|
کدخبر: 326381

سه مقصد تابستانی برای سفر خارجی

تور خارجی برای فصل تابستان می‌تواند یک پیشنهاد جذاب باشد. چراکه در بسیاری از نقاط دنیا جشن‌ها و فستیوال‌هایی درحال برگزاری است، هوا مساعد است و برخی از فروش‌های ویژه و تخفیف‌ها هم به‌خاطر تابستان، ازسر گرفته می‌شوند. اگر دوست دارید به‌زودی به سفرخارجی بروید و دنبال مقصدی خاص هستید، این مقاله برای شماست. چراکه ما به‌سراغ آژانس گردشگری دالاهو رفته‌ایم. دالاهو از دو دهه پیش در زمینه برگزاری تورهای طبیعت‌گردی خارجی و داخلی فعالیت می‌کند. تابه‌امروز بیش از دویست هزار نفر با دالاهو سفر کرده‌ و به مقاصدی در ایران و جهان سر زده‌اند. اگر شما هم دوست دارید با تیمی حرفه‌ای به بکرترین و خاص‌ترین تورهای دنیا بروید، ادامه مطلب را بخوانید.

سفر به روسیه، قدم زدم با تزارها

تور روسیه یعنی رسیدن به کشوری که تاریخ، جغرافیا، فرهنگ و حتی غذاها و شیرینی‌های خاصی دارد. روسیه پهناورترین کشور دنیاست و محیط ویژه‌اش کاری کرده تا بتوانید تنوعی بالا از تاریخ و طبیعت را درآن ببینید. روس‌ها از قرن‌ها پیش در کشور خود ساکن شده‌اند و از دوران کهن تابه‌امروز، نقشی مهم در سیاست دنیا بازی کرده‌اند.

C:\Users\Administrator\Desktop\23606.jpg

تا سال‌ها سفر به روسیه کاری آسان نبود. هرکسی نمی‌توانست از دیوارهای اسرارآمیز این کشور بگذرد و قدم در سرزمین عجیب نزدیک به قطب بگذارد.

اما حالا شما می‌توانید از آن دست مسافران خوش‌شانسی باشید که در تور کشور روسیه شرکت کرده‌اند. کسانی که می‌توانند در تابستان پدیده‌های خیلی خاص را در این کشور ببینید. شاهد فستیوال‌های رقص و موسیقی اعجاب‌انگیز باشند غذاها و نوشیدنی‌های روسی را بچشند و با خود کلاه و ماتروشکا به‌سوغات بیاورند.

در تور روسیه دالاهو یک برنامه متفاوت، دقیق و کامل برای‌تان چیده شده تا بتوانید از خیابان قدیمی آربات مسکو، پارک پیروزی، تپه گنجشک، کلیسای عیسی منجی و نمای بیرونی وزارت امورخارجه، مترو بسیار زیبای مسکو، یادبود سرباز گمنام، باغ الکساندر، نمای بیرونی کلیسای سنت باسیل و مقبره لنین، سن پترزبورگ: خیابان نوسکی، جزیره واسیلی، کلیسای کازان، میدان نیکولای، میدان قیام، مجسمه کاترین، رود نوا، مجسمه آنچیکوف، ساختمان گمرک، نمای بیرونی کلیسای سنت اسحاق و بندرگاه قدیمی شهر، میدان قصر و موزه معروف آرمیتاژ دیدن کنید.

سفر به ژاپن، دیدار با روح شوگون

تور ژاپن از دیگر تورهای خاص و عالی برای تابستان است. به‌خصوص اگر با یک گروه حرفه‌ای بروید، جاهای مهم را ببنید، غذاهای ژاپنی بخورید و بتوانید بیشتر و بهتر با فرهنگ ژاپنی‌ها آشنا شوید. تور ژاپن شما را به سرزمینی می‌برد که برای قرن‌ها تلاش کرده تا فرهنگ و تاریخ خود را از اختلاط با دیگر سرزمین‌ها حفظ کند.

پس در تور ژاپن 1403 می‌توانید معماری معابد، خانه‌ها، خیابان‌ها و کاخ‌هایی را ببینید که به‌نوعی نمایانگر تاریخ و فرهنگ ژاپنی هستند. پس از آن لباس مردم، رفتارها و باورهایی که دارند نیز تور ژاپن را برای‌تان خاص‌تر خواهد کرد.

C:\Users\Administrator\Desktop\23995.jpg

در این سفر به شرق آسیا نباید چشیدن شیرینی‌های ژاپنی مثل موچی و موز توکیو را از دست بدهید. همچنین خوب است که وافل‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه، زیبا و شیک ژاپنی را هم امتحان کنید. تور ژاپن جایی برای شناخت دوره شوگون و سامورایی‌هاست که تنها افسانه‌هایی از آنها باقی مانده است.

این تور برای آنهایی که به‌دنبال مقصدی برای ماه عسل و فرمالیته هستند نیز به‌شدت پیشنهاد می‌شود. اگر فرزند دارید هم، تور ژاپن برای‌تان عالی و امن خواهد بود.

در این سفر اگر با دالاهو همراه شوید، می‌توانید در توکیو: مبعد میجی جینجو، خلیج اودیبا، موزه تیم لب، معبد سنسوجی و منطقه اوساکوسا، برج اسکای تری را ببینید. در هاکونه: تماشای دورنمای کوه فوجی، تله کابین سواری در دامنه های کوه گوگردی هاکونه و کشتی سواری در طول دریاچه آشی را خواهید داشت. در کیوتو: کاخ طلایی کینکاکوجی، معبد کیومیزو درا و بافت قدیم کیوتو، قلعه نیجوجو یادگار دوران شوگون سالاری، معابد شینتو فوشیمی ایناری، جنگل‌های بامبو آراشیاما را از دست نمی‌دهید. در اوساکا: قلعه اوساکا، آکورایوم کایوکان را می‌بینید. گشت‌های اختیاری این تور هم گشت در محله‌های معروف توکیو مثل چهارراه شیبویا، منطقه قدیمی شینجوکو، راپونگی، محله الکترونیک اکیهابارا، گشت نیمروزه پایتخت باستانی نارا، معبد تودایجی و دیدار گوزنها، گشت یکروزه هیروشیما و بازدید از بقایای بمباران اتمی هیروشما و موزه صلح است.

سفر به پاکستان، سرزمینی دشت و قصه‌ها

آخرین تور خارجی در این لیست، تور پاکستان است. مقصدی که افراد خیلی کمی به‌قصد گردشگری آن‌را دیده‌اند و از جاذبه‌ها و مناطق توریستی آن اطلاع دارند. در تور پاکستان می‌توانید به کشوری زیبا سفر کنید که شاید نمی‌دانید پشت آن همه قصه‌های سیاسی‌اش چه گوهری است. کشوری که مجذوب‌تان می‌کند، شما را به قصه‌های کهن می‌برد و بعد طبیعت و تاریخی را نشان‌تان می‌دهد که شبیهش را جای دیگری پیدا نخواهید کرد.

C:\Users\Administrator\Desktop\25447.jpg

اگر با دالاهو راهی این تور شوید می‌توانید محل تلاقی سه رشته کوه بزرگ دنیا، گشت شهر لاهور مرکز فرهنگی پاکستان، بازدید از آرامگاه جهانگیر شاه، قلعه لاهور، تماشای منظره زیبای لانه عقاب، وقت آزاد برای گشت و خرید در خیابان های قدیمی و سنگ فرش شده بازار کریم آباد، بازدید از طبیعت بی نظیر هونزا، بازدید از دره ی زیبای باشو، بازدید از دریاچه عطا آباد، بازدید از کوهای مخروطی زیبای پاسو، تجربه گذر از پل معلق حوسینی یکی از جذاب ترین پل های معلق دنیا، بازدید پارک ملی خونجراب، دریاچه شانگریلا بهشت روی زمین، بازدید از دریاچه خاچورا، بازدید از کویر سافرانگا و کاتپانا، بازدید از معادن نمک خورا دومین معدن نمک بزرگ جهان، گشت بنای یادبود پاکستان در اسلام آباد و وقت آزاد برای خرید در پایتخت پاکستان را داشته باشید.

ثبت‌نام در تور خارجی

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره این تورها داشته باشید، مثلا قیمت تور روسیه و یا هزینه شرکت در تور ژاپن را بدانید می‌توانید وارد سایت دالاهو به آدرس dalahoo.com شوید و تمام اطلاعات را کامل و دقیق ببینید. همان‌جا هم می‌توانید خرید آنلاین کنید و به تور مورد علاقه خود ملحق شوید. شماره تماس دالاهو نیز 02141663000 است که درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام می‌توانید از واحد فروش دالاهو کمک بگیرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها