|

ناجی جدید پرسپولیس رکورد تاریخی ثبت کرد | روی بیرانوند کم شد !

الکسیس گندوز، دروازه‌بان الجزایری تیم پرسپولیس، دوباره توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

ورزش ناجی جدید پرسپولیس رکورد تاریخی ثبت کرد | روی بیرانوند کم شد !

پرسپولیس با پیروزی مقابل چادرملو در هفته هفتم لیگ برتر به موفقیت‌های پی در پی خود ادامه داد و توانست با گل گئورگی گولسیانی، چهارمین پیروزی متوالی همراه با کلین شیت در فصل بیست و چهارم را کسب کند. عملکرد الکسیس گندوز، دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس، بار دیگر به چشم آمد؛ او با بسته نگه داشتن دروازه خود، جای خالی علیرضا بیرانوند را پر کرد.

این پیروزی همچنین به پرسپولیس اجازه داد که برای سیصدمین بار در تاریخ رقابت‌های خود دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دستاورد بزرگ، پرسپولیس را به تنها تیم لیگ برتری تبدیل کرد که موفق شده در این تعداد بازی‌ها کلین شیت کند و گندوز نیز با این نمایش، نام خود را در تاریخ باشگاه جاودانه ساخت.

بیوگرافی جانشین ۱۹۱ سانتی متری علیرضا بیرانوند

این دروازه بان اهل کشور الجزایر با ۱۹۱ سانتی متر قد و ۲۸ سال سن با قابلیت چپ پا بودن به پرسپولیس پیوست. شماره یک جدید تیم خوان کارلوس گاریدو با کارنامه‌ای ویژه و قابل بحث حالا پیراهن سرخ‌ترین تیم ایران را برعهده دارد.

سابقه بازی در تیم سنت اتین فرانسه از مهمترین نقاط عطف کارنامه ورزشی گوندوز به شمار می‌رود. او در حالی قرار است به عنوان دروازه بان اول در پرسپولیس جانشین علیرضا بیرانوند شود که فصل گذشته در لیگ الجزایر و لیگ قهرمانان آفریقا در ۳۳ بازی تیمش را همراهی کرده است که در این تعداد بازی موفق شده در ۱۹ بازی کلین شیت کرده و دروازه اش را بسته نگه دارد.

گندوز

آمار در تیم ملی و لیگ قهرمانان آفریقا

وی دو فصل گذشته که برای شباب بلوزداد الجزایر به میدان رفته است در فصل ۲۳-۲۰۲۲ با این تیم قهرمان شده و در ادامه به تیم ملی کشورش رسید و موفق شد پس از ثبت ۲۳ کلین‌شیت جای پای خود را برای حضور در تیم ملی الجزایر محکم کند.

الکسیس گندوز علاوه برعضویت در تیم سنت اتین فرانسه، سابقه حضور در تیم ملی الجزایر را هم در کارنامه اش به ثبت رسانده است.

شماره یک جدید پرسپولیس در سال ۲۰۲۳ در ۵ بازی ملی، تیمش را همراهی کرده است و با آمار صددرصد کلین شیت اتفاق جالبی را برای خود با پیراهن تیم ملی الجزایر رقم زده است.

این دروازه بان الجزایری آمار جالب دیگری را هم در کارنامه دارد. گوندوز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آفریقا، در ۵ بازی، ۶ بار گل خورده است تا میانگین ۱.۲ گل دریافتی در لیگ قهرمانان آفریقا برای او به ثبت رسیده باشد. 

لازم به ذکر است که آلکسیس گوندوز گلر ۲۸ ساله جدید پرسپولیس متولد سنت‌ اتین فرانسه است و تابعیت الجزایر را هم دارد.

 

منبع: خبر ورزشی
کدخبر: 336980

ارسال نظر