|
کدخبر: 332695

بهترین شرکت ها برای مهندس مکانیک که در حال استخدامند

مجموعه فامکو، آبسان زلال و نیپک از جمله بهترین شرکت ها برای مهندس مکانیک هستند. برای اطلاع از ۲ شرکت دیگر که برای استخدام مهندسین مکانیک مناسب است، این یادداشت را بخوانید.

کسب و کار بهترین شرکت ها برای مهندس مکانیک که در حال استخدامند

اگر فارغ‌التحصیل یا دانشجوی رشته مهندسی مکانیک هستید و به دنبال بهترین شرکت‌های مهندسی مکانیک برای استخدام می‌گردید این یادداشت را تا انتها بخوانید. در این یادداشت قصد داریم ۵ نمونه از بهترین شرکت‌ها برای مهندس مکانیک را به شما معرفی کنیم که به‌تازگی اقدام به انتشار آگهی جذب نیرو کرده‌اند. اکثر این شرکت‌ها در شهر تهران حضور دارند فرصت‌های شغلی مناسبی برای مهندسین مکانیک فراهم می‌کنند.

 

معرفی ۵ فرصت شغلی در بهترین شرکت ها برای مهندس مکانیک

فرهنگ‌ سازمانی مناسب، امکان پیشرفت علمی و حرفه‌ای و مشارکت‌دادن متخصصان در پروژه‌های چالشی، از جمله ویژگی‌های بهترین شرکت ها برای یک مهندس مکانیک است. در این یادداشت به بررسی ۵ نمونه از بهترین شرکت ها برای استخدام مهندسین مکانیک می‌پردازیم که از نظر تجربه و سوابق کاری، اعتبار، تعداد نیروهای بالا و پروژه‌های علمی و حرفه‌ای موفق، سرآمد سایر مجموعه‌های مهندسی بودند. برای ارسال رزومه به این مجموعه‌ها می‌توانید از پلتفرم کاریابی ایران تلنت یا سایر سایت‌ها استفاده کنید.

مجموعه فامکو

یکی از تأمین‌کنندگان بزرگ تجهیزات صنعتی، ساختمانی و کشاورزی در ایران مجموعه هایپر صنعت فامکو است که در کیلومتر ۲۱ جاده تهران کرج استقرار دارد. این مجموعه برای مدل‌سازی مکانیکی قطعات تولیدی خود به استخدام مهندسین مکانیک باسابقه نیازمند است. اگر تمایل دارید در یک مجموعه معتبر باتجربه بیشتر از ۲۰ سال در زمینه تولیدات مکانیکی فعالیت کنید رزومه شغلی خود را برای این مجموعه ارسال کنید. در تصویر زیر، لیستی کوتاه از فرصت های شغلی مهندسی مکانیک را در سایت شغل یابی ایران تلنت مشاهده می‌کنید:

بهترین شرکت هایی که مهندس مکانیک استخدام می کنند

مجموعه مهندسی نیپک

شرکت مهندسی، ساخت و فراوری صنایع غیرآهنی نیپک یکی از مجموعه‌های معتبر مهندسی با بیشتر از ۳۰ سال تجربه در تهران است. این مجموعه ۵ کارگروه مهندسی مختلف در زمینه برق، کنترل و ابزاردقیق، سیویل، فرایند و مکانیک دارد. آنچه این مجموعه را در فهرست بهترین شرکت‌ها برای مهندس مکانیک جای داده است پروژه‌های عظیم جمع‌آوری و انتقال گازهای از مجتمع‌های مس ایران است. این مجموعه همچنین موفق شده است حساس‌ترین حوزه‌های دانش مربوط به فراوری‌های معدنی را در پروژه‌های خود بومی‌سازی کند که در نوع خود بی‌نظیر است. اگر تمایل دارید در یک فضای حرفه‌ای و درعین‌حال علمی و به‌روز در زمینه مهندسی مکانیک استخدام شوید، رزومه خود را برای مجموعه مهندسی نیپک ارسال کنید.

هواپیمایی سپهران

اگر از آن دسته مهندسان مکانیکی هستید که تمایل دارید در مجموعه‌های هواپیمایی و صنایع هوافضا مشغول به کار شوید استخدام در مجموعه هواپیمایی سپهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هواپیمایی سپهران یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه مسافربری هوایی است که در ماه‌های اخیر در چند رده شغلی از جمله مهندسی مکانیک اقدام به جذب نیرو کرده است.

 این مجموعه برای عیب‌یابی و انجام بازرسی‌های قبل از پرواز و صدور ترخیص هواپیما نیاز به استخدام مهندس مکانیک با حداقل ۳ سال سابقه کار دارد. اگر تمایل دارید در یکی از بهترین شرکت‌ها برای مهندس مکانیک مشغول به کار شوید و در صنعت هواپیمایی تجربه کسب کنید رزومه خود را برای هواپیمایی سپهران ارسال کنید.

مجموعه آبسان زلال

شرکت آبسالان زلال یک مجموعه مهندسی است که در حوزه مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی تأسیسات تصفیه آب و فاضلاب فعالیت می‌کند. این مجموعه با بهره‌گیری از تیم‌های متخصص مهندسی مکانیک، برق و ابزار دقیق پروژه‌های متعددی را در زمینه نفت و گاز، نمک‌زدایی آب دریا و… انجام می‌دهد.

فرهنگ‌ سازمانی مناسب، امکان پیشرفت علمی و حرفه‌ای و مشارکت‌ دادن متخصصان در پروژه‌های چالشی، از جمله ویژگی‌های بهترین شرکت ها برای مهندسین مکانیک است.

این مجموعه با بیشتر از ۹۰۰ نفر نیرو در شهر تهران مشغول به فعالیت است. فامکو به‌عنوان یکی از مجموعه‌های متقاضی استخدام نیروی کار مهندسی گواهینامه‌های متعددی از جمله Iso 450001 و ISO10002 دارد که آن را در فهرست بهترین شرکت ها برای مهندس مکانیک جای‌داده است.

مهندسین مشاور سازه پردازی ایران

شرکت مهندسین مشاور سازه پردازی ایران یکی از معتبرترین مجموعه‌های مدیریت پروژه و بهترین شرکت‌ها برای مهندس مکانیک است که بیشتر از ۳۵ سال تجربه دارد. این مجموعه در کارنامه خود بیشتر از ۶۰۰ پروژه اتمام یافته در داخل و خارج از کشور دارد. اگر تمایل دارید در یکی از بهترین مجموعه‌های مهندسی با امکان شرکت در پروژه‌های بین‌المللی در کشور کشورهای نظیر نروژ، عمان، بنگلادش، سوریه و عراق فعالیت کنید، رزومه کاری خود را برای مجموعه سازه‌ پردازی ایران ارسال کنید. حوزه‌های اصلی فعالیت این مجموعه در زمینه انرژی و صنعت سازه‌های دریایی آب و محیط‌زیست ژئوفیزیک معماری و نقشه‌برداری از زمین است. این مجموعه سه دفتر فعال در مرکز شهر تهران دارد و فرصت کاری مناسبی برای مهندسان مکانیک ساکن تهران فراهم می‌کند.

بهترین شرکت ها برای استخدام مهندس مکانیک

۷ نکته‌ای که باید در فرایند استخدام در نظر بگیرید

اگر جویای کار در بهترین شرکت ها برای مهندس مکانیک هستید، بهتر است برای انتخاب محیط کار مناسب این نکات را مدنظر قرار دهید:

  1. شرکت‌های معتبر و که شهرت مناسبی دارند در صنعت مهندسی مکانیک، انتخاب بهتری برای حرفه‌ای‌ها هستند.
  2. بهترین شرکت‌ها پروژه‌های متنوع و چالش‌برانگیزی دارند که می‌تواند باعث رشد و توسعه مهارت‌های مهندس مکانیک شود.
  3. شرکت‌هایی که دارای واحدهای قوی تحقیق و توسعه هستند، فرصت‌های بیشتری برای مشارکت در نوآوری و پروژه‌های پیشرفته فراهم می‌کنند.
  4. شرکت‌هایی که از تحصیلات تکمیلی و شرکت در کنفرانس‌ها و دوره‌های تخصصی حمایت می‌کنند، در درجه اولویت برای حرفه‌ای‌ها قرار دارند.
  5. شرکت‌هایی که فرهنگ‌سازمانی حمایتی و همکاری دارند، به ایجاد یک محیط کاری مثبت و انگیزشی کمک می‌کنند.
  6. وجود مسیرهای شغلی مشخص و امکان ارتقا درون‌سازمانی کمک می‌کند طول عمر کاری شما در حرفه مهندسی مکانیک بیشتر باشد.
  7. شرکت‌های معتبر مسئول رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت کاری برای تضمین سلامت کارکنان هستند.

جمع‌بندی

شرکت هایی که معرفی کردیم در حال حاضر در حال استخدام مهندسین مکانیک هستند. برای مشاهده آخرین فرصت های شغلی مهندس مکانیک ایران تلنت بروزترین آگهی‌های شغلی را از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در سراسر کشور جمع‌آوری کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کاریابی ایران تلنت به آدرس https://www.irantalent.com آخرین فرصت های شغلی را مشاهده و مطالعه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها