|
کدخبر: 334852

پرسپولیس با شاه ماهی به توافق رسید

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با نیانگ به توافقات لازم دست پیدا کرده و حالا باید دو طرف بر سر جزییات قرارداد به توافق برسند. گاریدو از جمله تحسین کنندگان این ستاره گلزن محسوب می شود و به شدت خواهان قرمزپوش شدن امبایه نیانگ است.

فوتبال پرسپولیس با شاه ماهی به توافق رسید

باشگاه پرسپولیس برای جذب یک فوروارد جدید دست به کار شده و حالا در حال نهایی کردن مقدمات ورود یک ستاره خارجی است. نیانگ بار دیگر به لباس سرخ پرسپولیس نزدیک شده و گفته می شود که پیشنهاد آخر درویش برای جذب این بازیکن به مراتب بهتر از پیشنهادات قبلی بوده است.

حالا به نظر می‌رسد بحث جذب مهاجم خارجی توسط باشگاه پرسپولیس به مراحل پایانی خود رسیده است و این باشگاه به زودی از بازیکن جدیدش رونمایی خواهد کرد.

در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس به توافقات لازم با امبایه نیانگ مهاجم خارجی خود دست یافته و این بازیکن به زودی عازم تهران خواهد شد.نیانگ که پیش از این در لیگ‌های معتبری بازی کرده در صورت امضای قرارداد با پرسپولیس به عنوان جدیدترین بازیکن خارجی سرخپوشان معرفی خواهد شد.

همانطور که شب گذشته خبر داده بودیم پرسپولیس توافقات لازم را با این بازیکن به دست آورده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی نیانگ با امضای قرارداد رسمی به سرخ پوشان ملحق خواهد شد.

نیانگ قبل از شروع فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳، گزارش شد که نیانگ با باشگاه‌های انگلیسی آرسنال، اورتون و تاتنهام صحبت هایی انجام داده است و در ۲۷ آگوست ۲۰۱۲، تایید شد که نیانگ پس از ورود به شهر و صرف شام با نایب رئیس باشگاه، آدریانو گالیانی، در حال مذاکره با باشگاه ایتالیایی میلان است. در روز بعد، این انتقال در وب سایت رسمی میلان تایید شد و امبایه با قراردادی سه ساله البته با مبلغ انتقال نامشخص به این تیم پیوست.

در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۲، در بازی دور پنجم کوپا ایتالیا مقابل رجینا، نیانگ به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. گل دقیقه ۷۰ نیانگ او را به عنوان دومین گلزن جوان تاریخ میلان با ۱۷ سال و ۳۵۰ روز در تاریخ این باشگاه ثبت کرد. نیانگ در تولد ۱۸ سالگی خود قرارداد خود را با میلان تمدید کرد و تا سال ۲۰۱۷ در این باشگاه باقی ماند.

در ژانویه ۲۰۱۴، نیانگ به صورت قرضی به مونپلیه پیوست و برای این تیم ۱۹ بازی انجام داد و ۴ گل به ثمر رساند.

در ژانویه ۲۰۱۵، نیانگ در پنجره نقل و انتقالات برای باقیمانده فصل به باشگاه ایتالیایی جنوا قرض داده شد. او در ۱۴ بازی خود با جنوا ۵ گل به ثمر رساند و پس از مصدومیت به میلان بازگردانده شد.

بازگشت به میلان

زمانیکه میلان در مسابقات پیش فصل آئودی کاپ مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت، نیانگ دچار شکستگی متاتارس شد که باعث شد شروع فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ را از دست بدهد. او با تساوی ۰-۰ مقابل آتالانتا به میدان بازگشت ولی طولی نکشید که اولین گل خود را در سری آ برای میلان به ثمر رساندغ زمانیکه این تیم با پیروزی ۴-۱ در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۵ در سن سیرو از سد سمپدوریا گذشت.

در ژانویه ۲۰۱۶، گزارش شد که میلان پیشنهاد ۱۶ میلیون یورویی باشگاه انگلیسی لسترسیتی برای نیانگ را رد کرده است. درست زمانیکه گل زنی ها و درخشش امبایه نیانگ ادامه داشت، در مارس ۲۰۱۶ دچار سانحه رانندگی شد و تقریباً ۲ ماه از مسابقات آن فصل دور ماند ولی بعد از پشت سر گذاشتن این دوره، در دقایق پایانی مقابل یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا در ۲۱ مه ۲۰۱۶ به عنوان بازیکن تعویضی به میلان بازگشت تا تیمش را برای پیروز شدن یاری دهد.

افشین-پیروانی

اگر تیم‌شان خوب است باید در زمین نشان دهند

افشین پیروانی به وضعیت عجیب ورزشگاه شهر قدس واکنش طعنه‌آمیزی نشان داد.

افشین پیروانی درخصوص بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: از نظر شخصی من فردا با منتخب جهان بازی داریم و فکر می‌کنم از همه تیم‌هایی که الان در آسیا هستند قویتر است حتی از النصر که چند شب پیش بازی آن تیم را دیدم.

سرپرست پرسپولیس افزود:‌ این تیم خیلی ستاره دارد و از حداکثر توانایی و امکاناتشان استفاده کردند که نتیجه بگیرند و حتی چند روز پیش برای سهمیه زیر ۲۳ سالشان رفتند و یک بازیکن برزیلی گرفتند.

پیروانی درخصوص شرایط کیفیت خوب زمین الاهلی گفت: مطمئنا سرمایه‌گذاری خوبی کردند و مطمئنا به دنبال نتیجه گرفتن هستند اینها را می‌گویم که واقعا سطح توقعات پایین‌تر بیاید البته نه فقط برای پرسپولیس. چند ماه دیگر باید در الهلال در ریاض بازی کنیم و فکر می‌کنم مشکل بازی‌های ما با تیم‌های عربستانی نیست و در مقابل تیم‌هایی مثل الغرافه و السد و الریان کار سختی داریم اما ما هم پرسپولیس هستیم و در چند سال گذشته کارهای بزرگی کردیم و ۲ بار به فینال آسیا رسیدیم هرچند که شرایط یک مقدار متفاوت شده ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم که تا با بهترین بازی بهترین نتیجه را بگیریم. راه طولانی داریم و انشاالله به آن نتیجه‌ای که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

خوان-کارلوس-گاریدو

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هواداران الاهلی می‌گویند خیلی راحت پرسپولیس را می‌برند؛ بیان کرد: به پشتوانه بازیکنانی که دارند اینطور می‌گویند. هر پستی در این تیم یا کاپیتان یا بازیکنان بزرگ تیم‌های دیگر را جذب کردند. یک زمانی در قدیم بازیکنان پا به سن گذاشته می‌آوردند اما جدیدا بازیکنان جوان و خوبی می‌آورند که در تیم‌های قبلی‌شان حرف اول را می‌زدند. درنهایت به حرف هیچ اتفاقی نمی‌افتد اگر تیمشان خوب است باید در زمین نشان دهند و ما هم برای نتیجه گرفتن باید روز خوبمان باشد.

پیروانی باتوجه به میزبانی پرسپولیس از پاختاکور در ورزشگاه شهر قدس و اتفاقات تلخی که امروز در این ورزشگاه افتاد گفت: دو موضوع را باید بررسی کنیم یکی این برقی گرفتگی و در خاموشی تمرین کردن است که اینها واقعا جای تاسف دارد و از مسئولیت من و دیگران خارج است و یک موضوع دیگر این است که اگر قرار است بازی را به شهر دیگری ببریم در آنصورت مهمان می‌شویم. خواهشم این است که حداقل این چند روز که وقت دارند کاری کنند کسی را برق نگیرد  و خاموشی پیش نیاید. اتفاق بدتر نیفتد. شنیدم کسی هم تشکر کرده و گفته که خداروشکر اتفاق بدی برای آن دو نفر نیفتاده؛ همین اسم و لفظ برق‌گرفتگی بدترین اتفاق است و حتما نباید کسی بمیرد که بگویم وای چه اتفاق بدی افتاده است. خواهشا به خودمان بیاییم ما کشور ثروتمندی هستیم ما ۸ درصد ثروت دنیا و یک درصد جمعیت دنیا را داریم و خیلی زشت است که شمای نوعی بخواهید این سوال را از من شهروند بپرسید.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها