیست و چهارم مقابل ملوان بندرانزلی با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا شانس صدرنشینی را به این ترتیب از دست بدهد.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با ملوان به شدت از ابوالفضل جلالی انتقاد کرد و مدعی شد او در تعطیلات فقط خورده و خوابیده و به همین دلیل آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید؛

میثاقی استقلالی ها را شوکه کرد + سند

حالا با وجود پایان مصدومیت مدافع چپ استقلال این بازیکن مورد غضب نکونام قرار دارد و قرار نیست در بازی با استقلال خوزستان به میدان برود.

به نظر می رسد ابوالفضل جلالی حداقل تا بعد از فیفادی باید سفت و سخت تمرین کند تا بتواند خود را به شرایط خوب بدنی نزدیک کند.

جلالی-استقلال

از سوی دیگر شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمربی استقلال درخواست بازگشت محمدحسین مرادمند را به لیست این تیم کرده است.

به دنبال نمایش ضعیف رافائل سیلوا در بازی با ملوان در هفته دوم لیگ برتر و اخباری که در مورد نارضایتی نکونام از نمایش سامان فلاح در تمرینات منتشر شده، شنیده می شود جواد نکونام از مدیران باشگاه استقلال خواسته که محمدحسین مرادمند را به لیست این تیم برگردانند.

این در حالی است که نکونام تا همین چند هفته پیش اصراری به بازگشت مرادمند نداشت و باشگاه استقلال در تلاش بود قرارداد این بازیکن را به صورت دو طرفه فسخ کند اما نمایش ضعیف خط دفاع آبی ها شرایط را برای این بازیکن تغییر داده است.

نکته مهم این است که لیست استقلال در حال حاضر جای خالی ندارد و مشخص نیست در صورت بازگشت مرادمند، نام کدام بازیکن از لیست آبی ها کنار گذاشته می شود.

عسگری

خداحافظی علی عسگری با هلدینگ خلیج فارس جدی شد

با انتخاب محمد صادق عظیمی فر به عنوان معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت، تغییرات در وزارت نفت و زیرمجموعه های آن آغاز شد.

اگرچه وقتی رییس هیات مدیره صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ابلاغ وزیر نفت دولت ابراهیم رییسی، مدیریت هلدینگ عظیم خلیج فارس را به عبدالعلی علی عسگری، رییس اسبق سازمان صدا و سیما سپرد، حسین قربان زاده، رییس وقت سازمان خصوصی سازی شاکی شد و در اعتراض به این انتخاب اعلام کرد شرکت های بورسی که خصوصی شده اند یا در حال خصوصی شدن هستند، باید زیرنظر سازمان خصوصی سازی اداره شوند اما نه وزیر نفت آن زمان به این اعتراض توجهی کرد و نه وزارت نفت در حال حاضر خیال دارد سرنوشت یکی از عظیم ترین هلدینگ های پتروشیمی ایران که ۶۵ شرکت تابعه دارد را به سازمان خصوصی سازی بسپارد.

عظیمی فر حکم گرفت، هلدینگ در نوبت!

روزی هم که علی عسگری به این هلدینگ آمد، حکم خود را از محمد مهدی رحمتی، رییس هیات مدیره گرفت و جایگزین جعفر ربیعی شد، در صورتجلسه هیات مدیره به ابلاغ و اعلان وزیر نفت اشاره شد و حالا هم تصمیم گیرنده نهایی وزیر نفت دولت مسعود پزشکیان است. البته تاکید وزیر نفت دولت ابراهیم رییسی این بود که تطابق های قانونی و مقرراتی انجام و تاییدیه های لازم برای معرفی مدیرعامل جدید اخذ شود و قطعا تاکید وزیر نفت دولت جدید هم همین خواهد بود.

مسعود پزشکیان در کابینه خود وزارت نفت را به محسن پاک نژاد سپرده و وزیر نفت هم حکم معاونت این وزارتخانه و مدیریت شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی را به محمد صادق عظیمی فر داده است. آنهایی که تحولات وزارت نفت را با دقت دنبال می کنند می گویند بعد از تعیین معاون وزیر و تعیین تکلیف بزرگ ترین شرکت نفتی زیرمجموعه وزارت نفت، به زودی نوبت به تغییر مدیران هلدینگ خلیج فارس می رسد.

احمد-شهریاری

شهریاری هم می رود، مدیریت استقلال تغییر می کند

حتی جانشین عبدالعلی علی عسگری هم تعیین شده و شهریور ماه، ایستگاه پایانی همکاری این چهره سیاسی با هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس خواهد بود. اگرچه برخی نزدیکان احمد شهریاری ادعا می کنند با رفتن علی عسگری، مدیریت هلدینگ به رییس هیات مدیره استقلال و مدیر پارک های پتروشیمی افق سپرده خواهد شد اما منابع آگاه می گویند با پایان ماموریت علی عسگری در هلدینگ، احمد شهریاری هم به نقطه پایان می رسد. برای هلدینگ مدیر جوان در نظر گرفته شده و رویکرد محسن پاک نژاد وزیر جدید، استفاده از چهره های جوان است، درست مثل انتصاب محمد صادق عظیمی فر برای معاونت وزیر نفت و حالا حتی بحث بازگشت جعفر ربیعی که علی عسگری جایگزین او شده بود، مطرح است.

با خروج علی عسگری از هلدینگ و متعاقب آن حذف شهریاری، هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال هم دستخوش تغییر خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی
  • مهدی ارسالی در

    با سلام خدمت مسئولین هلدینگ خلیج فارس به نظرم نکونام در حد استقلال نیست آبروی ای ران را تو آسیا میبره فورا اخراجش کنید مر بی خارجی بیارید

  • نورالله ارسالی در

    اقای نکو نام این چوشکی چه بود خریدی بعدا زجلالی انتقاد میکنی ستاره لیک هست جلالی بالج بازی امتیازارابده به رقبا پرسپولیس بدون بازیکن بهترین بازی راانجام میده ماه م اخرفصل به خاطر یک امتیاز افسوس بخوریم

  • نورالله ارسالی در

    سلام خواهشن امسال نترس بهترین بازیکن دا ری اقای نکونام

    • حامد ارسالی در

      کدوم بازیکن؟زکی پور؟کوشکی؟تیم یه بازیکن هجومی نداره،نکونام فقط هافبک خریده تیم ه م تو دفاع مشگل داره هم تو فاز هجومی

  • مهدی ارسالی در

    نکونام بیشرف دلال عقده ای

  • علی ارسالی در

    اون که در صدا وسیما بود حالا چطور شده سر از باشگاه فوتبال دراورده اینکه میگن همش شده باند بازی وپارتی بازی

  • ابراهیم ارسالی در

    باب مافیا لنگ حاشیه برای جواد استقلال درست کنه..یک جام آلوده دیگه بگیره...شما هم باتیتر حاشیه ساز ی.....هواداران استقلال خوب میفهمند

  • ناشناس ارسالی در

    مشکل تیم بودن رضاوند تو ترکیب است بازیکن ی نه پاس خوب می‌دهد نه دنبال پاس گرفتن ا ست ترس از خراب کردن توپ دنبال بازی نیست

  • علی ارسالی در

    هیچ صحبتی از بانکها و تغییرات بانکها و ب اشگاه پیروزی نیست هربلایی از آسمون بیاد مستقیم در باشگاه مظلوم استقلال پیاده میش ه باشگاه ما زیر نطر هلدینگ خلیج فارسه ول ی نفت و پتروشیمی و فولاد همه و همه در خد مت باشگاه پیروزی هستن نکنه که یوقت سوگول ی فدراسیون اذیت بشه

  • محمدعلی ارسالی در

    هنوز فرق صنایع پتروشیمی و پخش و پالایش ر و نمیدونید.هلدینگ فارس زیر نظر صنایع پتر وشیمی است.نه پخش و پالایش

  • ناشناس ارسالی در

    دوباره بچه بازی هات شروع شد امسال که تی م را خودت بستی اینها که خوبن اون دو خارج ی که کسی گردن نمیگیره اخراج کن الان موقع این کارهاست

  • علیرضا ارسالی در

    نکونام حالیش نیست چی میگه

  • آرش ارسالی در

    میثاقی تریبون لنگیهاست

  • سید مهدی ارسالی در

    نکونام داره استقلال نابود می‌کند دیوانه شده

  • فر ها دیان ارسالی در

    ذرود بر استقلال کبیر ،تاج کبیر تاج اسیا .به امید درخشش در جام نخبگان اسیا وستاره خوش رنگ سوم با نکونام

  • ناشناس ارسالی در

    نکو نام خدای حاشیه است . نکو نام سربند مدیرعامل را زیر آب کرد ؟ در نساجی در فولاد و در استقلال ! نکو نام متوهم است ! او فکر می کند فقط یک نفر از آسمان به زمین آمده و اون فقط خودشه ! فردی بسیار باندبازی و پرمدعا که فقط ادای آدم‌های بزرگ را در می آورد . نکونام هرگز آدم بزرگی نخواهد شد . از نطر فنی هم هیچی بارش نیست لذا تا دیر نشد و در آسیا ما را بی آبرو نکرد . او را اخراج کنید که فردا خخخخخخیلی دیر است .

  • محمد ارسالی در

    دوست ندارن استقلال و پرسپولیس در اسیا نتیجه بگیرند چند سال یحیی گل محمدی بود و تیم خوبی داشت حالا که رسید به لیگ نخبگان گاریدو اومد ورزشگاه آزادی خراب شد نکونام شد سرمربی آرمان رمضانی شد مهاجم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها