|
کدخبر: 332014

اقدامات اولیه برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس آنلاین

کسب و کار اقدامات اولیه برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس آنلاین

 

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری هر زبان دروازه‌ای را به روی دنیای جدید برای فرد باز می‌کند.  با یادگیری زبان جدید فرد با فرهنگ، علم، آداب و رسوم مردمی را که به آن زبان صحبت می‌کنند آشنا می‌شود.

 با افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و استفاده گسترده از اینترنت زبان انگلیسی به زبان مشترک همه مردم دنیا تبدیل شده‌است و به این سبب ضرورت یادگیری این زبان بیش از پیش احساس می‌شود.

معلم خصوصی آنلاین زبان انگلیسی استاد سلام

معلم آنلاین زبان انگلیسی در این بین بیشترین نقش را در فراگیری زبان انگلیسی به زبان‌آموز دارد. معلم خصوصی زبان انگلیسی به فرد کمک می‌کند زبان را سریعتر و بهتر یاد بگیرد.

مزایای داشتن معلم خصوصی آنلاین

قیمت کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی به صرفه‌تر و کمتر از کلاسهای حضوری است، معلم خصوصی می‌تواند برنامه‌ای متناسب با نیازها و اهداف زبان‌آموز تنظیم کند، در کلاس خصوصی تمام توجه معلم به دانش‌آموز معطوف می‌شود و فر د سوالات خود را از استاد بدون معطلی می‌پرسد، می‌توان زمان کلاس را باتوجه به برنامه فرد تنظیم کرد، می‌توان در هر کجا که به اینترنت دسترسی داشت کلاس آنلاین را برقرار کرد که این امر یادگیری زبان انگلیسی را برای کسانی که در مناطق روستایی یا دورافتاده هستند آسان کرده‌است. 

 

یادگیری-زبان-1

نکات انتخاب معلم خصوصی زبان انگلیسی

مطمئن شوید معلم خصوصی زبان انگلیسی دارای تجربه زیاد در تدریس خصوصی باشد، معلمی را انتخاب کنید که تجربه تدریس آنلاین زبان انگلیسی را داشته‌باشد و بدین شیوه تسلط کافی داشته‌باشد، در جستجوی معلمی باشید که با او احساس راحتی کنید و به خوبی بتوانید ارتباط برقرار کنید، مطمئن شوید که روش تدریسش با سبک یادگیری شما مطابقت دارد، معلمی را پیدا کنید که به فناوری‌های لازم برای برگزاری کلاس‌های آنلاین موثر دسترسی داشته‌باشد. 

در صورت امکان یک جلسه آزمایشی با معلم خود داشته‌باشید تا ببینید که باهم تناسب دارید یا خیر، با پیدا کردن یک معلم خصوصی آنلاین مناسب می‌توانید به هدف خود که همان یادگیری درست زبان انگلیسی است دست یابید. سایت استاد سلام این امر را برای زبان‌آموزان راحت کرده است تا بتوانند بهترین معلمان خصوصی تدریس آنلاین زبان انگلیسی کشور را در این سایت پیدا کرده و متناسب با شرایطشان یکی از آنها را انتخاب کنند. 

 

اقدامات اولیه برای یادگیری زبان انگلیسی در کلاس آنلاین

 امروزه یادگیری زبان انگلیسی به دو شکل حضوری و آنلاین مرسوم است. باتوجه به شرایط جامعه امروزی خصوصا پس از پیدایش بیماری کرونا آموزش و یادگیری به صورت مجازی و آنلاین رونق بیشتری گرفته‌است.  

یادگیری زبان‌انگلیسی آن هم به صورت آنلاین در ابتدا نیازمند اقدامات اولیه‌‌ای است تا فرد بتواند با موفقیت در کلاس‌ها شرکت کند و زبان انگلیسی را به خوبی فرابگیرد.

موارد ضروری برای شروع یک کلاس آنلاین خوب زبان

مرور گر و ویندوز مناسب کلاس خصوصی آنلاین

برای شرکت در کلاسهای آنلاین زبان انگلیسی در ابتدا به یک دستگاه اتصال به اینترنت قابل اعتماد و مرورگر وب به روز شده نیاز دارید و از طیف وسیعی از دستگاه‌ها از جمله رایانه، لپ‌تاپ،تبلت یا گوشی هوشمند می‌توانید استفاده کنید.

برای اتصال با لپ تاپ یا کامپیوتر ویندوز 7 یا نسخه‌های جدیدتر آن مناسب است و اکثر پلتفرم‌های یادگیری آنلاین با جدیدترین نسخه‌های ویندوز سازگار هستند.

 پیش از شروع کلاس مطمئن شوید ویندوز خود را بروزرسانی کردید تا از آخرین ویژگی‌های امنیتی رفع اشکالات بهره ‌مند شوید.

کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کجا برگزار می شود

برای شرکت در کلاس های آنلاین ابزار برگزاری نیاز داریم معمولا در مراکز معتبری مانند استاد سلام کلاس ها در اسکای روم و کوکل میت برگزار می شود و دیگر سایتهای کنفرانس آنلاین Zoom، Microsoft Teams یا Google Meet است.

اکثر پلتفرم های یادگیری آنلاین لینک به نرم افزار کلاس آنلاین مورد نیاز خود دارند. همچنین برای شرکت در کلاس آنلاین گوشی‌ هوشمند یا تبلت باید سیستم عامل اندورید 4.4 یا بالاتر  داشته باشند یا از گوشی یا تبلت با سیستم عامل iOS استفاده کنید و باید اتصال اینترنت به خوبی برقرار باشد و گاهی لازم است نرم افزارهایی مانند Firefox Android،Adobe connect Android  و ... را در گوشی نصب کنید.

هنگام شروع کلاس مطمئن شوید که به اینترنت قوی و مطمئن دسترسی دارید که در حین کلاس و آموزش اینترنت قطع نشود، بهتر است از مرورگر Chrome یا  Firefox استفاده‌کنید و مرورگرهای وب حتما به روز باشند.

 قبل استفاده از آن‌ها مطمئن شوید که آخرین نسخه مرورگر خود را استفاده می‌کنید. برای برقراری ارتباط در کلاس با استاد یا معلم خصوصی خود به هدست نیاز دارید.

همچنین برای شرکت در بحث‌های کلاس‌های گروهی یا صحبت کردن با معلم به میکروفن نیاز دارید. همچنین برای بهتر دیده شدن و برقراری ارتباط بیشتر با معلم و برقراری تماس تصویری به دوربین وب نیز نیاز است. سعی کنید قبل کلاس این امکانات را فراهم و تست کنید.

خرید کتاب آموزش انگلیسی و دفترچه یادداشت برای نکته‌برداری از مواردی که در کلاس گفته می‌شود هم ضرورت دارد. زبان‌آموز این امکان را دارد که کلاس‌ آنلاین زبان انگلیسی را ضبط کند، روش ضبط کلاس آنلاین به سیستم عامل شما) ویندوز، مک، اندورید یا آی او اس (و پلتفرمی که از آن برای برگزاری کلاس استفاده می‌کنید بستگی دارد.

یادگیری-زبان-2

 

نرم افزارهای ضبط‌کننده کلاس خصوصی آنلاین زبان 
 برخی از نرم‌افزارهای محبوب ضبط کلاس آنلاین با کامپیوتر عبارتست از
Camtasia Studio
Snagit
OBS Studio
Bandicam 
Free Screen Video Recorder

مراحل استفاده نرم‌افزار ضبط کلاس آنلاین

1. پس از نصب نرم‌افزار ضبط صفحه نمایش، باید آن را برای ضبط کلاس آنلاین خود تنظیم کنید، این کار معمولا شامل انتخاب منبع ضبط، تنظیم کیفیت صدا و ویدیو و انتخاب محل ذخیره سازی ضبط است.
2. ضبط را با کلیک دکمه ضبط شروع کنید و هنگامی که که کلاس پایان رسید با کلیک بر روی دکمه توقف ضبط را متوقف کنید و اکثر نرم‌افزارهای ضبط صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد که قبل از ذخیره‌سازی ویرایش کنید و مواردی مانند اضافه کردن عنوان، حذف بخش‌های اضافی و یا تنظیم کیفیت صدا را انجام دهید.
3. برای گوشی‌های هوشمند نیز برنامه‌های ضبط صفحه نمایش زیادی در فروشگاه‌های اپلیکیشن مانند Google Play Store و App Store موجود است، برخی برنامه‌های محبوب عبارتند ازLoom،XRecorder  و Du Recorder است و مراحل ضبط کلاس نیز مانند نرم‌افزارهای ضبط کلاس در لپ‌تاپ یا کامیپوتر است.
 با داشتن این امکانات و وسایل می‌توانید در کلاس آنلاین شرکت کرده و شروع به یادگیری و پیشرفت کنید که البته انگیزه و تعهد فرد به یادگیری نیز از مهم‌ترین موارد است. 

موفقیت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی 

• مطمئن شوید تمام تجهیزات و امکانات لازم برای برقراری و شروع کلاس را در اختیار دارید، مشخص کنید به چه هدف و دلیلی اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کرده‌اید، با معلم خود در مورد اهداف یادگیری که از زبان انگلیس دارید صحبت کنید. 
• در مورد سابقه، روش و تجربه معلم خصوصی خود تحقیق کنید و از خود معلم هر سوالی در این رابطه دارید بپرسید، مطالب درسی را از قبل کمی مطالعه کنید تا میزانی به مباحثی که قرار است تدریس شود آگاهی داشته‌باشید. 
• فعالانه در کلاس حضور داشته‌باشید و در بحث‌های آن شرکت کنید، اگر مطلبی را متوجه نشدید حتما از معلم خود سوال کنید و از این کار واهمه‌ای نداشته‌باشید، نکات و واژگان کلیدی هر درس را در همان جلسه یادداشت کنید.
• پس از کلاس آنلاین زبان انگلیسی روال این است که هر آنچه را یاد گرفته‌اید مرور کنید و برای یادگیری بیشتر از منابع استاد و منابع آزاد مسیر آموزش آنلاین زبان ادامه دهید تا در این کار موفق شوید.
نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها