|
کدخبر: 331931

اقامتی پرخاطره در هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم

جزیره قشم جزیره زیباترین‌هاست؛ یکی از جزایر جنوبی ایران و از مراکز پرطرفدار، دوست‌داشتنی و البته مهم گردشگری در کشورمان که هر روزه میزبان تعداد زیادی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است. جزیره قشم در کنار سواحل رنگارنگ و منحصربه‌فرد خود، مراکز خرید جذاب و پرطرفداری هم دارد. به عبارتی برخی افراد فقط برای خرید عازم این جزیره می‌شوند و به همین دلیل مراکز خرید این جزیره در دسته بهترین‌ها‌ قرار دارند. یکی از این بهترین مراکز خرید، سیتی سنتر قشم نام دارد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم صحبت کنیم تا به راحتی بتوانید در نزدیکی آن اقامت داشته باشید.

آشنایی با هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم

سیتی سنتر قشم و ماجراجویی گران

مرکز خرید سیتی سنتر قشم در منطقه پارک هرمزگان، در جنوب جزیره قشم، در جوار دریا و دقیقا در بافت جدید این جزیره قد علم کرده است. این مرکز خرید، در انتهای خیابان ولیعصر و در تقاطع خیابان دریا، پایین‌تر از میدان امام قلی‌خان در جزیره قشم ساخته شده که به دلیل ویژگی‌های گوناگون مورد توجه قرار گرفته است. هم‌جواری این مرکز خرید با خلیج همیشه فارس، معماری بسیار مدرن و زیبا و همسایگی آن با جزایر لارک و هرمز، از آن جاذبه‌ای خاص در جزیره قشم ساخته‌‌اند. البته که بهترین گزینه برای نزدیک بودن به این مرکز خرید، رزرو هتل‌ های نزدیک سیتی سنتر قشم است.

شما با اقامت در اتاق‌ هتل ‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم که یکی از بهترین مراکز خرید قشم است، انتخاب هوشمندانه‌ای انجام خواهید داد و دسترسی سریع و راحتی را برای خود فراهم خواهید کرد. البته مدیریت هزینه‌ها یکی از نکات مهمی است که باید در سفر به جزیره قشم آن را بلد باشید.

اقامت در هتل در قشم نزدیک سیتی سنتر

برای اقامت مقرون به صرفه در جزیره می‌توانید با بهره‌گیری از فیلتر قیمت، گزینه‌های موجود در بازه قیمتی دلخواه خود را جهت رزرو هتل قشم بررسی کنید. در نتیجه، از لیست بیش از ۵۰ هتل قشم به تعداد محدودی هتل با قیمت مناسب می‌رسید و بعد از مقایسه نظرات مهمانان و بررسی امکانات می‌توانید گزینه مناسب از هتل‌های قشم را رزرو کنید.

بهترین هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم

معرفی چند هتل در قشم نزدیک سیتی سنتر همان هدفی است که ما با در نظر گرفتن آن، این مطلب را شروع کردیم. به عبارتی ما در ادامه به شما خواهیم گفت که در سفر به قشم، برای اینکه به خوبی مدیریت هزینه‌ها را در دست بگیرید، چطور می‌توانید رزرو هتل های قشم را در نزدیکی مراکز گوناگون مثل جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، تجاری، تاریخی و طبیعی جزیره انجام دهید تا ضمن لذت بردن هرچه بیشتر از سفر خود، مبلغ کمتری را هم برای رفت‌و‌آمد در جزیره هزینه کنید.

هتل دیانا جزیره قشم

اولین هتل در قشم نزدیک سیتی سنتر، هتل 3 ستاره دیانا است که در بلوار آزادگان و میدان شهدای جزیره قشم قرار گرفته است. این مجموعه یکی از هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم به‌شمار می‌آید و فاصله آن تا این مرکز خرید کمتر از ۳۰ ثانیه است؛ به عبارتی این هتل، در محل مرکز خرید سیتی سنتر قرار دارد و امکان دسترسی شما به جاذبه‌های دیگری مثل قلعه پرتغالی‌ها، مرکز خرید ستاره، مرکز خرید پردیس و بازار قدیم قشم را هم به راحتی میسر می‌کند. از امکانات هتل دیانا می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، روم سرویس، اتاق چمدان، لاندری و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی اشاره کرد.

هتل دیانا؛ هتل نزدیک به سیتی سنتر قشم

هتل آپارتمان آدینه جزیره قشم

دومین هتل که در اصل هتل‌آپارتمانی 2 ستاره محسوب می‌شود، در چهارراه سعدی، خیابان پیروزی، بلوار سپیدار، الهیه، مقابل وان مارکت قرار گرفته است. این هتل‌آپارتمان هم فقط ۳۰ ثانیه تا مرکز خرید سیتی سنتر فاصله دارد و یکی دیگر از هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم به‌شمار می‌آید.

در این هتل‌آپارتمان امکاناتی مانند اینترنت رایگان، صندوق امانات، اینترنت در اتاق، روم سرویس و کارکنان مسلط به زبان انگلیسی در نظر گرفته شده‌اند. ضمن اینکه شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به جاذبه‌های دیگر جزیره مثل بازار پردیس و دیگر مراکز خرید خصوصا بازار قدیم قشم برسانید.

هتل آرتا؛ هتل نزدیک به سیتی سنتر قشم

هتل آرتا هم از دیگر هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم محسوب می‌شود که با 4 ستاره درخشان، اقامت جذابی را برای شما فراهم خواهد کرد. این هتل در بلوار شهید بهشتی، میدان امام قلی‌خان و در کنار رستوران نعیم قرار گرفته است. فاصله هتل آرتا قشم تا سیتی سنتر قشم فقط ۷۶۰ متر یا یک دقیقه است.

این هتل خدمات متنوعی مثل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، دستگاه خودپرداز، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، روم سرویس، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و خدمات تور را در کنار رستوران، کافی‌شاپ و امکانات جذاب و تفریحی مثل فوتبال دستی را برای مهمانان خود فراهم آورده است تا اقامتی فراموش‌نشدنی در جزیره قشم استان هرمزگان داشته باشند. در این هتل دسترسی‌های لازم برای افراد معلول و کهنسال در کنار فضای سبز جذاب، اتاق‌های متعدد با نمای رو به دریا، کارمندان مسلط به زبان ترکی استانبولی و زبان انگلیسی و سالن جلسات برای برگزاری همایش‌ها، دورهمی‌ها یا جلسات گوناگون اداری هم لحاظ شده‌‌اند.

بوتیک هتل ایرمان در جزیره قشم

بوتیک هتل ایرمان هم از دیگر هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم محسوب می‌شود که فاصله‌ای 2 دقیقه‌ای یا ۷۷۱ متری تا این مرکز خرید دارد. بوتیک هتل ایرمان در نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام قرار گرفته و با 4 ستاره درخشان، امکانات جذابی مثل اینترنت رایگان، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت در اتاق و لابی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری و کارمندان مسلط به زبان انگلیسی دارد. ناگفته نماند که این هتل هم دسترسی‌های لازم برای افراد سالمند و معلول را در فضای هتل خود لحاظ کرده است.

هتل بهشت جزیره قشم

آخرین هتل در قشم نزدیک سیتی سنتر که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم، هتل بهشت قشم با 3 ستاره درخشان است. این هتل در چهارراه پردیس، خیابان فلسطین، دقیقا در مقابل استادیوم ورزشی تختی قشم قرار دارد؛ ضمن اینکه این هتل امکانات متنوعی مانند پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، روم سرویس، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و اتاق چمدان را به مسافران ارائه می‌دهد. دسترسی به تجهیزاتی مثل دستگاه فتوکپی، فکس و پرینتر هم در هتل بهشت برای شما فراهم خواهد بود. کافی‌شاپ هتل هم قرار است بهترین نوشیدنی‌ها، اسنک‌ها و غذاها را برای شما تدارک ببیند. در انتها باید خاطر نشان کنیم که این هتل هم در دسته اقامتگاه‌هایی قرار دارد که امکانات لازم برای افراد سالمند و معلول را در میان تجهیزات هتل خود لحاظ کرده است.

اقامت در هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم برای سفری مقرون به صرفه

با معرفی هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم تلاش کردیم تا سفری اقتصادی و کم‌هزینه را برای شما در نظر بگیریم. اینکه شما به مجتمع تجاری، پاساژ و مراکز خرید شهر مقصد خود نزدیک باشید، انتخابی کاملا هوشیارانه و خاص محسوب می‌شود که به میزان چشمگیری می‌تواند هزینه‌های لازم برای حمل‌و‌نقل شما را کاهش دهد و کمک کند تا شما بیشتر از خریدهای متنوع خود لذت ببرید. حالا این شما هستید که با رزرو هتل و اقامت در سوئیت‌‌های متنوع هتل های نزدیک به سیتی سنتر می‌توانید از تمام ابعاد سفر خود به این جزیره استفاده کنید و لذت ببرید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها