|
کدخبر: 333705 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

استقلال با جانشین نکونام وارد مذاکره شد

اولین شکست آبی های پایتخت در هفته سوم لیگ بیست و چهارم برابر همنام خوزستانی رقم خورد. استقلال خوزستان با تک گل تیوی بیفوما این دیدار خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا موج جدیدی از انتقادات علیه جواد نکونام شکل بگیرد. سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پس از اتمام بازی و در کنفرانس مطبوعاتی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد. با این حال، دوست داران این باشگاه همچنان خشمگین هستند و از مدیران اخراج سکاندار فعلی تیم خود را طلب می کنند. گفته می شود که هلدینگ خلیج فارس مذاکرات ابتدایی خود را با فرد جایگزین که برای طرفداران نام آشنا محسوب می شود، آغاز کرده است.

فوتبال استقلال با جانشین نکونام وارد مذاکره شد

باشگاه استقلال برای کسب دومین پیروزی فصل خود در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف شاگردان میودراگ بوژوویچ رفت. این دیدار پس از حرف و حدیث های فراوان، در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار شد و زاهدی فر سوت آغاز بازی را به صدا درآورد.

استقلال خوزستان با تاکتیکی مشخص و منطقی برابر حریف خود قرار گرفت و با خنثی سازی مهره های تاثیرگذاری نظیر رضاییان، کاکوتا و اسلامی، در فاز دفاعی عملکرد مطلوبی را ارائه داد. در نیمه اول فرصت گلزنی زیادی نصیب تیم مهمان نشد و نمایش ضعیف اکثر نفرات هجومی استقلال مانند ماشاریپوف و رمضانی کاملا مشهود بود.

بیشتر بخوانید:

 پرسپولیس با بمب افکن به توافق رسید

 پرسپولیس ستاره آفریقایی را به تور انداخت

جلال الدین ماشاریپوف یکی از بازیکنان کلیدی استقلال محسوب می شود که خرید او از همان ابتدا موجی از رضایت و شادمانی را در میان هواداران باشگاه ایجاد کرد. عملکرد فصل پیش ستاره تیم ملی ازبکستان قابل قبول ارزیابی شد اما هنوز با آن ستاره‌ای که در نظر همه بود، فاصله داشت. ماشاریپوف اما در فصل جاری بسیار بد بوده و عملکردی دور از انتظار را ارائه داده است.

یکی از نقدهای رایج درباره جواد نکونام این است که او به نوعی بلد نیست از بعضی مهره های بااستعداد و موثر خود به خوبی بازی بگیرد. بسیارانی بر این باور هستند که عملکرد ضعیف بازیکنان نظیر ماشاریپوف، متوجه نوع هدایت نکونام و دستیاران او است. ماشا و سایر بازیکنان خارجی استقلال مانند سیلوا و کاکوتا در نبرد اخیرشان برابر استقلال خوزستان، نمایشی ناامیدکننده داشتند.

شکست مقابل حریفی مثل استقلال خوزستان که در دیدار قبلی خود با دو گل از گل گهر شکست خورده بود، خون هواداران آبی های پایتخت را به جوش آورده است. خوزستانی‌ها پیش از این پیروزی شیرین، در رتبه پانزدهم جدول قرار داشتند و تنها یک امتیاز کسب کرده بودند.

استقلال-تهران-در-خوزستان

بدترین عملکرد فنی استقلالِ نکونام با دو جین ستاره!

در نیمه دوم مسابقه مذکور، استقلال تهران به مدد ارسال های متوالی از جناحین قصد داشت دروازه میزبان را با خطر مواجه کند اما تلاش های نصفه و نیمه آن ها تماما بی حاصل بود. در نهایت تیوی بیفوما به عنوان یار تعویضی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حسین حسینی را باز کرد.

التهاب روی سکوها و پرتاب اشیای مختلف به درون زمین، یکی از مواردی است که حواشی بسیاری را در این بازی ایجاد کرد. نکونام و سایر نیمکت نشینان استقلال در خصوص این رفتار طرفداران تیم میزبان به شدت معترض بودند.

جواد نکونام که در پایان بازی به نظر مستاصل می رسید، گفت: «از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم. من هم مثل آن‌ها ناراحت هستم. واقعاً شرایط خوبی نیست که بخواهم صحبتی در مورد مسائل فنی و همچنین اتفاقاتی که در این چند روز و قبل از بازی برایمان افتاده، داشته باشم. از نتیجه‌ای که به‌دست‌آمده عذرخواهی می‌کنم. با بازی خوبی که انجام دادیم نباید غافلگیر می‌شدیم و گل می‌خوردیم. باید برنده می‌شدیم. صفر تا صد مسئولیت این تیم با من است. سال گذشته هم در هفته سوم باختیم؛ ولی این تیم بلند شد و توانست تا روز اگر در کورس قهرمانی باشد. الان هم همین است قطعاً این تیم بلند می‌شود. در ادامه قوی‌تر و بهتر خواهد بود.»

در اواخر بازی، تماشاگران استقلالی علیه جواد نکونام شعارهای تندی سر دادند و از وی خواستند تا هرچه سریع‌تر از سمت خود استعفا دهد. شعارهای «حیا کن، رها کن» از جای جای سکوهای فولادآرنا به گوش می رسید و نکونام بسیار از این اتفاق متعجب و عصبی بود.

حریفان در کل فصل گذشته تنها ۱۵ گل وارد دروازه استقلال کردند و آبی های تهرانی با ثبت چنین آماری بهترین خط دفاعی لیگ را داشتند. حالا و پس از پایان تنها سه هفته از رقابت‌های فصل جاری، استقلالِ نکونام ۴ گل از تیم های مقابل دریافت کرده است!

این آمارهای ضعیف در بخش های دیگر نیز دیده می شود و تمام فکت‌ها بیانگر عملکرد بسیار ضعیف نکو روی نیمکت استقلال است. استقلال او حتی توان گل زدن به تیم قعر جدولی را ندارد و باید حدود دو هفته دیگر به مصاف قدرت های فوتبال آسیا برود. اکثر کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه از نکونام به نوعی حمایت کردند و خواستار صبوری هواداران شدند، اما دوست داران باشگاه استقلال چنین نظری ندارند.

هشتگ اخراج نکونام در فضای مجازی به ترند نخست بدل شده و حالا اکثریت طرفداران استقلال یکپارچه خواستار اخراج کاپیتان اسبق تیم ملی هستند. در ادامه می توانید چند توییت کاربران را در این خصوص مشاهده کنید.

توییت-استقلال

توییت-استقلال-1

توییت-استقلال-2

توییت-استقلال-3

صدای پای فرهاد می آید؟

در کنار شعارهای هواداران علیه نکونام، تماشاگران در ورزشگاه به شدت نام یک نفر را فریاد می زدند و او را مورد تشویق قرار می دادند. نام فرهاد مجیدی بار دیگر در بازی های استقلال طنین انداز شده است و تعداد کثیری از طرفداران باشگاه خواستار بازگشت وی هستند. آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر و پس از ۹ سال همراه با مجیدی رقم خورد. آبی ها تحت هدایت فرهاد بدون قبول حتی یک شکست در لیگ بیست و دوم جام قهرمانی را تصاحب کردند.

قرار است روز یکشنبه هلدینگ خلیج فارس جلسه‌ای اضطراری با هیات مدیره استقلال برگزار کند تا درباره اتفاقات اخیر استقلال و برکناری احتمالی نکونام تصمیم‌گیری شود. شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که مجیدی یکی از گزینه های محبوب هلدینگ به شمار می رود و حتی در پشت پرده مذاکرات ابتدایی برای بازگشت مرد محبوب سکوها آغاز شده است.

مجیدی-قهرمانی

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • نادر ارسالی در

    در سه بازی اخیر استقلال بوی دسیسه و خیانت دراین تیم مشهود بود مخصوصا ازجانب دروازه‌بان تیم که کاپیتان تیم هم هست مشهود است وقتی تیمی اسیر دسیسه وباندبازی از سوی تیم رقیب(پرسپولیس) قرار می گیرد مشخصا بهترین سرمربی دراین تیم شکست می خورد .






  • علی مغانلو ارسالی در

    بخدانکونام بااینکه زحمت کشیده ولی به درداستقلال نمی خوره چون بدون تاکتیک وبدون برنامه هست وباترس بازی می کنه پارسال هم به لطف بازیکنان توانمندمثل یامگاوجلالی تونست تااخربرسرقهرمانی رقابت کنه هرچندقهرمانی راباداوری ازش گرفتن ولی خدایی حقش هم نبود توآسیا آبروریزی خواهدشداگرنکونام بمونه استقلال یکی مثل فرهادرامی خواد چون تاکتیک وبازی بارقبارابلدهست نکونام فقط تقسیرراگردن حاشیه های قبل بازی ربط می ده آقای نکونام خواشا لطفا برودیگه اززحماتت تشکرمی کنیم اگه واقعا استقلالی هستی لطف کن برو بخدانمی تونی توبااین همه ستاره الان بایدصدرجدول بودی باحداقل ده تاگل زده وبدون گل خورده

  • علی سالاری ارسالی در

    سلام...علی عبده بنیان گذار باشگاه پرسپول یس قبل از انقلاب صاحب گاوداري بوده است ب ه همین خاطر میگن گاودادی پرسپولیس..عبده

  • فاطمه ارسالی در

    گاوداري عبده

  • ناشناس ارسالی در

    مجیدی اگه نیاد بهتره اونم سبک بازییاش نز دیک به نکونامه فقط نکونام بدشانسی آورد ب هتره یه مربی با سبک بازی غیر دفاعی بیاری م پارسال هم ربیعی بهترین گزینه بود فقط ا مثال ربیعی اگه تو استقلال میخوان موفق با شند باید بازیکن سالاری نداشته باشند و نه اینکه با خشونت رفتار کنند بلکه باید به بازیکن رو ندن چوک بازیکنایی که میان استق لال و پرسپولیس معمولا پررو میشن

  • باقری ارسالی در

    ما طرفداران استقلال نمی خواهیم نکونام لالیگایی عزیز از استقلال برود هر کسی برعلیه نکونام لالیگایی عزیز شعار بدهد طرفدار پرسپولیس هست این افراد می خواهند آرامش استقلال را بهم بزنند از نکونام لالیگایی عزیز هم می خواهیم در دفاع از ۳ مدافع استفاده کند در دفاع مثل سال قبل بازی کند

  • میثم ارسالی در

    استقلالی تیم خوبیه، جواد هم مربی خوبیه، اگه بزارن اگه یه تیم خاص و قهرمان نکنن ا گه پول به ما بدن اگه پول به اونا ندن اگه به ما هم هوادار پولدار بدن اگه داورا بر ا ما هم پنالتی بگیرن اگه برا ما وار بیار ن اگه وزیر بزاره اگه بازیکن بزاره اگه .. .. استقلال هیچی نمیشه !!!

  • سعید ارسالی در

    سلام شوک به تیم واجبه ،ما یک مربی می خوا هیم که فرا تراز لیگ کارکنه که توی جام نخ به گان بتونه حرکتی بزنه بااین مهره ها مج یدی هم برای استقلال کوچیکه

  • ناشناس ارسالی در

    خدا وکیلی کمک های داوری و فدراسیون بذارید کنار این آقا چندم جدول فصل قبل می شد .در دو بازی قبلی اگر پنالتی های کذایی گرفته نمی شد الان امتیاز صفر بود . گیریم تو بازی های داخلی بازی ها را همینجوری درآوردید تو آسیا می‌خواهید چکار کنید. نکته .در چهل سال گذشته چرا از مرحله گروهی بالا نیومدن. علتش همین نفوذ کثیف در فدراسیون و بازی های بی کیفیت.بازیکن میلیاردی میگه داور بابد بدونه بازی استقلاله.خود بازیکنان هم این ذهنیت دارند که داور باید در خدمت تیم آنها باشد

  • حامد ارسالی در

    # اخراج نکونام

  • هیراد ارسالی در

    فرهاد خان بیا تو از شاخه های پورحیدری و حجازی هستی تو از گوشت و خون این تیمی بیا تا فصل برامون خرابتر از این نشد از هلدی ن خواهش میکنیم ک ب فکر جانشین نکونام باش د تا فصل بیش از این از دستمون نرفت یادتو ن باشه هر یک امتیاز ممکنه جام را جاب جا کنه مانند سال گذشته

  • کامی ارسالی در

    با یک برد ومساوی وباخت مربی عوض نمیکنند پارسال یادتان نرود فقط نکونام باید تیم ا صلی را بشناسد و با دروازه بان هم بیشترکا رکند،جام نخبگان شوخی برنمیدارد!!!

  • محمود ارسالی در

    فقط اخراج نکونام

  • جوزانی ارسالی در

    مجیدی نه فقط آسترا ماچونی کار ساز اسقلال ه مجیدی همیشه وسط کاراستقلال را رها می‌ک نه تا حالا چند شاهد اینکارش بودیم

  • ...... ارسالی در

    الان بهترین گزینه علیرضامنصوریان هست

  • قاسم ارسالی در

    این اراجیف چیه می‌نویسید همه بازیکنان اس تقلال خوب بودند موقعیت صددرصدی گل هم زیا د بود . تیم باید هماهنگ تر بشه. فصل گذشت ه هم میگفتن نکونام خوب نیست اما با دست خ الی قهرمان شدند

  • آریا ارسالی در

    ازروز اولی که اومد من همه جا گفتم نکونام مربی خوبی است ولی درحد استقلال وتیم های صدر جدول نیست.

  • احمد ارسالی در

    هر شخصی سرمربی استقلال باشد ما فقط حمایت میکنیم ولی با کارشکنی ها چکارکنیم هرساله دنبال ضربه زدن به این تیم بزرگ هستند فرقی هم نمیکنه کی سر مربی باشه از صدا و سیما میلی گرفته تا فدراسیون و خود داخلی ها

  • رضا ارسالی در

    مربی هم عوض بشه بدتر میشع بازم نکونام دومی رو گرفت نایب قهرمان شد ..بزارید بمونه چرا باید مربی عوض بشه نکونام داره زحمت میکشه

  • هرچی ارسالی در

    من فرد خاصی در نظرم نیست فقط میدونم هر چ ه سریعتر باید نکونام عوض بشه چون نه علمش رو داره نه کاریزمای سر مربی گری حداقل ب رای استقلال رو

  • امیررضا کــــریمی ارسالی در

    مجیدی هم تیم داریشو دیدیم ،اگر میخواند ف رهاد بیارند همین نکونام بهتر هستس

  • محمد جواد ارسالی در

    فقط فرهاد مجیدی می تواند استقلال نجات دهد

  • جواد ارسالی در

    نکونام پوزه همتون رو به خاک میماله ***** ها

  • علی ارسالی در

    سریع تر اخراجش کنید.موندنش حتی یک روز هم فاجعه هست.این پر رو تر از این حرف هاست که خودش بره و چسبیده به استقلال و ول کن نیست.یک مدت با سیاست ساکت مونده بود تا ه واداران یادشون بره قهرمانی رو از استقلال گرفت

  • کمال موسوی ارسالی در

    دیدگاهی نمانده سیریعاً نکونام تعویض شودو بجای ان مجیدی جایگزین شود
    تارسوای ی پیش نیاد سسسسسسسسسریع

  • محمدی ارسالی در

    شک نکنید نکونام بدرد استقلال نمی خورد ای ن دستیار کی‌روش بوده و فقط بازی دفاعی کس ل کننده درتاکتیک خورد دارد در سال گذشته دریغ از یک بازی خوب استقلال با این همه م هره و هزینه یک مربی با کلاس و شجاع مثل ف رهاد مجیدی می خواهد زودتر اقدام کنید تا دیر نشده ،ادامه با نکونام خیانت به طرفدا ران و ضرر هزینه های میلیاردی است . نکونا م همینه فکرش هم عوض نخواهد شد . زودتر فر هاد و بیارید .

  • محمدرضا ارسالی در

    سلام کاش مرادمند بود سیلوا کلا خط باید زد

  • ناشناس ارسالی در

    فرهاد مجیدی هم که قهرمان شد با پنالتی هایی که به نفع پرسپولیس نگرفتند وبه نفع استقلال گرفتندد قهرمان شدند

  • علی ارسالی در

    مجیدی به هیچ وجه نباید به استقلال برگردد ، درصورت برگشت مجیدی به استقلال،این تیم در لیگ نخبگان آسیا براحتی حذف خواهدشد، م دیران هلدینگ بدانند که مجیدی مخالفان بسی ار زیادی داره،چراکه مربی بادانش سطح بالا و درحد آسیا نیست، مجیدی به علت عملکرد ب دش درتیمهای عربی برکنارشد،پس مدیران هلدی نگ باید یک مربی ترازاول مثل یوآخیم لو، ت وخل، کاپلو را بیاورند والا مجیدی به هیچ بدرد تیم استقلال نمیخوره واین اشتباه محض ه، مربیان ایرانی ضعیف هستند و درآسیا هیچ حرفی برای گفتن نخواهندداشت.

  • رسول ارسالی در

    به عنوان یه استقلالی برای من فرقی نمی کن ه حسن باشه یا نقی من برد می خوام نتیجه م ی خوام مهم استقلاله همین

  • استقلال ارسالی در

    نکونام در حد استقلال نیست

  • سرخ کابوس ابی ارسالی در

    شماها پشت سنگر مستحکم نکونام که برای خود ش ساخته بود قایم شدید ودل به بهانه های ب نی اسرائیلی خوش کردید با این حاشیه های خ ودساخته اونقدر سرگرم بودید که مانند لیلی هیچ عیبی در مجنونتون ندیدید شاید از لحا ظی برا ما خوب باشه وخوب بود اما ما از نظ ر دیگه هم وطنیم واستقلال قوی برایمان بسی ار مهمه چرا که اصلا دوست نداریم در مقابل سایر کشورها گزندی به اونا برسه چرا که ت یم استقلال قوی نوید قدرت برتر ۳۰درصد تیم مایه اما شما تو جاده بی حدف جواد پرسه ز دید ،یک روز زودتر مربی قوی بیارید جلوی ض رر را گرفتید اصرار بر راه ونفر غلط فقط ح سرت ببار میاره و ظیفه داشتیم بگیم هر جور حساب میخواید بکنید

  • ناصر ارسالی در

    این آقابازیکن خوبی بوده وبرای استقلال زح مت هم کشیده واستقلال هم اورابه اوج رساند ه.ایشان باعلم روزفوتبال آشنایی ندارند.در جایی که قهرمان قلابی لیگ مربی خودراعوض م یکنداستقلال چرا عوض نکند.پرسپولیس میداند که اگربازی آخرمقل بازی دیشب رابراش درنمی آوردندعمرااگرخواب قهرمانی رامیدید.ما خو اهان سرمبی آشنابه علم فوتبال نیازداریم و ازنکونام هم ممنونیم

  • امیرصادقیان ارسالی در

    نکونام کنارزمین بجای کوچ تیم فقط وفقط د ائم درحال واردکردن استرس به تیم هست.

  • جاودان ارسالی در

    فقط استرا .هزار فرهاد هم بیاد

  • hosinsasan ارسالی در

    نکونام حیاکن استقلال هاکن مردود مردود

  • مهدیار ارسالی در

    م

  • محمد ارسالی در

    دیروزشعارهواداران استقلال:جواد لالیگایی.امروزهنوزهفته سوم:حیاکن رهاکن. نه به اون شوری وشور ونه به این بی نمکی.مکتب استقلال همینه.هوچی گری

  • مهدیار ارسالی در

    نکونام باید فصل پیش اخراج میشد.
    کسی که به ۵ امتیاز اختلاف گند زد باید با لگد از تیم پرت میشد
    #اخراج_ نکونام

  • عنایث ارسالی در

    عجب هوادارنئ استقلال دارد؟با یک باخت!!!! 🤔🤔

  • ناشناس ارسالی در

    فعلا باید به نکونام فرصت بدهند .تیم بر می گردد .انصافا خوب بازی کردند و از موقعیت ها بهره نبردند .سه تا فقط تک به تک خراب کردند .رمضانی ، چشمی ،کوشکی💙💙💙💙

  • فرهاد ارسالی در

    آقاجواد:اگه به این بازی میگی بازی خوب پس یا بازی خوب ندیدی یاماروسرکارگذاشتی.باز ی روبه عقب باسیلواوارسال به زمین حریف رو میگی بازی خوب.یه تاکتیک نخ نماشده.توبازی های استقلال بیشترین بازیکنی که صاحب توپ شده سیلوابود

  • غ ج ارسالی در

    این جناب نکو در حد استقلال نیست؛حتی اگر بازی بعد هم ببره بازم خوب نیست

  • علی ارسالی در

    اقای نکو نام هم مربی خوبی است ولی نمی دا نیم وقتی بازیکنی نمی تواند در میدان بازی کند چرا به او میدان می دهد اقای نکو نام پارسال شما مهاجم شش دانگ نداشتی چرا امس ال به فکر یک مهاجهم نبودی مگر شما مربی ن یستی با رضاوند رمضانی چطوری می خواهی قهر مان شوی

  • مهدی ارسالی در

    نظر من این است ک آقا جواد بیاد گاوداری م ا برای پر کردن آخور گاوها ماهی هم ده میل یون میدم

  • ناشناس ارسالی در

    پارسال هم هاشمی نسب تیم دوم کردنه نکونام

  • ناشناس ارسالی در

    آنهایی که از نکو نام اول فصل اعتراض دارن قبول ولی آنهایی که مزدور فرهاد مجیدی هستند محکوم به شکست هستند چونکه
    مجیدی کلا سو استفاده گر وآدم نچسپی
    چند با راستقلال را دستشو تو حنا گذاشته
    وستط های فصل بخاطر دلارهای عربی نفتی
    ضربه زده باید از نکونام حمایت کنیم تا
    نتیجه بگیریم عده ای که تیمهای حریف
    اجیر کرده تا به استقلال ضربه بزنن تیم از
    قهرمانی حذف کنند

  • جواد زاهدانی ارسالی در

    با سلام
    ننگه که از استقلال خوزستان ببازیم
    با دو تیم دیگه مساوی
    بقران این مهرها ستاره غیر از رضاوند رو دست هرکی بدی سه چهار تا گل میزنن حداقل.

  • ناشناس ارسالی در

    فرهاد مجیدی هم دفاعی بازی میکنه اصلا اصل ا خوب نیست،یه مربی هجومی خوب بیارین

  • پیمان ارسالی در

    جوادنکونام در حد و اندازه استقلال نیست ، فوتبال هجومی و با برنامه ارائه نمیده ، فوتبالش بی برنامه و روی شانس و... هست ، باید محترمانه برکنار بشه.

  • مجید ارسالی در

    بله، فرهاد خانوم رو بیارین تا بازم رکورد پنالتی معیشتی تو فصل رو بزنه براتون 😂😂😂
    هرکس بیاد این کیسه شخصیت نداره حتی چهارم لیگ هم بشه.. این تیم به امثال جواد زرینچه، قربانی، حسن روشن باید برسه تا طعم قهرمانی رو بتونه بچشه.... اینها ا سطوره استقلالن نه جواد چکش و خانوم مجیدی ..... کی میخوایین بفهمین کیسه کشا
    😂😂😂😂

  • تاج همیشه تاج میماند ارسالی در

    چرا اینقدر دروغ و چرت و پرت مینویسید؟من ک خوب میدونم شما پیام های طرفدارهای نکون ام رو نشون نمی‌دید ولی در عجبم چرا این ه مه فشار می‌خورید از نام بزرگ استقلال و م وفقیت های استقلال تا جایی ک حق و ناحق رو میگید واسه ب حاشیه بردن تیم بزرگ استقلا ل دست به همه کاری میزنید بابا ناسلامتی ش ما رسانه و روزنامه بیت المال هستید ب چ ق یمت نان میبرید سر سفره زن و بچه هاتون فر دا اونا...شاه فرهاد عشق استقلالی ها بوده و هست ولی جوادخان نکونام هم عشق ما هواد ارای استقلال هست و اینو خوب میدونیم این فشارهایی ک شما می خورید از ترس نام بزرگ جواد لالیگایی هست و تمام و با چند تا پیا م پای چند میلیون طرفدارهای استقلال را می ‌کشید وسط جواد لالیگایی رو عشقه تا اخرش

  • اصغر ارسالی در

    اگه نکونام از اون بالا بیاد پایین و از غ رور و خود شیفتگی اش بکاهه به جای اینگه خ ودش وهی بزرگ ببینه و هی خودش و بگیره تیم ش نتیجه میگیره

  • سیدحسین موسوی ارسالی در

    بنظر بنده باید از مربیان خارجی باکیفیت و درکناراومربیان خود ی سالیان سال شگردی کن ند واقای گل مجمدی هم اگر پیشرفتی دراین چ ند سال داشت دستیاران خارجی خوب بودند واق ای نکونام چون بازیکن لالیگا بوده کافی نی ست من استقلالی نیستم ولی بااین بازیکنان باکیفیت بجز دوسه نفر امثال چشمی مرادوند باید از استقلال شکست بخورد چون نکونام تا کتیکی نداشت وایشان ادم باشخصیتی.وپیشکسوت فوتبال است نه مربی ایشان اطلاعات خودرا در نونهالان نوجوانان مثل پرسپولیسی هامبو رگی جوانان را اموزش میداد وانچه بلد بود دراختیار انان قرار میدادانشاالله بامربی خارجی وعلم او ما دراسیا با النصر الهلال باید بازی کنیم که این حفظ ابروی فوتبال م ا که دراسیا اول بودیم میشود الان دراسیا فوتبال ما خدایی درسید 6و7 هم نمباشد

  • حسین جعفری ارسالی در

    تمام مشکل تیم به رضاوند برمیگرده تیم داش ت خوب بازی می‌کرد خوب توپ به چرخش در می‌ آوردند با آمدن تیم بهم ریخت تعویض بد و ب اری دادن آرمان رمضانی مشخص است فقط به سا نتر کردن فکر می‌کنند تیم حریف بیکار نیست پاس عمق خبری نیست

  • حسین جعفری ارسالی در

    رضاوند مشکل تیم و نداشتن مهاجم خوب مشکل تیم است تیم قبل تعویض خوب بازی می‌کرد با آمدن رضاوند تیم بهم ریخت چون رضاوند است رس و زود خسته میشه

  • ناشناس ارسالی در

    کمن معتقدم بعد تعویض تیم بهم ریخت آمدن ر ضاوند تیم را خراب کرد رضاوند هم در حد تی م نیست آرمان رمضانی مگه مهاجم استقلال می شه کجا دنیا دیدید مهاجم پا به سن توپ نمی ‌تواند کنترل کند این همه بهش فرصت بدهند آقای نکونام مهرداد به راحتی از دست دادید کاری نکردید لااقل رضاوند تو ترکیب نگذار بازیکن زود خسته پر استرس

  • عزیزاله نیکوطلب ارسالی در

    نکونام اگه تعصب استقلال را داشت پارسال ق هرمان میشد بازی را راحت مساوی کرد پرسپول یس تو ۲۰دقیقه بازی باخته را با ۴گل جواب داد نکونام بازیکنانی که جز خانواده استقل ال بودن مثل دروازه بان جوان که اززمان فک ری تا حالامانده بود راحت روز آخر بهش گفت برو نیازی ندارم بهت این مردانگی است زند گی یه جوان ۲۴ساله را نابود کنی

  • ناشناس ارسالی در

    بدترین بازی رو شاهد بودیم. نکونام باید استعفا بده. وسلام. بااین حال سوم هم بشویم هنر کردیم. خیلی خیلی ضعیف عمل کردن. دربی اینجور پیش بریم فاتحه خوندس.

  • امید ارسالی در

    #اخراج نکونام

  • ناشناس ارسالی در

    اخراج نکونام فرهاد مجیدی ن فقط استرا

  • حمید ارسالی در

    همین طور که از جواد چیزی ندیدیم از فرهاد هم ندیده بودیم پنج تا مساوی پشت سر هم توی تاریخ تیم ما قفل بوده که فرهاد به اون رسید و اگر کسی بجز فرهاد بود میدان آزادی طرفو دار میزدن این تیم سرمربی خوب خارجی میخواد فقط همین

  • علی شاگل ارسالی در

    توکه بلد نیستی کی باید تعویض کنید مربی خوبی نیست ید آرمان رمضانی پرسپولیس اگه مهاجم خوبی بود آن را نگه می‌داشت استقلال باید همچین مهاجم را بگیرد مهاجم خوبی ندارید که برای استقلال بازی کند هواداران باید چه کنند از دست کادر فنی ومدیریت چند سال است که استقلال نتیجه گیری خوبی ندارید رسیدید به این تیم این گند کاری را بزارید کنار لطفاً این پیام به چکار فنی ومدیریت برسانید

  • ایمان ارسالی در

    نکونام برای مربی گری استقلال خیلی ضعیف،ی ک مربی درجه دو هست تو ایران،استقلال یک ت یم تهاجمی هست که چهارچوب و عصارش روی تها جم و نکونام بشدت تدافعی،حیف استقلال که د اره از خودی میخوره،حیف،اگر نکونام ادعاش میشه که طرفدار استقلال هست،خودش جمع کنه بره،تا خرابتر نکرده.خیلی ادعای خون ابی د اره،الباقی طلبش برای ادامه فصل رو نگیره و بره.خطیر مدیریت خوبی بود،که نکونام تدا خل ایجاد کرد و اون رفت.

  • حسین ارسالی در

    نکونام درحدنام استقلال نیست درجام باشگاه ا چه خاکی برسرمیکند،جای تاسف دارد برای ت یمی که اینهمه طرفداردارد ولی صاحب یاهمان مدیریت ندارد" حاجی فتح الله زاده ک جایی؟؟؟؟؟؟تا استقلالیها خاک پایت را توتی ای چشمشون کنند💔

  • اکبر طهماسبی ارسالی در

    فرهاد هم بیاد خبری نیست همینه عشق است پر سپولیس همیشه قهرمان

  • خلیل ارسالی در

    کاکوتا شد. بازیکن. ونکونام هم شد مربی. وای وای....

  • Omid ارسالی در

    #اخراج ـــ نکونام بهترین تصمیم👌
    #استراماچونی جایگزین بشه⭐

  • جانم فدای رهبر ارسالی در

    فقط شاه فرهاد

  • محسن ارسالی در

    اخراج نکونام و آوردن مربی سرشناس خارجی مثل استراماچونی اومدن فرهاد مجیدی دردی رو دوا نمیکنه فقط پسرفت میکنیم نه مجیدی و نه نکونام و نه هیچ مربی ایرانی دیگه فقط مربی صاحب سبک خارجی

  • آرتین ارسالی در

    اکبر میثاقی.عبداله ویسی

  • ناشناس ارسالی در

    چراسرمربی رومقصرمیدونیدچرابازیکنان بی حا صل وبی ارزش رومقصراین ناکامیهانمیدونیدچن دساله استقلال داره چوب این بازیکنای بی ا رزش رومیخوره کسی هم پاسخگونیست ازمهردادم حمدی تابلانکووجلالی وخیلیهای دیگه خون اس تقلال وهواداران روتوشیشه کردن

  • ناشناس ارسالی در

    من استقلالی متعصب هستم و با تمام احترام استقلال فرهاد اصلا زیبا بازی نمی‌کرد و ت دافعی بود با حداقل نتیجه اختلاف میبرد ول ی چون قهرمان شد و چند رکورد زد همه نوع ب ازی فراموششان شده ، من مدافع جواد نیستم و بزرگتر از جواد هم در مقابل نام استقلال هیچ هست ولی تیم بد بازی نکرد آمار بازی را ببینید . باید صبر کرد ، چیزی که تجربه سالها هواداریم هست اینه اینجور مطالب اک ثرا یا از سوی عوامل رقیب یا ایجنتها که ق صد آوردن مربی دارن یا کسایی که با خود ج واد مشکل دارن خط داده میشود

  • ناشناس ارسالی در

    از هلدینگ میخایم خیلی سریع استراماچونی ر و با هرقیمتی جایگزین نکونام کننند

  • علی ارسالی در

    فرهاد هم بدتر از نکونام. نه بازی قشنگ می کرد نه تاکتیک درستی داشت همه دیدن بازی ب ا لنگ هم دقایق آخر تونست از شکست فرار کن ه . حضرت عباسی بیشترش هم شانس داشت .هواد ار یادش رفته همین مجیدی تیم رو ول کرد رف ت امارات فکر میکرد می‌ره اونجا یک سال مر بیگری می‌کنه اون وقت تیم های مطرح می‌گیر نش بعد از 2 سال میشه سرمربی الهلال

  • محمدرضاقائم پناه ارسالی در

    آقافرهادمجیدی یه استقلالیه واقعیه خونش آبیه با آقافرهادمجیدی استقلال توآسیا یه ستاره دیگه میگیره نکونام بااستقلال شدنکونام بادنخوده هیچی نیست ارق وتاسب استقلالی نداره

  • ناشناس ارسالی در

    فرهاد وتموم استقلالی وکیسه کشا فرناز ووو و بیان هم هیچ کاری نمیتونن بکنن فقط باید مربی خارجی خوب بیارن

  • ناشناس ارسالی در

    نکونام لجباز است بدرد مربیگری هیچ تیمی ن می خوره
    باید سریعتر بر کنار بشود

  • حامد ارسالی در

    فقط استراماچونی بدرد استقلال برای آسیا م یخوره و بس، فرهاد حرف ندارد ولی با سبک ت دافعی جلوی تیمای پر مهره عربی کار وحشتنا ک سختی خواهد داشت جدای از اینکه از نظر ب ازیکنان فوق‌ستاره و تاثیر گذار استقلال د ستش خالیه و بازیکن متعصب و با غیرت مثل ق دیم نداره

  • ناشناس ارسالی در

    سلام. نکونام باید برود مجیدی جای او را بگیرد. واضافه کردن مهاجمی مثل قائدی ضروری است

  • علی ارسالی در

    نکونام به درد فوتبال نمی‌خورد به درد کیف قاپی شرارت بیشتر میخورد مربی ایرانی همی ن است جوگیر هستند وتوهم دانای دارند

  • Reza ارسالی در

    دروغگو

  • احمد موسوی ارسالی در

    سلام نکونام بهترین تیم و بازیکن در اختیا رش هست تاکتیک بلد نیست ونداره مهاجمان خو بی در اختیارش بود از تیم بیرونشون کرد نک ونام باید بره ومربی یا استروماجینی ایتال یایی و فرهاد مجیدی را باشگاه بایکی از ای ن دونفر قرارداد بنویسه نکونام دیگه فایده ندارد و کاری برای تیم و باشگاه استقلال انجام نمیده مهره زیادی هست ممنون وتشکر

  • جوادمیرزایی ارسالی در

    مجیدی خوبه ولی عملکرد جواد بدنبوده بایه بازی وباخت نمیشه انتقاد کرد بارسا هم میبازه

  • ن الف ص ارسالی در

    سلام
    از مدیران و هلدینگ محترم خل یج فارس می‌خواهیم علاج واقع را باید قبل وقوع میکردید با از دست دادن جام قهرمانی در پارسال که دست خود استقلال بزرگ بود و آقای نکونام با غیر حرفه گری از دست داد ب اید برای نکونام جایگزین انتخاب میکردید ا لانم دیر نشده و اول فصل است و ایشان را ا خراج کنید ودر بازی چهارم یک سرپرست بگذار ید تا انتخاب مربی مطرح خارجی فعلا هدایت کند تیم را.نکونام شایسته این بازیکنان بز رگ نیست.
    با سپاس
    هوادار و سهامدار جزئ

  • ارسلان ارسالی در

    استقلال بااین سرمربی بازم همه ی مارا ناا میدخواهدکرد.بنظرم نوش دارو قبل ازمرگ سهر اب را مدنظر گرفت و یک مربی بادانش به تیم آورد. نکونام فقط بلداست برای تیم حاشیه درست کند و شیرازه تیم را بپاشد.

  • خرمشهر ارسالی در

    باید اخراج بشه وگرنه استقلال میره ته جدول هم نکونام وهم حسینی باید برن بیرون این بلد نیست مربیگری کنه اون بلد نیست دروازبانی کنه فرهاد مجیدی کارش بیسته ب امید پیروزی استقلال

  • سفی ارسالی در

    مجیدی را نیاورید خواھشا مجیدی خیلی بدتر از ھمہ است

  • مرتضی ارسالی در

    این همه پول رو داد ن به نکونام تا یه با زی دفاعی وبچگانه انجام بده اون همه پولم دادن حسینی که یه ضربه کاشته رو نتون بگیر ه وارسال 3 بازی رو هر بازی گل خورده نکون ام بره همچی درست میشه.

  • سلمان ارسالی در

    نکونام باید اخراج بشه اون از پارسال مقابل نساجی با ترس و واهمه بازی کردن اینم امسال چقدر فرصت اقای سمیعی تا امسال هم همه چیز رو از دست ندادیم دست به کار شو حسینی. رضاوند. نکونام اخراج هبچ کدوم نه تعصب دارن نه قبول شکست نه برنامه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها