|
کدخبر: 332129

10تا از بهترین شرکت های کرج برای استخدام

زرماکارون، نستله و دنیلی از بهترین شرکت های کرج برای استخدام هستند. برای مشاهده 7 فرصت شغلی دیگر کرج، این یادداشت را بخوانید.

کسب و کار  10تا از بهترین شرکت های کرج برای استخدام

افزایش نرخ مهاجرت به استان البرز آن را به یکی از کلان‌شهرهای ایران تبدیل کرده که فرصت‌های شغلی متعددی را در اختیار شهروندان این استان قرار می‌دهد. اگر ساکن استان البرز یا شهر رشت هستید، احتمالاً به دنبال بهترین شرکت های کرج برای استخدام رفته‌اید. اشتغال در صنایع اطراف محل سکونت علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و وقت باعث می‌شود فرصت بیشتری را برای استراحت و تفریح در نظر بگیرید و از این طریق رضایت شما از کار هم‌ افزایش پیدا می‌کند. برای آگاهی از فرصت‌های بالقوه استخدام در کرج، با ما همراه باشید.

استخدام در کرج، کدام شرکت‌ها برای کار مناسب هستند؟

شهر کرج یکی از مراکز اصلی استقرار کارخانه‌ها و مراکز تولیدی معتبر در ایران است. ازاین‌رو فرصت‌های اشتغال بسیاری در استان البرز و این شهر برای کارجویان وجود دارد. مجموعه‌هایی که در این مطلب از آن‌ها نام بردیم به دلیل رضایت شغلی کارمندان، حقوق و مزایای مناسب و اعتبار و فرهنگ‌سازمانی توسط ایران تلنت پیشنهاد شده‌اند:

1. فامکو

هایپر صنعت فامکو، یکی از صنایع فعال در زمینه تولید تجهیزات صنعتی، ساختمانی و کشاورزی است که در کیلومتر 21 جاده مخصوص کرج استقرار دارد. فامکو تولیدکننده انواع تجهیزات کشاورزی، تهویه‌مطبوع، مواد شیمیایی، ماشین‌آلات و تجهیزات نظافتی، تجهیزات روشنایی، استخر، سونا، جکوزی و... است. این شرکت متقاضی استخدام نیروی کار در استان البرز است و در ماه‌های اخیر در زمینه مهندسی مکانیک، منابع انسانی، فروش، تولید محتوا و نیروی خدماتی اقدام به جذب نیرو کرده است.

2. زر ماکارون

زر ماکارون، برندی شناخته شده در حوزه مواد غذایی، یکی دیگر از بهترین شرکت های کرج برای استخدام است.  بر اساس تجربیات افرادی که در زر ماکارون مشغول به کار بوده‌اند، فرهنگ و ارزش‌های سازمانی این مجموعه، اصلی‌ترین دلیل رضایت شغلی آن‌ها است. افرادی که تجربه کار در این مجموعه را داشته‌اند اظهار کرده‌اند که فرصت رشد و یادگیری و ارتقای سمت شغلی برای کارمندان زر ماکارون مهیا است. کارخانه زر ماکارون در چهارباغ کرج واقع است و طی ماه‌های اخیر آگهی‌های استخدام بسیاری در زمینه جذب نیروی منابع انسانی، مدیریت فرایندهای کسب‌وکار، حسابرسی، تحلیلگر داده و... را به ثبت رسانده است.

3. ماموت

شرکت ماموت با بیشتر از 30 سال تجربه در ساخت انواع ساندویچ پانل، کانکس، سوله و اتاق حمل بار، یکی از بهترین شرکت های کرج برای استخدام است. کارخانه ماموت در بزرگراه کرج- قزوین قرار دارد و یکی از مراکز اشتغال بزرگ در استان البرز است.

کارخانه ماموت در ماه‌های اخیر متقاضی جذب نیروی فروش، مدیریت کسب‌وکار و دیجیتال مارکتینگ بوده است. این شرکت به دلیل پرداخت به‌موقع حقوق و مزایا توانسته رضایت کارمندان خود را جلب نماید. برای مشاهده سایر آگهی‌های استخدام در کرج بر روی لینک کلیک کنید.

4. دانیلی

برند دنیلی، یک نام شناخته شده در زمینه تولید کفش ایرانی و انواع اکسسوری‌ است که کارخانه آن در اشتهارد کرج قرار دارد. در میان آگهی‌های ماه‌های اخیر شرکت دنیلی، استخدام کارشناس کنترل کیفیت و مهندسی فرایند ساخت به چشم می‌خورد. اگر ساکن استان البرز هستید و در این زمینه تخصص دارید می‌توانید رزومه خود را از طریق پلتفرم کاریابی ایران تلنت برای مجموعه دنیلی ارسال کنید. افرادی که تجربه کار در این مجموعه را داشته‌اند، دانیلی را به دلیل امکان کار با شرکت‌های چندملیتی و حقوق و مزایای مناسب آن انتخاب کرده‌اند.

5. اکتوورکو

اگر فارغ‌التحصیل رشته داروسازی هستید و در استان البرز اقامت دارید، یکی از بهترین شرکت های کرج برای استخدام شما، مجموعه اکتوورکو است. اکتوور یک مجموعه تولیدکننده دارو با بیشتر از 500 کارمند در شهرهای مختلف ایران است که اخیراً برای جذب نیرو در کارخانه کرج واقع در شهرک صنعتی بهارستان اقدام به ثبت آگهی کرده است. اگر تمایل دارید در مجموعه‌ای با حقوق و مزایای مناسب و امکان آموزش و یادگیری مشغول به کار شوید، در فرستادن رزومه برای مجموعه اکتوورکو تردید نکنید. برخورد مناسب مدیران در بخش‌های مختلف مجموعه اکتوورکو در کنار فرهنگ و ارزش‌های سازمانی بالا از جمله دلایل رضایت شغلی کارمندان این مجموعه است.

6. بهین پلیمر آسیا

یکی دیگر از مجموعه‌های تولیدی فعال در شهر کرج بهین پلیمر آسیا است. این مجموعه با نزدیک به 20 سال تجربه، تولیدکننده انواع قطعات تزئینی و ایمنی خودرو است. دفتر این مجموعه، واقع در شهر فردیس کرج اخیرا چند آگهی استخدامی برای جذب نیروی حسابدار، مدیر تضمین کیفیت، مدیر فنی و... به ثبت رسانده است. اگر به دنبال موقعیت شغلی در شهر کرج هستید می‌توانید شانس خود را برای استخدام در مجموعه بهین پلیمر آسیا امتحان کنید.

7. نستله ایران

نستله نامی شناخته شده در صنعت خوراک است که خود را شرکت منتخب کارجویان ایرانی معرفی می‌کند. این مجموعه که تولیدکننده انواع قهوه، شیرخشک، محصولات رژیمی و آب‌معدنی است برای جذب نیرو در واحد کرج، اقدام به ثبت آگهی استخدام نماینده علمی کرده است. برای افرادی که در زمینه فروش محصولات خوراکی و دارویی تخصص دارند و در استان البرز ساکن هستند، استخدام در مجموعه نستله موقعیتی مناسب برای کار در محیطی با فرهنگ‌سازمانی بالا است. فرصت‌های یادگیری و ارتقای سمت در این مجموعه چنان گسترده است که بعضی از کارمندان آن را به دانشگاهی بزرگ برای یادگیری تشبیه کرده‌اند.

8. مادیران

نیازی به معرفی مادیران به‌عنوان یک برند معتبر ایرانی نیست. مجموعه مادیران اخیراً برای استخدام در واحد کرج که در گوهردشت واقع شده است، اقدام به جذب نیرو در چند رده شغلی از جمله مهندسی مکانیک کرده است. اشتغال در یک مجموعه شناخته‌شده می‌تواند سکوی پرتاب شما برای ارتقای تجربه و دانش باشد. اگر فارغ‌التحصیل یک رشته مهندسی مانند برق یا مکانیک هستید و می‌خواهید در یکی از بهترین شرکت‌های کرج استخدام شوید، مادیران پیشنهاد مناسبی برای شماست.

9. نوو نور دیسک پارس

نوو نور دیسک پارس یکی از شرکت‌های بین‌المللی فعال در صنعت دارو و درمان است که در استان البرز واقع شده است. این شرکت نماینده رسمی یک کمپانی دانمارکی در ایران و واردکننده تجهیزات پزشکی است. نزدیک به 20 سال از فعالیت این مجموعه در ایران می‌گذرد و طی هفته‌های اخیر آگهی‌هایی برای استخدام کارشناس تدارکات و هماهنگ‌کننده GMP به ثبت رسانده است. اشتغال در مجموعه نوو نور دیسک پارس فرصت مناسبی برای آن دسته از افرادی است ساکن شهر کرج هستند و می‌خواهند در یک مجموعه بین‌المللی مشغول به کار شوند.

10. فارآب

نزدیک به 40 سال از فعالیت مجموعه فارآب در استان کرج می‌گذرد. این مجموعه برای تکمیل نیروی انسانی در حوزه مهندسی مکانیک چند آگهی استخدامی ثبت کرده است. بهترین فرصت اشتغال برای مهندسان مکانیکی که ساکن شهر کرج هستند، استخدام در مجموعه فارآب است. این مجموعه تولیدکننده انواع شیرآلات چدنی در ایران است و کارخانه آن در هشتگرد کرج واقع شده است. اگر می‌خواهید در یک مجموعه باسابقه و معتبر با پروژه‌های متعدد استخدام شوید، پیشنهاد می‌کنیم حتما برای مجموعه فارآب رزومه ارسال کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها