|

آشنایی با رستوران های هتل ویندهام گاردن الخویر مسقط

در سفرهای خارجی مانند سفر به مسقط، مهم‌ترین موضوع رزرو اقامتگاه مناسب است. بیشتر افراد در زمان رزرو هتل مسقط به این موضوع که هتل انتخابی امکاناتی مانند رستوران و کافی‌شاپی مناسب داشته باشد، توجه می‌کنند. هتل ویندهام گاردن الخویر مسقط یکی از هتل های این شهر است که در کنار تمام امکانات خوب، از رستوران و کافی‌شاپی حرفه‌ای نیز برخوردار است و با اقامت در آن، دغدغه‌ای بابت تامین وعده‌های غذایی نخواهید داشت. در این مطلب، به معرفی این هتل و رستوران‌های آن می‌پردازیم.

معرفی رستوران‌های هتل ویندهام گاردن الخویر مسقط

اگر از آن دسته افرادی هستید که به وعده‌های غذایی خود اهمیت می‌دهید و دسترسی به بهترین رستوران‌ها در طول سفر برای شما حائز اهمیت است، توصیه می‌کنیم در هتل ویندهام گاردن الخویر مسقط اقامت کنید تا امکان استفاده از خدمات رستوران‌های این هتل را داشته باشید. این هتل دارای دو رستوران است که انواع غذاهای خوشمزه در آن سرو می‌شوند. هر دوی این رستوران‌ها توسط سرآشپزها و کادری حرفه‌ای ارائه می‌شوند و بهترین امکانات و خدمات در زمینه غذا و خوراکی را به مسافران ارائه می‌کنند.

یکی از رستوران‌های این هتل Al Andalus نام دارد. در این رستوران، انواع غذاهای بین‌المللی یافت می‌شوند و معروف‌ترین غذاهای هر کشور را می‌توان در منوی آن مشاهده کرد. این رستوران در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کند و تایم سرویس‌دهی محدودی دارد. درنتیجه، اگر قصد میل‌کردن غذا در این رستوران را دارید، حتما باید به برنامه کاری آن توجه داشته باشید.

از دیگر رستوران‌های این هتل می‌توان به Express Cafe اشاره کرد که مخصوص غذاهای فرانسوی است. در منوی این رستوران، انواع غذاها و نوشیدنی‌های فرانسوی یافت می‌شوند و بسته به ذائقه خود می‌توانید سرو غذا را در آن انجام دهید. سرویس‌دهی این رستوران هم در ساعاتی مشخص و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام است.

اگر این هتل را برای اقامت انتخاب کنید، امکان سرو صبحانه بوفه‌ای در باغ هم وجود دارد. تجربه سرو صبحانه در باغ و فضای باز، تجربه‌ای لذت‌بخش است که همه‌روزه امکان انجام آن وجود دارد و درصورت تمایل باید با هتل هماهنگ کنید. علاوه‌بر رستوران‌ها، یک اسنک‌بار هم در محوطه هتل وجود دارد که برای سرو یک وعده‌غذایی سبک مانند میان‌وعده می‌توانید از اسنک‌های لذیذ آن استفاده کنید یا انواع فست‌فود و اسپاگتی سفارش دهید.

رستوران‌های اطراف هتل ویندهام گاردن الخویر مسقط

علاوه‌بر رستوران‌های اختصاصی هتل که سرویس‌دهی آن‌ها محدود به مهمانان و مسافرانی است که در هتل اقامت دارند، امکان سرو غذا در رستوران‌های اطراف هم وجود دارد. باتوجه‌به موقعیت مکانی این هتل، رستوران‌های زیادی در اطراف آن وجود دارند که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را می‌توانید در منوی آن‌ها پیدا کنید. بعضی از رستوران‌ها صرفا غذاهای محلی عمان را در منوی خود دارند و بعضی دیگر به انواع غذاهای محبوب بین‌المللی اختصاص دارند. در منوی برخی رستوران‌ها، حتی می‌توانید غذاهای لذیذ ایرانی مانند چلوکباب را نیز مشاهده کنید. باتوجه‌به این‌که حتی درصورت استفاده از رستوران‌های هتل نیز پرداخت هزینه غذا به ‌عهده شما است، توصیه می‌کنیم برای تنوع، حداقل یک وعده غذایی خود را در رستوران‌های اطراف سرو کنید.

دیگر امکانات هتل ویندهام گاردن الخویر

هتل ویندهام گاردن الخویر، یکی از بهترین هتل های مسقط با چهارستاره است. رستوران و کافی‌شاپ تنها بخشی از امکانات آن را تشکیل می‌دهند و این هتل امکانات متعدد دیگری هم دارد. از دیگر امکانات هتل ویندهام گاردن الخویر می‌توان به پذیرش 24ساعته اشاره کرد. این هتل دارای لابی است که استفاده از آن به‌صورت 24ساعته امکان‌پذیر است. در لابی هتل می‌توانید به اینترنت پرسرعت متصل شوید و تلویزیون تماشا کنید؛ همچنین، امکان استفاده از اتاق چمدان برای نگهداری از چمدان‌ها تا زمانی‌ که در لابی حضور دارید هم وجود دارد.

از دیگر امکانات این هتل‌ می‌توان به ارائه رایگان و روزانه روزنامه به علاقه‌مندان درصورت اعلام قبلی اشاره کرد. این هتل دارای فضای مخصوص کار و بیزینس نیز است؛ درنتیجه، اگر با هدف سفر کاری به مسقط سفر می‌کنید، برای برگزاری جلسات خود نیازی به خروج از هتل نخواهید داشت.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به آژانس هواپیمایی اشاره کرد که درصورت نیاز به رزرو بلیط هواپیما مسقط یا تغییر بلیط خود، امکان استفاده از خدمات آن را دارید. خودپرداز از دیگر امکانات ین هتل مشهور است. پارکینگ رایگان، باشگاه و سالن بدن‌سازی، لباسشویی، خشک‌شویی و .،.. از دیگر خدمات این هتل هستند. یکی از امتیازات اقامت در این هتل، تسلط کارکنان به دو زبان عربی و انگلیسی است و بیشتر آن‌ها به زبان‌های روسی و هندی هم تسلط دارند؛ درنتیجه، به‌راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل ویندهام گاردن

امتیازات این هتل به امکانات و رستورا‌ن‌های آن ختم نمی‌شوند و فاصله نه‌چندان زیاد تا جاذبه‌های گردشگری مهم مسقط، مزیت دیگر این اقامتگاه است. این هتل با جاذبه‌هایی مانند موزه تاریخ طبیعی مسقط، خانه اپرای رویال، مسجد بزرگ سلطان قابوس، پارک طبیعی قروم و ...، فاصله چندانی ندارد و به‌راحتی می‌توانید بخشی از روز خود را برای بازدید از این جاذبه‌ها اختصاص دهید.

ویندهام گاردن الخویر مسقط، انتخابی مناسب برای چشیدن طعم‌های جدید

اقامت در هتلی خوب که امکانات رفاهی کامل داشته باشد، لذت سفر را دوچندان می‌کند و بدون شک یکی از این امکانات، رستوران و غذاخوری است. ویندهام گاردن الخویر مسقط به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌ های مسقط، از این نظر هم جزو بهترین‌ها محسوب شده و لذیذترین غذاها را می‌توان در آن امتحان کرد. رستوران‌های این هتل منویی متنوع از غذاهای خوشمزه دارند و به هر سبک غذایی که علاقه داشته باشید، می‌توانید آن را در این رستوران‌ها امتحان کنید. برای سفر به مسقط و اقامت در این هتل، ابتدا باید بلیط تهران مسقط را خریداری کرده و سپس با رزرو اتاق، سفر خود را قطعی کنید. تمام این خدمات به بهترین‌شکل در فلای تودی ارائه می‌شوند. شما با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید همه ملزومات سفرتان را تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

5

 

نویسنده: رپورتاژ
کدخبر: 330438

ارسال نظر

 

آخرین اخبار