|
کدخبر: 334391

استقلال با آقای گل توافق کرد

با توجه به ماندگاری نکونام در استقلال، حالا مدیریت باشگاه قصد دارد بازیکنان مدنظر آقای سرمربی را جذب کند. نکونام از هلدینگ طلب یک فوروارد شش دانگ و با تجربه کرده است و حالا نام ستاره سابق پرسپولیس بیش از هر اسمی به گوش می رسد.

فوتبال استقلال با آقای گل توافق کرد

جواد نکونام پس از کش و قوس های فراوان و حواشی گاه و بیگاه، در سمت خود ابقا شد. او بعد از این اتفاق از مدیران باشگاه خواسته تا سریعا یک مهاجم زهردار و مجرب را به خدمت بگیرند.

کریم انصاری فرد گزینه نهایی نکونام است و حالا مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا رضایت این بازیکن را به هر نحو جلب کنند. انصاری فرد طبق ادعای ترانسفرمارکت، بازیکن آزاد است و می تواند با قیمتی مناسب راهی تهران شود. کریم سابقه آقای گلی در لیگ برتر ایران را در کارنامه خود دارد و دو مرتبه این عنوان را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید:

من عاشق استقلال هستم

حالا به نظر می رسد یاغی بعدی این فصل لیگ برتر پس از رامین رضاییان و سعید مهری، کریم انصاری فرد خواهد بود. کریم تمایل خوبی برای این انتقال دارد و در مذاکرات اولیه خود به توافقات ابتدایی نیز دست پیدا کرده است. شنیده های گسترش نیوز حکایت از آن دارد که کریم به صورت تلفنی چراغ سبز را به نکونام نشان داده و به این نحو توپ را به زمین آبی ها انداخته است.

انصاری-فرد

سعید مهری بازیکن سابق تیم استقلال مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و به نظر می رسد با این تیم به توافق رسیده است. با پیوستن سعید مهری می توان گفت او دومین یاغی در نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم خواهد بود.

پیش از سعید مهری، رامین رضاییان که سابقه بازی در تیم پرسپولیس را دارد دیگر بازیکنی بود که لقب یاغی را به خود اختصاص داد و به تیم استقلال پیوست. اما به نظر می رسد سعید مهری آخرین یاغی در لیگ بیست و چهارم نیست و بازیکن دیگری نیز صاحب این لقب خواهد شد. نزدیکان جواد نکونام سرمربی استقلال مدعی هستند با حذف آلمدین زیلیکیچ از لیست این تیم، کریم انصاری فرد، بازیکن فصل گذشته آریس سالونیکی یونان که سابقه پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس را دارد به لیست آبی پوشان اضافه خواهد شد.

پیش از این گفته می شد با حذف زیلیکیچ یک بازیکن بین منتظر محمد، کوین یامگا و یا تورس به لیست استقلال اضافه خواهند شد اما شنیده می شود تصمیم جواد نکونام، جذب کریم انصاری فرد، مهاجم اردبیلی و سابق تیم ملی کشورمان است.

ادموند-اختر

ادموند اختر: متاسفانه استقلال صاحب ندارد

ادموند اختر مهاجم اسبق استقلال گفت: همان کارهایی که نکونام فصل قبل می کرد را ژاوی فقط یک بار انجام داد و او را برکنار کردند.

ادموند اختر در مورد ماجراهای اخیر باشگاه استقلال گفت: این اتفاقات از بی صاحبی استقلال است. باشگاه بزرگ در ایران استقلال و پرسپولیس هستند، این ۲ تیم آدم های بزرگ می خواهد و باید تصمیمات بزرگ بگیرند چون دل هواداران به این ۲ تیم خوش است.

او ادامه داد: واقعا نکونام چگونه می خواهد با این مدیریت کار کند؟ قول می دهم ۵ روز نمی توانند همدیگر را تحمل کنند. یادتان باشد همان کارهایی که نکونام فصل قبل می کرد را ژاوی فقط یک بار انجام داد و او را برکنار کردند. او فقط گفت بارسلونا شرایط رقابت با رئال مادرید را ندارد و مدیران باشگاه سریع واکنش نشان دادند. نکونام ۸ ماه یه بند در مورد خطیر صحبت کرد ولی جوابی نگرفت و همین مساله باعث اتفاقات امسال شد.   

اختر در مورد وضعیت رییس هیات مدیره استقلال هم گفت: آقای شهریاری در فضای برزگی استقلال قرار ندارد و دارد با احساسات هواداران بازی می کند. نمی دانم در مورد این شرایط چه می توان گفت و فقط می توانم بگویم این وضعیت ناراحت کننده است.

او در پایان گفت: انتظارات از نکونام بالا است، قبول دارم استقلال در ۳ هفته خوب نبوده ولی بعد از ۳ بازی نباید تغییر کند. با شرایطی که این تیم دارد فقط شانس و اقبال می تواند استقلال را موفق کند.

جواد-نکونام

  • علی ارسالی در

    خاک بر سرش این غیرت ندارد بذار هرجا میخو اد بره

  • ناشناس ارسالی در

    باقی فقط رامین رضاییان

  • تاج بزرگ ارسالی در

    یعنی کریم میتونه یه مهاجم گلزن باشه ؟؟؟؟ ؟؟

  • سید ارسالی در

    شهریاری در حد استقلال نیست اخراج کنید نا کارآمد را

  • کی3عروس العینه ارسالی در

    اون یک بردویک تساوی هم هدیه ی داوران بود که به کمک وار به تیم عروس خانوم کیسه دا دن وگرنه مقابل ملوان هم باخته بود بدجوره م باخته بود ولی بازم پنالتی معیشتی کمک ح ال کیسه شد راستی میگن چکش جادوگر خودش رو عوض کرده

  • کامی ارسالی در

    آقای نكونام، بعد ايشان‌ چندسالشونه مگراس تقلال سرای سالمندان است البته باپوزش ازا ين قشر!!!

  • محمد راد ارسالی در

    با درود میخواستم علت نوشتن این کزارش یا مقاله را بدانم شما با تیم استقلال مشکل دارید یا با مربی آنها جملات تکراری و ابراز کینه وتنفر بصورتیکه من خواننده فکر میکنم تمام تنفر وکینه ای که صد ها نفر جمعا" می‌تواند داشته باشند شما یک نفر در این فضای بی صاحب در خود جمع کرده ویکجا نثار آقای نکونام کرده و در نهایت هنوز عقده در سینه دارید متاسف هستم برای شما و امثال شما چقدر خوب بود شرم می‌کردید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها