|
کدخبر: 282674

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی بندرعباس

محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی هرمزگان طی روزهای پنجم تا نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ میزبان دهمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس می‌شود.

این نمایشگاه که طی پنج روز برپا می‌شود، شرایطی را فراهم می‌آورد تا بیش از ۵۰ شرکت از استان‌های مختلف کشور به ارائه توانمندی‌ها و نمایش دستاوردها و محصولات خود بپردازند.

نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس که در اصل یک گردهمایی بزرگ از فعالان صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت مادر در جنوب کشور به شمار می‌رود، به دنبال آن است تا شرایط مطلوبی برای توسعه و رونق کسب‌وکارهای مرتبط با این حوزه ایجاد کند.

شرکت‌هایی از هفت استان‌ تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، یزد، کرمان و هرمزگان و همچنین جزیره زیبای قشم در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

انواع آجرهای نسوز نما، سنگ و سرامیک، درب و پنجره و نمای پیش‌ساخته، درب ضد سرقت، درب ضدحریق، درب اتاقی، لوازم برودتی و سرمایش جهت اسپلیت و سردخانه و تهویه مطبوع، ساندویچ پانل، کانکس، خانه پیش ساخته و درب سردخانه‌ای، قطعات بتنی و سنگ مصنوعی، سازه‌های فلزی، لوله و اتصالات پلی‌پروپیلن، لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، فلاش تانک، مخازن پلی‌اتیلن چندلایه، وان‌های شیلاتی،موانع جاده‌ای، پروفیل آلومینیوم، درب و پنجره و نما، سیم و کابل، تابلو برق، جعبه آتش‌نشانی و درب لیزری، تجهیزات برق و شبکه، سقف‌های شیب‌دار روف تایل و سقف کاذب، دیوارهای بتنی سبک و ساختمانی، هوشمند‌سازی ساختمان مسکونی و هتل‌ها و خانه‌های مدرن، مصالح خاص و عایق‌های ساختمانی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، لوازم و قطعات سرد کننده، شیرآلات بهداشتی، کابینت و سرویس‌های بهداشتی، روکابینتی، اجرای تاسیسات الکتریکی و مکانیکی و تولیدکننده لوله‌های گاز خانگی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

۶۰ درصد شرکت‌های حاضر در دهمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس در حوزه تولید و ۴۰ درصد نیز در حوزه توزیعی و خدماتی فعال هستند.

در این نمایشگاه همچنین برندهای مطرحی از سراسر کشور حضور دارند که از آن جمله می‌توان به نماچین، صنایع سنگ باستان، کالای برق شیروانی (دنا الکتریک، آلتون، ایران الکتریک، سوزوکی و رومان)، آریا بارون توس، گروه صنایع گیتی‌پسند، مبنا برق، شیرآلات برلیان، مجتمع پلاستیک طبرستان، گلسار پلیمر، گوین پلیمر، پمپ کرج، گروه تولیدی لوله سبز آسیا و... اشاره کرد.

علاقمندان به بازدید از دهمین نمایشگاه تخصصی جامع صنعت ساختمان بندرعباس می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای پنجم تا نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ به محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی هرمزگان مراجعه کنند.

نمایشگاه-صنعت-ساختمان

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها