|
کدخبر: 329822

اینترنت پر سرعت سازمانی

کسب و کار اینترنت پر سرعت سازمانی

با رشد و پیشرفت کسب‌وکارها، نیاز آنها به تجهیزات نیز افزایش پیدا می‌کند. برای مثال یک کسب‌وکار در حال رشد به تعداد کارمند بیشتری نیاز دارد و هر کارمند به ابزار و دستگاه‌های متعدد و ارتباط پرسرعت‌تری نیاز دارد تا بتوانند برنامه‌های به‌روزتری را اجرا کند. در نتیجه کسب‌وکارها برای ارائه‌ی خدمات خود باید از شیوه‌های نو استفاده کنند که مهم‌ترین ابزار انجام این کار، اینترنت پر سرعت سازمانی است.

کسب‌وکارها بدون داشتن پهنای باند کافی، شبکه‌ای کند و ناپایدار خواهند داشت. پهنای باند با ظرفیت پایین علاوه بر توقف در عملیات روزمره، روی کسب‌وکار اثرات مخرب متعددی دارد. در واقع اینترنت ضعیف می‌تواند اعتبار یک کسب‌وکار را از بین ببرد. از طرفی دیگر اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا می‌تواند به میزان زیادی بر سرعت و عملکرد کارمندان و نظر مشترکین تأثیر مثبت بگذارد. پیشنهاد ما این است که با سرمایه‌گذاری مناسب روی سرویس اینترنت، اجازه ندهید که کسب‌وکارتان عواقب اینترنت کند را تجربه کند.

شرکت داده‌پردازی رسپینا با تمرکز بر ارائه‌ی پهنای باند اختصاصی به شرکت‌ها و سازمان‌ها، بهترین انتخاب در بازار امروز است. رسپینا با درک این اصل که رشد کسب‌وکار به یک شبکه‌ی قوی نیاز دارد، با ارائه‌ی انواع راهکارها می‌تواند تضمینی برای رفع نیازهای اینترنتی هر نوع کسب‌وکار باشد.

 پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی) رسپینا بر روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبر نوری و LTE  برای مشترکین قابل استفاده است. رسپینا هم اکنون با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت مجهز در سراسر کشور، بیشترین پهنای باند اختصاصی را به مشترکین خود ارائه نموده است .

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها