|
کدخبر: 333669

اختصاصی گسترش نیوز؛

خلاصه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان + فیلم

دو تیم استقلال تهران و استقلال خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار پرحاشیه با برتری تیم میزبان به پایان رسید. تیوی بیفوما تک گل این بازی را از روی یک ضریه ایستگاهی وارد دروازه حسین حسینی کرد. استقلال همراه با نکونام بعد از مدت ها شکست خورد تا رکورد خوب سرمربی آبی ها به این ترتیب شکسته شود. استقلال تحت هدایت نکو، آخرین بار در دیدار رفت بازی با سپاهان طی فصل گذشته بازنده شده بود.

فوتبال خلاصه بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان + فیلم

باشگاه استقلال در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر مهمان همنام خوزستانی خود بود. آبی های تهرانی پس از توقف برابر ملوان به مصاف استقلال خوزستان رفتند تا این بار با کسب یک پیروزی از کورس صدر جدول جا نمانند.

شاگردان جواد نکونام در هفته اول لیگ بیست و چهارم، پیروزی شیرینی را در مصاف با شمس آذر به دست آوردند. درخشش رامین رضاییان در دو هفته آغازین فصل جدید، از جمله نکاتی محسوب می شود که بازخوردهای متعددی را به دنبال داشته است.

تیم میزبان اما با وضعیت و آماری کاملا متفاوت پا به دیدار سوم خود گذاشت. خوزستانی ها در هفته اول مقابل تیم آلومینیوم اراک قرار گرفتند که آن بازی با نتیجه بدون گل مساوی به پایان رفت. در بازی دوم اولین شکست استقلال خوزستان رقم خورد و گل گهر با نتیجه دو بر صفر حریف خود را مغلوب کرد.

این بازی پس از کش و قوس فراوان در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد و زاهدی فر قاضی این بازی بود. بازی در نیمه اول یکنواخت بود و حملات زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد. در نیمه دوم، استقلال تهران فشار بیشتری وارد کرد اما تلاش های بازیکنان این تیم بی نتیجه بود و دروازه میزبان باز نشد.

هواداران استقلال و فولاد خوزستان برای دقایقی علیه جواد نکونام و یحیی گل محمدی شعار دادند.هواداران استقلال و فولاد خوزستان برای دقایقی علیه جواد نکونام و یحیی گل محمدی شعار دادند.

استقلال-تهران-در-خوزستان

سرانجام تیوی بیفوما، بازیکن تعویضی استقلال خوزستان روی یک ضربه کاشته دروازه حسین حسینی را در دقیقه ۸۰ گشود. این گل آب سردی بر پیکر بازیکنان استقلال تهران ریخت و جو بازی را دگرگون ساخت. پس از به ثمر رسیدن این گل، حملات شاگردان نکونام شدت بیشتری پیدا کرد. سرمربی آبی های تهرانی با انجام چند تعویض قصد تغییر ریتم بازی را داشت. کوشکی، جلالی و رضاوند با تصمیم نکونام به زمین فرستاده شدند.

پرتاب اشیای مختلف نظیر بطری آب از ابتدا تا انتهای بازی توسط تماشاگران، از دیگر نکات قابل ذکر این بازی پرحاشیه بود که زمان زیادی از بازی به این دلیل تلف شد. جواد نکونام و دستیاران او به شدت نسبت به این اتفاق معترض بودند. ترکش های حواشی پیش از بازی و میزبانی استقلال خوزستان تاثیر خود را بر جریان بازی گذاشته بود.

در ادامه نیز درگیری شدیدی بین رامین رضاییان و حامد بحیرایی ایجاد شد و در ادامه ابولفضل جلالی هم به این درگیری اضافه شد، بازیکن جوان استقلال خوزستان حرکت زشتی به سمت سکوهای استقلال انجام داد.

گسترش نیوز در این گزارش خلاصه بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران را برای شما قرار داده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها