|
کدخبر: 334226

ماجرای پس گرفتن مدال بیت سیاح | جزئیات دلیل دیسکالیفه شدن مشخص شد

بازی های پارالمپیک پاریس در حال برگزاری است و به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. دیشب و در جریان برگزاری مسابقه پرتاب نیزه در بازی های پاریس، صادق بیت سیاح پس از کسب مدال طلا، طی تصمیمی غیر منتظره دیسکالیفه شد و دستش از طلا دور ماند.

ورزش ماجرای پس گرفتن مدال بیت سیاح | جزئیات دلیل دیسکالیفه شدن مشخص شد

مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح پس از کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک پاریس اعتراض کردند.

در رقابت پرتاب نیزه کلاس F۱۱ در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴، صادق بیت سیاح، نماینده ایران، با ثبت رکورد ۴۷.۶۴ متر، علاوه بر شکستن رکورد پارالمپیک، موفق به کسب مدال طلا شد.

پس از این مدال‌آوری، مسئولان برگزاری بازی‌ها بیت سیاح را دیسکالیفه کردند و مدال طلا به نماینده هند رسید. به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و منتظر تصمیم نهایی هستند.

 صادق بیت سیاح پس از اعتراض مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران به دیسکالیفه شدن طلای او در جریان رقابت پرتاب نیزه کلاس F۱۱ در بازی‌های پارالمپیک پاریس، با چشمانی اشکبار اظهار داشت: در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو من پرچم حضرت ام البنین(س) در دست گرفتم هیچ مشکلی پیش نیامد.

منبع: مشرق

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها