|

جواهر استقلال ساز جدایی را کوک کرد

با نزدیک شدن به پایان فیفادی، اخباری ترسناکی برای برخی باشگاه های ایرانی به گوش می رسد که می تواند عواقب بدی را برای سرمربیان این تیم ها به همراه داشته باشد. استقلالی ها در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید هستند، اما وقوع یک اتفاق عجیب می تواند شوک جدیدی را به آبی های پایتخت وارد کند که پیامدهای ناگواری را برایشان در پی داشته باشد.

فوتبال جواهر استقلال ساز جدایی را کوک کرد

بازگشت ستاره فرانسوی-کنگویی به استقلال، انگیزه‌های فراوانی را در میان بازیکنان این تیم ایجاد کرده است. وضعیت سیاسی کشورهای منطقه باعث شده تا تیم‌های لیگ برتر نگرانی‌هایی درباره بازگشت بازیکنان خود از تعطیلات به ایران داشته باشند.

چند روز پیش شایعه شد ممکن است گاریدو سرمربی پرسپولیس به ایران برنگردد که این شایعه خیلی زود از سوی مدیران این باشگاه تکذیب شد.

همین شایعه از روز گذشته در مورد گائل کاکوتا، بازیکن فرانسوی-کنگویی استقلال هم راه افتاده است، بازیکنی که هم اکنون در اردوی تیم ملی کنگو حضور دارد و شایعاتی در مورد عدم بازگشت او به ایران به راه افتاده است.

در حال حاضر هیچکدام از مدیران باشگاه استقلال واکنشی به عدم بازگشت کاکوتا به ایران نشان نداده‌اند و هواداران باشگاه استقلال منتظر پایان فیفا دی هستند تا ببینند آیا این بازیکن به ایران می‌گردد یا نه.

از سوی دیگر، روزبه چشمی که از مشکل تورم پا رنج می‌برد، یک هفته‌ای است که فیزیوتراپی خود را آغاز کرده، اما به طور قطعی دیدار حساس مقابل النصر عربستان را از دست خواهد داد. هرچند بهبودی او آغاز شده، اما هنوز برای بازگشت به میدان آمادگی کافی ندارد و از ترکیب استقلال برای این بازی مهم خارج شده است.

بی تردید انتخاب جانشین برای چشمی کار ساده‌ای نیست و این بازیکن در حساس‌ترین برهه فصل در بازی‌های استقلال غایب خوهد بود.

کاکوتا-استقلال

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 337610

ارسال نظر

 

آخرین اخبار