|
کدخبر: 333267

سوکول سیکالشی مهاجم تازه تراکتور | ماجرای ادعای رسانه ترکیه ای چیست؟

سوکول سیکالشی مهاجم آلبانیایی است که بر اساس ادعای یک رسانه ترکیه‌ای این مهاجم با تیم تراکتور به توافق رسیده است.

ورزش سوکول سیکالشی مهاجم تازه تراکتور |  ماجرای ادعای رسانه ترکیه ای چیست؟

سوکول سیکالشی مهاجم آلبانیانیی است که تراکتور به دنبال جذب آن است و صفحه مرکز ترانسفر ترکیه در توییتر از توافق نهایی، سوکول سیکالشی مهاجم تیم ملی آلبانی و بازیکن سابق کونیا اسپور با تراکتور خبر داد.

این مهاجم ۳۴ ساله اهل آلبانی فصل گذشته در سوپرلیگ ترکیه ۱۲ گل به ثمر رساند و پنج پاس گل ارسال کرد.

توئیت

بیوگرافی سوکول سیکالشی

سوکول سیکالشی (متولد ۲۷ ژوئیه ۱۹۹۰) بازیکن فوتبال حرفه ای اهل آلبانی است که به عنوان مهاجم برای باشگاه قونیه‌اسپور و تیم ملی فوتبال آلبانی بازی می کند. 

سوکول چیکالشی (Sokol Cikalleshi) یکی از مهاجمان مدنظر باشگاه تراکتور است که به‌نظر نزدیکترین گزینه نیز می‌باشد. چیکالشی فوتبال خود را از تیم جوانان بساکاواژ آلبانی آغاز کرد و بعد از بازی در چند تیم کشورش نظیر اسکندربئو و تیرانا، توجه باشگاه اینچئون کره جنوبی را جلب کرد و با مبلغ ۹۰ هزار دلار رضایت‌نامه به این باشگاه پیوست. بعد از نیم فصل بازی در کره جنوبی به آلبانی و باشگاه بسا برگشت. چیکالشی سپس به کوکشی، دیگر تیم مشهور آلبانی پیوست و با آمار ۳۹ بازی ۲۲ گل توانست دوباره سر زبان‌ها بیفتد. آر‌نکا اشپیلت کرواسی با مبلغ ۱۰۰ هزار دلار این بازیکن را از باشگاه آلبانیایی به خدمت گرفت و این بازیکن نیز در لیگ کرواسی به آمار ۳۹ بازی ۱۳ گل رسید.

سوکول بعد از درخشش در کرواسی، با مبلغ ۱.۸ میلیون یورو رضایت‌نامه به باشاک‌شهیر ترکیه پیوست. چیکالشی بعد از این قرارداد در ترکیه باقی ماند و در باشگاه‌های آق‌حصار بلدیه اسپور، عثمانلی اسپور، گوزتپه و کونیاسپور بازی کرد. بهترین فصل او در فوتبال ترکیه، فصل (۲۰۲۰-۲۱) بود که با پیراهن کونیاسپور در ۳۴ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند. چیکالشی مدتی نیز به صورت قرضی در الخلیج عربستان بازی کرد و در لیگ عربستان نیز ۱۰ گل زد. چیکالشی سال گذشته یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای خط حمله بود.

در رده ملی ۵۹ بازی ۱۳ گل برای تیم ملی آلبانی، در کارنامه چیکالشی ثبت شده است و او به همراه کشورش در یورو ۲۰۱۶ حضور داشت. چیکالشی دو بار در جام حذفی ترکیه، آقای گل شده و یک‌بار نیز در لیگ سی ملت‌های اروپا به این مقام رسید.

 

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها