|
کدخبر: 333999 سهیل مافی

اختصاصی گسترش نیوز؛

استقلال با ماشین گلزنی توافق کرد

شکست برابر استقلال خوزستان تبعات و حواشی متعددی را برای جواد نکونام ایجاد کرد. این باخت باعث شد تا او مواضع متفاوتی نسبت به اول فصل پیدا کند و حالا با صراحت به هواداران قول قهرمانی بدهد. البته به سبب برخی مسائل و کمبودهای ذکر شده توسط سرمربی استقلال، دستیابی به قهرمانی مستلزم جذب چند بازیکن جدید است. گفته می شود که سکاندار آبی ها در اوایل هفته جاری نام بازیکنان مورد نظر خود را نیز به مدیریت باشگاه تحویل داده است. پس از درخواست رسمی نکونام، مسئولان استقلال مذاکرات خود را با دو فوروارد سرشناس آغاز کرده‌ و حالا در آستانه توافق با یکی از گزینه های محبوب هستند.

فوتبال استقلال با ماشین گلزنی توافق کرد

نتایج ضعیف باشگاه استقلال در ۳ هفته ابتدایی فصل جدید رقابت های لیگ برتر، موجی از انتقادات و گلایه مندی ها را ایجاد کرده است. هواداران استقلال نسبت به کیفیت بازی تیم خود و تصمیمات سرمربی در طول مسابقات اخیر به شدت اعتراض دارند و خواستار برخورد جدی مدیریت باشگاه با کادر فنی هستند.

هلدینگ خلیج فارس در ابتدای امر اعلام موضع مشخصی نداشت و سیاست سکوت را برابر اتفاقات روزهای اخیر در پیش گرفته بود. برخی افراد نزدیک به باشگاه از اولتیماتوم جدی مدیریت باشگاه به نکونام خبر دادند و ذکر کردند که سبک بازی استقلال در فصل جاری مورد پسند سران باشگاه نیست.

استقلال در بازی نخست خود به زحمت از سد تیم شمس آذر گذشت و دو بر یک پیروز میدان شد. آبی ها در هفته دوم به مصاف ملوان بندرانزلی رفتند که نمایش بسیار ضعیفی را در این بازی داشتند و تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند. هر دو گل استقلال را در این بازی تنها بازیکن موثر این روزهای آبی ها، یعنی رامین رضاییان به ثمر رساند.

پس از ناکامی مقابل شاگردان مازیار زارع، استقلال در اهواز مهمان همنام خوزستانی بود. عملکرد نایب قهرمان فصل گذشته برابر استقلال خوزستان به مراتب افتضاح‌تر از چیزی بود که در مصاف با ملوان شاهد آن بودیم. میزبان با تک گل تیوی بیفوما بر استقلال تهران غلبه کرد تا نخستین شکست نکونام در هفته سوم مسابقات رقم بخورد.

استقلال طی فصل گذشته علی رغم صدرنشینی در هفته های متوالی، قافیه را در بدترین زمان ممکن به رقیب سنتی باخت تا جام به اردوی باشگاه پرسپولیس برود. دوست داران استقلال به دلیل ضعف آشکار در برخی پست ها، با وجود ناراحتی بسیار بخاطر از دست رفتن عنوان قهرمانی، یک فصل دیگر به نکونام فرصت دادند.

جواد-نکونام

دیگر بهانه جویی قابل پذیرش نیست

مدیریت باشگاه بنا به خواست کادر فنی، اسکواد استقلال را برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و چهارم و همین طور در راه بودن لیگ نخبگان آسیا حسابی تقویت کردند و بازیکنان شاخصی را آبی‌پوش کردند. رامین رضاییان، گائل کاکوتا، دیدیه اندونگ و سامان فلاح در نقل و انتقالات تابستانی به عضویت استقلال درآمدند تا به این ترتیب بهانه‌ای برای نکونام در فصل جدید وجود نداشته باشد.

با این وجود، تغییری در سبک بازی استقلال طی سه بازی نخست مشاهده نشد و به قول معروف در هنوز روی همان پاشنه سابق می‌چرخد. آبی ها در فصل گذشته دست کم از ساختار دفاعی خوبی بهره مند بودند و به سختی گل دریافت می‌کردند اما حالا همین نقطه قوت آن‌ها نیز وجود خارجی ندارد. دروازه حسین حسینی در فصل جدید و طی تنها ۳ بازی، ۴ گل مرتبه باز شده است.

بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که نکونام یک مربی تک‌بُعدی محسوب می شود که قادر به ارائه فوتبال تهاجمی نیست. اکثر هواداران استقلال در فضای مجازی نسبت به تفکرات سرمربی وقت استقلال معترض هستند و خواستار ارائه سبک هجومی از سوی تیم مورد علاقه خود هستند.

استقلال-ملوان

مجتبی انصافی در گفت و گوی اخیر خود با گسترش نیوز در این راستا بیان کرد: «عملکرد فنی جواد نکونام در فصل جدید نسبت به فصل قبل باید بهبود پیدا می‌کرد که متاسفانه در ۳ بازی نخست شاهد چنین موضوعی نبودیم. روند کلی استقلال به نحوی است که دیگر جای هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای برای سرمربی تیم باقی نمانده است. تیم فعلی با نظر مستقیم کادرفنی بسته شد و تک تک خریدها نیز مطابق نظر شخص سرمربی انجام گرفت.»

مدافع اسبق استقلال در ادامه گفت: « تاکتیک مورد نظر جواد نکونام، بزرگ ترین نقطه ضعف استقلال محسوب می شود. همگان نسبت به سبک بازی مورد علاقه نکونام و پیش زمینه او آگاهی کامل دارند. او همواره سبک تدافعی را مدنظر دارد و قصد دارد با استفاده از ساختار دفاعی مستحکم به اهداف خود دست پیدا کند. نکونام با توجه به داشته هایش باید سبک فوتبال استقلال را تغییر دهد و رو به بازی هجومی و پرس از جلو بیاورد.»

انصاری-فرد

نکونام مهاجم مورد نظرش را پیدا کرد

درهرصورت و با توجه به موضع گیری اخیر مدیریت باشگاه استقلال، نکونام به نوعی در این تیم ابقا شده و حالا خواسته های جدیدی را مطرح کرده است. با توجه به عملکرد ضعیف مهاجمان هدف استقلال در هفته های اخیر و ضعفی که در این پست مشاهده می شود، خرید یک بازیکن جدید قطعی به نظر می رسد. به همین منظور، چندین گزینه مطرح از سوی کادر فنی معرفی شده است که نام یک بازیکن باتجربه بیش از بقیه شنیده می شود.

شنیده های ما حکایت از آن دارد که مهاجم اسبق پرسپولیس در رادار باشگاه استقلال قرار دارد و مذاکرات اولیه نیز با این بازیکن صورت گرفته است. جواد نکونام شخصا با کریم انصاری‌ فرد برای حضور در استقلال تماس گرفته و از وی درخواست کمک کرده است. گفته می شود که خود بازیکن نیز تمایل بالایی برای این انتقال دارد و با توجه به رفاقت دیرینه کریم با سرمربی آبی ها، روند آبی پوش شدن او سریع‌تر رخ خواهد داد.

مطابق ادعای ترانسفرمارکت، انصاری‌ فرد در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می شود و تگ قیمتی ۴۵۰ هزار یورویی دارد. این بازیکن ۳۴ ساله سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد اما با این حال، عمده فعالیت انصاری فرد در خارج از لیگ ایران بوده و سال‌های طولانی از دوران حرفه‌ای خود را در لیگ‌های دیگر کشور‌ها سپری کرده است.

انصاری-فرد

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

  • امین ارسالی در

    بزرگترین مشکل استقلال مربی هست باید نکون ام رو بندازن بیرون این شخص با تفکرات کی‌ روش تیم رو اداره می کنه و تجربه کی‌روش ر و نداره خسته شدیم از بازی بی روح و استرس ی و خسته کننده ، تنها چیزی که در تیم نمی بینیم تاکتیک هستش هیچ برنامه ای برای با زی در زمین ندارند هر بازیکن خارجی که برا ی تیم خوب کار میکنه و اخراج میکنه و به ج اش بازیکن درپیتی رو نگه میداره بازیکن نم ی خواهیم نکونام رو اخراج کنید اگه این اس تقلالی واقعی بود وقتی میدید کاری نمی تون ه بکنه خودش کنار می رفت لطفا هنگام رفتنش یک پیرهن سفید بگیرید و لباس سیاه رو از تنش در بیارید شاید از عزا در بیاد بیرون

  • علی صنایع عباسی ارسالی در

    آقا جواد بهتر از هر کس دیگه ای این تیم و میشناسه و می‌ تونه با گزینه ای که انتخا ب کرده استقلال رویایی رو دوباره روبه جلو حرکت بده لطفآ هوادارای باشگاه بزرگ تاج آسیا صبور باشن و با هوش نباید اشتباه که بعضی از تماشگرنمادارن باتیم ما انجام مید ن و انجام بدن ناصر خان حجازی رو لطفآ یاد تون نره همین تماشاگرنما اون سالی که ناصر خان بازی رو به سایپا باخت بیاد بیارید ب ا از دست دادن نکونام هیچ چیز درست نمی شو د

    • ابراهیم ارسالی در

      هر اشغال لنگی بدبخت فاسد در رابطه استقلا ل نطر میده..چقدر قهرمانی آلوده فاسد لنگ دوست داره

  • ناشناس ارسالی در

    بازیکن گلزنی است

  • shahrukh"" Kekha ارسالی در

    با سلام به دوستداران تاج کبیر امیدوارم ک ه باز دوران خوش گذشته به باشگاه استقلال رو کنه به نظر این حقیر که از سال ۱۳۶۸ زم انی که شاهین بیانی کاپیتان استقلال بود ع اشق و مشتاق مکتب پهلوانی و منش مردانه با شگاه استقلال شدم حال آقای نیکونام خیلی ب رای استقلال و فوتبال ایران زحمت کشیده ول ی وتبال حرفه‌ای اصلاً این چیزا را قبول ن می‌کند در این برهه اصلاً نیکونام نباید م سئولیت نی باشگاه استقلال را قبول می‌کرد اگر احساساتی رفتار نمی‌کرد حرفه‌ای عملگ را بود از گاه‌های و لیگ‌های سطح پایین شر وع می‌کرد بعد از چندین سال و کسب تجربه ب ه پختگی کامل می‌رسید آن وقت ر استقلال شر وع می‌کرد که لان هم خود و حیثیت فوتسالیش را خراب می‌کند و هم باشگاه استقلال لطمه می‌خورد فعلاً یچ بهانه‌ای کادر فنی برای نتایج ضعیف اوایل لیگ امسال ندارد همه با هم باید از مدیریت و هیئت مدیره تا من هو ادار مخصوصاً پیشکسوتان محبوب اسطوره‌های نازنین باشگاه باید پیش قدم باشند همه گو نه از کادر فنی مخصوصاً از نکونام حمایت ک امل بکنیم ضمناً سال گذشته در هفته سوم هم نتیجه ضعیفی نکونام با استقلال گرفت بعد از آن نتیجه همه حمایت کردند که تیم آمد گ ر آن مشکلات هفته آخر نبود قهرمان می‌شدو کادر فنی علی الخصوص نکونام باید دست از پ یگیری نتایج و کار بیرون زمین رقبا و دنبا ل حاشیه بودن به قول دوربینشان را باید خا موش کنند کل انرژی و فکر و ذکر خود را معط وف تیم خود و نتایج خوب آن بکنند تا موفق بشند در غیر این صورت به نیم فصل نرسیده آ درس در ورودی باشگاه را به آقایان مدیران هلدینگ نشان خواهند داد

  • علی ارسالی در

    کریم انصاریفرد فکر کنم دیگه فوتبالش تمام شده شما به فکر یک مهاجم شش دانگ‌باشید و
    یک هافبک خوب که بتوانند مهاجم را تغذیه کند مثل مجتبی جباری دیگه ما در استقلال ندیدیم

  • ناشناس ارسالی در

    مشکل استقلال مربیاست نه بازیکن.پس ه چه ز ودتر مربی را تغییر دهید.

  • حمید ارسالی در

    انصاری فرد اصلا گزینه مناسبی برای استقلا ل نیست،باز در خرید اشتباهها،داره شکل میگ یره،قدر بازیکنهای خوب را نداستید،حالا دن بال انصاری فرد سی جهت ساله را برید،متاسف باید شد از ای خریدهای بدر نخور،

  • حسام ارسالی در

    یعنی باید ***به سلیقه انتخاب مهاجم نکونا م
    حال آدم بهم میخوره از این انتخ اب بازیکنش
    انصاری فر هم شد فوروار د؟!!!!!

  • تج کبیر ارسالی در

    داداش برو رونالدو را هم بگیریم با این سبک بازی قهرمان نمیشیم فقط برو تا دیر نشده

  • ناشناس ارسالی در

    استقلال شده مدرسه پیرمردها. نکونام بخاطر اینکه گندهای خودش رو بپوشانه از بازیکنان ملی سابق استفاده میکنه غافل از اینکه خودش یک مربی بیسواد هست

  • مسعود ارسالی در

    ینی استقلال اینهمه بدبخت شده که دنبال بازیکن از کانون سالمندان میگرده . لعنت به نکونام که استقلال رو به چه روزی انداخته

  • فریدون ارسالی در

    بخدا نکونام مربی نیست،برنامه خاصی نداشته و نداره،هردم بیل مربیگری می‌کنه،فکر مرب یگری نداره،زور ک نیست

  • Farshad ارسالی در

    این همه پول رو بدن به یه بازیکن خارجی خوب خیلی بهتره تا این پیرمرد بی افتخار

  • علی ارسالی در

    لونگی جماعت بدرد اس اس نمیخوره این که دی گه پیر هم هست

  • بیژن ارسالی در

    سقف بودجه هم که فقط برای تیمهای دیگه هستش و سوگولی تاج هر چقدر بخواد میتونه خرج کنه

  • ایمان ارسالی در

    هرکاری که کیسه می‌کنه بکنه فقط جواد چکش باید بمونه .الهی آمین .

  • علی ارسالی در

    انصاری فر ؟؟!!!
    الفااااااااااتحه !!!

  • Hossein ارسالی در

    انصاری‌فرد ، خاک بر سرت نکونام

  • Aki ارسالی در

    متاسفانه با این گزینه ها که معلوم نیست ب رچه مبنایی انتخاب میکنه اقای نکونام راه به جایی نمیبره مگه رمضانی پارسال چکارکرد که بازیکن ها دیگه را اخراج کرد واون رانگ ه داشت حالا هم داره میره سراغ کسی که دری ونان وقبرس سرنخواستن اون دعوادارن وهیچ ت یمی هم بجز تیم رده اخر قبرس اونو نمیخواد وبااین تاکتیک هاوخودخواهی ها داره تیم را نابودمیکنه انگارداره بانیت قبلی تیم را متلاشی میکنه،/

  • ازمردم ارسالی در

    اولاکیسه سقف راترکونده،بلانکو۸۵۰هزاردلار ی باافزایش ۳۵درصدامسال،۳۰۰هزارثبت شده،تا کی کثافتکاری.چطوریه،حکومتیم تیم‌های دیگن

  • ناشناس ارسالی در

    من میگویم کریم انصاری فرد بازیکن خوبیست و در استقلال خوب میدرخشد

  • ازمردم ارسالی در

    تازه انصاری فرقیمت۲.۵میلیونی را۴۵۰هزارمی گن،و به داوری وآفسایدپرسپولیس گیرمیدن،آخ راج لک وپنالتی رانمیبینن اماآفسایدرادیدن .کیسه و ارگان طویلشون کثافت زدن به فوتبا ل.تازه بااینهمه کثافت کاری هیچ ****نمیشن

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام : اتفاقا بنده بسیار موافق با انتقال کریم انصاریفر به استقلال هستم . اصلا بنده در سال‌های اخیر به خود استقلال هم علاقه مند شدم . چرا چون استقلال تیم دوم پرسپولیس است . یعنی هر بازیکن اخراجی پرسپولیس مستقیم به استقلال می‌رود. منهم به همین دلیل به استقلال علاقه پیدا کردم . و تیم کیسه را تیم دوم عشق پولیس می دانم . و دوست دارم .

  • امیر مرادی ارسالی در

    هنوز از ضایعات پرسپولیس استفاده میکنن بب ین پرسپولیس چقد بزرگه که تیم استقلال هنو ز از زباله ها و ضایعات اون استفاده میکنه خاک تو سرت نکومال

  • ناشناس ارسالی در

    مغز ندارین واقعا بابا بازیکن تاپ خارجی کم سن باکیفیت بگیر هرچی پیرپاتاله میاری تو باشگاه ک چی بشه یه مصدوم بدی دیگ کارت تمومه واقعا ک عقل سالم در بدن سالم

  • ناشناس ارسالی در

    درضمن واقعا هوشت ضعیف هسش ک اگ کمی تفکرت خوب بود کاری میشد کرد کارستون
    ا مسالم‌ نمیتونی گند میزنی و دکمه خداحافظی ت رو خودت میزنی و بااین عملکردت جای راهت نمیدن دوتا دستیار باکیفیت کاربلد ب خدمت بگیر یه دسیبرین ب خرج بده هرچند برات مه م نیست فقط لبو دهنی ک میگی عشقه استقلال ولی ب جای شعارکاری کن همه ب اندرکفت بمون ن اگ راهی داشتم ک نفوظ کنم ب باشگاه خدا سر شاهده یه کاری میکردم از اسم باشگاه بت رسن چ برسه بخوان مقابلم قراربگیرن حیف وا قعا حیف یه دلسوز از جون مایه میزاره یه ش عار بده فقط بلده حرفایی قشنگ بزنه ولی در عملکرد زیر صفره امیدوارم عاقلانه تصمیم بگیری وگرن اگ از اسیا نتیجه نگیری از الا ن باید
    بفکر بازنشستگیری بگیری چو ن دیگ خواهانی نداری هرک هرچه کندباخود کن د

  • محمدرضام ارسالی در

    امیدوارم هرچه زودتر کریم بگیره.
    چ ون باشگاه استقلال همیشه بااین ترفند تیم پرسپولیس تحریک میکنه که اون‌بازیکن بخدمت بگیره.به صورتی بازارگرمی میکنه.وتیم پرس پولیس هم گول میخوره.چون این چندسال اخیر همینجوری بوده.آخریش علیپور.🤦🤦امیدوارین ک ریم برای استقلال بشه🙏

  • عباس مافی ارسالی در

    متاسفم که به عرض برسانم دوران اوج آقای ک ریم انصاری فرد خیلی وقته که به پایان رسی ده و در موقعیت کنونی که بدون تیم هم هست قوز بالا قوز، حالا که باید کفش‌ها را آوی زان کند و به پایان سلام ، با یک مبلغ سنگ ین می خواهد آخر عمر فوتبالی خود کلاه سر استقلال گذاشته و بار خودشو ببنده ، آقایا ن مسئول هم که انگار خواب تشریف دارند

  • عبدا... ارسالی در

    فکر نکنم کریم انصاری‌فرد مشکل استقلال را حل کند باید دنبال یک مهاجم جوانتر وحرفه ای باشند

  • حمید ارسالی در

    چه عجب ماشین گل زنی گفتید اگر عدالت را ب ین لنگ واستقلال رعایت کنید ممنون میشم

  • ناشناس ارسالی در

    بازیکن 34,,سال باز هزینه از طرف نکونام د ر استقلال باز استقلال پنجم می شود

  • محسن ارسالی در

    خیلی بی خود میکنند . کریم انصاری فرد بدر چی میخوره مگه خانه سالمندان است . انصار ی فرد مگه بازیش رو تو تیم ملی ندیدی بیشت ر به دفاع تیم حریف میخورد تا مهاجم خودمو ن. اصلا ما مهاجم اینطور نمی‌خواهیم.استقل ال با مهاجم مثل کریم میخواد تو آسیا به گ ل برسه؟ یه رمضانی دیگه اضافه کنید. بخدا نمی‌دانیم دست‌اندرکاران استقلال مغز چی خ وردن

  • مسلم نوغانی ارسالی در

    مسئواین بی کفایت استقلال از سبک تذافعی و اعصاب خوردکن. نکونام (دستیار کی‌روش) خبر نداشتن. بعد با اون تمدید کردن ؟

  • حمید ارسالی در

    درحالیکه تیم‌های متمول عربستان سعودي و دیگر تیم‌های حوزه خلیج‌فارس با بازیکنان بزرگ دنیا پای به لیگ نخبگان گذاشته‌اند فدراسیون فوتبال کشورمان با قانون من‌درآوردی سقف قرارداد سعی در تضعیف‌تر کردن استقلال و پرسپولیس در این آوردگاه بین‌المللی دارند
    نکونام درشرایطی تمرینات پیش‌فصل رو شروع کرده است که بازیکنان جدید رو دراختیار نداشته و با نبود وی‌آر و تلاش‌های سرمربي فولاد و مدیریت آن جوی ناآرامی باعث شکست استقلال نکونام شدند
    پیشکسوتان استقلال برخلاف پیشکسوتان پرسپولیس با مصاحبه‌های تند به دامن زدن مشکلات استقلال نقش پررنگی دارند
    پیشکسوتان استقلال بجای اینکه با گلمحمدی و نصیرزاده برخورد کنند به تخریب استقلال مشغول هستند پرسپولیس با بودن وی‌آر ۲امتیاز گرفته بود تااینکه باوجود وی‌آر با ناداوری فولاد را شکست دادند
    پرسپولیس مقابل تراکتورسازي با درخشش گلرشان از شکست سنگین گریخته و با یک موقعیت گل بازی رو تساوی کرده بود هرگز توسط پیشکسوتان خود تخریب نشده است
    پیشکسوتان استقلال باید برای ناعدالتی و تبعیضات فدراسیون فوتبال علیه استقلال مصاحبه‌ای کنند نه اینکه به سرمربي تيم ناجوانمردانه بتازند
    اگر سال گذشته به ناداوری‌ها برعلیه استقلال اعتراض و مصاحبه‌ای می‌کردند ۱۰۰درصد استقلال قهرمانی‌اش مسجل بود اما متاسفانه سکوت شان باعث شده بود که پرسپولیس ۸گل آفساید ۱۰۰درصد زده بود و توپی رو که بیرانوند از تور پرسپولیس درآوردند را داوران نتایج رو بسود پرسپولیس تغییر داده‌اند

  • Ali ارسالی در

    انصاری فر دیگه عمر فوتبالش تموم شده .است قلال باید به فکر خرید یک یا دو بازیکن خا رجی تراز اول باشه

  • ناشناس ارسالی در

    آخه چرا انصاری فرد سنش بالاست واقعا دارن استقلال رو نابود میکنن

  • شهاب ارسالی در

    ۴۵۰ هزار یورو بخاطر کریم انصاریفرد بابا اینو رد کنید بره

  • ابیت ارسالی در

    استقلال به یک مهاجم تمام کننده و پا به توپ عالی احتیاج دارد ماننده مامه تیام که از شم گلزنی بالایی برخوردار بود کریم مهاجم فرصت طلبی است ولی فکر نکنم به درد استقلال بخورد چون به تمام خواسته هاش در فوتبال رسیده از تیم ملی جام جهانی و گلزنی و همچنین از لحاظ مالی

  • ممد ارسالی در

    مهاجم ۳۵ ساله طنزه دیگه نه،خدایی امسالم خودتون نرید آسیا بخدا فقط حریف تمرینی عر با میشید،نکنید با روح و روان هوادار بازی نکنید ،کریم پرسپولیسی‌ها اگه خوب بود لن گ زودتر دست بکار میشد

  • امید ارسالی در

    باتمام احترام به آقای جواد نکونام باید بگویم امباپه و نیمار و مسی هم به استقلال بیاد باید دسیار تراز اول خارجی بگیره اول که بازی گرفتن درست از بازیکنان رو بلد باشه و چند تا تاتیک خوب هجومی به عنوان پلان بی و سی در زمین بتونه پیاده کنه وگرنه با این تاکیک بزن زیرش به هیجا نمیرسه استقلال همین الان استعفا بده با این تاتیک مزخرف

  • فیروز ارسالی در

    اگه کریم انصاری فر خوب بود مطمعن باشیدهمون باشگاهای خارجی اونوازادنمی گذاشتن کریم خان یک زمانی خوب بود ولی الان سنش رفته بالا دیگه اون قدرت اولیه را نداره همچی نوشتین ماشین گلزنی به استقلال می اید ماهم فکرکردیم حتما استقلال میخواد مسی را بیاره بابا جمع کنیداین تیترهای اول صفحه تون مسخره ها

  • ناشناس ارسالی در

    بازیکن جوان باید بگیرند نه پا به سن گذاشته

  • سورنا ارسالی در

    چرا همش بازیکنان 30 به بالا فکر کنم امسا ل میانگین سنی استقلال بالای 30 باشه

  • آبی آسمانی ارسالی در

    آخه انصاریفرد۳۴ساله چکارمیتونه بکنه دنبا ل یه فورواردجوان وقوی برای چندسال آینده باشند

  • شش سوراخه ارسالی در

    چرا مسولین هلدینگ امبابه رو واسه چکش نخر یدند؟؟معلومه که اونها عمدا بازیکنای درخو استی نکومال و نمیخرند تا تیم گیسه نتیجه نگیره😂😂😂

  • پویان ارسالی در

    آقای نکونام خدا شفات بده...بدون فورواد بازی کنی بهتره...با این حساب

  • حسن ارسالی در

    اگر قرار باشه انصاری فرد بیاد استقلال به تره که نیاد چون او هیچ وقت مهاجم شش دانگ ی نبوده ، چه برسد به حالا که به سن بازنش ستکی رسیده ، اصلا انتخاب های نکونام بهتر از این نمیشه ، مهاجم باید رزومه داشته ب اشه و و جوان و با انرژی باشه ،

  • ناشناس ارسالی در

    لنگیا از******ما بالانریدشماها 5ساله مد شدید

  • سامی ارسالی در

    آقای نکونام عجیب بازیگری هستی برای اینکه امسال هم نتیجه نگیری همه رو بازی دادی البته مدیرعامل هم باهات بود، نمونش انتخاب یک مربی بی کارنامه به جای خودت بود تا هواداران بگن نه بابا همین بهتره اینهم از انتخاب دستیار خارجی توهمی ات و حالا هم جذب بازیکنی که فوتبالش تمام شده
    برو خودتو سیاه کن بیچاره هواداری که گول حرف های تو رو خورد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها