|

زمان دقیق مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا | هادی چوپان در یک قدمی پاداش میلیاردی

هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۴ با رقبای قدرتمندی مواجه است. اما اگر موفق به کسب عنوان قهرمانی شود، می‌تواند بیش از ۴۰۰ هزار دلار جایزه نقدی به دست آورد.

ورزش زمان دقیق مسابقه هادی چوپان در مستر المپیا | هادی چوپان در یک قدمی پاداش میلیاردی

تاریخ و ساعت دقیق مسابقه هادی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۴ به وقت ایران مشخص شده است. مسابقه مستر المپیا ۲۰۲۴ در لاس‌وگاس و از روز ۱۹ تا ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود. هادی چوپان تنها شرکت کننده ایران در این رقابت هاست. دیدار نهایی هادی چوپان برای کسب مدال یکشنبه (۲۲ مهر ۱۴۰۳) ساعت ۵:۳۰ بامداد برگزار خواهد شد.

هادی چوپان در صورت قهرمانی می‌تواند بیش از ۴۰۰ هزار دلار بدست آورد.

 هادی چوپان برای مستر المپیا ۲۰۲۴ رقابت سختی با افرادی مثل درک لونسفورد، برنده سال گذشته، سامسون داودا و فهرستی از بدن‌سازان درجه یک خواهد داشت. 

هادی-چوپان1

مارکا نوشت: از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، کل جایزه ۱.۴ میلیون دلار تعیین شده بود، اما در سال های اخیر شاهد افزایش مداوم پول جایزه بوده‌ایم. به طور سنتی، برنده مستر المپیا بیشترین پرداخت را دریافت می کند که به عنوان مثال در سال ۲۰۲۳ قهرمان بیش از ۴۰۰ هزار دلار (25 میلیارد تومان) به خانه برد. از طرف دیگر مجموع جوایز بخش مستر المپیا به حدود ۷۵۰ هزار دلار رسید که بین نفرات برتر تقسیم شد.

در سال ۲۰۲۳، توزیع جوایز مستر المپیا ثابت ماند و قهرمان ۴۰۰هزار دلار، نایب قهرمان ۱۵۰ هزار دلار و نفر سوم ۱۰۰ هزار دلار دریافت کردند. رقبای چهارم و پنجم شاهد افزایش اندکی در پرداخت های خود نسبت به سال های گذشته بودند.

طبق گزارش مارکا انتظار می‌رود با افزایش ۲۰۰ هزار دلاری مجموع جوایز، جایزه قهرمان نیز افزایش یابد. 

 

منبع: فارس
کدخبر: 337680

ارسال نظر

 

آخرین اخبار