|
کدخبر: 334382

رسمی | سعید مهری به پرسپولیس پیوست + عکس

سعید مهری پس از انجام مذاکراتی نسبتا طولانی، سرانجام با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسید و به عضویت این باشگاه درآمد. سرخپوش شدن ستاره سابق استقلال می تواند جنجال های زیادی را در فضای مجازی به پا کند.

فوتبال رسمی | سعید مهری به پرسپولیس پیوست + عکس

سعید مهری پس از مذاکراتی نسبتاً طولانی، در نهایت با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی دست یافت و به جمع این باشگاه پیوست. پیوستن ستاره سابق استقلال به تیم سرخپوشان می‌تواند جنجال‌های زیادی را در فضای مجازی به وجود آورد. قرارداد سعید مهری امضا شد و این بازیکن به پرسپولیس پیوست.

پرسپولیس در جدیدترین خرید خود قصد انتقال سعید مهری به جمع سرخپوشان را دارد و برای نهایی شدن این انتقال بحث برانگیز، هافبک سابق استقلال وارد باشگاه پرسپولیس شد.

هافبک سابق باشگاه استقلال برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد با پرسپولیس وارد ساختمان این باشگاه شد. از هفته گذشته بود که زمزمه‌های حضور سعید مهری در پرسپولیس شکل گرفت و برای این منظور این باشگاه نام سینا اسدبیگی را در لیست خروج قرار داد. حال در شرایطی که هنوز پرسپولیس با اسدبیگی برای جدایی به توافق نرسیده، بازیکن سابق استقلال برای برگزاری جلسه نهایی با سرخپوشان وارد محل باشگاه شده است.

سعید مهری که اهل میانه آذربایجان شرقی است فوتبال خود را در ماشین سازی شروع کرد و بعد از سه فصل راهی تراکتور شد. او بعد از انجام ۳۸ بازی برای تراکتور راهی استقلال شد.

مهری-پرسپولیس

مهری-پرسپولیس

این اولین تصویری است که از حضور سعید مهری در جلوی درب ساختمان باشگاه پرسپولیس منتشر شده است. اتفاقی که فصل گذشته مسعود ریگی هم به این شکل رقم زد و اکنون باید دید با حضور دو هافبک سابقا استقلالی در جمع سرخپوشان شرایط به چه شکل خواهد بود.

مهری که چهار فصل در استقلال حضور داشت، سال گذشته بعد از حواشی مربوط به سقف قرارداد و بستن قرارداد ۱۶۰ میلیون تومانی با این باشگاه سرانجام قراردادش را با آبی‌ها فسخ کرد و راهی آپوئل قبرس شد. این هافبک در استقلال با فرهاد مجیدی، ساپینتو و جواد نکونام کار کرد و فصل گذشته در قبرس دوباره شاگرد ریکاردو ساپینتو شد.

حالا سعید مهری در این فصل با یک انتقال جنجالی و قرمزپوش شدن به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت. انتقالی که با اختلاف نظرهایی میان هواداران پرسپولیس در مورد او همراه بوده است.

سعید-مهری

جزئیات توافق پرسپولیس با هافبک سابق استقلال!

باشگاه پرسپولیس در همه زمینه‌ها با سعید مهری هافبک سابق استقلال به توافق رسیده است. پرسپولیس بعد از جذب مهاجم خارجی خود حالا به دنبال نهایی کردن انتقال سعید مهری هافبک سابق استقلال است.

پرسپولیس برای جذب مهری یا باید مجوز رفتن اورونوف به لیست زیر ۲۵ ساله‌ها را بگیرد و یا اینکه یک بازیکن را از لیست خارج کند.

مهری و باشگاه پرسپولیس بر سر همه جزئیات به توافق رسیدند و به محض خالی شدن لیست باشگاه پرسپولیس از این بازیکن رونمایی خواهد کرد.

قرارداد مهری دو ساله خواهد بود که قابلیت تمدید برای سال سوم هم وجود دارد. همچنین مبلغ قرارداد مهری برای سال اول چیزی در حدود ۲۰ میلیارد خواهد بود.

منبع: ورزش3
  • حسین ارسالی در

    افرین بر درویش

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها