|
کدخبر: 333824

نکونام از بمب جدید استقلال رونمایی کرد

شکست بدموقع استقلال برابر یک تیم قعر جدولی، موجی از اعتراضات و گلایه ها را در میان هواداران باشگاه ایجاد کرده است. استقلال خوزستان با درخشش تیوی بیفوما موفق به شکست تیم مهمان شد و جایگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا داد. حالا شایعاتی مبنی بر علاقه نکو از ستاره جدید باشگاه خوزستانی مطرح شده است که می تواند باز هم بازخوردهای مختلفی را به دنبال داشته باشد.

فوتبال نکونام از بمب جدید استقلال رونمایی کرد

به نظر می رسد که اولین خرید فصل بعد جواد نکونام پس از رخ دادن اولین شکست این فصل مشخص شده باشد. ستاره استقلال خوزستان با یک گل زیبا بعد از مدتها طعم شکست را به نکونام و شاگردانش چشاند تا آبی های پایتخت از کورس صدر جدول جا بمانند. پس از وقوع این شکست، هواداران استقلال به شدت علیه جواد نکونام موضع گیری کردند و خواستار اخراج او شدند.

باشگاه استقلال مثل فصل قبل بازی هفته سوم را باخت، یک بازی بیرون خانه برابر یک مربی خارجی تا جواد نکونام به رکورد فرهاد مجیدی نرسد. استقلال خوزستان این بازی را با تک گل خرید خارجی جدیدش برد، یک وینگر که دقیقه ۷۳ وارد زمین شد و دقیقه ۸۰ تک گل بازی را زد.

روی این گل اشتباه حسین حسینی به چشم آمد، حرکت بلانکو که به داور ساعتش را نشان داد و از او می‌خواست وقت را بگیرد به چشم آمد، استقلالی‌ها برای بردن این سه امتیاز همه کار کرده بودند، ۵ بازیکن از لیست خارج شدند تا بلانکو بتواند بازی کند و...

اما در نهایت استقلال خوزستان ۳ امتیاز را در اهواز نگه داشت. جایی که بر سر برگزاری مسابقه کلی حاشیه داشت و بعد از بازی و در طول مسابقه نیز جنجال و درگیری و دردسر کم نبود. همه این‌ها باعث شد زننده گل ۳ امتیازی بازی کمتر مورد توجه قرار گیرد.

بعد از بازی نوشته شد که این بازیکن شماره ۲۳ چطور موقع امضای قرارداد قید شماره ۱۰ را زده و چرا این شماره را انتخاب کرده است. او در مشورت با رئیس قبیله‌اش در کنگو تصمیم می‌گیرد شماره ۲۳ را بردارد که برایش یمن و شگون به همراه خواهد داشت.

و در اولین مسابقه همین اتفاق افتاد و «تیوی بیفوما» زننده تک گل بازی بود. آن هم بازی به بزرگی بازی با استقلال، گلی که می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای روی آینده این بازیکن و رقم قراردادهای بعدی‌اش در ایران بگذارد.

همه به یاد داریم که جواد نکونام در مصاحبه با عادل فردوسی‌ پور اعتراف کرده بود که به شدت خرافاتی است و به یمن و شگون و یا بدشانسی اعتقاد و باور دارد. جواد خودش گفت که اگر با یک کفش مشکلی برمی‌خورده آن را به حنیف عمران‌زاده می‌داد و وقتی با یک پیراهن پیروز مسابقه می‌شد، چه اصراری برای پوشیدن آن در بازی‌های بعدی داشت.

حالا بازیکن استقلال خوزستان نشان داده که مثل نکونام و خیلی فوتبالیست‌های دیگر در سراسر دنیا، باورها و عادت‌های خاص و متفاوتی دارد. توانایی فنی او هم که در زمین مشخص شد، کم نیستند کسانی که به شوخی می‌گویند او از همین حالا سر لیست نکونام برای خرید فصل بعد شده است! چون تمام ویژگی های بازیکن تراز برای سرمربی استقلال را دارد.

هاشمی-نسبچ

حمله یاغی به علی پروین

مهدی هاشمی نسب در واکنش به صحبت‌های علی پروین حرف‌های جالبی مطرح کرد. هاشمی‌نسب در پاسخ به صحبت‌های علی پروین که گفته هاشمی‌نسب به دلیل مشکلات مالی از پرسپولیس جدا شد این‌طور می‌گوید: «به هیچ وجه این طور نبود و من ۲۴ سال است که تمام مشکلات را به دوش کشیدم و حرمت نگه داشتم. انتظار داشتم هم شما و هم آقای عابدینی واقعیت را بگویید. امیدوارم آقای عابدینی یادش بیاید که حرف‌هایم را در آن جلسه تأیید می‌کرد. اما دیگر کافی است که بعد از ۲۴ سال بخواهید همچنان مرا جلوی هواداران قرار دهید.»

او ادامه داد: «غیر از محمودخان خوردبین که خیلی به ایشان ارادات و آرزوی سلامتی برای‌شان دارم، آقای محلوجی و یک نفر دیگر هم در آن جلسه بودند. مطمئن باشید گذر زمان همه چیز را ثابت می‌کند.»

مربی سابق استقلال گفت: «علی آقا بارها گفته‌اید خانه من ۳۰۰-۲۰۰ میلیارد در کرج می‌ارزد و با مادرم زندگی می‌کنم اما باید بگویم مادرم ۱۵ سال است که در خرمشهر زندگی می‌کند و منزل من هم اگر این‌قدر می‌ارزد، ۲۰ میلیارد برای شما.»

پروین-پنجعلی-فنونی-زاده

هاشمی نشب ادامه داد: «من به خاطر پول از باشگاه پرسپولیس جدا نشدم و انتظار دارم واقعیت‌ها را بگویید تا حرمت‌ها حفظ شود. ما آفتاب لب بوم هستیم و درست نیست در این شرایط سنی روبه‌روی هم قرار بگیریم. البته خیلی از همبازیان من هم واقعیت‌ها را می‌دانند و سکوت کردند که من هم به احترام سکوت‌شان حرف نزدم و توقعی از آنها ندارم.»

مدافع سابق استقلال، پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید: «ما در طول ۲۴ ساعت شاید ۱۰-۱۲ ساعت با مردم باشیم. پس چه بهتر که واقعیت را به آنها بگوییم و ذهن‌شان را درگیر حرف‌های خلاف واقع نکنیم. اما در بقیه ساعات روز و در خلوت خودمان که نمی‌توانیم به خودمان و وجدان‌مان دروغ بگوییم، اما... ولش کنید.»

هاشمی‌نسب درباره استقلال و جدایی‌اش از این تیم می‌گوید: «من حرفی نمی‌زنم که استقلال به حاشیه برود. بعضی رفاقت‌ها وجود دارد که تحت هیچ شرایطی اگر گوشت یکدیگر را بخورند استخوانش را دور نمی‌اندازند. من برای استقلال و هوادارانش از صمیم قبل آرزوی موفقیت دارم و به نظرم نکونام هم نیازی به دایه مهربان‌تر از مادر ندارد و اگر بخواهد همه ما پشتش هستیم.»

منبع: خبر ورزشی
  • محمود ارسالی در

    نکونام هربازیکنی که به استقلال گل بزندرامیخواهدچون خودش مربی وبازیکن سازنیست

  • محمد‌حسین ارسالی در

    بی‌پدر‌ومادرچراهمش‌برای‌استقلال‌حاشیه‌می ‌سازید‌شرایط15تیم دیگر‌گل‌وبلبل‌هست‌فقط‌ استقلال‌مشکل‌دار‌د‌؟

  • محمد‌حسین ارسالی در

    سایت‌گسترش‌نیوز‌دیگه‌دست‌کدام‌آدم‌ی‌هست‌که‌همش‌دارد‌برای‌استقلال‌حاشیه‌سازی‌می‌کند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها