|
کدخبر: 333968

جاده چالوس کجا غذا بخوریم؟ معرفی قدیمی‌ترین شعبه رستوران ارکیده

جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های جهان است. زیبایی‌های طبیعی و شگفت‌انگیز این جاده و قرار گرفتن در حدفاصل پایتخت و سواحل شمالی ایران، باعث رونق گردشگری و حضور دائمی مسافران در آن شده است. اگر تجربه عبور از این جاده رویایی و زیبا را داشته باشید، قطعا کافه‌ها و رستوران‌های بزرگ و کوچکی را در حاشیه این مسیر دیده‌اید که میزبان گردشگران هستند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و ذائقه خود یکی از این رستوران‌ها را برای دورهمی و صرف غذا در کنار عزیزانتان انتخاب کنید. اما کدام رستوران؟

جاده چالوس یکی از زیباترین جاده‌های جهان است. زیبایی‌های طبیعی و شگفت‌انگیز این جاده و قرار گرفتن در حدفاصل پایتخت و سواحل شمالی ایران، باعث رونق گردشگری و حضور دائمی مسافران در آن شده است. اگر تجربه عبور از این جاده رویایی و زیبا را داشته باشید، قطعا کافه‌ها و رستوران‌های بزرگ و کوچکی را در حاشیه این مسیر دیده‌اید که میزبان گردشگران هستند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و ذائقه خود یکی از این رستوران‌ها را برای دورهمی و صرف غذا در کنار عزیزانتان انتخاب کنید. اما کدام رستوران؟

رستوران‌کافه ارکیده چالوس

در صورتی که قصد دارید تجربه نابی از رستوران‌گردی در جاده زیبای چالوس داشته باشید، حتما سری به رستوران‌کافه ارکیده بزنید. این رستوران در کنار مناظر ناب طبیعی و جذابیت‌های بصری، بهترین غذاها را در محیطی دلپذیر و آرامش‌بخش در اختیار شما قرار می‌دهد تا از صرف غذا و استراحت در آن نهایت لذت را ببرید. در ادامه به شما می‌گوییم که چرا رستوران‌کافه ارکیده شعبه چالوس، اولویت بسیاری از مسافران این مسیر است.

 

 

ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده چالوس

رستوران‌کافه ارکیده چالوس قدیمی‌ترین شعبه از رستوران‌کافه‌های ارکیده است که از حدود ۶۰ سال پیش تا امروز، افتخار میزبانی از میهمانانش را دارد. بسیاری از مهمانان این مجموعه، آن را بهترین رستوران جاده چالوس می‌دانند. زیبایی محیط رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس بی‌شباهت به بهشت نیست! اگر شما هم یک بار مهمان آن باشید، قطعا با ما هم‌عقیده خواهید بود. فرقی نمی‌کند در طراوت روزهای بهاری مهمان ارکیده باشید یا برگ‌ریزان پاییز؛ این رستوران حتی در شب‌های سرد و برفی زمستان و هرم گرمای تابستان هم میزبان خوبی برای شما خواهد بود.

شما می‌توانید با حضور در این رستوران، غذای خود را در حال لذت بردن از طراوت محیط، هوای پاک، شکوه درختان چنار کهنسال سربه‌فلک‌کشیده و جریان دل‌انگیز رودخانه خروشان میل کنید و حس‌و‌حال متفاوتی داشته باشید. مناظر محوطه این رستوران در تمام طول سال تماشایی و خیره‌کننده هستند و وجود سالن‌های خصوصی و آلاچیق‌های دنج، آن را به بهترین رستوران برای قرار عاشقانه تبدیل کرده است. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس اشاره می‌کنیم:

 

 

سالن اختصاصی خاطره برای برگزاری مراسم

رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس یکی از جذاب‌ترین رستوران‌های این منطقه برای برگزاری مراسم و جشن‌های شماست. پس اگر به دنبال بهترین رستوران برای برگزاری مراسم تولد و... هستید، نام رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس را به خاطر بسپارید. چه لذتی بالاتر از این که از مهمانان خود، در فضایی زیبا با مناظر بهشتی، در سالنی شیک و بابهترین غذاها و خدمات پذیرایی کنید؟ سالن‌های خاطره این مجموعه با فضایی اختصاصی، مجلل و شیک، مناسب برای برگزاری انواع جشن‌ها، مراسم و حتی جلسات کاری و گردهمایی‌های سازمانی شما در ظرفیت‌های مختلف است.

منوی غذاهای فرنگی و ایرانی

منوی رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس مانند سایر شعب این مجموعه از انواع غذاهای درجه یک ایرانی و فرنگی تشکیل شده است. کباب‌های لذیذ ایرانی، پیش‌غذاهای متنوع، سالادها، انواع پاستا و استیک، سینی‌های مخصوص و... محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. البته لذت چشیدن یک دیزی خوش‌آب‌ورنگ در حال و هوای دنج رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس، برای بسیاری از مهمانان آن بسیار دلپذیرتر و خاطره‌انگیزتر خواهد بود.

 

 

دسترسی آسان از جاده کندوان و آتشگاه

یکی از نقاط قوت رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس، امکان دسترسی آسان و سریع به آن است. این شعبه در کیلومتر 12 جاده کرج چالوس قرار دارد و شما می‌توانید از طریق جاده کندوان و آتشگاه به راحتی به آن برسید. رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس، هر روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب با بهترین غذاها و خدمات، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

پارکینگ اختصاصی و ون برای راحتی میهمانان

معمولا در هر گشت‌وگذاری نگرانی از بابت جای پارکینگ امن و راحت و نزدیک به محل تفرجگاه، یکی از دغدغه‌های ما است. به همین دلیل رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس با مهیا کردن فضای پارکینگ اختصاصیِ امن و رایگان این دغدغه را برای میهمانانش رفع کرده تا لحظات خوشی را در کنار عزیزان خود داشته باشند.همچنین در صورتی که ماشین خود را در اطراف فضای شعبه پارک کنید؛ رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس با ون اختصاصیِ مجموعه و با پشتیبانی حرفه‌ای، رفت‌وآمد شما عزیزان را از شعبه تا محل پارک ماشین همراهی خواهد کرد.

خوب است بدانید که در کنار ویژگی‌های گفته شده؛ رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس با داشتن فضای خانه بازی برای فرزندان، علاوه بر خلق خاطراتی خوش برای آن‌ها، به پدرها و مادرها هم فرصت می‌دهد تا با خیال راحت به استراحت و تفریح بپردازند. خانه بازی این مجموعه با نمایش عروسکی و گریم کودکانه، فضایی دوست‌داشتنی برای تفریح و سرگرمی فرزندان شما خواهد بود.

در انتها نیز مهمانانی که محوطه زیبا و مناظر منحصربه‌فرد رستوران‌کافه ارکیده شعبه جاده چالوس را برای عکاسی دوست دارند، می‌توانند چندین عکس زیبا توسط عکاسان حرفه‌ای این مجموعه به یادگار داشته باشند.

رزرو میز یا برگزاری مراسم در مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده

شما می‌توانید برای رزرو میز و یا برگزاری مراسم در هر یک از شعب مجموعه ارکیده، از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید یا با ورود به سایت؛ فرم رزرو مراسم را تکمیل و ارسال نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با شماره ۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰ یا شماره شعب رستوران‌کافه‌های ارکیده تماس بگیرید.

 

ردیف

شعبه

شماره تماس

1

شعبه جاده چالوس (یکی از قدیمی‌ترین و خاطره‌انگیزترین رستوران‌های ایران)

026-34122

2

شعبه مهستان (بزرگترین و تنها رستورانِ گردانِ در کرج)

026-34123

3

شعبه شهریار (باغ‌رستورانی دنج و نزدیک به تهران)

021-65251616

4

شعبه میدان آرژانتین (رستورانی در مرکز شهر دارای فضای روف‌گاردن)

021-88885300

5

شعبه متل‌قو (دارای ساحل اختصاصی)

011-54612212

6

شعبه اصفهان (رستوران سنتی در دل تاریخ)

031-45644480

7

شعبه اقدسیه (رستورانی بر بلندای برج شمیران سنتر)

021-72146

8

شعبه سعادت‌آباد (رستورانی لوکس و مجلل دارای فضای اختصاصی کافه)

021-79397

9

ارکیده اکسپرس شعبه هروی (بیرون‌بر)

021-78719

 

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها