|
کدخبر: 333190

معرفی بهترین تلویزیون های سال 2024

یکی از اجراء بسیار مهم یک خانه، تلویزیون است؛ اکثر خانواده تلاش می کنند تلویزیون خانه را به روز نگه دارند چون بیشترین وقت خود را برای سرگرم شدن پای تلویزیون صرف می کنند در زمان خرید تلویزیون، حتما از خودتان سوال می‌کنید که کدام مدل و برند تلویزیون بهترین است. پس طبیعتا انتخاب و خرید یک تلویزیون خوب که به مناسب خانه و محل کار شما باشد، مقداری مشکل است. در ادامه چند مدل بالارده، میان رده و مدل اقتصادی ساخت 2024 مناسب برای خرید به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم. شما با خرید بهترین تلویزیون های 2024  علاوه بر اینکه جدیدترین تکنولوژی را به خانه می برید از سویی می توان چندین سال متوالی از کیفیت و امکانات تلویزیون خود بهترین استفاده را داشته باشید.

تلویزیون 2024 سونی BRAVIA 3 یا S30

تلویزیون

 

همیشه کیفیت ساخت و تصویر تلویزیونهای سونی زبانزد عام خاص بوده و نیازی نیست که از کیفیت ساخت محصولات سونی سخنی به میان آورد. تلویزیون پیش روی شما با مدل کامل K-55S30 مونتاژ مالزی وارد بازار ایران شده و موجود می باشد. این محصول جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی محسوب می شود و در بازار با این اسم نیز معروف است. این تلویزیون یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K HDR سونی با صفحه نمایش ال ای دی در سال 2024 می باشد. تلویزیون سونی BRAVIA 3 (S30) برای استفاده معمولی و خانگی و همینطور تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است.

تلویزیون سامسونگ مدل DU7000

تلویزیونـسامسونگ

تلویزیون هوشمند DU7000  سامسونگ مدل اقتصادی و جدید سامسونگ عرضه شده در سال ۲۰۲۴ است که در واقع جایگزین مدل CU7000 پیشین شده است. طراحی زیبا و جسورانه تلویزیون‌های سامسونگ حتی در مورد مدل‌های اقتصادی این شرکت توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است، به نظر می‌رسد طراحی این محصول مینیمال در پایه‌ها با مدل گذشته فرق دارد و اکنون با شکل T به صورت مدرن‌تر دیده خواهد شد. CU7000 در واقع ارزانترین تلویزیون 2024 کمپانی عظیم سامسونگ می باشد. هر چند ارزانترین مدل سال سامسونگ می باشد اما این دلیل نشده است که سامسونگ در ساخت آن کم کاری کرده باشد و به اعتبار چندین ساله خود خدشه ای وارد کند. این مدل دارای کیفیت 4K با پردازنده تصویر Crystal 4K processor و جدیدترین سیستم عامل تایزن سامسونگ با رفرش ریت 60 هرتز و خروجی صدای 20 وات می باشد.

تلویزیون ال جیQNED90T  

تلویزیون رده بالا از سری 9 کمپانی خوشنام ال جی با داشتن طراحی زیبا و شیک فضای داخلی اتاق شما را به وجد می آورد و زیبایی را به کاربران خود هدیه می دهد. با توجه به وجود نور پس زمینه ای مینی ال ای دی (Mini-LED) در تلویزیون ال جی مدل QNED90، به جرات می توان گفت که این تلویزیون خواهد توانست روشنایی باور نکردنی و خیره کننده ای به تصاویر نمایشی خود ببخشد تا شما پیکسل به پیکسل جزئیات موجود در یک تصویر را نیز مشاهده کنید. قابلیت دیگری که در تلویزیون  QNED90  ال جی استفاده شده است، پردازنده فوق العاده نسل چهارم α۷ است. یکی از بهترین نوع پردازنده ها که می تواند با قابلیت چند هسته ای بودن خود، آنالیز تصاویر نمایشی در تلویزیون QNED90  را بی نظیر و سریع کند. صدا هم یکی از خصوصیات مهم نمایشگرها است که هر تلویزیون باکیفیت، باید از توان صوتی بسیار بالایی برخوردار باشد و خوشبختانه این تلویزیون ال جی توان صوتی راضی کننده ای دارد. توان خروجی صدای آن ۴۰ وات می باشد.

تلویزیون OLED ال جی مدل C4

تلویزیون_پارس

OLED بر گرفته از اصطلاح Organic Light Emmiting Diode است که Organic به معنی آلی بوده و  Light Emmiting Diode  یا LED به معنی نور پردازی با استفاده از لامپ های LED است. در تلویزیون های اولد OLED نورپردازی با استفاده از مواد آلی یا ارگانیکی صورت می گیرد به همین دلیل به این فناوری O ال ای دی یا اولد گفته می شود.

تلویزیون C4هوشمند ال جی با رفرش ریت تصویر ۱۲۰ هرتز است که محتوای ۴K  را می بلعد یعنی اینکه تاخیر در نمایش و نویز و بلور برای این تلویزیون یک چیزی بی معنی است. بنابراین این مدل گل سرسبد ال جی و جزو بهترین تلویزیونهای تاریخ می باشد که تا حال تولید شده اند. جنس بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک با کیفیت و فلز است که با حاشیه نازک و بدنه فوق العاده شیک طراحی شده است. ال جی از ظاهر شکیل تلویزیون با واژه Ultra Slim Design یاد می کند. هر تلویزیونی برای نمایش حرفه ای خود باید چند نکته را در خود جای دهد! خروجی صدا یکی از آنها است. تلویزیون 4C دارای سیستم صوتی ۲٫۲ کاناله است. دو بلندگو با دو ووفر روی هم رفته صدا ۴۰ وات را نشان می دهند. نکته جالب در مورد بخش صدا اثر هوش مصنوعی است. تجزیه و تحلیل فرمت های صوتی و رفتن به سویی که کاربر حس کند بخشی از صدا است، همواره قابل تحسین است و از ویژگی های بارز این تلویزیون می باشد. ویژگی مهم دیگری که این مدل آنرا با خود یدک می کشد، پشتیبانی از کنسول نسل 9 می باشد

دلایل خاصی برای اثبات این موضوع است. یکی از این موارد وجود نرخ رفریش ریت ۱۲۰ هرتز است تا در هر ثانیه بارها تصویر تازه شود. فناوری های جانبی نیز مکمل این موضوع محسوب می شوند. فناوری ALLM یکی از این موارد است که با شناسایی نوع کنسول، تاخیر ورودی کم را به بهترین سطح خود تقلیل می بخشد.

کمتر از ۷ میلی ثانیه همان چیزی است که کاربر به دنبال آن است. داده های بازی در کمترین زمان ممکن روی پنل تلویزیون قابل مشاهده هستند. با این اوصاف تلویزیون گامی راسخ و استوار در راستای هیجان مطلق است.

در آخر

اگرچه سطح کیفیت این تلویزیونها در حالت کلی بسیار بالاست اما خرید تلویزیون از بانه  بسیار منصفانه تر از سایر نقاط کشور است و شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت تلویزیون بانه، با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. اطلاع از قیمت تلویزیون بانه و سایر شهرستانها شما را متحیر خواهد کرد. این تفاوت ناشی از عدم وجود واسط مالی از زمان ورود تلویزیون به کشور تا زمان رسیدن به دست مشتری است.

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها