|
کدخبر: 333874 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

استقلال با سرمربی جدید توافق کرد

پس از شکست ناباورانه آبی های پایتخت در اهواز، موجی از نقدهای تند و تیز به سمت جواد نکونام روانه شد. استقلال در این فصل نتایج جالبی کسب نکرده و با توجه به عملکرد فنی ضعیف، حالا در یک قدمی بحران قرار دارد. این بحران را زمانی می توان درک کرد که مدیریت باشگاه در همین هفته سوم رقابت های لیگ برتر تصمیم خود را برای تغییر سرمربی گرفته است. فرشید سمیعی و همکاران او مذاکرات ابتدایی خود را با چند گزینه انجام دادند و حالا به توافقات اولیه با یکی از مربیان مطرح دست پیدا کردند.

فوتبال استقلال با سرمربی جدید توافق کرد

پیش از آغاز رقابت های این فصل لیگ برتر، کمتر کسی تصور می کرد که آبی های تهرانی در هفته سوم رقابت ها با یک بحران عجیب دست و پنجه نرم کنند. قبول شکست در اهواز و سقوط در جدول مسابقات موجبات اعتراضات شدید هواداران استقلال را فراهم کرد.

جواد نکونام بعد از اتمام لیگ بیست و سوم از کمبود بازیکن باکیفیت در استقلال سخن گفت و بر ضرورت جذب چندین بازیکن موثر تاکید کرد. مدیریت باشگاه نیز با صرف هزینه های گزاف و به خدمت گرفتن چند مهره نامدار، امر تقویت ترکیب را همانطور که مدنظر نکونام بود، ترتیب داد.

بیشتر بخوانید:
استقلال در یک قدمی توافق با هفت مقدس

رامین رضاییان، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ و سامان فلاح، تعدادی از بازیکنان سرشناسی هستند که با نظر مستقیم سکاندار استقلال در نقل و انتقالات تابستانی آبی پوش شدند. عملکرد اکثر بازیکنان استقلال تحت نظر نکونام در شروع فصل بسیار بد بوده و این موضوع در تمامی دقایق سه بازی اخیر به چشم آمده است.

استقلالی که در فصل گذشته حداقل در فاز تدافعی عملکرد مطلوبی داشت، حالا توانایی ثبت کلین شیت برابر استقلال خوزستان را نیز ندارد. آبی ها در دیدار نخست خود با عملکردی نه چندان مقتدر، موفق به شکست شمس آذر شد و بردی خفیف را برابر شاگردان سعید دقیقی کسب کرد.

طی مصاف دوم استقلال در فصل جدید، ملوان بندرانزلی در یک قدمی غلبه بر نایب قهرمان فصل گذشته بود اما درخشش رامین رضاییان، خرید جدید آبی ها مانع شد و او یک تنه از شکست تیمش ممانعت به عمل آورد. نمایش بسیار ضعیف استقلال در این بازی، سرآغاز حملات و انتقادات علیه نکونام و کادر او بود.

پس از این تساوی و تقسیم امتیازات در قزوین، استقلال به مصاف همنام خوزستانی خود رفت. در نیمه اول شاهد بازی متعادلی بودیم و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه ها ایجاد کردند اما تلاش آن ها ثمری نداشت. حضور ثابت خریدهای جدید و خارجی استقلال در این بازی از جمله نکات قابل ذکری است که البته به دلیل عدم هماهنگی نفراتی از قبیل کاکوتا و اندونگ، نتیجه ای در پی نداشت.

استقلال-در-اهواز

شکست بدموقع شاگردان نکونام

استقلال خوزستان تا پیش از این دیدار، موفق به کسب پیروزی نشده بود اما استقلال پُر از نقص و ضعف نکونام این فرصت را در اختیار میزبان قرار داد. تیوی بیفوما که به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود، از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حسین حسینی را به زیبایی گشود. بعد از این گل زیبا، جو ورزشگاه فولادآرنا ملتهب شد و هواداران انواع و اقسام اشیا را به درون زمین پرتاب کردند.

فارغ از حواشی ایجاد شده در پایان بازی، جواد نکونام که مغموم و عصبی از عملکرد شاگردانش بود، در کنفرانس خبری از هواداران استقلال بابت نتیجه مسابقه عذرخواهی کرد. طرفداران استقلال اما این پوزش را نپذیرفتند و در فضای مجازی علیه سرمربی تیمشان فعالیت کردند. آن ها علنا خواستار اخراج نکونام شدند و به مدیریت باشگاه در این خصوص هشدار دادند.

هرچند که هلدینگ خلیج فارس در ابتدا موضع گیری مشخصی در پیوند با ادامه همکاری با نکونام نداشت اما به تدریج ورق برگشت و حالا شرایط دیگری در درون باشگاه حاکم است.

سمیعی-استقلال

صبر مدیریت باشگاه تمام شد؟

مذاکرات فرشید سمیعی برای انتخاب سرمربی جدید برای تیم استقلال آغاز شده است. سه سرمربی خارجی و یک سرمربی داخلی در فهرست گزینه‌های این تیم قرار دارند. سمیعی به افراد نزدیک خود اعلام کرده است که اگر فشار هواداران برقرار بماند، مربی جدید به جای نکونام قبل از بازی‌های آسیایی تیم معرفی خواهد شد.

یکی از کارمندان باشگاه استقلال مدعی شده که باتوجه به قانون سقف بودجه، استقلال نمی‌تواند در این فصل با سرمربی خارجی قرارداد ببندد و سرمربی استقلال در کل این فصل قطعا ایرانی خواهد بود.

به دنبال نتایج ضعیف تیم استقلال در آغاز فصل جدید و نارضایتی هواداران، فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین این تیم، با انتشار یک پست مهم در اینستاگرام، توجه‌ها را به خود جلب کرده است. در این پست، مجیدی و گابریل پین، دستیار سابقش در دوره حضور در استقلال، روی نیمکت نشسته‌اند.

مجیدی-و-پین

این پست فرهاد موجب شده تا برخی افراد آن را نشانه‌ای از اعلام آمادگی مجیدی برای بازگشت به استقلال تلقی کنند. در دیدار بین استقلال و استقلال خوزستان، برخی از هواداران روی سکوهای استادیوم به تشویق فرهاد مجیدی پرداختند. پس از پایان بازی، جواد نکونام در کنفرانس خبری به سوالی درباره شعار هواداران در حمایت از فرهاد مجیدی پاسخ نداد و اتاق را ترک کرد، در حالی که این واقعه رخ داد.

شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که مسئولان استقلال قصد دارند تا پیش از آغاز بازی های آسیایی و استارت لیگ نخبگان آسیا، تکلیف نیمکت را با تغییر کادر فنی روشن کنند. همانطور که پیش تر ذکر شد، امکان استخدام سرمربی خارجی وجود ندارد و گزینه داخلی محتمل تر است و تمام تمرکز روی مسئله معطوف شده است. مجیدی جدی ترین گزینه نیمکت استقلال است و در این میان تمایل خوبی هم از سوی مرد محبوب سکوها دیده می شود. فرهاد چراغ سبز را به سمیعی نشان داده و حالا همه چیز به حکم تایید هلدینگ مربوط می شود.

مجیدی-کنفرانس-خبری

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • من ارسالی در

    تا شخصیت فوتبالی و حرفه ای نداشته باشن ح تی گواردیولا هم نمیتونه کاری برا این وضع یت بکنه
    فرهاد بدتر از نکو
    نکو بدتر از مظلومی
    مظلومی بدتر از ساپی
    ساپی بدتر از گروهبان قندلی< br /> گروهبان بدتر از شفر
    و..... ...و بقیه هم که خدا رحمتشون کنه دست کمی از این رفتارا نداشتن
    تیم کیسه شخص یت نداره🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس ارسالی در

      شما ببند

    • یکی ارسالی در

      لنگی خفه

    • فرشید ارسالی در

      شخصیت فقط تکواندوکارای لنگی داره که وی آر نشون نمیده همون لحظه خراب میشه

    • علی ارسالی در

      البته دوتا پنارتی کاملا اشتباه در بازی ب ا ملوان که یار ۱۳ همشون داور کاملا به نف عشون گرفت

    • علیرضا ارسالی در

      لنگی جان خوب گوش بده اولا شخصیت استقلال یک شخصیت آسیایی است و اگر کمی مغزت کار بکشی و بشکل وکیوم نگذاریش متوجه میشی ثان یاً از لقب لنگی نباید ناراحت بشی باز خم اگر کمی از مغزت کار بکشی یک جستجوی ساده در گوگل میبینی که نام لنگی قبل از نام پ یروزی و پرسپولیس بود میتونی علتش را هم ب خونی و تمام

    • ناشناس ارسالی در

      چرا چرت پرت می‌نویسد مردم سر کار میزارید ‌.

    • لنگ بی اصالت ارسالی در

      لنگی برو لنگت رو بفروش

    • ناشناس ارسالی در

      کیسه کش تو خفه
      باز آخر فصل قهرمان نشدین با هوچی گری بندازین پای داور و فدر اسیون و ...

    • ناشناس ارسالی در

      لنگی بی شخصیت

    • ناشناس ارسالی در

      لنگیا دهن ببندند با گل افساییدی قهرمان ش دن افتخار نکنن

    • ناشناس ارسالی در

      شخصیت فقط شیث و نصرتی. فقط عالیشاه، فقط افشین پیروانی فرش دوست. اسطورهای شما تو ... بازی همیشه صدر جدولند🤣🤣🤣

    • بهمن ارسالی در

      بی خود کردی وقتی طرف دار تیم نیستی.نظر ب دی

    • بابک خرم دین ارسالی در

      میشه در مستراح ببندی کم زر بزنی عنتر

  • محمد ارسالی در

    اینقدکه نکونام آه وناله کردگفت بازیکن ند اریم همش فازمنفی که روی روحیه بازیکنان ا ستقلال هم اثرگذار بوده بازیهای خوبی ازای ن تیم ندیدیم

  • سید ارسالی در

    والا فصل پیش که پولی نبود بازیکن نداشت ک لی حمایت شد که خوب کار کرد ولی حال با گر فتن چندتا بازیکن پا به سن گذاشته توقع زی اد شد در این برهه جایز نیست تعویض سرمربی همکاران جواد دانش کافی ندارن بجای کمک بیشتر به مسائل بیرونی دامن میزنن فوتبال کار به نام ندارد عمل میخواد

  • حسن ارسالی در

    چرا نوشتید رامین بادرخشش خودش جلو شکست روگرفت کدوم درخشش اگه اوپنالتیها نبود استقلال جلوملوان داخل زمین مقابل ملوان هم حرفی برای گفتن نداشت پنالتی به داد نکونام رسید ورامین هم گل کرد پس ننویسید بادرخشش رامین استقلال ازباخت فرار کرد ما درخششی از استقلال وبازیکنانش ندیدیم ومقصرشخص نکونام هستش

    • ناشناس ارسالی در

      دوست عزیز نگو دوتا پنالتی بگو دوتا امتیا زات توسط داوری که بعدا صداش درمیاد.حتی و ار هم رو خریده بودن

  • احمد ارسالی در

    چطور این چرت و پرت ها رو در صفحه خبری میزنید

    • فرزان ارسالی در

      منظورش درخشش داور بخاطر پنالتی های مصلحتی بود

  • حسین ارسالی در

    مجبورین خبر کذب چاپ کنید مگه مریضین؟؟؟

  • فرهاد ارسالی در

    فوتبال حرفه‌ای این جابجائی مربی اول مساب قات بهترین تصميم است...نکونام واقعا در حد استقلال نیست...دانش مربیگری او همین ا ست...فصل گذشته تیم با ۵...۶...امتیاز از پرسپولیس جلو بود...عاقبت چی شد...دو بازی با مس رفسنجان حذفی و لیگ ببیند...نوید ک یا فرصتی به او نداد...چه در کرمان و تهرا ن...شانس آورد گل پیروزی مقابل ذوب‌آهن.. .پول حرفه‌ای می‌گیرد...باید جواب بدهد... در یارگیری ثبات تاکتیکی ندارد...دیمی باز یکن می‌گیرد....کوچینک ضعیف دارد...مربی ت دافعیست ..خودش.برود بهترین کمک به تیم کر ده

  • ناشناس ارسالی در

    فقط مربی آسترا ماجونی

    • قدیر خون ابی ارسالی در

      مربی خارجی واسه ما میشه دردسر بخاطره تحر یم این حرفها به نظر من همون شاه فرهاد با 9بازیکن استقلالی بدون باخت قهرمان کرد ب ا این تیم وبازیکنان خوب من قول صدرصد مید م لیگ که هیچ تو اسیاهم حرف اول را بزنیم سلامتی شاه فرهادخون ابی

  • هوادار ارسالی در

    بعدازگل جو ورزشگاه ملتهب شد؟؟؟
    چن دتا تیم باهم همکاری کردند تا استقلال ببا زه.
    تیم داوری اصلا تمرکز نداشت خط ای این تیم رو می گرفت به بازیکن اون یکی تیم اخطار میداد.
    ضربه کاشته ای که گل شد خطای کدوم بازیکن بود؟
    فدرا سیون این فصل هم قهرمان رو انتخاب کرده. وار کیلو چند؟

  • ناشناس ارسالی در

    آقا چرا بیخود حاشیه درست میکنید فرهاد با همه احترامی که براش قائل هستم چندان فرقی با جواد نداشت در فصل قهرمانی نتایج برد‌های خفیف و بازیهای نچندان تماشاگر پسند ، سمیعی هم بیجا می‌کنه الان تغییرات ایجاد کنه !
    حداقل تا نیم فصل باید صبر کرد

    • علی ارسالی در

      نظرت چیه لیگو بدیم به پرسپولیس و بقیه مد عی ها آسیا روهم ببازیم تو حذفی هم از شمس آزر ببازیم بعدش به فکر مربی دیگه باشیم؟

  • امیر تاجی ارسالی در

    سلطان اقا فرهاد مجیدی، نکونام اول فصل زک ی پور رو آورد مشخص شد ایشون هم از فوتبال فقط رانتش رو برداشته، نکونام پارسال هم جام رو به عمد به رقیب داد بابت پول، نکو استقلالی نیست،طرفدار پول هست،کسی میگه که چهل و پنج سال عاشق استقلال هست

  • ........ ارسالی در

    فقط علیرضامنصوریان

  • حسبن مامطیر ۲۴ ارسالی در

    ما فقط خواهان این هستیم که نکونام بماند. خط قرمز ما جوادنکونام.

  • جواد ارسالی در

    چکش برو گم شو......

  • حسین ارسالی در

    فقط شیر فرهاد.

  • ناشناس ارسالی در

    فقط فرهاد

  • ناشناس ارسالی در

    مجیدی خوب است با کمک داوران می توانید قه رمان فصل جدید شوید البته اگر به ضرر پرسپ ولیس بگیرند

  • جابر 3 ارسالی در

    اگه داوران دراین 3 بازی استقلال درست قضاوت کرده بودن استقلال الان 1امتیاز بیشتر نداشت و در قهر جدول بود

    • Sam ارسالی در

      لنگ تمام بازیاشو با داوری میبره اگه اتفاقات فولاد برعکس بود لنگیا دنیارو خراب میکردن نه اخراج بازیکن لنگوو گرفتن نه پنالتی که لنگ داد...لنگ هیچ ****نیست

  • منصور ارسالی در

    آخه مردک بی شعور اینا رو که خودمونیم مید ونستم اگه حرف جدید نداری ** نخور اشغال ی ا مطلب جدید بیار یا زرت و پرت الکی نکن

    • تاج ابو شمطه ارسالی در

      نکو گم شو هیچی @بلد نیست بلد بو هاشمی نسب چون ادم درستی هست ورک حرف میزنه نخواستش کسایی میخواد که هرچی خودش بگه بگن چشم نکو گم شو برو فرهاد بیاد بیا پسر منتظرتیم

  • محسن ارسالی در

    سلام من چندین سال هوادار استقلال هستم نک و نام مربی خوش فکری است فقط من موندم که چگونه یک مربی در طول بازی بایستی به بازی کنانش مرتبا یاد آوری کنه کجا و چگونه توپ را در زمین به گردش در آورند در حالیکه ب ایستی این مسئله در تمرینات گفته شود نه ا ینکه مرتب به بازیکن بگن بده به بده به او ن و تمرکز بازیکن را بهم یزنن مربی بایستی تمرینات تاکتیکی را به شاگردانش داده باش ه و خود مثل مربیان تراز اول دنیا نظاره گ ر بازی شاگردانش باشه لطفا این مسئله را ی کی به نکو نام گوشزد کنه بره کنار بشینه ف کر کنه

  • ناشناس ارسالی در

    جواد نکونام باید بره دیگ چقدر ما هوادر ت حمل کنیم این مسخره بازی چی این همه ستاره داره استقلال بعدش این پلشت پشمک مجازی م یاد دفاعی بازی میکن یا خداااااااااا نمیت ون ۱۰۰ دقیقه یه گل به تیم مثل استقلال خو زستان بزن وای به حال تراکتور سپاهان و چر کپولیس جواد با احترام برو نزار اون روی س گ ما هوادر ببینی اونم از نوع لر بودنش لر کشت میکنیم تو به درد نخور مال تبم بزرگی مثل استقلال نیستی تمام پس با احترام گم شو از استقلال تمام 😡😡😡😏😏

    • علی ارسالی در

      این فصلم میخواست هوچیگری کنه نتونست اگه مسی رونالدونیماربنزماجذب کنن بازمیگه باز یکن ندارم فقط همین بلده چون مربی نیست با این که خودم پرسپولیسیم ولی کاچی به ازهیچ ی فرنازبهترازنکوهرچندهرکیم بیارن بازم به مامیبازن اگرمیخوان خارجی بیارن البته اگ ه بیادفقط استامینوفن خوبه

    • hossein bromand ارسالی در

      درست می فرمائید دوست گرامی این نکات فنی در تمرینات تکرار بشه تا ملکه ذهن بازی کن بشه
      حلا جدا از ابی بودن ویاقرم ز بودن ازنظر فنی عرض میکنم نکونام مربی خ وش فکری هست وهمیشه دنبالجدیترین روشها در کل مدرن اندیش هست ولی از نظر مربی سالاری ویا اوستا و شاگردی همانند مربی های پیشی ن والبته کاربلداستقلال در سالهای نه چندا ن دور هست واین الگو برداری ازمظلومی بزرگ به این طرف در استقلال نهادینه شد ودست ب ه دست به تمام شاگردان که کوخ مربی گری در استقلال و صدالبته که این مهم رابه درستی وبا پوست گوشت خود درک کرده بودند به ارث رسیده و جواد هم ازاین قاعده بیرون نیست دراخربه نظر این حقیر علت هماهنگ نبودن با زیکنان دراین دو سه بازی اشنایی نداشتن با زی کنان از یک دیگر و محیط باشگاه هست واگ رنه همین ترکیب دست زده نشه وجوادماندنی ب اشد من کمترین به شما بزرگوار قول میدهم که رکوردجدیدی دراخرفصل و قهرمانی شاهد با شیم...یاحق

  • امیرعلی ارسالی در

    سلام مطمعن باشید نمیادهمون از ترس قهرمان نکردن دوباره از استقلال رفت.اگر بیاد اینسری می‌فهمیم چند مرده حلاجه واقعا مربی بوده یا با باند بازی وکمک داوران وشانسی تیم رو قهرمان کرده

    • ناشناس ارسالی در

      فرهاد نمیاد
      چون خودش هم میدونه در حد دست دوم محلات هم مربیگری بلد نیست او ن سال سر بیست تا تیم رو بریدن که فرهاد ن رینه ، چقدر فدراسیون بهش امتیاز داد

  • ناشناس ارسالی در

    آقاین مدیر استقلال اصلا شما حالیتون مدیر عامل چه تیم بزرگی هستید انگاری خیال میک نی تیم پیروزی با ترو خدا یه کم رایت کنید این جواد بندازی بیرون یه سرمربی با کیفی ت دورست حسابی بیارید این پشمک مجازی هیچی حالیش نیست

  • آبیته ارسالی در

    وقت تغییر فرا رسیده....با توجه به کارنام ه نکونام

  • محمدی ارسالی در

    احتیاج به اخراج نیست نکونام خودش قرارست روز دوازده ابان(ی روز قبل از بازی باالهلال) فرار کنه 😁😁

  • مهدی ارسالی در

    فقط مربی خارجی. همون سال قهرمان شدین. همش دفاع می‌کرد. .. نه به مجیدی...

  • ناشناس ارسالی در

    چرا میگوی رضاییان یک تنه استقلال را در بلزی ملوان نگه داشت یعنی تو الاغ ندیدی که در بازی اول در دقیقه نود و پنج استقلال گل آفساید زد و شمس آذر را برد در بازی دوم جلو ملوان با دو پنالتی معیشتی داوران مساوی کرد وبازی سوم هم که به حق باخت چرا واقیعت را برای مخاطب توزیع نمی‌دهی استقلالی کثیف

    • ناشناس ارسالی در

      دمت گرم این **دق لالی ها اگ داور و وار نباشه هیچ ***نیستن

  • علی ارسالی در

    به هیچ وجه مجیدی نباید بیاد استقلال،چراک ه در آسیا زنگ تفریح تیمهای دیگه میشویم، ضمنا اگه مجیدی مربی خوبی بود، تیمهای عرب ی،وی را اخراج نمیکردند، برای استقلال حتم ا مربی خوب خارجی با قیمت مجیدی وجوددارند ،مثل اسکوچیچ و بعضی از مربی های خوب کروا ت یا بوسنیایی. پس دور مجیدی رو باید خط ک امل قرمز کشید، دوای درد استقلال مربی باک لاس و خوب خارجی هست،ضمنا چندتا بازیکن بی کیفیت استقلال مثل رضاوند،مهدی پور،رمضان ی ، بلانکو را از استقلال بیرون کنید تا س قف قراردادها پایین بیاد تا بتوان مربی خو ب خارجی مثل فابیو کاپلو رو خرید،قطع بدان ید مربی بسیار خوب خارجی وجود و نقش و ارز شش بسیار بیشتراز وجود بازیکن متوسط میباش د.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا جواد نکونام در مربی گری در حد استق لال نیست

    • حسن ارسالی در

      راستش بنده از نسل دهه شصتی استقلالی هستم و تحصیلات روانشناسی دارم،تا جایی که تما م مربیان بالاسر استقلال را مرور می کنم ب ا کمال تعجب ویژگی های شخصیتیه مشابهی میب ینم،ویژگی هایی مانند پرخاشگر و تند خو،فر افکن،ناآرام کنار زمین و توجه به ظواهر و زود جوگیر
      حسرت به دل موندم یک مرب ی هرچند به قول رسانه ایی ها درجه دو یا س ه بالاسر تیم باشه اما الگوی متانت و ادب باشه قدرت کنترل خشم داشته باشه...
      شاید فکر کنید اینها مهم نیست ولی برای ب ازیکنی که به سطح حرفه ایی رسیده انتقال ت اکتیک بعد از مسایل شخصیتی می تواند تیم ر ا راهبری کند

  • مام حبیب ارسالی در

    سلام فرهاد خان عالی ترین گزینه دراین شرا یط هست

  • قباد ارسالی در

    نکونام بهتر میشود نگران نباشید

    • ناشناس ارسالی در

      من استقلالی تیرم آقایون استقلالی جواد تم رکز نداره همیشه هم حاشیه داره فرهاد دوسا ل پیش استقلالی بدون باخت قهرمان کرد نبای د میزاشتند کنار بهترین گزینه فرهاد هست ف قط همین خون ابیم

  • ناشناس ارسالی در

    اواخر دهه ۶۰ که نوجوون بودم و استقلالی یادم علی پروین ی حرفی زد که استقلال فقط سرمربی خوبی نداره اون موقع مرحوم پورحیدری سرمربی بود و به ما استقلالیا خیلی برخورد اما درست گفته بود استقلال هیچ وقت کادر مربی گری خوبی نتونست جمع کنه

  • عال ارسالی در

    اگر برای فرهاد مجیدی هستت نکو خودش چشه?? ?!!! فقط استرا می تونه این تیم را کهکشان ی و بس

    • عشقم پرسپولیس ارسالی در

      تویی که این همه **میخوری استراتون کدام ت یموقهرمان کرده که بازم حرفش پیش میکشین چ ندساله باپولی که ازاین تیم خاک برسربرده داره عشق میکنه حالامیخوای که بیادکیسه😁

  • استقلالی 💙💙 ارسالی در

    استقلال با فرهاد مجیدی قوی بود و قوی میم ونه

  • ناشناس ارسالی در

    ناباورانه. یادتون رفته همین تیم که پارسا ل درب و داغون بود را پارسال با زور داور و هوادار بردین. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • هومن حمید ارسالی در

    با عرض سلام ، چرا اینقدر در فکر کوبیدن ا ستقلال هستید ، مگر پرسپولیس با کلکسیونی از بازیکنان در کجای جدول قرار دارد و اخت لاف امتیازش با استقلال چقدر است ، فصل قب ل پرسپولیس در زمانی هشت امتیاز بیشتر داش ت ، استقلال عقب مانگی را جبران و تا آخری ن بازی ها در صدر بود. اجازه دهیم لا اقل تا هفته دهم و سپس اگر نتایج خوب نبود اعت راض کنیم .

    • ناشناس ارسالی در

      داداش جام رو دادن دست تیمی که لیاقت داره

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت 👏 استقلال شش تایی لیاقت جواد نکونام را ندارد لااقل نکونام شش تایی نشد با استقلال متاسفم برای هواداران شش ماهه به دنیا آمده صبر ندارند با یک باخت سرمربی استقلال را کوبیدند یادمان نرفته فولاد خوزستان بعد نکونام به چه فلاکتی افتاد زنده باد نکونام انصاف را رعایت کنید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای نکونام بزنم زننده اعصاب بازیکنان درکنارزمین است ،مربی که آرامش نداردنمیتواندتیم رابه ارامش دعوت کند،بنابراین هرچه زودتربرودبهتراست،

  • هومن حمید ارسالی در

    از کجا مطمئن هستید که اشخاصی که در فضای مجازی خواستار برکناری نکونام هستند استقل الی هستند ، هرکس می‌تواند با چند خط شخصی و نامهای مستعار در برهه ای از زمان خودش را طرفدار تیمی معرفی کرده و شروع به تفر قه اندازی کند این اشخاص عمروعاص های زمان ه هستند .

    • ناشناس ارسالی در

      **نخور بابا استقلال نیمه که آدم بخواد بر اش نظر بنویسه

  • Bbb ارسالی در

    حالا مجید بیاد ببینیم مثل اون سالی که با زد و بند و هوچی گری قهرامانی رو بهش دادن الانم می تونه اینکار رو بکنه اگه مربی بود تو همون لیگ امارات می موند نه اینکه بدون تیم باشه ،راستی گاریل پینم با خودش بیاره

    • ناشناس ارسالی در

      گاه ریدو شما چطوره خوبه

  • ناشناس ارسالی در

    فرناز مجیدی بیاد اینو باید بدونه که مثل چهار سال پیش نیست که هر بازی دو تا دوتا پنالتی براش بگیرن نهایت یه پنالتی بهش هد یه میدن و مثل چهار سال پیش نیست که سه ام تیاز مفتی بهش اهدا بشه خخخ

    • ناشناس ارسالی در

      آب بریز اونجا که میسوزه قهرمانی بدون باخ ت بدجور سوزونده

    • ناشناس ارسالی در

      اگه استقلال به کمک داورا بدده چرا بین ۱۵ تا تیم فقط پرسپولیس ناراحت و ی اره؟روزنا مه های خارجی هم نوشتن قهرمانیتون هدیه اس ت چرا نارحتین اینو بپرسین اگه واقعا اس ا س هستین

    • حسن ارسالی در

      فقط فرهاد رو عشقه

  • وحیدرضارحیمی ارسالی در

    مردک گمشوازاستقلال آخه رضاوندبازیکنه که تمدیدش کردی جز اینکه دلالی کردی لعنت بهت گه زدی به استقلال

  • علی ارسالی در

    به جای اینکه نیمکت جواد را تعویض کنید یک سری بازیکن به درد تیم نمی خورنند مثل رضاوند رمضانی بلانکو چشمی سرابیان اینها به درد تیم نمیخورنند چند تا بازیکن درجه ۱ بگیرید به خدا تیم از این رو به اون رو می شود

  • حسن ارسالی در

    بهترین و محبوب ترین فردی هست که باشگاه بزرگ استقلال در نظر گرفته ان شاالله که هر چه زودتر آقا فرهاد بیاد و گره گشای مشکلات تیم باشه

    • ناشناس ارسالی در

      نکو نام بهتر ین مربیه بابا مگه چند سالشه بزارید بنده خدا چند سال مربیگری کنه بع د بهش بتو بید از کشو رهای اروپای یاد بگی ر ید شش ماهه ها

  • ناشناس ارسالی در

    نکونال بایدبماند

    • ناشناس ارسالی در

      تنها سرمربی که می بینم انقدر پشت زمین حرص می خورد جواد نکونام است بعضی ها تو تیم ملی سرمربی می شوند انقدر ریلکس هستند اصلا یادشان هم نیست تیم چطور باید جمع شود نکونام اگر نتیجه بد گرفته به خاطر مدیرانی است که باهاش همکاری نمی کنندبازم با این ناملایمات اطراف انصافا خوب نتیجه گرفت درود بر جواد نکونام هر جا باشی ان شاءالله خدا یار و نگهدارت

  • حمید رضا آبایی ارسالی در

    بنویسید درخشش رامین. بخوانید درخشش وی ای آر وداور

  • هوادار استقلال ارسالی در

    اصلا و ابدا فرهاد مجیدی در استقلال جایی ندارد در وضعیت فعلی فقط استرا ماچونی بای د انتخاب شود

  • ناشناس ارسالی در

    باید به جواد فرصت داد انشالله بچه ها جب ران می کنند .من مطمئن هستم تیم به شرایط خوب خودش بر می گردد .در بازی قبل با تمام کارشکنی ها ، استقلال خوب بازی کرد و فقط سه تا تک به تک خراب کرد .رمضانی ، چشمی ، کاشکی و روی یا حادثه گل خورد .در ضمن ا ستقلال خوزستان در اهواز یخه همه تیم ها ر ا خواهد گرفت 💙💙💙💙

  • محمدی ارسالی در

    فرصت را ازدست ندهید نکونام با سه بازی ۵ا متیاز از دست داده ما پارسال بخاطر یک امت یاز زمین خوردیم. نکونام لیاقت این تیم را ندارد.یک مربی ترسو است .حال آدم از این بازی هایش بهم میخوره سریعا اقدام کنید فق ط ناحیه استقلال مجیدی .

  • جلال فتحی ارسالی در

    چقدر این مدیریت و هواداران استقلال احمق و بی فکر هستن.مگه همین فرهاد مجیدی نبود که نیمه ی راه تیم خوب استقلال رو بدون هی چ توضیحی و بدون دلیل رها کرد و راهی خلیج شد. چه تضمینی داره مجددا با کوچکترین مش کل تیم رو تنها بذاره؟!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت تیم خوب را رها نکردن هنر است که مجیدی واسه خودش یک جمعیت را رها کرد زنده باد نکونام

  • محمد کاظم شهریزاده ارسالی در

    جواد نکونام خارچشم لنگیا

  • ن الف ص ارسالی در

    سلام
    جناب سمیعی وقت بخیر این تیم توسط نکونام پیدا و انتخاب شد چطور است می گه بازیکن کم دارم.اینا همه بهانه است است قلال بزرگ مربی بزرگ خارجی باید داشته باش د.ایشان فکر این روزا را کرده بود که اینق در خرج بازیکن کزد تا سقف استقلال را تمام کند و نتواند مربی خارجی بگیرد.اابته شما هم مقصر هستید که به نکونام زیاد اعتماد کردید.از شما خواهش میکنیم حتما مربی خارج ی مثل استراماچونی اختیار کنید اگه هم نشد فرهاد خان مجیدی گزینه بهتری است.البته ق صد دخالت ندارم ولی دلم برای آبروی استقلا ل می‌سوزد این تیم باید برود در آسیا بازی کند پس لطفا عجله کنید.ممنون هوادار و سه امدار

  • ناشناس ارسالی در

    به هیچ گزینه ای جز استراما
    چون
    ی

    فکر نکنید وقت
    کشی نکنید


  • مجید ارسالی در

    لنگی اینجا لنگی آنجا لنگی همه جا

  • اکبر طهماسبی ارسالی در

    فکرمیکنن فرهاد تساوی رابیارن میتونه کاری بکنه برااین تیم مسخره فقط باپنالتی مساو ی میگیره

    • قدیر خون ابی ارسالی در

      گمشو بابا از فوتبال سردرنمیاری زر نزن

    • ناشناس ارسالی در

      ببخشید مینا خانم

  • آبی دل ارسالی در

    نکونام باید برود، فرهاد گزینه خوبیه

    • ناشناس ارسالی در

      بابا **خوری نکن

    • ناشناس ارسالی در

      نمیشه هم فرهادباشه هم نکو نام بلکه دوتای ی تیمادرست کنن

  • مهدی تاج ارسالی در

    عزیزان چرا در تحلیل تیم به واقعیت ها اشاره نمیکنید؟
    چرا به اشتباه میگویید رامین رضاییان یک تنه استقلال را از شکست نجات داد؟
    آیا کمک مستقیم داور نبود؟
    آیا پنالتی ها به درستی گرفته شده بود؟
    مطمئنا اگر قضاوت درستی از داور بود ، نتیحه چیز دیگری بود وگرنه چرا جناب رامین خان همین کار را جلوی استقلال اهواز انجام نداد و منجی تیمش نشد؟

  • رضا ارسالی در

    فوتبال زیبا وبا تاکتیک ...در هوادار را بدست می آورد رئال هم باخت می دهد .ولی اتفاقی ...استقلال سردرگم‌وبدون برنامه هست .نکونام انگار قبل بازی به تیم رسیده باشد کنار زمین بالا وپایین می پرد ومی گدید چکار کنند در طور بازی ما این مدی مربی ندیده بودیم...تیری هم ندارد بزند‌وحاشیه درست کند ....تیم حرفه ای یعنی همین مسئولین باشگاه باید سریعا به فکر مربی کار بلد باشند چون فردا دیر هست

  • اکبر ارسالی در

    این شغالهای لنگی حکومتی بی خوددرموردسرور شان زرمیزنندشرف نداریداگرداشتیدکثافتکاری های چندفصل تیم کثیف رامیگفتیدفسادفوتبال ابرونگذاشت برای سوگلی حکومتی

  • حسین دست گله ارسالی در

    چه جک خنده داری ؟
    رامین رضاییان چ را جلوی تیم شهرستانی نتونست نقش فرشته نج ات و بازی کنه؟
    چرا الکی جو میدید ؟ رامین اگر یاوری داور نبود ، تو اون باز ی هم مثه بازی با استقلال خوزستان بود
    سه تا بازی استقلال و خوب نگاه کنید بعدا میفهمید این تیم هیچ بعد فنی ندارد و تکیه بر تکنیک بازیکنان خود دارد ولی تکن یک بدون تاکتیک به درد لای جرز هم نمیخورد پس لطفا از رامین که با پنالتی اشتباه گل زد ، قهرمان نسازید چون اگر عالی بود ، س پاهان به راحتی او را از دست نمیداد

  • Sgh ارسالی در

    والا ما راضی به تعویض سرمربی نیستیم و با ید بهش فرصت داد و با یک شکست خیلی زوده ک ه قضاوت بشه

  • ناشناس ارسالی در

    خنده ام گرفته،یه سری ادمهایی اومدن کامنت میذارن که ،فقط میشه بهشون گفت،برین باشخ صیتها،فرهاد سرورتونه،جواد سرورتر

  • صابر ارسالی در

    ی متن بزرگ هم در مورد برد تیم پرسپولیس ب نویسید
    چجور با وی ای ار بازیو بر دن
    چرا تصمیمات عجیب گرفتن تو باز ی
    وی ای ار چرا تصاویرش قط شده بو د برا داور وسط اینا روهم بگو فقط از استق لال متن ننویس
    مردشی ناموس داری ش رف داری بنویس چه اتفاقی تو بازی پرسپولیس و فولاد افتاده شرف داشته باش

  • محمد ارسالی در

    نکولالیگایی ه زشت شخصییتش نیاریدپائین شاخ فرهادبه لطف داوراقهرمان شدوگرنه کیسه میره دسته یک ودوسه

  • ناشناس ارسالی در

    کیسه کشای پاره پاره حقیر حکومتی هوچیگر خش و خاشاک دسته سه

  • رضا محمدیان ارسالی در

    بازیکنان همه خوب هستن باید درست مهره چین ی وروحی پروانی به آرامش برسن دقت کنید وق تی تیم گل میخوره نکونام کلا بهم میریزه د رصورتیکه باید آرامش شوحذف کنه به تیم منت قل کنه ولی به اینگونه نیست و تصمیمات بکا رنمیاد

  • ناشناس ارسالی در

    چراازاول بازی مثل یه ربع آخربازی نمیکنن با ناز کرشمه حفظ نتیجه وگل نخوردن بازی میکنید تراول تهاجمی پرفشاربادقت بیشتردرضربات آخرتاتبدیل به گل سرانجام برسه بازی ترسوعانه بدرد نمیخوره

  • جواد زاهدانی ارسالی در

    با سلام
    در وحله اول استراماچونی
    بخدا واسه تیم ملی هم استراماچونی گزینه خوبی بود.
    واسه استقلال اول اون دوم سعید دقیقی.
    دقیقی دیوانه وار مربی خوبیه هم دفاعی همم تو حمله مثل دقیقی تو لیگ نداریم.
    اول استراماچونی
    دوم سعید دقیقی.
    بخدا عالی میشه.

  • محمود . ارسالی در

    بی انصاف نباشید . مدافعش نبوده . مهرداد محمدی نداشته ، ابوالفضل جلالی اماده نیست . بلانکو نبوده . یامگا از دست داده پس ل طفا یکم صب کنید

  • مهدی ارسالی در

    تفکرات سر مربی باید طوری باشه . بازیکنان در پشت ۱۸ حریف یا صاحب موقعیت شوت زنی باشن یا تک به تک . با بازی هماهنگ و بازیکنان خلاق و هم زمان در صورت لو رفتن توپ پرسینگ و پوشش از هم . و سانتر هم از جناحین مرحله آخر. این یعنی سرمربی دانش تهاجمی داره یا نداره وسلام

  • ناشناس ارسالی در

    نظر من استراماچونی بیاد با پین دستیارش

    • محمد کریمی ارسالی در

      من میدونم فقط شیر فرهاد به درداستقلال می خوره چون خون آقا فرهاد هم آبیه زنده باد شیر فرهاد زنده باد استقلال.

  • ناشناس ارسالی در

    مربی که فقط دنبال حواشی هستش و همیشه منتظر داوره بازی رو در بیاره و دنبال نتیجه تیم رقیبشه بدرت استقلال نمی خوره

  • نوید ارسالی در

    طرفداران تراکتور ، سپاهان ، فولاد و پرسپولیس همگی خواهان نکونام در استقلال هستند چون همه می‌دونم که نکونام خودش کارخانه تولید حاشیه در تیم خودش هست.

    • ناشناس ارسالی در

      بله از زور دلتان است می بینید نکونام استقلال را با یک امتیاز کمتر از پرسپولیس اونم به دلایل ناجوانمردانه مدافع قهرمان می کنه باید بترسید و بلرزید و دنبال تخریب نکونام باشید و بگید دنبال حاشیه است خدا را خوش نمیاد راجع به دیگران قضاوت نکنید

  • محمد ارسالی در

    من طرفدار تیم محبوبم پرسپولیس هستم و فرزندان پسرم طرفدار تیم بزرگ استقلال روزی که با ملوان بندرانزلی مساوی کرد و در اهواز شکست خورد شاید باورتون نشه اما خیلی خیلی خیلی ناراحت شدم تنها رهایی استقلال تااول فصل است مربی بزرگی در حد ونام استقلال را به خدمت بگیرد

  • آرتین ارسالی در

    شیشتقلال

  • رضا ارسالی در

    رامین جلو شکست رو نگرفت پنالتی وار این ا مر مهم رو از سمت رییس فدراسیون و رییس کم یته داوران داشت

  • علی رضا ارسالی در

    با سلام خدمت آقای نکونام تو را خدا برو ت ا احترام سر جاشه بزار یک مربی دیگه بیاد شاید با این همه بازیکنان خوبی که استقلال داره بتونه نتیجه خوبی بگیره

  • پارسوماش ارسالی در

    تنها راه نجات تیم کیسه اینه که جوادچکش ب رگرده به همون سیستمی که محمود فکری توی ا هوازفرمودن، سیتم کا کشته.... هست، خارج ا زاین شوخیها اینو بجد عرض میکنم، چکش ازبا زی بعدی برگرده ب همون سیستم دفاعی کیروشی وار خودش دفاع وضدحمله وبعدگل هم بره توی وقت کشی قول میدم تخته گاز همه امتیازات روجمع میکنه، ادموداختر حرف قشنگی درموردچ کش زد، گفتن ایشون توی اوساسونا بازی کرده ، این تیم مثل تیم فجرسپاسی یا تیم های تا زه لیگ برتری شده هست، که سیستمش این بود که همیشه دفاعی بازی کنه تاکمترگل بخوره، تافقط توی لیگ حضورداشته باشه چکش توی همچ ین جوی فوتبال بازی کرده نگرشش درکل دفاعی هستش، الان هم من بعنوان یه پرسپولیسی می گم چکش اگه برگرده ب همون سیستم خودش راحت نتیجه میگیره، وکلین شیت های حسینی هم از دوباره شروع میشه

  • محدعلی عبدالی سوسن ارسالی در

    نکونام از امثال مربیان است که هر گز با چ نین رفتاری سرمربی موافقی که نمیخوام ناشا ن را ببرم ؛نمشو اشتباهات بازیکن در ززمین مسابقه بافریادزدن سر او جز استرس وفکر ب ازی کن را بهم میریز که نتیجه اش خلاقیت ب ازیکن را از او میگیری نتیجه عکس ندار :اش تبا بازیکن را سر تمرین باید ب او گوش زد کرد ویا در مسابقه بین نیمه استراحت گفت و اکر بازی کنی در سمتی نمیتواند بازی کند ی ا عطشانی ویا پست دیگری را باو پشنهاد داد نب خوشو بشکردن نکونام با مربی یکی باشگا ه پوزش بازیکنان با ن یتیم باشگاهی لیگ !

  • پارسوماش ارسالی در

    بیچاره جوادچکش، تادیروز کیسه کشا جوادلال یگایی صداش میکردن، الان شده پشمک مجازی، دنیای عجیبیست نازنین

  • آرش ارسالی در

    رو اعصاب ترین مربی لیگ برتر با اختلاف از زمین و زمان میناله

  • پارسوماش ارسالی در

    کیسه کشا خواستم بگم، محمود خان فکری روهم گوشه ذهنتون داشته باشید، گزینه ایده آلیست برای این تیم، کمالوند، ساکت الهامی هم گزینهای بدی نیستن برای تیم کیسه گزینهای فوق العادیی هستن

    • سلاطین ابی ارسالی در

      لنگیا علاوه بر تیم قلابی ستاره قلابی قه رمانی قلابی هم دارن لنگی بر لنگتو بکش

  • صیاد صفری. مدرس مکالمه زبانهای خارجه و مسول و مربی پینگ پنگ ارسالی در

    سریعا مدیران هلدینگ یک مربی با تجربه و درجه یک را جایگزین نکونام کنند و همراه با مربی و کادر فنی خارجی و فرهاد مجیدی گزینه مناسبی نسبت که راه نجاتی برای باشگاه بزرگ استقلال نیست.........

  • صیاد صفری.مدرس فراگیری مکالمه زبانهای خارجه به صورت حضوری و آنلاین و مربی پینگ پنگ ارسالی در

    سریعا مدیران هلدینگ باید یک مربی با تجربه و درجه یک همراه با مربی و کادر فنی خارجی جایگزین نکونام و کادر بی تجربه فعلی کنند و فرهاد مجیدی اصلا گزینه مناسبی برای باشگاه بزرگ استقلال نیست

  • مونا ارسالی در

    فقط پول میخورند هیچی بلد نیستند

  • ناشناس ارسالی در

    نظرم اینه استقلال نیاز به آرامش داره تا مربی

  • ناشناس ارسالی در

    باید فرصت داد به نکونام .سه بازی که نمیش ه ملاک .باید حداقل در هفته ۸یا۹ باشگاه ت صمیم بگیرد اگر تازه با همین شرایط بود

  • داود ارسالی در

    نکونام مربی جام بگیری نیست وخودش باید با تیم استقلال خداحافظی کنه وفرهاد مجیدی جنگنده ،و هجومی بباد تا لرزه به تن تیم های لیگ بیفته فرهاد فقط مجیدی

  • محمدرضاقائم پناه ارسالی در

    آقافرهادمجیدی یه استقلالیه واقعیه قلب وروح استقلالیهاست بااشگ شوق ازمدیریت کل هلدینگ خلیج فارس سلولی کمال تشکررادارم ودست همشونومیبوسم

  • علی ارسالی در

    فقط استراماچونی

  • علی ارسالی در

    نکونام پارسال خوب کارکرد و کم شانسی آورد امسال هم ابتدای لیگ هست هر تیمی شکست می اره با یک بازی نباید مربی تعویض کرد عجله مشکل ساز خواهد شد

  • ناشناس ارسالی در

    مربی فقط استراماچونی. این همه خرج میکنن بازیکن میخرن میبایست پول استراماچونی رو بدید تا قهر نکنه

  • ناشناس ارسالی در

    فرهاد و نکونام و....فرزندو اسطوره استقلال هستن اما عقل حکم میکنه نکونام برای قهرمانی استقلال چندان گزینه خوبی نیس مربی خارجی هم فعلا نمیتونه باشگاه بگیره هزینه بالایی داره بهترین گزینه حال حاظر برای قهرمانی استقلال فقط شاه فرهاد مجیدی هس و بس اونایی هم که دشمن فرهاد هستن حق ندارن توهین کنند هواداران خاطره های خوشی از فرهاد خان مجیدی دارن و او باکیفیت با شخصیت ترین و با تاکتیک ترین مربی ایرانی هست و بس هرچی زودتر باید این تغییر صورت بگیرد چون استقلال با نکونام در اسیا کار آسانی ندارد

  • ناشناس ارسالی در

    فرهاد مجیدی هرچه زودتر باید جانشین نکو شود استقلال با نکو ملوان و استقلال خوزستان را نمیتواند ببرد میخاد در اسیا با الهلال بازی کنه فرهاد از چوب خشک ستاره ساخت و نکونام ستاره هارو ب یک بازیکن معمولی تبدیل کرده

  • ابراهیم ارسالی در

    نکونام باید بره فقط استراماچونی

  • میثم ارسالی در

    فقط استقلال 💙💙

  • رضا ارسالی در

    نکونام تفکرش فقط پنالتی گرفتنه

  • ناشناس ارسالی در

    در بازی‌های امروزی. تکنیک و بازیکن‌های حرفی وارد زمین بشوند حالا یا داخلی ‌ یا خرجی . بازی لیگ ما شده فقط جنگ و دعوا وبه دنبال خطا . و کل کل شدن با داور هست. اینطوری که پیش برویم هیچوقت نمی توانیم . در آینده یک تم ملی خوب داشته باشیم. باید در قراردادهای بازیکن‌ها. و در دستور کار بازیکن فقط بازی خود انجام دهد. قضاوت با داور هست. به لیگ اروپا نکاه کنید. به لیگ دولت های عربی همسایگان خلیج فارس نگاه کنید. از ما کمتر هستند. ولی در حال پیشرفت هستند. احترام نظر دوستان هم. مورد احترام‌ هست . من نظرم گفتم

  • ناشناس ارسالی در

    بنده پرسپولیسی هستم ولی هوادار منصف واز دوستان پرسپولیسی خواهشمندم ک در کارهای باشگاه استقلال دخالت نکنیم وبزاریم خود هوادارانشون تصمیم بگیرن ماخودمون کم مشکلات نداریم

    • ناشناس ارسالی در

      هواداران استقلال خیلی پرسپولیسی ها خودشان را جای هوادار جا می زنند تا کاری کنند نکونام برود و استقلال به روزهای ش‌ تایی خوردن برگردد گول این حرفها که نکونام را می کوبند نخورید عاقل باشید و احساسس نشوید زنده باد نکونام

  • ناشناس ارسالی در

    اگه هم بخوام نظربدم‌میگم نکونام از همون اول آوردنش واسه استقلال اشتباه بود ودرحد تیم استقلال نیست ولی الان ک بهش اعتماد کردید بزارید بمونه وهمه هواداران وپیشکسوتان ازش طرفداری کنید قطعا تیمتون خیلی عالی میشه بی شک

  • ناشناس ارسالی در

    مربی جدید تا بخواد بیاد وبا جو ایران آشنا بشه حداقل دوسه ماه زمان میبره واونوقت دیگه فرصت جبران نیست بنظرم نکو نام بمونه فعلا بهتره ومجیدی هم سرتر از نکونام نیست

  • ناشناس ارسالی در

    مجیدی هم یکی هست عین نکونام اهل حاشیه و داد و‌هوار کردن و ایجاد تنش. قبل از مجید ی شفر هک هکینطوری بود. نمیدونم چرا هرچی مربی جنجالی و تو حاشیه هست را میارن سر ت یم. یه استرا بود که با کلاس بود و تیم خو بی دریت کرده بود تازه اونم نه کامل چون وقتی نداشت ..خلاصه اونو فراری دادن. بابا یه مربی زیرک دنیا دیده و گرم و‌سرد روزگ ار چشیده را بیارید سر تیم. اقای نکونام م علوم شد مشکل از خطیر نبوده و عیب از خودت ه. شما تفکرات کی روشی داری. اصلا تیمهای شکا نمیتونن زیبا بازی کنن و‌هیچ برنامه ا ی نداری. سال قبلم اول شما جام رو ازمون گ رفتی بعدم اشتباه داور

  • ناشناس ارسالی در

    نکونام مربی ترسویی هست و در حدو قواره اس تقلال نیست هر چی سریعتر باید جایگزینش مش خص بشه چراکه باوجود این مربی امسال علاوه بر این که قهرمان نمیشیم دربی رو هم واگذ ار میکنیم

  • ناشناس ارسالی در

    سرمربی فقط استراماچونی و بس

  • زهرا ارسالی در

    ما یادمان نرفته که فولاد خوزستان را جواد نکونام به مدال رساند که خوابش را نمی دید دور قبل هم مدافع قهرمان شد هوادارانی که با یک باخت اینجوری می کنند و صبور نیستند بهتره اسمشان را هوادار نگذارنند با این مخالفت ها که با نکونام شد و فصل قبل همکاری هایی خوبی باهاش نداشتند استقلال لیاقت نکونام را ندارد همون بهتر از این تیم برود جایی که قدرشان را بدانند زنده باد نکونام

  • م ارسالی در

    نکونام باید برود ویک مربی بزرگ بیاورن

  • علی ارسالی در

    هیچکس نکونام نمیشه عجله نکنید

  • احمدطاهری ارسالی در

    سلام کلاکیسه چیزی نمیشه چه باجواد چکش وی افرنازجون

  • نادر ثنایی ارسالی در

    مجیدی مربی خوبی هست..ولی در اوج و به هنگ ام نیاز استقلال رو رها میکنه....رفیق نیم ه راه است

  • مهران ارسالی در

    سلام، شما دردتون ،نکونام و فرهاد مجیدی و قلعه نویی و،،،، نیست، شما نامردها دشمن استقلال بوده و هستید و متاسفانه بعضی جوا ن های استقلالی هم گول شمارا میخورند و سو ار بر موج میشوند، الان کاپلو و سرمربی سی تی هم برای استقلال بیاد شما دست از دشمنی و تخریب استقلال برنمی دارید، خدا جواب ن اجوانمردی شماها را بده،،،

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت بعضی ها بیدار شدند خواهشا بقیه هم بیدار شوید اگر نکونام برود مطمئن باشید دور بعد استقلال چهار و پنجم است یا کمتر از من گفتن بود کم نکونام را بکوبید فرصت باید داد و صبر پیشه کرد

  • فرشید ارسالی در

    استقلال شش تایی لیاقت جواد نکونام را ندارد لااقل نکونام شش تایی نشد با استقلال متاسفم برای هواداران شش ماهه به دنیا آمده صبر ندارند با یک باخت سرمربی استقلال را کوبیدند یادمان نرفته فولاد خوزستان بعد نکونام به چه فلاکتی افتاد زنده باد نکونام انصاف را رعایت کنید خدا را خوش نمی اید

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام ،فقط میخواهید استقلال نتیجه نگیره ، اگر کاپلو یا مربی سیتی، گواردیولا را ه م بیارن،شما ها دست از شیطنت و کوبیدن برن میدارید، کدام باشگاهی در هفته سوم مربی ع وض میکنه، اونم مربی که بعد از سی و دو هف ته، یک باخت میاره،،،،خدا جواب نامردها و نامردی ها را بده،،،

    • ناشناس ارسالی در

      احسنت بر شما خدا جواب نمک نشناسی عده ای را بدهد که دنبال تخریب اسطوره ی فوتبال ایران هستند اولین باخت نکونام را دیدید و تخریبش کردید نکونام عزیز استقلال لیاقت شما را ندارد اگر کاری کردند که رفتید هم ناراحت نشوید ان شاءالله در تیمی که قدرتان را بدانند بدرخشید

  • روزگار ارسالی در

    فقط استراماچونی فقط جواددرحداستقلال نیست ۶امتیازازپیروزی جلوبوداینقدرترسوبازی کر دفقط دنبال مساوی بودتاچوبش راخورد

  • شهروز ارسالی در

    فرهاد اگه مربی بود همون سال میموند از ترسش فرار نمیکرد مربی به گل محمدی میگن که با هر مشکلاتی موند و هم اسیا هم لیگ خوب کار کرد مثل فرهادکه نکنه سال بعد نتونم بزار با این قهرمانی یواشکی گم و گور بشم اسمم بمونه قهرمان مردم خودمونو قول نزنیم تا تیم دست حکومت هست همینه تیم خوب هم مربی خوب میخواد خوب نیکو هم تو زمان خودش بازیکن بدی نبود ولی مربیگری برا لیگ 3-4 خوبه از اونجا شروع میکرد بهتر بود

    • ناشناس ارسالی در

      درسته با جواد نکونام خیلی ها دشمنی دارند چند بار خواست دستیار کروش بشود نگذاشتند پول و بودجه کافی بهش ندادند چهارتا بازیکن خوب جذب کند میگفت سنگ می اندازند جلو پام و ناداوری ها و..آقا جواد همیشه در قلب ما هست اسطوره ی تیم ملی و مرد اخلاق

  • میثم ارسالی در

    لنگپلیس های بنجل این قدر **استقلال و است قلالی‌ها رو نخورید یه مشت ****میاین شرور درباره تیم ما میگن به شما نمی‌رسه این ح رفها

  • ناشناس ارسالی در

    من نمیدونم این فرشید سمیعی راکی مدیرعامل کرده عامل بدبختی استقلال هست به خداقسم

  • حسن ارسالی در

    سرمربی فقط صمد مرفاوی

  • بیژن ارسالی در

    مطمئن باشید فرهادم بیاد نمیتونه قهرمان بشه . اون سال هم به کمک داوری و فدراسیون قهرمان شد

  • کاووس ارسالی در

    درودبرطرفداران واقعی استقلال بین المللی ترین وقدیمی ترین وباافتخارترین تیم بین تیمای بنجل ایرانی،، عزیزان به خداقسم باخت بااستقلال خ فقط باخت به حواشی وکثافت کاریای مشتی وحشی وگرگ صفت بودنیمه اول که حاشیه کمتربوداستقلال کامل سواربازی بودمن توورزشگاه بودم وخداشاهده وامدارهیچ کسی نیستم فعلاًتانیم فصل بهترازنکونام نداریم بایدفرصت بهش بدین، لطفاً بیش ازاین به تیم وهواداران ضربه نزنید.

  • محمد ارسالی در

    همیشه میخوان به استقلال ضربه بزنن میخوان با فرهاد یک سال دیگه حسرت بخوریم . استرا که نمیاد برانکو را بیارید ستاره سوم را بگیرید هوادار با هوش عمل کن نه نکونام نه مجیدی در حد استقلال نیستن

  • محمد ارسالی در

    خواهش میکنم مربی که می‌خواهید بیارید برای استقلال اول فکر کنید ببینید در سطح الهلال و استقلال هست یا خیر . مثلا فرهاد در سطح مربیگری الهلال هست که بیاد استقلال

  • ناشناس ارسالی در

    آقای کوخ رابیارید اون میتونه تیمتونانجات بده

  • ناشناس ارسالی در

    حاج فرهاد سرقفلی استقلال تاج هست نه کسی دیگه،

  • مهدی ارسالی در

    بخدا قسم اگر فرهاد مجیدی بیاد استقلال نا بود میشه به نظر بنده یا استراماچونی یا ه مون خود نکونام بمونه و حمایت بشه بهتره م دیرا نبیاید گول این حاشیه ها رو بخورند ا ینا فقط برای تضعیف استقلاله متاسفانه خیل ی ها هم دارن توی فضای مجازی اخساسی برخور د میکنند و گول این حرفا رو میخورند

  • صادق نظام الاسلامی ارسالی در

    فقط فرهاد مجیدی می‌تونه استقلال را نجات دهد

  • استقلالی 💙💙💙💙💙💙💙💙 ارسالی در

    سلام فقط فررررررهاد مجیدی روعشقه
    که میتونه استقلال رو بالا بکشه 💙💙💙💙💙

  • استقلالی 💙💙💙💙💙💙💙💙 ارسالی در

    با سلا فقط شیر فرهاد وعشق
    استقلال رو میتونه قهرمان کنه

    • ناشناس ارسالی در

      درود بر جماعت ابی پوش ..تورو خدا این جوا د بل تعصب و دور نندازین واستون خیلی زحمت کشیده کل فصل پیش تو صدر بودین درسته اخر ش موز دادن دستتون ولی جواد تعصبش خیلیه اک بزه کی ناله کنه داور.. بازیکن .....مر بی ..مدیریت...

  • مجید ملکیان ارسالی در

    فرهاد بهترین گزینه استقلال است

  • Medisa ارسالی در

    نکونام قل داد که تیمی میسازه که هوادار ه ا کیف کننکو پس ؟انقد بازیکن عوض کرد گند زد به تیممون

  • ناشناس ارسالی در

    مشکل استقلال اینه ک فقط شخصیت آسیایی دار ه آسیا زیر پای استقلال بوده هست چ چکش با شه چ فرناز فرقی نداره استقلال جایگاهش تو آسیا هست یعنی عروس تو آسیا نباشه عرب جم اعت الکی خرج کردن واسه جشن آسیا قهرمان ت ویی چکش بقیه حرف مفت میزنن ..تورو خدا چک ش و دور نندازین

  • سرخ پوش کبیر ارسالی در

    بابا کیسه کشا بزارید باجوادچگش ۹ بشین ب عدبریدسراغ یکی دیگه بابا جون باید مثل پر سپولیس شخصیت فوتبالی داشته باشید بخدااون پنالتی الکی رواگربراتون نگرفته بود نهم بودین باین همه ستاره والله خجالت داره چه گاشتی از۲۲ متری وای وای وای باباجون انق درتوتیم کیسه کشا انقدرحرف وحدیث الکی هست همگی تون توتوهم هستین ۲ تاباخت دگه درپی ش دارید یکی ازپرسپولیس سرورتون دیگری هم ترکتور بعد چکارمیکنید خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخ هیس شما شیشتائی هستین بابا برید مسی ورونالدورهم بیارید تیم کیسه ۹۰ درصد خارج یه بخداخجالت بکشید این جواد بچه دوچرخه س ازهم تاکیسه را به دست یک نبره نمیره جونی داشته باشید فعلا"اولین باخت رومبار ک شمع فوت کنید راستی فرنازمجیدی ۲ سال با اون تیم عربی قرارداددارواین مهم است گفته اصلا"مربی کیسه نمیشوم خخخخخخخخخخخخ خخخا. اره بابا

  • ناشناس ارسالی در

    علت مافیای لونگه،مقصره شماره یکه،هرمربی خارجی ایرانی باشه،نمیتونه زورش نمیرسع ب مافیا،،،

  • سجاد ارسالی در

    اخه من چی بگم،هنوزدوتابازی انجام شده 9;زودمیخواین سرمربی عوص کنین،،چرابیشتربه ش وقت نمیدین،،که تین خودش پیداکنه،،،مجید ی اگرمجیدی بوداستقلال تواون موقعیت ترک ن میکردکه الان بخوادچراع سبزنبوی بده،،،نکو نام،بمون،وقیمت روزهایت کن،هنوزوقت داری،، چیزی نشده که بادوتابازی بخواین،سرمربی عو ص،کنین

  • Ali ارسالی در

    فقط اونجا که نوشته در هفته ی دوم درخشش رضائیان 😀😀😀درخشش وار با موعود و کوپال بهتر نبود ؟


  • مری ارسالی در

    همچین میگن استفراغ تو آسیا بابا همین استفراغی ها تو ایران زاییدن

  • بهنام حاجت پور ارسالی در

    کیسه برو توکیسه

  • محمد حسین ارسالی در

    فقط فرررررناز

  • بهنام ارسالی در

    با درخشش وی آی ار از ملوان پنالتی معیشتی گرفتند

  • علی ترکه ارسالی در

    بابا زود داوری نکنید در باره مربی بزارید عیار بازی کمانکش دستش بیاد بعد انتقاد کنید

  • ناشناس ارسالی در

    گسسسسترش نیوز خوشم اومد کارتو بلدی صفحه ت پر شد!!

  • ناشناس ارسالی در

    کیسه کش عوضی

  • سامان ارسالی در

    من طرفدار تراکتور تبریز هستم .اما بنظرم استقلالی ها خیلی عجول دارند برخورد می‌کن ند. مگر یحیی گل محمدی با پرسپولیس شکست نداشت ! چرا دارید به سرمربی و تیم فشار ع صبی و روحی وارد می‌کنید. شما از حریف بدت ر تیم را شکست دادید .لااقل یک فصل اجازه بدید تا نکونام کار کند .نکونام سرمربی بد ی نیست فقط فرصت باید داد .

  • پ ارسالی در

    نکونام دانش مربیگری نداره هیچ برنامه و تاکتیکی هم نداره فصل گذشته هم همین‌طور بازی می کرد بازیکنان فقط به زیر توپ می‌زدند و از کناره‌هامیزدن داخل محوطه جریمه؛ استقلال قبل از نکونام همیشه چشم نواز بازی می‌کرد اگر چه می باخت ولی هواداران ازبازی راضی بودن هر مربی ک میخواد بیارن چ داخلی چ خارجی فقط موتور تیم راه بندازه تا تماشاگران لذت ببرن

  • جواد ارسالی در

    کیسه کشا چقدر بی تربیت شدن ! کامنت بی اد بی میزارن ! کیسه کش با کارش رو انجام بده با ادب هم باشه ! ما کیسه کش بی ادب رو ن می پسندیم ! چکش میره ،فرناز میاد ،باید خ وشحال باشید

  • ناشناس ارسالی در

    حبیب استقلالی ب نظر من الان وقت زدن یک ش وک باستقلال هستش وقتی گزطنه خارجط نمیتون ه باشه بهترین گزینه فرهد خان مجیدیست چون هواداران هیچکی قد فرهاد محبوبیت نداره م گر ژنرال اون هم سرمربی کشور است در نتیج ه بهترین اتفاق مجیدیه نه اینکه نکو راتخر یب کنیم وقتی جایی ادم مخالفش بیشتر ازموا فق هست نماد ب صلاح است .......

  • محمدرضاقهفرخی ارسالی در

    آقا کسی که استقلالی نیست بیجا میکنه راجع به تیم ما نظر میده ما اصلآ نمیدونیم این ا چی توی تیمشون میگذره اما این چسب هاا ه ر جا که مسایل تیم استقلال مطرح میشه میان با کمال پر رویی نظر میدن بابا برید پی ک ارتون لطفآ مگر ما نظری راجع تیم شما دادی م مثلا گفتیم جریان قهرمانیهاتون چیه و مس ایل دیگه که همه میدونن ، فقط لطفا دیگه م یتونیم بخوایم راجع تیم ما نظر ندید همین قهرمانی سال دیگه هم مال شما خوبه ¿

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها