|

اختصاصی گسترش نیوز؛

رفیق فابریک قایدی به استقلال پیوست

استقلالی ها سرانجام سکاندار جدید خود را شناختند. پیتسو موسیمانه با عقد قراردادی یک ساله به جمع آبی ها پیوست تا آبی ها از بلاتکلیفی سریالی خارج شوند. مسلما مسیر سختی در انتظار موسیمانه است و کسی نمی تواند منکر این موضوع شود. با این وجود، مدیران استقلال دست از حاشیه سازی برنمی دارند و به تازگی یک حاشیه جدید ایجاد کردند تا صبر دوست داران این باشگاه به انتها برسد.

فوتبال رفیق فابریک قایدی به استقلال پیوست

گسترش نیوز - سهیل مافی:‌ جنجال سازی های کادر مدیریتی استقلال طی ماه های گذشته تا به امروز، طرفداران این باشگاه را به ستوه آورده و حجم انتقادات را گسترده کرده است. از ایجاد چالش با سرمربیان وقت تا پیشکسوتان و بازیکنان قدیمی تیم، سلسله حواشی صورت گرفته توسط مدیران باشگاه محسوب می شود.

اخیرا کاپیتان باشگاه استقلال به موجب آنچه که نقد وضع موجود و مخالفت با تصمیمات مدیران باشگاه قلمداده شده، مورد غضب کادر مدیریتی قرار گرفته است. ظاهرا مسئولان باشگاه قصد ندارند که خط بطلانی بر حواشی داخلی بکشند و با انتخاب این مسیر تنها هواداران استقلال ضرر خواهند کرد.

با تصمیم رئیس هیئت مدیره باشگاه، حسینی از حضور در لیست استقلال برای بازی با ذوب آهن محروم شد و این دیدار مهم را از دست داد. آبی های پایتخت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شدند و یک شکست تلخ را تجربه کردند. خالدآبادی و مدافعان استقلال در این بازی نمایش ضعیفی داشتند و هواداران را به کلی مایوس کردند.

حسین حسینی پس از بازی از موضع خود کوتاه نیامد و اعلام کرد که مسیر ناصر حجازی، اسطوره باشگاه استقلال را در پیش خواهد گرفت. با ادامه این روند، مدیران باشگاه از غیبت کاپیتان در بازی با النصر سخن گفتند که این موضوع واکنش سایر بازیکنان استقلال را در پی داشت. بازیکنان استقلال پشت کاپیتان تیمشان درآمدند و حتی قصد اعتصاب داشتند تا اینکه برخی پیشکسوتان باشگاه پا پیش گذاشته و میان طرفین این نزاع داخلی وساطت کردند.

عصر روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، سرپرست تیم فوتبال استقلال و سیدحسین حسینی برگزار شد تا چالش های موجود مورد بررسی قرار گیرد.

سید حسین حسینی در این جلسه با مدیران باشگاه استقلال درباره دغدغه‌ها و مسائل شخصی خود بحث کرد و توضیحاتی درباره اظهارات اخیرش ارائه کرد. سپس مسئولان باشگاه نیز به ابهامات مطرح شده برای این بازیکن پاسخ دادند و راهکارهای خود را برای حل مشکلات دروازه‌بان تیم مورد بحث قرار دادند.

هیئت-مدیره-استقلال

آتش بس در اردوی آبی ها

در پایان این جلسه تصمیم گرفته شد که سید حسین حسینی، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، مانند گذشته، در تمرینات تیم شرکت کرده و همچنان باشگاه استقلال از حضور او در ترکیب خود در بازی‌های داخلی و آسیایی با توجه به نظر کادر فنی بهره‌وری لازم را به‌دست آورد. پس از برطرف شدن مشکلات و رفع سوتفاهم‌های اخیر، سید حسین حسینی فردا همراه با کاروان استقلال به سفر به امارات خواهد رفت.

منصور رشیدی، دروازه بان اسبق آبی های پایتخت در خصوص این حاشیه گفت: «مایه شرمساری است که در استقلال این همه بازیکن به خاطر حق‌گویی‌های مشابه از حضور در تمرینات و در نهایت حضور در تیم استقلال منع و محروم شدند. ظاهرا این اولین بار نبود و ظاهرا آخرین بار هم نیست. من مطمئنم حسینی بی‌دلیل این حرف‌ها را نزده است. قطعاً او اینقدر تجربه دارد که خودش به صورت خصوصی مشکلاتش را با مدیران باشگاه در میان گذاشته باشد اما وقتی دیده کسی حرف او را نمی‌شنود مجبور شده با رسانه‌ها صحبت کند. وقتی او درباره دروازه‌بان و بازیکن بوسنیایی حرف زد ما به یاد صحبت‌ها و مشکلات آقای نکونام افتادیم.»

بازگشت سید می تواند خبر خوبی برای استقلال در آستانه دیدار حساس با النصر باشد و وضعیت روحی تیم را برای این مصاف بهبود ببخشد. آبی های تهرانی سه شنبه اول آبان ماه در چارچوب لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم النصر عربستان خواهند رفت. النصر از ستاره های بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو و سادیو مانه برخوردار است که این موضوع می تواند کار را برای استقلال سخت و پیچیده سازد.

حسین-حسینی

در صورت تمایل به پیگیری اخبار روز ورزشی و آخرین تحولات در فوتبال ایران، سرویس ورزشی پایگاه خبری گسترش نیوز را دنبال کنید.

کدخبر: 338476 سهیل مافی

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین