|
کدخبر: 334413

جواهر قرمز در راه استقلال

علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، تأکید کرده است که اعضای هیئت مدیره نباید تنها بر اساس مصاحبه جواد نکونام وضعیت او را بررسی کنند و باید مصلحت تیم را در نظر بگیرند. به نظر می‌رسد این توصیه در تصمیم‌گیری برای ادامه همکاری با سرمربی استقلال تأثیرگذار بوده است. پس از این توافق که به تأخیر افتاده، استقلال اکنون به دنبال اهداف خود است و یکی از گزینه‌های اصلی آن‌ها، ستاره سابق باشگاه تراکتور، کریم انصاری‌فرد است که به نظر می‌رسد به عقد قرارداد با استقلال نزدیک شده است.

فوتبال جواهر قرمز در راه استقلال

زمانی که جواد نکونام پس از مدتی سکوت اجباری، به انتقاد از فرشید سمیعی و احمد شهریاری پرداخت، به نظر می‌رسید که به پایان همکاری‌اش با استقلال نزدیک شده است. افرادی که با روحیات شهریاری آشنا بودند، بر این باور بودند که او حتماً به مصاحبه سرمربی استقلال واکنش نشان خواهد داد و احتمالاً حکم اخراج او را صادر خواهد کرد. اما در شرایطی که پس از بازی استقلال و استقلال خوزستان به دلیل عملکرد ضعیف آبی‌پوشان، بحث برکناری جواد نکونام داغ شده بود و باشگاه با مربیانی همچون فرهاد مجیدی، بیلیتسا، کواچ، ساپینتو و پتف در حال مذاکره بود، ناگهان هلدینگ خلیج فارس تصمیم به ادامه همکاری با جواد نکونام گرفت.

این آتش بس برای خیلی ها عجیب بود و کمتر کسی تصور می کرد هیات مدیره استقلال وسط مذاکره با گزینه های خارجی و بلیت و ویزا فرستادن برای برخی گزینه ها حکم به ابقای نکونام بدهد اما بررسی ها نشان می دهد دستور از هلدینگ خلیج فارس به هیات مدیره داده شد.

اگر هلدینگ هم می خواست جواب حمله نکونام را با حمله بدهد، جنگ داخلی در استقلال تبدیل به یک بحران می شد اما صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک باشگاه استقلال است، به توصیه علی عسگری که گفته بود در بررسی عملکرد جواد نکونام، مصاحبه او ملاک و معیار قرار نگیرد و مصلحت تیم در درجه اول باشد، جنگ داخلی را با یک تصمیم غیرمنتظره تمام کرد.

عسگری

تقریبا حتی خود نکونام و نزدیکانش هم به این باور رسیده بودند که سرمربی استقلال برکنار می شود اما هلدینگ جواب «های» را با «هوی» نداد و با توجه به در پیش بودن بازی های حساس و سرنوشت ساز استقلال مقابل الغرافه قطر و پرسپولیس، تصمیم گرفت همچنان با جواد نکونام ادامه بدهد و در تکمیل این تصمیم، امروز احمد شهریاری به اتفاق مصطفی کارخانه تنها عضو صددرصد ورزشی هیات مدیره باشگاه استقلال به محل تمرین شاگردان جواد نکونام رفت تا هواداران استقلال پس از چند روز تنش و تشنج، چند عکس لبخند دار ببینند و اندکی به آینده خوشبین شوند.

هرچند به نظر می رسد باتوجه به خلق و خوی جواد نکونام و کم تجربگی فرشید سمیعی در مدیریت و ناآشنایی او و برخی اعضای هیات مدیره با فوتبال، اگر ترکیب هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی مجموعه آبی همین باشد که الان هست و اصلاح و تقویت نشود، باز هم در آینده اختلاف پیش می آید و شاید درگیری بعدی منجر به برکناری فرشید سمیعی یا جواد نکونام و شاید هم برکناری هر دو شود اما هلدینگ خلیج فارس این بار را با پرهیز از مقابله به مثل با جواد نکونام، به جنگ داخلی پایان داد و حتی موقت، بحران را مغلوبه کرد.

جواد-نکونام

منبع: خبر ورزشی
  • روح اله ارسالی در

    خاک بر سر نکونام و بازیکن گرفتنش

  • سامی ارسالی در

    استقلال را کردی مدرسه پیر مردها برو سراغ یک جوان خوب در ضمن دستیار خارجی بادت نره

  • ناشناس ارسالی در

    اگرقراره انصاری فربیادچرادنبال بازیکن با کیفت تری مثل اسدی نیستن که هم شن وسال او کمترهم باانگیزه تراست یاگزینه بهترازهردو که بتونن درجام باشگاهای اسیابه دادتیم وک مک تیم باشه نه یک بازیکنی که ۳۴سال سن وه یچ انگیزی برای ادامه فوتبال داره روبخره ویکی مثل محمدعراقی روکناربزاره لااقل بجا ی اینگه این دوروبگیره یامگاروبرداره که ت واین چندسال کمک حال وعصای دست استقلال بو دواقعاازتصمیمهای مدیران باشگه درتعجب وحی رتیم مربی چراهمچین درخواستی بابت این دوب ازیکن داده تاسف بایدخورد

  • مرتضی ارسالی در

    زنده باد هلدینگ زنده باد نکونام زنده باد استقلال کریم انصاری فرد هم بیاد این روز ها از ذهن هوادار پاک میشه ومیرن برای موف قیت در لیگ حذفی آسیا.

  • امیر ارسالی در

    ب هیچ وجه صحت نداشت. فقط و فقط فیلمشون بود.برا پیش بردن اهدافشون. فسخ ها و پیش بردن تخلفاتشون در سکوت. حواس پرت کردن هم خودش ی شیوه اس.

  • بهزاد ارسالی در

    بی خیال بازیکن بدرد نخور استقلال نیارین. بزارعلی علیپور الکی شایعه کنید استقلال ب هش پیشنهاد داد بعدپیروزی تاجریان شنیدسری ع رفت باکلی پول با علیپور قرارداد نوشت.ب عد چندتا بازی تازه فهمیدم چه اشتباه بزرگ ی کردن چه؟خوردن که کلی پول بابتش قرار بد ن

  • Khody ارسالی در

    به نظرم بهترین کار همین بود، متاسفانه ، نفرات هلدینگ علی رغم تلاشی که برای بهتر شدن وضعیت تیم دارن ولی غیر فوتبالی هستن، و این خودش یه مشگل بزرگ هست، انتخاب باز یکن خارجی بدون نظر مربی بسیار کار غیر حر فه ای هست، و باید این گروه وقتی مربی رو انتخاب کرده زمان بده ، و فشارو از روی مر بی برداره، هوادارمون هم باید حوصله کنند و آراکش خودشون و حفظ کنند، می‌دونیم که ت یم خوب بازی نمی کنه ولی باید اجازه بدیم مربی تیمش و آروم آروم آماده کنه، لطفا صب ور باشیم و به تیم و مربیمون اعتماد کنیم ، و دشمن شاد کن نباشیم ، درود به استقلال که عشق و نفس همه ماست ، تو خون ماست اسم بزرگ و ارزشمند استقلال ، به امید روزهای آبی 💙💙💙💙🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💙💙💙💙

  • اس اس ارسالی در

    درود بر جناب علی عسگری استقلالی عزیز ما هواداران استقلال از ابر مرد هلدینک و است قلال صمیمانه تشکر میکنیم بخاطر بزرگیش و خریدهای خوبش انشالاه اقای عسکری دور بعد ریاست جمهوری شرکت کنند ما هوادارا سرا پا ازش حمایت میکنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها