|

طعنه سنگین سعید مهری به استقلال پس از پایان دربی + عکس

سعید مهری پس از پیروزی پرسپولیس در دربی ۱۰۴ و کسب یک پنالتی مقابل تیم قبلی‌اش، پستی کنایه‌آمیز منتشر کرد.

ورزش طعنه سنگین سعید مهری به استقلال پس از پایان دربی + عکس

سعید مهری پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۴ اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. همیشه خیلی قضاوت می‌شوم و تحت فشار بودم، اما خدا همیشه به جای من صحبت می‌کند و بهتر است من سکوت کنم.

پست

وی ادامه داد: اولین بازی من برای پرسپولیس بسیار لذت بخش بود، چون با برد در دربی همراه شد. خیلی خوشحال هستم و امیدوارم ادامه‌دار باشد. انشالله در ادامه و در بازی‌های آسیایی هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تیم رقیب به تیمی رفتن شرایط خاص خود را دارد، اما واقعاً پرسپولیسی‌ها از روزی که قرارداد امضا کردم حامی من بودند و دست آنها را می‌بوسم. امیدوارم من هم بتوانم موجب شادی آنها شوم.

او درباره اینکه زمان پنالتی چه حسی داشت گفت: انگار واقعا در خلا بودم چون من کار خاصی نکردم. هر موقع قضاوت شدم تلاشم را کردم و خدا هم هوایم را داشته است.

مهری افزود: کادر فنی تصمیم گرفت که من امروز کمی جلوتر بازی کنم، چون می‌خواستیم برنده باشیم. امروز مهاجم نبودم و پشت مهاجم بازی کردم که قبلاً هم این تجربه را داشتم.

وی درمورد شرایط رقابت با سایر بازیکنان در پرسپولیس، گفت: همه بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند و این پتانسیل را دارند که در ترکیب اصلی قرار بگیرند و در تیم ملی هم حضور داشته باشند. اینکه رقابت وجود داشته باشد خوب است چون موجب پیشرفت بازیکنان و تیم می‌شود. از اینکه تصمیم گرفتم به پرسپولیس بیایم خوشحالم. تا زمانی که در پرسپولیس هستم با تمام توان بازی می کنم. فوتبال حرفه ای است و من حرفه ای فکر می کنم.

 

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 335803

ارسال نظر