|
کدخبر: 334961

هلدینگ کام استقلالی ها را شیرین کرد

بر اساس اطلاعات به دست آمده، هلدینگ بزرگ پتروشیمی خلیج فارس در حال بررسی امکان ساخت یک ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه استقلال است.

فوتبال هلدینگ کام استقلالی ها را شیرین کرد

پس از وقوع حوادث ناخوشایند در رابطه با برگزاری مسابقه تیم‌های استقلال و الغرافه قطر، گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه استقلال در گفتگو با مالکان این مجموعه، پیشنهاداتی برای ساخت و راه‌اندازی یک استادیوم اختصاصی مطرح کرده‌اند.

گفته می‌شود مالکان جدید باشگاه استقلال در حال بررسی و تخمین زدن هزینه ساخت یک ورزشگاه اختصاصی ۱۵ تا ۳۰ هزار نفری در فاز اول هستند تا در صورت امکان و تامین بودجه از سوی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس این اتفاق ظرف ماه‌های آینده استارت خورده و کلنگ احداث استادیوم اختصاصی استقلال در یکی از مناطق اطراف تهران بر زمین بخورد.

شب قبل از دیدار تیم‌های الغرافه و استقلال قطعی برق و سوختگی دو تن از کارگران که در آن محدوده مشغول کار بودند باعث انتشار اخبار گسترده‌ای درباره وضعیت بد میزبانی تیم استقلال شد. علاوه بر آن انتشار تصاویر مربوط به ترمیم چمن ورزشگاه شهر قدس در روز قبل از بازی و نیز تاریکی زمین مسابقه در خلال برگزاری دیدار دو تیم از جمله اتفاقاتی بود که موجب شد تا مدیران و مالکان باشگاه استقلال در این باره به فکر جدی بیفتند تا هر طور شده برای استقلال یک استادیوم بسازند.

هلدینگ-خلیج-فارس

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها