|

چراغ سبز ساپینتو برای بازگشت به استقلال

ساپینتو برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داد.

ورزش چراغ سبز ساپینتو برای بازگشت به استقلال

روزنامه گل: ساپینتو برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داد.

آماده‌ام شرایطی را که به من پیشنهاد خواهند داد را بپذیرم. این شرایط هم حرمت کارهایی را نگه می‌دارد که در گذشته برای باشگاه کرده‌ام، هم امکاناتی را برای ما فراهم می‌کند که بتوانیم به شکل موفقیت‌آمیزی کار را پیش ببریم.اگرچه ۲ سال است که باشگاه هنوز بدهی من را پرداخت نکرده، من آماده و مشتاق همکاری‌ام. علیرغم این مسئله، به‌خاطر احترامی که برای طرفداران استقلال قائلم، می‌خواهم به این باشگاه برگردم.

بیوگرافی ساپینتو

ریکاردو مانوئل آندره سیلوا ساپینتو ( Ricardo Manuel Andrade e Silva Sá Pinto) در دهم اکتبر ۱۹۷۲ در پورتوی پرتغال متولد شد. ریکاردو سا پینتو با قد ۱۷۸ سانتی است در پست مهاجم بازی می‌کرد.

ساپینتو اولین بازی رسمی خود را با پوشیدن لباس تیم سالگیروش، انجام داد و توانست خیلی زود به تیم ملی زیر ۲۱ سال پرتغال راه یابد و همراه این تیم، نایب قهرمان مسابقات جام ملت‌های اروپا در سال ۱۹۹۴ شود. نخستین بازی رسمی ساپینتو در لیگ برتر پرتغال، در تاریخ سی‌ام اوت ۱۹۹۲ به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم مقابل فارنسی ثبت شد که نتیجه آن باخت دو بر صفر خارج از خانه بود.

وی فعالیت سر مربیگری را در سال ۲۰۱۲ با نیمکت تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون شروع نمود و فعالیت در باشگاه های دیگر پرتقالی از قبیل: براگا،مورینزه وبلننسز را نیز در پرونده خود به ثبت رسانیده است.

الفتح عربستان، ستاره سرخ صربستان، استاندارد لیژ بلژیک، گازی انتپ ترکیه و…. سایر تیم‌های می باشد، که پینتو در آن فعالیت نموده است.

ولی در سال ۹۸ و پس از کنار رفتن لیکنز از تیم تراکتور تبریز، مباحثی درباره حاضر شدن پینتو روی نیمکت تراکتور تبریز نیز گفته شده بود که این چهره در پایان تصمیم گرفت پا به کشور ایران نگذارد.

منبع: برترین ها
کدخبر: 336342

ارسال نظر

 

آخرین اخبار