|
کدخبر: 334572

کاکوتا خیال استقلال را راحت کرد

شواهد نشان می دهد که کاکوتا، ستاره کنگویی تیم استقلال، برای بازی مهم لیگ نخبگان مشکلی نداشته باشد و می تواند برای آبی ها با آمادگی کامل به میدان برود.

فوتبال کاکوتا خیال استقلال را راحت کرد

رسانه‌های کنگو پس از مسابقه تیم ملی این کشور با اتیوپی، با انتشار کاریکاتوری غیرمعمول، به انتقاد از گائل کاکوتا پرداختند. روز دوشنبه و در جریان مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا، تیم ملی کنگو که گائل کاکوتا ستاره تیم استقلال را در ترکیب خود دارد، مقابل میزبان خود اتیوپی به پیروزی رسید.

با این حال گائل کاکوتا ستاره استقلال در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت و در ابتدای نیمه دوم، از زمین بازی به بیرون رفت.

این نمایش، با انتقاد شدید هواداران فوتبال کنگو و رسانه‌های این کشور همراه بود و یکی از رسانه‌های کنگویی با به تصویر کشیدن کاریکاتوری عجیب و توهین‌آمیز، در مورد انتقال کاکوتا به لیگ ایران واکنش نشان داد.

کاریکاتور-کاکوتا

پیام کاکوتا به استقلالی‌ها

به نظر می رسد کاکوتا ستاره کنگویی استقلال، مشکلی برای بازی حساس لیگ نخبگان نخواهد داشت.

وقفه مسابقات باشگاهی برای فیفا دی شب گذشته رسما به پایان رسید تا رقابت‌های تیم‌ها در لیگ‌های مختلف از سر گرفته شود.

در این میان یکی از نگرانی‌های کادرفنی استقلال، وضعیت ملی پوشان این تیم است. البته که در ترکیب تیم ملی دو نماینده آبی پوشان حتی یک دقیقه هم به میدان نرفتند اما گائل کاکوتا خرید این فصل تیم برای تیم ملی کنگو دو بازی انجام داد که در بازی دوم مقابل اتیوپی – که با برتری دو گله کشورش هم به پایان رسید – بین دو نیمه تعویض و شایعه آسیب دیدگی وی مطرح شد.

با این حال پس از استعلام مربیان تیم از کاکوتا، این بازیکن اعلام کرد مشکل خاصی ندارد و می‌تواند در تمرینات شرکت کند. کاکوتا قرار است در تمرین تست‌های آمادگی جسمانی را هم بگذراند اما خودش اعتقاد دارد آماده است و شاید این گونه خیال هواداران استقلال هم راحت شود؛ البته پس از تایید نهایی کادرفنی تیم.

کاکوتا-استقلال

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها